Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με το Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές
Σταύροοος
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 07 Ιαν 2015, 15:50

Πολιτική αεροπορία

Δημοσίευσηαπό Σταύροοος » 07 Ιαν 2015, 17:56

Καλησπέρα παιδιά,ειμαι νέος στο forum και θα ήθελα να μου λύσετε κάποιες απορίες που έχω.Κατ'αρχήν ειμαι 15 χρονών,μαθητής 1ης λυκείου και θέλω να γίνω πιλότος σε πολιτική αεροπορία.Απο ποια σχολή θα πρεπει να περάσω,ποσα μόρια έχει και θα χρειαστεί να περάσω και αλλα τεστ?Ποιος ειναι ο μισθός ενός πιλότου στην πολιτική αεροπορία και σε ποια ηλικία μπορει να βγει στην σύνταξη?Υπαρχουν ιδιωτικές σχολές στην Ελλάδα και ποιες ειναι?Σας ευχαριστω πολυ για τον χρόνο σας,με εκτίμηση
Σταύρος
0 x


antonis_ps
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 01 Δεκ 2014, 21:07
x 3

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό antonis_ps » 09 Ιαν 2015, 17:35

Σταυράκο ειναι μεγαλη η κουβεντα που ανοιγεις και σιγουρα αν ψαξεις στο φορουμ θα βρεις τις απαντησεις. Περιληπτικά θα σου πω πως δεν υπαρχουν δημοσιες σχολες στην Ελλάδα που να περνας μεσω πανελληνιων. Οι ιδιωτικες ειναι αρκετες και κοστιζουν κανα 50000 ευρω και να υπολογιζεις οτι θα δωσεις κανα 70ρι μεχρι να δουλεψεις, τουλαχιστον. Ο μισθος είναι ανάλογος της εταιριας της εμπειριας κλπ κλπ μπορει να παιρνεις 2000 μπορει και 20000. Συνταξη παίρνεις γυρω στα 60-65. Η συμβουλή μου είναι να διαβαζεις καλα μαθηματικα και φυσικη στο σχολείο, να πετας στα αγγλικα και να κανεις εξάσκηση οσο μπορεις, και μεχρι να γινεις 18 να ψαχνεις σε φορουμ κλπ να μαθαινεις ωστε τοτε να γνωριζεις τον δρόμο που θα πρεπει να ακολουθησεις.
Η σχολή ικαρων είναι δημοσια και περνας με πανελληνιες και παθολογικες, ψυχολογικες και αθλητικες δοκιμασιες αλλα είναι για την πολεμικη! Εκεί πρέπει να έχεις και ένα αίσθημα αγάπης και προσφοράς για την πατρίδα μέσω στρατιωτικής πειθαρχίας κλπ που αν δε το χεις καλο ειναι να μην πας διότι και μπορει να μη σου βγει, και θα στερησεις τη θεση απο ενα άλλο παιδι που μπορει να το έχει..
Ελπίζω να σε βοήθησα λίγο.
0 x

Σταύροοος
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 07 Ιαν 2015, 15:50

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό Σταύροοος » 11 Ιαν 2015, 14:23

Με βοήθησες παρα πολυ φιλε και σε ευχαριστω.Εχω όμως ακόμα μια ερώτηση.Μου έχουν πει πως η Aegean προσλαμβάνει σαν πιλότους ανθρώπους που έχουν εκπαιδευτεί στην Ικαρων και ξέρουν να πιλοτάρουν πολεμικά αεροπλάνα.Ισχυει κάτι τέτοιο και αν ναι σε ποια ηλικία θα μπορέσεις να γίνεις πιλότος αεροπορικής εταιρίας?Α και κάτι ακόμα..Στις ιδιωτικές σχολές περνάει οποίος έχει λεφτά?Δηλαδη άμα και η τελευταία τρύπα του ζουρνά έχει λεφτά θα γίνει πιλότος?Σε ευχαριστω πολυ για τον χρόνο σου και την προθυμία σου να μου απαντήσεις!!!!
0 x

Konstantinos98
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 17 Μάιος 2016, 18:44
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό Konstantinos98 » 17 Μάιος 2016, 19:10

Παιδια καλησπερα ,ειμαι 17 χρονον και μπραβο για ολη τη βοηθεια που δινετε σε μικρους και μεγαλους και συγνωμη για τα ορθογραφικα. Εγω εχω σκοπο οταν τελειωσω το λυκειο να γραφτο σε μια σχολη πιλοτου. Αν και διαβασα αρκετες σελιδες απο το φορουμ το ερωτηματα που εχω ειναι τα εξεις διοτι μπερδευτηκα λιγακι. Ενα πτυχιο ΑΕΙ θα επηρεασει σοβαρα την επαγγελματικη μου αποκατασταση ως πιλοτος στο μελον οταν παρω το επαγγελματικο πτυχιο( πχ. περισσοτερεσ ευκεριες κλπ.) ,η θα ηταν καλυτερα αφου δεν εχω οικονομικο προβλημα να μην το λαβω υποψη μου και να ξεκινησω απευθειας μετα το λυκειο το επαγγελματικο πτυχιο του πιλοτου. θα με ενδιαφερει παρα πολυ η γνωμη σας και τα σχολεια σας καθως πιστευω οτι οσο πιο νωρης τοσο το καλιτερο.

Ευχαριστω !!
0 x


Άβαταρ μέλους
AGV
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: 13 Απρ 2011, 22:03
Τοποθεσία: Ύπαιθρος
x 98

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό AGV » 17 Μάιος 2016, 19:49

Χωρίς να είμαι ο καλύτερος για να απαντήσει στην ερώτησή σου, ένα πτυχίο ΑΕΙ σπάνια μετράει για περισσότερες ευκαιρίες. Συνήθως το καλύτερο (κατά την άποψή μου) είναι αμέσως μετά το λύκειο να πας σε κάποια σοβαρή σχολή του εξωτερικού (από όσο γνωρίζω θεωρείται αξιόλογη η σχολή της Οξφόρδης, αλλά υπάρχουν εξίσου αξιόλογες και στην Αμερική). Μετά από αυτό, ίσως λαμβάνονται υπόψη οι γνώσεις σου σε τεχνικά θέματα (αν δηλαδή μπορείς να έχεις τεχνικές γνώσεις αεροσκαφών είτε σε συντήρηση είτε σαν αεροναυπηγός).

Ελπίζω οι υπόλοιποι θαμώνες του φόρουμ που γνωρίζουν καλύτερα το σπορ να με διορθώσουν και να με συμπληρώσουν.
0 x

Bfb
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 21:45
x 14

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό Bfb » 17 Μάιος 2016, 20:34

Konstantinos98 έγραψε:Παιδια καλησπερα ,ειμαι 17 χρονον και μπραβο για ολη τη βοηθεια που δινετε σε μικρους και μεγαλους και συγνωμη για τα ορθογραφικα. Εγω εχω σκοπο οταν τελειωσω το λυκειο να γραφτο σε μια σχολη πιλοτου. Αν και διαβασα αρκετες σελιδες απο το φορουμ το ερωτηματα που εχω ειναι τα εξεις διοτι μπερδευτηκα λιγακι. Ενα πτυχιο ΑΕΙ θα επηρεασει σοβαρα την επαγγελματικη μου αποκατασταση ως πιλοτος στο μελον οταν παρω το επαγγελματικο πτυχιο( πχ. περισσοτερεσ ευκεριες κλπ.) ,η θα ηταν καλυτερα αφου δεν εχω οικονομικο προβλημα να μην το λαβω υποψη μου και να ξεκινησω απευθειας μετα το λυκειο το επαγγελματικο πτυχιο του πιλοτου. θα με ενδιαφερει παρα πολυ η γνωμη σας και τα σχολεια σας καθως πιστευω οτι οσο πιο νωρης τοσο το καλιτερο.

Ευχαριστω !!



Είσαι 17, άρα του χρόνου οι πανελλήνιες, σωστά ?
Άποψη μου διάβασε αρχικά για αυτές, αν περάσεις σε μια καλή σχολή δεν είμαι κακό, σκέφτεσαι μετά τι θα κάνεις. Αν δεν πιάσεις τότε πας σε σχολή χειριστών.

Πάντα υπάρχει κάτι το modular. Βγάζεις το ppl, κάνεις build και προχωράς. Και φυσικά μπορείς να είσαι φοιτητής ταυτόχρονα. Ιδίως αν δεν υπάρχει οικονομικό θέμα.

Οπότε λύσεις υπάρχουν, αν το θες θα τα καταφέρεις, άποψή μου κοίτα λίγο και τις πανελλήνιες, από εκεί και πέρα όμως όλα γίνονται ;-)
0 x

C421
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 25 Μάιος 2011, 22:51
x 15

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό C421 » 17 Μάιος 2016, 21:03

"... αφου δεν εχω οικονομικο προβλημα..."

1) Απολυτήριο λυκείου
2) Κατάταξη στο στρατό ως πρότακτος 12μηνης εθελοντικής θητείας
3) Οξφόρδη για CPL MPL
4) Type Rating A320
5) 50.000 ευρώ για 500 ώρες στην Atlasjet
0 x


Konstantinos98
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 17 Μάιος 2016, 18:44
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό Konstantinos98 » 17 Μάιος 2016, 21:59

4) Type Rating A320
5) 50.000 ευρώ για 500 ώρες στην Atlasjet[/quote]

Παιδια κατι που ξεχασα να πω ειναι πως προτα θα κανω το στρατο μου οπως αναφερθεικε πιο πανο. Απλα σκεφτομουνα στην Ελλαδα γιατι οσο να χει οι ωρες μπενουνε πιο ευκολα, το λεω αφτο απο θεμα κερου κλπ. Οποτε αμα καταλαβα καλα χριαζωμαι το ATPL + Type Rating + 500 ωρες ?? αν ναι ποσο κοστιζει το καθε ενα απο αυτα ?
0 x

C421
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 25 Μάιος 2011, 22:51
x 15

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό C421 » 17 Μάιος 2016, 23:31

1) "...Απλα σκεφτομουνα στην Ελλαδα γιατι οσο να χει οι ωρες μπενουνε πιο ευκολα, το λεω αφτο απο θεμα κερου κλπ....".
Εάν κάποιος έχει στο τσεπάκι του την πρόσληψη σε Aegean, Ellinair, Αstra κλπ, βάζει πολύ πιο άνετα τις 500 ώρες και χωρίς να δώσει 50.000 ευρώ στην Atlasjet, διότι η Ελλάδα έχει καλύτερους καιρούς από την Τουρκία.

2) CAEOAA (Οξφόρδη) MPL 120.000 euros + Atlasjet 500 hrs 50.000 = 170.000 euros στα οποία δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα διαβίωσης (στην Οξφόρδη ενάμιση χρόνο, στην Atlasjet ένα χρόνο).

3) α. Οποιος δεν έχει οικονομικό πρόβλημα και δεν τον ενδιαφέρει ο καιρός και η χρονική διάρκεια εκπαίδευσης πάει στην CAEOAA.
β. Οποιος δεν έχει οικονομικό πρόβλημα αλλά τον ενδιαφέρει ο καιρός και η χρονική διάρκεια εκπαίδευσης πάει στην Jerez
0 x

Jass
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: 04 Οκτ 2006, 09:31
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG
x 19
Επικοινωνία:

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό Jass » 18 Μάιος 2016, 08:14

Μια διορθωση στον αγαπητο C421.

MPL training γινεται μονο σε cadets συνεργαζομενων εταιριων (βλεπε, easyjet, flybe, air asia) και οχι σε μεμονωμενους μαθητες.. Επισης απο τι στιγμη που τελειωσεις το MPL προσλαμβανεσαι στις ανωθεν εταιριες..
1 x


Konstantinos98
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 17 Μάιος 2016, 18:44
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό Konstantinos98 » 18 Μάιος 2016, 14:23

Η Jerez αν δεν κανω λαθος ειναι στην Ισπανια ?
Και αν ξερει καποιος, ποσα περιπου ειναι τα διδακρα στην συγκεκριμενη σχολη ?

Ευχαριστω !!!
0 x

C421
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 25 Μάιος 2011, 22:51
x 15

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό C421 » 18 Μάιος 2016, 18:04

1) Μια ερώτηση στον αγαπητό Jass: Μου στέλνεις την απάντηση που σου έστειλε η CAEOAA στο ερώτημα που της έστειλες εάν δέχεται μεμνονωμένους μαθητές για MPL? Tην θέλω για λόγους ιστορικούς...

2) "Η Jerez αν δεν κανω λαθος ειναι στην Ισπανια ?
Και αν ξερει καποιος, ποσα περιπου ειναι τα διδακρα στην συγκεκριμενη σχολη ?

Ευχαριστω !!!"

Eάν δεν υπάρχουν δημοσιευμένα τα δίδακτρα ή δεν απαντούν σε e-mail για το θέμα αυτό, για κάποιον που δεν έχει οικονομικό πρόβλημα, τα εισιτήρια αλέ ρετούρ μέχρι τη Jerez είναι αυτήν την εποχή περίπου 300 ευρώ...
0 x

Jass
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: 04 Οκτ 2006, 09:31
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG
x 19
Επικοινωνία:

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό Jass » 18 Μάιος 2016, 21:42

C421 έγραψε:1) Μια ερώτηση στον αγαπητό Jass: Μου στέλνεις την απάντηση που σου έστειλε η CAEOAA στο ερώτημα που της έστειλες εάν δέχεται μεμνονωμένους μαθητές για MPL? Tην θέλω για λόγους ιστορικούς...


Our Multi-Crew Pilot Licence (MPL) Training course incorporates airline specific Standard Operating Procedures (SOP's) from an early stage in training and this requires an airline to mentor pre-selected cadets through a bespoke course and into type, base and line training on a specific aircraft; taking about 18 months to achieve licence issue, from where line training and employment with the mentoring airline commences.

Each MPL course is bespoke to a particular partner airline and designed for a specific fleet.
1 x


C421
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 25 Μάιος 2011, 22:51
x 15

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό C421 » 18 Μάιος 2016, 22:06

Το έχω διαβάσει το απόσπασμα αυτό. Πας στην easyjet με τα 120000 σου και κάνεις το MPL σου. Είσαι μεμονωμένος πελάτης. Δεν σημαίνει οτι σε έχει προσλάβει η easyjet και σε υποστηρίζει για την εκπαίδευσή σου. Αρα, δεν διαφωνούμε σε τίποτα.
0 x

Jass
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: 04 Οκτ 2006, 09:31
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG
x 19
Επικοινωνία:

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό Jass » 18 Μάιος 2016, 22:34

Το MPL ειναι ενα προγραμμα της εκαστοτε εταιριας για να καλυψει τις δικες της αναγκες, Aπο τι στιγμη που σε επιλεγει σαν cadet το κανει για να σε προσλαβει κιολας μετα (αφου τελειωσεις την εκπ/ση συμφωνα με τα standard της). Aρα απο την στιγμη που μπεις σε ενα τετοιο scheme κοιτας να μεινεις και οχι να φυγεις....
1 x



Επιστροφή σε “Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης