Ερωτήσεις για ώρες CPL-ATPL Frozen

tkonto

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
04/09/2009
Μηνύματα
3
Likes
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Καλησπέρα σας,

Θα ήθελα εάν κάποιος γνωρίζει να με ενημερώσει για το εξής:

1. Κάτοχος JAR-PPL, θέλει να συνεχίσει σε ATPL (Frozen).
2. Πρέπει να έχει 150 ώρες για να δώσει θεωρητικές εξετάσεις ATPL;
3. Εάν ναι 150 ώρες ως τι;
4. Μπορεί κάποιος να συμπληρώσει τις 150 ώρες (ως τι όπως ερωτώ και στο 3) σαν εκπαίδευση σε CPL/IR και μετά να δώσει εξετάσεις στα μαθήματα του CPL, αν τις περάσει τότε να δώσει εξέταση αέρος για το CPL/IR και μετά να δώσει και τα θεωρητικά μαθήματα του ATPL;
5. Εάν μπορεί να το κάνει όπως στο 4, αυτό είναι ATPL frozen ή πρέπει να έχει ένα μεγαλύτερο minimum ορών για να έχει κάποιος το ATPL Frozen?


Ευχαριστώ πάρα πολύ
 
Kali sou mera,

tha prospathiso na sou eksigiso tin synexia meta tou PPL mexri to ATPL

Tin theoria tou ATPL tin ksekinas amesos afou eisai katoxos ptyxiou PPL(A) kai panta milame gia JAR ptyxia.
Den xreiazete diladi na exeis kapoies provlepomenes ores, arkei na exeis teleiosei to PPL.

Oso xroniko diastima xreiasteis gia ta mathimata tou ATPL, kaneis HOUR BUILDING. Diladi sinolika theleis 150 ores ptitikis empirias, apo tis opoies oi 100 prepei na einai PIC. Episis tha xreiasteis to Night Qualification (5 hours), to opoio DEN einai rating, den exei Skill Test.
Stis Build Up ores sou, na prosekseis na exeis 50 ores X-COUNTRY san PIC.

Dineis stin SPOA ola ta grapta mathimata tou ATPL kai meta ksekinas tin epaggelmatiki ptitiki epaidevsi.

I nomothesia leei :

25 hours CPL - Single engine (oi 5 ores prepei na einai high performance = HPA)
50 hours IR - Single engine
6 hours ME - Multi engine

Kai edo na prosekseis pos tha to xeiristis pio eksypna, eidika gia to portofoli sou.

p.x. Ksekinas me tin ekpaidevsi, i opoia sou vgainei pio oikonomika. As poume 25 ores CPL (oi 5 ores high performance mporoun na ginoun k se monokinitirio p.x. Piper Arrow me retractable gears. Mporoun na ginoun omos kai sto dikinitirio, apla exoun allo kostos... !). Kala einai na teleioseis to CPL me Skill Test gia na sinexiseis os ekseis :

Meta pas kapaki sto IR kai anti gia 50 ores kaneis MONO 40. I nomothesia sou kanei credit 10 ores (diladi 40 anti gia 50 sto IR, kai 15 anti gia 25 sto CPL) an exeis teleiosei me Skill Test ena apo ta dyo.

Meta tin ekpaidevsi tou IR - xoris SKILL TEST OMOS (!!!!!) se single engine, kaneis to Multi Engine rating (6 ores). Sinexizeis me alles 5 ores sto Multi Engine gia na kaneis metatropi tou IR (pou ekanes sto monokinitirio se dikinitirio = Single Engine IR Conversion to Multi Engine). Diladi synolika 11 ores Multi Engine, kai meta tin oloklirosi, kaneis to IR Skill Test sto dikinitirio.

AVTA....

ATPL = Theoretical Knowledge Instruction olon ton mathimaton tou ATPL + ptitiki ekpaidevsi CPL + IR + ME
To ptyxio sou tha einai : CPL/MEP/IR me ATPL(A) theory credit (f)
To frozen kai unfrozen se avto to stadio den exei kamia simasia. Tha ginei unfrozen afou simpliroseis (panta me to ATPL sou) tis 1.500 ores total time apo tis opoies oi 500 prepei na einai se Multi.

Elpizo na min se mperdepsa. Any further help, kane post i steile minima.

Kalo sav/kyriako,
Mariellena ;)
 
(off topic μήνυμα προς τους admin/mods)
Παράκληση, μην σβήσετε/μεταφέρετε το παραπάνω μήνυμα λόγω greeklish γιατί είναι αναλυτικότατα και με ακρίβεια όσα πολλοί θέλουν να μάθουν για την εκπαίδευση για το ATPL.
Αν σκοπεύεται να το σβήσετε/μεταφέρετε στα σκουπίδια κάντε ένα post και προτίθεμαι εγώ να κάτσω να το ξαναγράψω στα ελληνικά για να υπάρχει (ναι ναι χώστε με.. γουστάρω :p)
Ευχαριστώ
 
ooopsss sorry
Δεν γνώριζα πως τα Greeklish μηνύματα βγαίνουν off....

Για κάθε επιπλεον ενημέρωση ή .... "άνοιγμα του JAR-FCL ορίζοντα", πολύ ευχαρίστως να βοηθήσω όπου μπορώ. Τα JAR FCL είναι αρκετά πολύπλοκα και μετα την αιώνια αλλαγή σε EASA θεωρώ πως θα γίνουν και χειρότερα. Πάντα όμως υπάρχουν καθαρές προυποθέσεις για κάθε εκπαίδευση. Οι σχολές σαφώς και σας θέλουν "πελάτες" όπως και τα λεφτά σας. Ολα ωραία, αρκει να σας παρέχετε η σωστή εκπαίδευση, να σας δίνουν και άλλες λύσεις, πάντα να σας καθοδηγούν κ με πιθανές άλλες δυνατότητες και πάνω απ΄όλα να είναι ΠΑΝΤΑ στο πλάι σας.

Και τελείως ΑΣΧΕΤΟ για ποιόν εργάζομαι κλπ... σήμερα μας πληρώνει ο ένας... αύριο μπορεί να είναι άλλος...

Για αυτο το λόγο ΔΕΝ !!!! θα ασχοληθώ με ΚΑΜΙΑ σχολή ονομαστικά στο φόρουμ αυτο, παρα μονο με απαντήσεις σε ότι αφορά γενικα την εκπαίδευση.

ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ,
ΜΑΡΙΑΛΕΝΑ ------>>>>ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΤΑΞΩ ΤΩΡΑ !
 
Αγαπητη μαριαλενα

Να λετε ομως και στα παιδια που διαβαζουν για να ξερουν τι τους γινεται δηλαδη,οτι οι 50 ωρες ir,ειναι η minimum,εστω και αν σου κανει credit 10 ωρες η υπα,ξερεται πολυ καλα οτι παλι καπου στις 50+ θα τελειωσει.Αυτα τα κολπα μονο στην ελλαδα γινονται,οπως επισης παιδια,ir στην ελλαδα,ισπανια και αλλες χωρες με παρομοιες καιρικες συνθηκες και οχι τοσο εκτεταμενα navigation facilities,δεν ειναι και τοσο δυσκολο να το παρεις πιστεψτε με,ειδικα οταν τα στανταρτς ειναι ηδη πολυ χαμηλα,οσο για το κοστος,προτιμιστε να να δωσετε 5-10.000 ευρω παραπανω,και να εχεται ενα διπλωμα που θα σας κανει να νιωθετε confident οπου και αν πετατε, με οτι καιρο και αν επικρατει(και αφου ειναι πανω απτα minima των δικαιωματων σας)και πολυ σημαντικοτερο αν πατε για sim check για να πιασετε δουλεια να δειξετε οτι ξερετε τουλαχιστον τα βασικα αρκετα καλα.Χωρες με τα υψηλοτερα στανταρτ ειναι αγγλια και ακολουθει γερμανια,για cpl/ir.Πολυ σωστα η κ.μαριαλενα τονισε x-country για το hour building.Mετα το ppl,κρατηστε τον πηχη ψηλα,μην πετατε χασομεροντας απο δω και απο κει, ισα για να ανεβαινουν οι ωρες,δουλεψτε σωστα πανω στο hour building και μετα το cpl θα σας φαινεται ppl απλα σε λιγο πιο ανεβασμενο επιπεδο.
 
---> pilot767

ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ! Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ MINIMUM ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΤΑ JAR. ΟΠΩΣ Κ ΕΓΩ Η ΙΔΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΜΕ 45 ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ PPL, ΟΠΩΣ Κ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ SIMULATED SKILL TEST ΝΑ ΜΕ ΤΣΕΚΑΡΕΙ Ο ΑΡΧΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΑΕΡΟΣ ΠΡΙΝ ΒΓΩ ΜΕ ΤΟΝ ΕΞΕΤΑΣΤΗ. ΠΑΝΤΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΤΩΝ ΩΡΩΝ.

ΔΙΑΦΩΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΣΤΑΝΤΑΡΤΣ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η Κ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΟΠΩΣ Η ΙΤΑΛΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ, ΜΑΛΤΑ ΚΛΠ...
ΑΝ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΥΝ ΒΑΣΗ ΤΟΥ SYLLABUS ΣΤΟ TRAINING & OPERATIONS MANUAL, ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΓΓΕΚΡΙΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑ, ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ, ΤΟΤΕ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ (AIR EXERCISES) ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ. ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ, ΑΝ ΤO SYLLABUS ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗ. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΠΑΝΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ. ΚΑΛΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ STUDENT PILOTS, ΟΠΩΣ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΤΑ JAR FCL ΠΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗ, ΖΗΤΗΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ SYLLABUS ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ. Η ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΖΗΤΗΣΤΕ ΜΙΑ ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΤΗΤΙΚΗΣ ΣΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΩΡΩ, ΠΩΣ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ CPL/IR ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΜΕ ILS ΚΛΠ. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ. ΕΧΩ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ Κ ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΠΟΥ ΩΣ ΤΩΡΑ ΠΕΤΟΥΣΑΝ ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΤΟΠΙΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ Κ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΟΥ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ.

ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΑΣ ΛΕΜΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ. ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ. ΤΟ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΤΣΕΙ ΜΙΑ ΣΤΡΑΒΗ, ΟΠΟΥΔΙΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ. ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ Κ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΛΛΑ. ΣΑΒ/ΚΥΡΙΑΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΤΗΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΝΑ ΧΡΕΩΝΕΣΕ LANDING & APPROACH FEES ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Κ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΩ...
ΘΕΩΡΩ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΑΝ ΤΑ "ΣΚΑΣΕΙΣ" ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΣΟΥ, ΠΑΝΩ ΑΠ΄ΟΛΑ ΕΙΣΑΙ ΠΕΛΑΤΗΣ ! ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ Κ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΥΡΤΙΝΕΣ ΤΗΣ BUSINESS CLASS..... ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ? ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΣΕ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ, ΚΑΛΟ GROUND SCHOOL ΜΕ CBT ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΕΔΑΦΟΥΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙ, ΠΛΟΥΣΙΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΥ ΝΟΙΑΖΕΤΕ ! ΜΑΥΡΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΒΟΣΚΟΥΝΕ ΠΑΝΤΟΥ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, Κ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ........

ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΜΕΣΗΜΕΡΙ......
 
ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ...

1) ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΜΟΥ ΛΑΘΗ... ΜΟΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΒΓΑΛΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ :rolleyes: ΑΙΩΝΕΣ ΠΡΙΝ...

2) ΟΠΟΥ Κ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΑΣ, ΑΝ ΣΑΣ ΖΗΤΗΣΟΥΝΕ ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΗ, ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ :cool: ΜΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΑΝ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΧΟΛΗ ;) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ !!!!!!
 
Μαριαλένα, μη γράφεις κεφαλαία γιατί είναι σαν να μας φωνάζεις.
Ευχαριστώ.
 
Καλημέρα :)

αν φωνάξω, να είσαι σίγουρος πως θα με ακούσετε μέχρι την Κρήτη :D
Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας. Συνήθως μόνο σας διάβαζα αλλά δεν εγραφα στο φόρουμ.
 
Είναι κάποιες σχολές που προσφέρουν έτοιμα πακέτα 0-fatpl με fix τιμή.
Εκεί ποιές λεπτομέρειες πρέπει να προσέξει ο υποψήφιος πιλότος ?
Υπάρχει το ενδεχόμενο να του ζητήσουν extra χρήματα πχ.skill tests κλπ. ?
 
Top