Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με το Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές
aviator242
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 29 Μαρ 2012, 20:25

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό aviator242 » 29 Μαρ 2012, 20:28

Παιδια σας χαιρετω,

Ενας φιλος μου ειπε να μπω στην ιστοσελιδα σας και εχω πραγματι βγει απο το ρουχα μου.Δεν μπορουσα να φανταστω οτι υποψηφιοι για μια δουλεια , παλαιοτερα ανω των 6.000 Euro, τωρα ισως κατι λιγοτερο , 3.000 - 4.000 Euro, να γραφουν τοσο τραγικα ανορθογραφα...και πολλες φορες ακαταλαβιστικα πραγματα.

α} Το " κε " αντι του "και " το ορθο { γραφει ο Αθεοφοβος: κε τιποτε αλλο...}
β} Το " Χειρηστες" το ρη με η αντι του ι. ( "χειριστες " ειναι το ορθο βρε Αθεοφοβε, ουτε το επαγγελμα που κανεις δεν γνωριζεις πως το γραφουν.....βγαζεις ματι φιλε μου...}
γ} Το " Πολλη απλα " που γραφεις , το ορθο ειναι ," Πολυ απλα"
δ} Το " κριβετε πισω..." το ορθο ειναι " Κρυβετε πισω... "
ε} Η λεξη "δειαρκεια " το ορθο ειναι " διαρκεια "
ζ} Ο μηνας ,φερβουαριος και σεπτεβριος , το ορθο ειναι " Φεβρουαριος και Σεπτεμβριος " { Παντα οι μηνες γραφονται με κεφαλαιο το πρωτο γραμμα}

Αυτα ειναι μερικα απο τα " μαργαριταρια " που ειδα σε μια γρηγορη ματια .....

Παιδια , δεν ξερω το επιπεδο μορφωσης σας , αλλα κανονικα για μενα πρεπει να ειστε εκτος της σημερινης κοινωνιας, οπου παιδια με πανεπιστημιακο πτυχιο και πολλες φορες η τρεχουσα πλειονοτητα με μεταπτυχιακο , να διεκδικουν μια θεση στην Ελληνικη αγορα με μισθο των 750 Euro maximum ,ενω εσεις επειδη για οιονδηποτε λογο ο Μπαμπας εχει μεγαλο πορτοφολι..... πηρατε το type rating A-320, εχετε βαλει 250 ωρες συνολο ????? και με το παραπανω επιπεδο μορφωσης - μαργαριταρια που γραφονται .... να απαιτειται μια θεση Πιλοτου στην ΟΑ και να κανετε και σχολια για αναξιοκρατεια.... στην ΟΑ και στην Ελλαδα ....οπως χαρακτηριστικα ενας απο εσας σχολιαζει.
Ενδεχομενα να εχετε ενημερωθει οτι η FAA απο το 2013 θεσπιζει minimum 1500 hrs για να μπορεις να πεταξεις σε αεροπορικη εταιρια σαν F/O. Μαλιστα δε, να υπαρχει εμπειρια πτησεων σε ολες τις συνθηκες καιρου...
Σας ενημερωνω οτι επειδη ειμαι στα πραγματα .......... οι καιροι αλλαξαν και οτι προλαβετε να παρετε , παρτετο τωρα, το προσον που επικαλεισθε οτι εχετε το type rating with total flying experience 250 hrs , its nothing , so no complains no comments......

Σχετικα με τα γραφομενα του τελευταιου σχολιαστη , τον συνχαιρω διοτι πραγματι δειχνει οτι εχει επιπεδο.

Οσο για αυτο που γραφεις Φιλε μου < τον οποιο ειρησθω εν παροδω > φοβαμε πολυ οτι για πολλους ισως ειναι ακαταλαβιστικο ....εγω δεν φταιω , τα παραπανω αναφερομενα προδηλωνουν το σχολιο μου...

Σας Ευχαριστω και λυπαμε αν μερικους... τους στενοχωρησα...
0 x


Arizonas
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 13:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KLCA
x 1

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό Arizonas » 29 Μαρ 2012, 21:07

...Και για να καταλάβω aviator242, εσύ τι προσφέρεις με αυτό σου το σχόλιο στο συγκεκριμένο topic; Πάντως θα ήσουν ολίγον τι έγκαιρος εάν τόνιζες έστω και μια σου λέξη....φιλικά.

Πάμε στα σοβαρά πάλι, απ ότι ξέρω φίλε ΑΟΑ η ΑΕΕ παίρνει contracts κάθε χρόνο για να βγεί η καλοκαιρινή σεζον. Θα μπορούσε άραγε να ετοιμάσει μόνιμους low-timers απο το χειμώνα; Τους συμφέρει να δίνουν 4-5000 x ~25 χ 6 κάθε χρόνο αντί να κάνουν ~20 Type Ratings και να επενδύσουν σε χαμηλόμισθους μακροπροθεσμα; Για να το επιλέγουν σημαίνει αυτό τους συμφέρει....
0 x

Άβαταρ μέλους
fotis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1715
Εγγραφή: 04 Φεβ 2007, 18:55
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): IMP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Τοποθεσία: Athens/Munich
x 1
Επικοινωνία:

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό fotis » 29 Μαρ 2012, 21:07

Αφού συμφωνήσω σχετικά με το ότι πρέπει να προσέχουμε την ορθογραφία μας, θα ήθελα να προσθέσω ότι δε θα πρέπει να ξεχνάμε και τους τόνους.
0 x
Πετάει ο γάιδαρος!

http://www.videoart.gr
my flight memory statitics

Άβαταρ μέλους
solro
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 576
Εγγραφή: 04 Μαρ 2011, 23:05
x 99

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό solro » 29 Μαρ 2012, 21:52

aviator242 έγραψε:Δεν μπορουσα να φανταστω οτι υποψηφιοι για μια δουλεια , παλαιοτερα ανω των 6.000 Euro, τωρα ισως κατι λιγοτερο , 3.000 - 4.000 Euro, να γραφουν τοσο τραγικα ανορθογραφα...και πολλες φορες ακαταλαβιστικα πραγματα.

Αφού ξέρεις ελληνικά, μπορείς να μου πείς τι ρόλο παίζει το ''να'' στην συγκεκριμένη θέση.
aviator242 έγραψε:Παιδια , δεν ξερω το επιπεδο μορφωσης σας , αλλα κανονικα για μενα πρεπει να ειστε εκτος της σημερινης κοινωνιας, οπου παιδια με πανεπιστημιακο πτυχιο και πολλες φορες η τρεχουσα πλειονοτητα με μεταπτυχιακο , να διεκδικουν μια θεση στην Ελληνικη αγορα με μισθο των 750 Euro maximum ,

Ομοίως και εδώ.

.... να απαιτειται μια θεση Πιλοτου στην ΟΑ και να κανετε και σχολια για αναξιοκρατεια.... στην ΟΑ και στην Ελλαδα ....οπως χαρακτηριστικα ενας απο εσας σχολιαζει.

To σωστό είναι "απαιτείτε" και ''αναξιοκρατία''

Μαλιστα δε, να υπαρχει εμπειρια πτησεων σε ολες τις συνθηκες καιρου...

Το ''να'' έτσι σκέτο δεν βγάζει κανένα νόημα.
aviator242 έγραψε:τον συνχαιρω διοτι πραγματι δειχνει οτι εχει επιπεδο.

Εγώ, όπως κατάλαβες, δεν σε συγχαίρω για τα ελληνικά σου.

aviator242 έγραψε: φοβαμε πολυ

Εγώ να δείς πόσο φοβάμαι...

aviator242 έγραψε:τα παραπανω αναφερομενα προδηλωνουν το σχολιο μου...

Μπορείς σε παρακαλώ να το εξηγήσεις;

aviator242 έγραψε:λυπαμε αν

Κι εγώ λυπάμαι...

Λοιπόν.
1)Ο μεγαλύτερος κίνδυνος όταν το πάιζεις μάγκας είναι να βρεθεί κάποιος πιο μάγκας.
2)Σαφώς και η γνώση ελληνικών είναι απαραίτητο προσόν για όποιον ζει και εργάζεται στην Ελλάδα, αλλά..
3)Μιλάς με παιδιά που διαβάζουν για μήνες τα βιβλία στα αγγλικά, δίνουν εξετάσεις στα αγγλικά (κάποιος να το επιβεβαιώσει δεν έιμαι σίγουρος), όλα τα έγγραφα της δουλειάς τους είναι στα αγγλικά..
4)Απαγορεύεται μιλήσουν ελληνικά στην επικοινωνία με το έδαφος και γενικότερα ζουν σε ένα κόσμο αγγλικών, οπότε εγώ τους δικαιολογώ πλήρως.
5)Δεν πληρώνει κανείς αυτούς τους ανθρώπους για να μιλάνε σωστά ελληνικά, αλλά για να μεταφέρουν τους επιβάτες με ασφάλεια από το ένα μέρος στο άλλο.
6)Σχετικά με τα λεγόμενα σου για τους πλούσιους μπαμπάδες, σου προτείνω να σκεφτείς τι πληρώνει ο μέσος Έλληνας πατέρας που έχει γιο ή κόρη φοιτητή ιατρικής...Απλά τα πληρώνει αργά-αργά και δεν το καταλαβαίνει.
7)Ουδείς άσφαλτος.
Αυτα είχα να πω.
Με εκτίμηση και σεβασμό σε έναν αρκετά μεγαλύτερο από εμένα
0 x


Άβαταρ μέλους
Tolisshow
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 461
Εγγραφή: 12 Οκτ 2008, 12:35
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό Tolisshow » 29 Μαρ 2012, 22:09

εμένα γιατί μου μυρίζει πάλι ntalikerisa-trolling φάση?
0 x
ΝΑΙ ΡΕ,ΠΑΟΚ

aviator242
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 29 Μαρ 2012, 20:25

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό aviator242 » 29 Μαρ 2012, 22:36

Παιδια ,

Το σχολιο σας σχετικα με τον τονισμο δεν εχει κανενα νοημα , ειναι πολυ χαμηλο . Θα ειχε νοημα και αξια να το μνημονευατε στην περιπτωση που ειχαμε < οξειες η περισπομενες > οπου απαιτειτε αναλογα να μπουν.. Το ξερετε οτι καποτε βαζαμε και περισπομενες στις λεξεις , που απαιτουσε γνωση για την ορθη γραφη ?? και οχι το ευκολοτατο του τονισμου της < οξειας >

Το να βαζεις < οξειες > σε ολες τις λεξεις, το κανει και αυτος που τελειωσε την πρωτη Δημοτικου..... εκτος αν θεωρειτε οτι θελει και ειδικη ικανοτητα και μορφωση... για να βαζεις οξειες παντου.

Παιδια , καποτε οι Καπετανεοι των καραβιων γραφανε το <Και> ως <Κε>, αλλα αυτοι ειχαν παει μεχρι την 2η ταξη του γυμνασιου , και λυπαμε που το αναφερω ως σημειο συγκρισης , οι Πιλοτοι απαιτειται να εχουν αλλο επιπεδο , εχετε διαφωνια σε αυτο ??

Εγω που ειμαι σε αυτο το επαγγελμα πολυ καιρο , δεν αισθανομαι και τοσο περηφανος για το επιπεδο που παει να καθιερωθει απο τις νεες γενιες...

Ευχαριστω και λυπαμε για το φτηνο σας σχολιο...
0 x

Άβαταρ μέλους
solro
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 576
Εγγραφή: 04 Μαρ 2011, 23:05
x 99

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό solro » 29 Μαρ 2012, 22:58

Ξέρει κανένας πως μπαινουν οι περισπωμένες;;;
Παιδιά μας δουλεύει!!!!!
0 x


costasim
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 04 Μαρ 2012, 16:36
x 1

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό costasim » 29 Μαρ 2012, 23:26

Καταργήθηκε καί η... υπογεγραμμένη κάτω από το ω :" η πιό μικρή ασέβεια του αλφαβήτου-μας!" ,κατά τον Ντίνο Χριστιανόπουλο .
0 x

Άβαταρ μέλους
dimsp81
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 19 Φεβ 2005, 23:08

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό dimsp81 » 29 Μαρ 2012, 23:56

aviator242 έγραψε:Ενδεχομενα να εχετε ενημερωθει οτι η FAA απο το 2013 θεσπιζει minimum 1500 hrs για να μπορεις να πεταξεις σε αεροπορικη εταιρια σαν F/O. Μαλιστα δε, να υπαρχει εμπειρια πτησεων σε ολες τις συνθηκες καιρου...
Σας ενημερωνω οτι επειδη ειμαι στα πραγματα .......... οι καιροι αλλαξαν και οτι προλαβετε να παρετε , παρτετο τωρα, το προσον που επικαλεισθε οτι εχετε το type rating with total flying experience 250 hrs , its nothing , so no complains no comments......


Με λίγα λόγια,τι σας λέει ο κύριος(κυρία whatever) "μέσα στα πράγματα"!Σας λέει,τα ψέμματα τελείωσαν.Όσοι προλαβαίνετε να κάνετε τους τύπους,κάντε τους γρήγορα,μη γίνουμε πολλοί και μου απειλήσετε τη θεσούλα,γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται σε αυτόν τον κόσμο.Όσοι δεν προλάβετε,λυπάμαι πολύ,αλλά μπορείτε να γίνεται καταπληκτικοί σερβιτόροι,ή απλά να κοιτάτε τα αεροπλανάκια και τα πουλάκια στον ουρανό!Άσχετο αν εγώ το παιδί μου θα το έβαζα φουνταριστό στην ΟΑ,την Αιγαίου την Χ,Ψ,Ω αεροπορική.Η κλασσική ψεύτικη και παραπλανητική οπτική του Έλληνα χειριστή που κάνει τα πάντα για να αποθαρρύνει κόσμο.
Από την άλλη,θέλω να ξέρω,τώρα που δυσκολεύουν οι συνθήκες,πόσοι πια θα έχουν την δυνατότητα για type rating και να δω τότε τι θα κάνουν οι ελληνικές εταιρίες σε λίγα χρόνια.Θα παίζουν συνέχεια με συμβόλαια,ή θα ρίξουν τις απαιτήσεις τους;Γιατί,πόσοι πια έχουν 50-70 χιλ στην άκρη να τα δώσουν με τη μία?

Έχω αναγκάσει συναδέλφους (αν όντως είσαι πραγματικός χειριστής-το έγραψα σωστά?) σου να μου ζητήσουν συγνώμη για τις λάθος εκτιμήσεις τους.Οπότε,όσον αφορά εμένα,από τη μία μπαίνουν,και από την άλλη βγαίνουν.

Καληνύχτα από εμένα!
0 x

NikosB
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Μαρ 2011, 06:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): CYVR

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό NikosB » 30 Μαρ 2012, 04:47

Κε/Κα aviator242

Δυστυχώς το φαινόμενο της κακής ορθογραφίας παρατηρέιται σε όλους τους νέους, πλήν κάποιων επαγγελμάτων που το επιβάλει το εκάστοτε επάγγελμα, και αυτή η μόδα έρχεται από τας ξένας.Έχω δεί γιατρούς και επιστήμονες (φυσικούς,βιολόγους, ερευνητές κλπ) να μήν ξέρουν σωστή ορθογραφία.

Ευτυχώς, αυτό δεν σε καταστά άχρηστο και κακό σ'αυτό που κάνεις.Το ίδιο ισχύει και για τους χειριστές.

Αυτό περί 1500 ωρών είναι όπως πολύ σωστά είπες για το FAA.Ακόμα δεν έχει έρθει στην Ευρώπη, και δέν νομίζω να έρθει σύντομα.

Πίσω στο θέμα μας πάλι.

Φιλικά
Ν.
0 x


Άβαταρ μέλους
fotis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1715
Εγγραφή: 04 Φεβ 2007, 18:55
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): IMP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Τοποθεσία: Athens/Munich
x 1
Επικοινωνία:

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό fotis » 30 Μαρ 2012, 09:33

aviator242 έγραψε:Παιδια ,

Το σχολιο σας σχετικα με τον τονισμο δεν εχει κανενα νοημα , ειναι πολυ χαμηλο . Θα ειχε νοημα και αξια να το μνημονευατε στην περιπτωση που ειχαμε < οξειες η περισπομενες > οπου απαιτειτε αναλογα να μπουν...
Έχουμε μονοτονικό σύστημα και με αυτό ΠΡΕΠΕΙ να τονίζουμε τις λέξεις στον γραπτό λόγο.
Αφού δεν έχει νόημα και αξία, θα ήθελα να μου διαβάσεις τη λέξη "αξια" που έγραψες χωρίς τόνο (διαβάζεται ως "αξία" ΚΑΙ ως "άξια") ή τη λέξη "μαλακα" (για να δώσω κι ένα χαρακτηριστικότερο παράδειγμα).
Όσο σημαντική είναι η ορθογραφία (για παράδειγμα, γράφεις "απαιτειτε" που γραμματικά είναι δεύτερο πληθυντικό άρα σημαίνει "εσείς απαιτείτε", εσύ όμως εννοείς "απαιτειται" δηλαδή τρίτο ενικό) άλλο τόσο σημαντικός είναι και ο τονισμός. Ας μην περάσουμε από το μονοτονικό σύστημα στο ατονικό.
0 x
Πετάει ο γάιδαρος!

http://www.videoart.gr
my flight memory statitics

Άβαταρ μέλους
kachius
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 12:44
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 9

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό kachius » 30 Μαρ 2012, 11:06

ψεύτικη και παραπλανητική οπτική του Έλληνα χειριστή που κάνει τα πάντα για να αποθαρρύνει κόσμο.


Απλά να συμπληρώσω ότι η παραπάνω οπτική είναι παγκόσμια δυστυχώς στους κύκλους των χειριστών...
Τον τελευταίο καιρό έχω ψάξει αρκετά στο pprune για συγκεκριμένες εταιρείες/σχολές/προγράμματα και το 90% όσων απαντούν έχουν μοναδικό σκοπό να τρομάξουν και να αποθαρρύνουν νέους υποψηφίους...
0 x
κάχιους

piperwarrior
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 09 Οκτ 2010, 19:52

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό piperwarrior » 30 Μαρ 2012, 13:39

Πήρε φωτιά βλέπω το topic μετά από καιρό! Από που να ξεκινήσεις και που να τελειώσεις για να συμμετάσχεις στην συζήτηση! Ας δοκιμάσω όμως:

Προς aviator242:
Καταρχάς καλώς όρισες στο forum... Κατά δεύτερον, καταλαβαίνω πώς το αναγάγεις στο μυαλό σου, συνδέεις την γενικότερη μόρφωση ενός χειριστή, με την ικανότητα του σαν χειριστή. Κατά την γνώμη μου δεν είναι ιδιαίτερα αλληλένδετα. Επίσης δεν μπορώ να παραβλέψω το θέμα της ορθογραφίας, λυπάμαι που στο λέω αλλά και εσύ δεν πας πίσω, όπως σου είπαν ο fotis και ο solro. Το αναφέρω μόνο και μόνο γιατί και εμένα με ενοχλεί γενικά η ανορθογραφία, και εσύ διορθώνεις κάποιους, κάνοντας ταυτόχρονα μεγάλα λάθη και εσύ ο ίδιος.

(Στο συγκεκριμένο θέμα, διαφωνώ με τον solro μόνο στο ότι δικαιολογεί τους πιλότους που κατακρεουργούν την ελληνική, επειδή χρησιμοποιούν πολύ την αγγλική. Δεν αποτελεί ελαφρυντικό, είναι μόνο δείγμα αδιαφορίας. Όπως γράφει και ένα μέλος του forum στην υπογραφή του, η γλώσσα μας δεν είναι open source, δεν την κάνουμε ό,τι γουστάρουμε δηλαδή, λόγω συνθηκών... )


Προς ΑΟΑ και Arizona, για να μπούμε και λίγο στην ουσία του θέματος που συζητάμε:
Φυσικά και είναι ασύμφορη η λύση των contract pilots για τις ελληνικές εταιρίες, τουλάχιστον μακροπρόθεσμα. Άρα ο λόγος που καταφεύγουν σε αυτήν την λύση; Προφανώς σκέφτονται πολύ βραχυπρόθεσμα, δηλαδή "να βγάλουμε αυτήν την χρονιά και βλέπουμε"...
Ναι μεν βέβαια είναι περίεργες οι εποχές, αλλά παραμένει λάθος χειρισμός από μέρους τους! Τόσα χρόνια την βγάζουν με ξένους και φαντάζομαι πως κάθε χρόνο υπολόγιζαν πως θα είναι ο τελευταίος. Ουδέν μονιμότερον του προσωρινού όμως!
Άντε τώρα να πληρώνεις διπλάσιους μισθούς για άλλο ένα εξάμηνο!


Και εν τέλει προς τον dimsp81 και kachius:
ψεύτικη και παραπλανητική οπτική του Έλληνα χειριστή που κάνει τα πάντα για να αποθαρρύνει κόσμο.


Εσείς νομίζετε δηλαδή ότι το κάνουν με δόλο απαραίτητα; Αν οι συνθήκες είναι αποθαρρυντικές, τι να σου πει ο άλλος;
Μιλάω για την Ελλάδα κυρίως, σκεφτείτε δηλαδή τι έγινε τους τελευταίους μήνες και στις δύο εταιρίες. Στην Aegean ήταν 200 υποψήφιοι για 10 θέσεις type rated!!! Και άλλες 10 για non rated που μάλλον πάνε στο φούντο... Ε, αυτήν την αγορά εργασίας, εσείς την βλέπετε ενθαρρυντική; Τι θα λέγατε σε έναν δικό σας άνθρωπο, που θέλει να ακολουθήσει αυτό το επάγγελμα και θα ξοδέψει μια περιουσία; Εγώ προσωπικά θα τον προέτρεπα να μην το κάνει ή τουλάχιστον, αν το κάνει, θα τον προειδοποιούσα ότι θα φάει τον πλανήτη με κουτάλι για να βρει δουλειά.

Και κάτι τελευταίο, όσον αφορα το να βγάζει κάποιος τύπο. Έχει συζητηθει πολύ αν είναι ηθικό ή ανήθικο, θεμιτό ή αθέμιτο.
Τώρα θέλω να σταθώ στο αν αξίζει. Αξίζει; Η απάντηση εξαρτάται από το ποιον θα ρωτήσεις! Αν ρωτήσεις τα 10 άτομα που προσέλαβε η Aegean, θα σου πουν ναι. Φαντάσου όμως τι απάντηση θα σου δώσει κάποιος από του υπόλοιπους 10-20, που έβγαλε τον τύπο και κόπηκε, έχασε 15 χιλιάρικα έτσι, αυτήν την εποχή μάλιστα! Αξίζει τελικά; Αυξάνεις τις πιθανότητες σου απλά και πάλι είναι χειρότερες από 50-50, πάντα στην Ελλάδα.
0 x


Άβαταρ μέλους
Moderators Team
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 18 Μαρ 2011, 00:03
x 19

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό Moderators Team » 30 Μαρ 2012, 14:56

Όπως ειπώθηκε παραπάνω, όταν κάνουμε υποδείξεις για ορθογραφία, κοιτάμε πρώτα τη δικιά μας και μετά των άλλων. Και η ορθογραφία του μέλους που κίνησε την όλη, εκτός θέματος, ιστορία παίρνει πολύ βελτίωση ακόμα. Επίσης είναι πολύ εύκολο να τηρούμε όποιον κανόνα της Ελληνικής γλώσσας μας συμφέρει και όποιον δεν μας συμφέρει να τον κάνουμε γαργάρα και να λέμε ότι δεν είναι σημαντικός (βλέπε τονισμούς λέξεων). Σαν Συντονιστές κάνουμε τα... στραβά μάτια μέχρι ενός σημείου. Από τη μία όμως δεν μπορούμε να σβήνουμε όλα τα posts με ορθογραφικά αλλά από την άλλη δεν μπορούμε να αφήνουμε και posts που βγάζουν μάτια.

Δεν σβήνονται τα παραπάνω posts (αν και θα έπρεπε) αλλά το πολυσυζητημένο θέμα της ορθογραφίας ας τελειώσει εδώ γιατί είμαστε εκτός θέματος. Αν θέλετε συνέχεια, στο viewtopic.php?f=9&t=4830
0 x
Αυτό το μήνυμα στάλθηκε από την συντονιστική ομάδα του airliners.GR.
http://www.airliners.gr

aviation passiοnate
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 12 Φεβ 2011, 00:53
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: athens
x 7

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό aviation passiοnate » 30 Μαρ 2012, 15:55

Όντως κι εγώ διακρίνω τη τάση από μερικούς στο forum να αποθαρρύνουν τους υποψήφιους χειριστές. Από την άλλη όμως δεν μπορώ να πω ότι έχουν και άδικο με αυτά που λένε. Όταν ψάχνεις για αγγελίες και βρίσκεις ότι τα minimum requirements είναι 1000-1500 ώρες και type rating ακόμα και σε χώρες που δύσκολα πάει κάποιος να εργαστεί δείχνει ότι είναι μια δύσκολη εποχή για τους χειριστές που θέλουν να ξεκινήσουν τη καριέρα τους.
Σ' αυτό που διαφωνώ κάθετα είναι στο θέμα της αξιοκρατίας που λέτε μερικοί. Στον αεροπορικό χώρο και τον ίδιο το Βγενόπουλο ή το Βασιλάκη να γνωρίζεις αν δεν έχεις τις γνώσεις και τις ικανότητες δεν πας πουθενά. Σίγουρα, έχεις περισσότερες πιθανότητες αν υπάρχει κάποιος που να σε "σπρώχνει" αλλά αυτό από μόνο του δεν λέει τίποτα. Η δουλειά αυτή δεν είναι παίξε γέλασε για να πεις "δεν βαριέσαι μορέ ειναι γνώστος του τάδε πάρτον", η δουλειά αυτή είναι πολύ απαιτητική και γεμάτη εξετάσεις που δεν μπορεί το βίσμα να σε περάσει αν ο ίδιος δεν είσαι καλός.
Συμβουλή μου για όλους τους νέους χειριστές είναι να κάνουν και λίγη αυτοκριτική για τυχόν αποτυχία τους σε κάποια διαδικασία πρόσληψης και να μην βρίσκουν διάφορες δικαιολογίες. Μήπως πρέπει να μελετήσετε περισσότερο? Μήπως πρέπει να καταπολεμήσετε το άγχος της πτήσης ή να μάθετε καλύτερα τις διαδικασίες? Μήπως πρέπει να διαβάσετε καλύτερα για το πως να είστε σε μια συνέντευξη? Οι ευκαιρίες δεν τελείωσαν παρ ότι είμαστε σε μια δύσκολη περίοδο. Την επόμενη φορά που θα παρουσιαστεί μια ευκαιρία φροντίστε να είστε πιο προετοιμασμένοι και η δικαίωση θα έρθει! Άλλωστε θέλω να πιστεύω πως δεν θα παραμείνουν έτσι τα πράγματα για μια ζωή. Κάποια στιγμή οι ίδιοι χειριστές που καταναλώνονται θα σταματήσουν να υπάρχουν και θα δωθούν περισσότερες ευκαιρίες στους νέους.

Υ.Γ Το ότι ο αεροπορικός χώρος έχει μόνο μία γλώσσα, την Αγγλική, δεν πάει να πει ότι δεν πρέπει να ξέρουμε ορθογραφία. Σε Ελληνικά σχολεία πήγαμε και Ελληνικά μάς μάθανε. Από την άλλη, αν δεν ξέρεις ορθογραφία δεν πάει να πει ότι δεν είσαι καλός πιλότος.
0 x



Επιστροφή σε “Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης