Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με το Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές
steam
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2015, 17:30
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): lgkv
x 5

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό steam » 13 Νοέμ 2015, 17:39

Καλησπέρα σας. Υπάρχει κάποιο επίσημο και μη, νέο σχετικά με την προκήρυξη της ολυμπιακής , γιατί έχουν περάσει 2 βδομάδες και απόσο γνωρίζω από άτομα που έχουν υποβάλει αιτήσεις δεν έχουν λάβει κάποια απάντηση ακόμα. Έγραψε ένας συμφορουμίτης παρατήρησα ότι ήδη προσέλαβε 10 άτομα , αυτό σημαίνει οτί όσοι ελπίζουμε άδικα περιμένουμε και έχουν καλυφθεί όλες οι θέσεις?? :(
Ευχαριστώ των προτέρων
0 x


faapilot
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 143
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:12
Τοποθεσία: Athens
x 14

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό faapilot » 14 Νοέμ 2015, 09:37

Υπομονη υπομονη
0 x

steam
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2015, 17:30
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): lgkv
x 5

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό steam » 17 Νοέμ 2015, 21:27

Άκουσα ότι έχουν πέσει ήδη τα πρώτα τηλεφωνήματα. Έχει να κάνει με τα επίθετα ή όχι αν γνωρίζει κάποιος γιατί άτομο με επίθετο που αρχίζει από Μ τον έχουν καλέσει ενώ άτομο με επίθετο από Σ όχι. Ισχύει κάτι τέτοιο??
0 x

Άβαταρ μέλους
maebius
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: 02 Ιαν 2013, 17:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 20

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό maebius » 10 Δεκ 2015, 00:14

Ξεκίνησαν ήδη οι πρώτες προσλήψεις πέραν των 10 που είχαν επιτυχώς περάσει τη διαδικασία πέρυσι . Ένα νούμερο που ακούγεται είναι 8 με 10 ακόμα άτομα .Όποιος γνωρίζει κάτι περαιτέρω ας προσθέσει :mrgreen:
0 x


pappasotb1
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 22 Ιαν 2016, 21:41
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGTE
x 9

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό pappasotb1 » 22 Ιαν 2016, 21:44

Όποιος πέρασε την αξιολόγηση της εν λόγω εταιρίας πάντως θα ήταν το λιγότερο αδαής να μη καταλάβει οτι υπήρχαν άτομα μιλημένα και η όλη διαδικασία θύμιζε ανατολίτικη αγορά (γελάκια και αγκαλιές υποψηφίων με επιτηρητές πρίν την έναρξη της αξιολόγησης, άτομα να μελετάνε όχι μόνο το τεχνικό μέρος αλλά και τα ψυχομετρικά τέστ!) . Αυτό που με εξοργίζει δεν είναι το οτι υπήρχαν βύσματα, αλλα το γεγονός οτι τράβηξαν 60(!) άτομα για 8 θέσεις οι οποίες στην ουσία ήταν προκαθορισμένες. Να μην αναφέρω τον "κύριο" που υποτίθεται ήταν H.O.T. ο οποίος είχε παεί απο πάνω απο έναν candidate και του υποδείκνυε τις σωστές απαντήσεις αλλά σήκωνε το κινητό του τηλέφωνο κατα τη διάρκεια της εξέτασης μιλώντας με κανονικό τόνο φωνής και η αποκορύφωση;! - χτύπησε στον ώμο τον μπροστινό μου 10 λεπτά πριν τη λήξη της προθεσμίας και του είπε με ύφος "αντε τι τα κοιτάς και τα ξανακοιτάς, δώστο να τελειώνουμε!" Καλή επιτυχία λοιπόν στα βύσματα και να έχουν υπ όψιν τους οτι στο captaincy δεν παίζει βύσμα.. Όσον αφορά την επίθεση του συμφορουμίτη που υπέδειξε οτι υπήρχαν βύσματα και τα σχόλια του τύπου να τραβας φωτογραφίες όταν οι άλλοι πετάνε τα Dashάκια.. θα το αφήσω ασχολίαστο.. όπως προείπα: καλή επιτυχία στα LPCs και αργότερα με το command course.. θα σας πετύχω σε κάποιο sim στο μέλλον να με διασκεδάσετε τα μάλα.

Ένας χαρούμενος πλέον first officer cadet της flybe.

Γιατί στο ελλαδιστάν μόνο με βύσμα πάμε μπροστά!
3 x

CESSNA
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 24 Μάιος 2011, 07:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OLY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): MAKE

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό CESSNA » 23 Ιαν 2016, 12:03

ΣΥΜΦΩΝΩ μαζί σου φίλε μου pappasotb1, καλή επιτυχία και συγχαρητήρια για την νέα σου εργασία. Εδώ στο ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ ποτέ δεν πρόκειται να φτιάξει η κατάσταση είναι όπως το ΔΝΤ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΦΩΣ. :wall:
0 x

pappasotb1
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 22 Ιαν 2016, 21:41
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGTE
x 9

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό pappasotb1 » 23 Ιαν 2016, 19:10

Ναι δυστυχώς όλοι μιλάνε και στάζει το στόμα τους μέλι για το πόσο αξιοκρατικά είναι τα πράγματα, λές και οι 30-40 εξεταζόμενοι που έχουν παέι στο selection χωρίς βύσμα, έχοντας λιώσει κυριολεκτικά στο διάβασμα να είναι εντελώς ηλίθιοι ώστε να μη σχολιάσουν το τι συνέβη. Ίσως επειδή είναι οι ίδιοι περιορισμένης ευθύνης και βουτυρόπαιδάκια και να μη καταλαβαίνουν οτι και με βύσμα να πας, πρέπει να τηρείς κάποια μετριότητα και κάποια σχήματα - όχι να είσαι εριστικός και να το παίζεις μαμιάς και aviator με πλάτες άλλων! :wall: .. Αλλά όπως λέει και ο απλός λαός, γυρνάει ο τροχός, μαμάει και ο φτωχός.. :banana: σε λίγα χρόνια οι εταιρίες θα τα βρούν μπροστά τους που δεν θα μπορούν να κάνουν κυβερνήτη κανέναν απο τα στραβάδια που προσλαμβάνουν τώρα. Πονάει η αλήθεια αλλά θα την πω όσο σκληρή και αν ακούγεται στα χαϊδεμένα αυτάκια μερικών.
2 x


Arizonas
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 13:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KLCA
x 1

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό Arizonas » 03 Φεβ 2016, 16:59

Ότι είπε ο pappasotb1 επιβεβαιώθηκε μόλις τωρα.
Με πήρε ,ο συνήθης ευγενικός κύριος, και μου είπε
-"Συγγνώμη για την καθυστέρηση, όμως άργησε πολύ να ολοκληρωθεί η διαδικασία."
-"Δέν πειράζει" του λέω εγώ , υποψιασμένος για τη συνέχεια. "Πείτε μου! " εύθυμα.
-"Απλα να σας ενημερώσουμε ότι οι θέσεις έχουν πληρωθεί για φέτος."
Κάνω και γώ λίγο το χαζό/καημένο και ρωτώ με ένα υφάκι αφελές και ανέμελο...
-"Δηλαδή κ. ....., έχω αποτύχει?"
Και μου λέει κι αυτός με κομπιασμένη φωνή
-"Εμ...όχι , απλά έχουν πληρωθεί οι θέσεις για φέτος."
-"Εννοείτε ότι δέν έχω περάσει στο επόμενο στάδιο αξιολόγησης, σωστά?" του απαντώ κ γώ κοφτά και χαμογελαστά.
-"Όχι ακριβώς απλά έχω ενημερωθεί απο τη διεύθυνση ότι έχουν πληρωθεί οι θέσεις και πέρνω να ενημερώσω τον κόσμο", μου απαντά γνωρίζωντας ότι γνωρίζω το φιάσκο. "Πάντως ευχαριστούμε............." συνέχισε με τόνο βιαστικόκαι μετανοημένο.


:laola: :party: :1:
1 x

skyboy
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 27 Απρ 2015, 23:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 25

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό skyboy » 04 Φεβ 2016, 13:14

θα υποθεσω οτι πιλοτος ο οποιος δεν εκανε για τις ελληνικες εταιριες, εκανε για τη flybe. φανταστειτε ποσο υψηλα ειναι τα στανταρ των ελληνικων εταιριων!!
θα νιωθω περισσοτερη ασφαλεια τωρα οταν πεταω στην ελλαδα
0 x

faapilot
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 143
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:12
Τοποθεσία: Athens
x 14

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό faapilot » 05 Φεβ 2016, 11:21

H olympic air ειδικα εχει πολυ κακη εμπειρια απο τη flybe και τους χειριστες της μιας και στην αρχη υπηρχαν πολλοι απο εκει που πεταγαν τα dash..Aρα η flybe δεν ειναι το καταλληλο παραδειγμα μιας και το επιπεδο της olympic air ειναι πολυ υψηλοτερο πραγματικα
0 x


Greekaviate
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 05 Φεβ 2016, 19:46
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό Greekaviate » 05 Φεβ 2016, 20:03

Αγαπητοί συνάδελφοι καλησπέρα.

Όσοι βρεθήκαμε στο Σόφιτελ εκείνο το πρωί ζήσαμε πράγματι μια φάρσα.
Σίγουρα η εταιρεία προσπάθησε να δείξει ένα προφίλ επαγγελματισμού δήθεν τυποποίηση στα ψυχομετρικά κλπ.
Για τον H.O.T. ούτε λόγος ξέρουμε το παρεάκι του απο την Π.Α. τις συντάξεις τις αποστρατείες κλπ.
Το ATPL ήταν αστείο για κάποιον που έχει διαβάσει στην ζωή του καλά και σφαιρικά για την απόκτηση του πτυχίου έστω στο στάδιο της αρχικής αδειοδότησης γνωρίζει να διαβάζει ένα plate Jeppesen και μερικά πράγματα CPL.
Τελικά το pool καλά κρατεί...γυάλα με ψάρια και τροφή...
Κουμπαριές κολεγιές κλπ μια ζωή τα ίδια.
Επίσης 2 μήνες τους πήρε να έρθουν σε συνεννόση το HR με το training κλπ.
Στο sim μάθαμε τι έγινε και εκεί. Απο μετριότητες μέχρι κακά χάλια.

Μακάρι να καλυφθούν οι θέσεις απο παιδιά που το έχουν ανάγκη περισσότερο απο κάποιους άλλους.
Το επίπεδο είναι χαμηλό και θα είναι όσο θα υπάρχουν αυτές οι τακτικές.

Μην μείνει κανείς στο πέρασα δεν πέρασα έγραψα καλά με πήρανε τηλέφωνο ή δεν με πήρανε τηλέφωνο άρα κόπηκα κλπ.
Δεν ισχύει τίποτα η κατσαρόλα μαγειρέυει...

Καλή συνέχεια και καλή αρχή στα παιδιά απο καρδιάς απλά η αλήθεια καλό είναι να λέγεται.
0 x

KGP
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2004, 04:47
x 34

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό KGP » 06 Φεβ 2016, 00:57

να κάνω μια ηλίθια ερώτηση?

ΑΝ ΟΝΤΟΣ ισχύουν αυτά που λέγονται εδώ σχετικά με το θέμα των προσλήψεων (δεν αμφισβητώ οτιδήποτε ούτε αποδέχομαι φυσικά γιατί είμαι "έκτος χορού") .... αυτό δεν έχει συνεπεία στην ασφάλεια των "διαδικασιών" γενικότερα ...... (δεν ξέρω αν γίνομαι "κατανοητός")
0 x
=================================================
«Εγώ ήξερα ότι τα Βαλκάνια είναι γεωγραφική περιοχή, αλλά στη RomTelecom έμαθα ότι είναι …δικαιολογία».

Χωρίς την αντίσταση του αέρα, το αεροπλάνο δεν θα έφθανε ποτέ τόσο ψηλά.

koulis
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2011, 22:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG
x 21

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό koulis » 06 Φεβ 2016, 15:37

Μοναδικη σωτηρια η αναπτυξη. Μακαρι να δημιουργηθουν νεες δουλειες, να ερθουν τα υδροπλανα στην Ελλαδα, να πετανε περισσοτερα αεροπλανα και τα νεα παιδια να βρισκουν δουλειες. Αλλα απο τη στιγμη που ειναι 5 θεσεις για 100 υποψηφιους τα πραγματα θα ειναι συνεχως ετσι. Οπου υπαρχει πεινα υπαρχει και γκρινια. Δε νομιζω στην Αμερικη, στη Γερμανια ή στην Αγγλια να ειναι καλυτερα, απλως επειδη η πιθανοτητα να πιασεις δουλεια ειναι μεγαλυτερη οι παραφωνιες δε βγαινουν προς τα εξω. Εδω πωλητες στα public εψαχναν για εποχιακη εργασια Χριστουγεννων και οι θεσεις καλυφθηκαν απο γνωστους γνωστων...
1 x


Άβαταρ μέλους
OA570
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: 18 Φεβ 2010, 17:23
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KDAB
x 7

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό OA570 » 06 Φεβ 2016, 15:57

Προλαλησαντα αδελφε μου αυτο που συμβαινει στην Αμερικη αυτη την στιγμη με τις προσληψεις δεν εχει προηγουμενο. Ολοι οι συμφοιτητες μου με το που χτυπησανε τισ 1000-1500 ωρες την επομενη μερα ηταν στις regionals. Φυσικα πολυ ψωμι υπαρχει και στο aerial photography, flight intstructing etc. Το μονο κακο ειναι οτι θα δεις 737/320 στα late 30's σου με τον τροπο που ειναι δομημενο το συστημα τους.
0 x
Talking about airplanes is a very pleasant mental disease.!

ECO
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: 07 Ιουν 2007, 22:02
x 80

Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Δημοσίευσηαπό ECO » 06 Φεβ 2016, 17:28

Μιλώντας κυρίως για Ελλάδα, νομίζω ότι το πρόβλημα των διαγωνισμών / προσλήψεων Κ2 δεν είναι ότι προτιμώνται ή ευνοούνται οι γνωστοί των γνωστών, οι αποκαλούμενοι όπως πολλοί ονομάζετε βύσματα.
Το πρόβλημα έχει δυο όψεις, η πρώτη είναι ότι οι θέσεις είναι ελάχιστες και η δεύτερη είναι ότι οι άνεργοι ιδιαίτερα low timers πιλότοι είναι εκατοντάδες ( οι περισσότεροι εκ των οποίων είναι επιεικώς μέτριοι), οπότε αναγκαστικά έχουν να ανταγωνιστούν πρώτον τους συναδέλφους τους low timers, οι οποίοι αντικειμενικά είναι σαφέστατα καλύτεροι / ικανότεροι και ηλικιακά μικρότεροι και δεύτερον αυτούς που έχουν κάποια προϋπηρεσία/τύπο ( Έλληνες και αλλοδαπούς ), μεταξύ των οποίων και τους προερχόμενους από την πολεμική αεροπορία.
Οι όποιοι κατά καιρούς ελαχιστότατοι αν υπάρχουν ευνοούμενοι γνωστοί των γνωστών/βύσματα όπως λέτε, καταφέρουν με τον άλφα ή βήτα τρόπο να προσληφτούν ως K2, να είστε βέβαιοι ότι είτε δεν θα μπορέσουν ομαλά να προχωρήσουν παρακάτω είτε στη καλύτερη των περιπτώσεων θα παραμείνουν εσαεί FO, διότι το Captaincy είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, ιδιαίτερα σύνθετο ζήτημα πολλών παραγόντων + διαρκή μελέτη του κερατά, διαφορετικά δεν γίνεσαι ούτε με χίλια βύσματα. Είναι κι αυτός ένας λόγος που οι εταιρίες έχουν δυσχέρειες να βγάλουν Κ1 και αναγκάζονται λόγω αδυναμίας και εις βάρος αντικειμενικά των άνεργων Ελλήνων πιλότων, να προσλαμβάνουν contract pilots Κ1 αλλά και Κ2, ένεκα χαμηλών επιδόσεων, τόσο εκ των Ελλήνων low timers, αλλά και εκ των εμπειρότερων, ακόμα και των προερχόμενων από την πολεμική αεροπορία, οι οποίοι ασχέτως εμπειρίας, τα τελευταία χρόνια προσλαμβάνονται και ξεκινούν από τη θέση πλέον του Κ2
1 x



Επιστροφή σε “Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες