Ορισμός Cross-Country

dimis_air

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
21/08/2008
Μηνύματα
24
Likes
0
Περιοχή
Frankfurt Am Main
Website
www.apollo-va.org
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDF
Έχω την εξής απορία και θα ήθελα τα φώτα σας :idea:

Ψάχνω να βρώ πως ορίζεται κατα JAR μα x-country πτήση. Αυτή τη περίοδο κάνω build-up για το CPL και δεν θα ήθελα να βρεθώ προ εκπλήξεως επειδή αρκετές ώρες που έχω βάλει δεν είναι απο αεροδρόμιο σε αεροδρόμιο αλλά άνωθεν κάποιων πόλεων ή σημείων (λόγω κακού καιρού τα τελευταία Σ/Κ).

Σε κάποιο φόρουμ βρήκα το παρακάτω το οποίο μάλλον με καλύπτει:

In the context of JAA licensing requirements, the only definition of cross-country is contained in Amendment 7 to JAR-FCL 1.001 and reads "A flight between a point of departure and a point of arrival following a pre–planned route using standard navigation procedures."

ενώ στην Αμερική ισχύει αυτό:

FAA defines cross country, for the purposes of aeronautical experience required for most certificates and ratings, to be flights more than 50nm straight-line, with a landing at an airport other than the departure airport.

Το οποίο προφανώς μου ακυρώνει τις ώρες logged σαν x-country.

Γνωρίζει κανείς τι ισχύει τελικά; :?: :?: Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 
Και μετά σου λένε μερικοί μερικοί οτι δεν είναι σουργελοειδής η ευρωπαϊκή αεροπορική νομοθεσία, βιβλιογραφία, εκπαίδευση κλπ. Για κλωτσιές είναι!
Δες το logbook σου και πες μου, πού θα γράψεις την εκπαίδευση IFR under the hood ή όπως λέει η FAA A/c simulated IFR? Απάντηση: Πουθενά!Θα γράψεις IFR στο operational condition time? Μπα? Από πότε?
Κι αντί να κάνουν κολώνες για το cross country, a/c simulated IFR (hood) κλπ, έβαλαν χωριστές "κολώνες" με την ημερομηνία και το total time of session για το synthetic training device. Τετοια ανοησία...
Για ρίξε μια ματιά στο logbook σου να δεις πίσω πίσω στα Pilot Record που έχει και "κολώνες" για να γράψεις τα cross country σου.
Ποιά cross country να γράψουμε ρε αγγλογάλλοι δικηγορίσκοι της πλάκας που μαζευτήκατε 10 χρόνια στις Βρυξέλλες και τρωγοπίνατε σε βάρος και της ερημης της Ελλάδας (δεν μας απασχολεί αν τρωγοπίνατε εις βάρος των χωρών σας, εμείς δεν σας φταίξαμε σε τίποτε) για να φτιάξετε τα JAR, ναι, αυτά που βλέπουν στα κεντρικά της FAA στην Oklahoma και πεθαίνουν στα γέλια!
Πήγαιναν οι Ελληνες εκπρόσωποι της ΥΠΑ, διαβασμένοι, ξενυχτισμένοι, κακοπληρωμένοι κλπ και να τα συμβούλια και να οι καταθέσεις ολοκληρωμένων προτάσεων για όλα τα ζητήματα εκπαιδεύσεων, εκμετάλλευσης, νομοθεσίας κλπ κλπ όσο καλύτερα μπορούσαν οι άνθρωποι. ΝΥΧΤΑ οι ευρωπαίοι...Ασε τους Ελληνες να λένε, οτι πούμε εμείς θα γίνει.Κι έγινε! Να το χαιρόμαστε...Γιαυτό τα έχουν κάνει τόσο θάλασσα που δεν μπορούν ούτε οι ίδιοι να βγάλουν άκρη με τα έργα τους και τύπωσαν τα LASORS και τρέχουμε κι εμείς πίσω τους να κάνουμε τα ίδια μη μας παρεξηγήσουν ως απείθαρχους.
 
Φίλε 121.5

ζωγράφισες...no more comments. :thx: Respect

Φιλικά πάντα
 
Εντάξει μην τα ισοπεδώνουμε όλα... Συμφωνώ με αρκετά από όσα λέει ο 121.5 αλλά όσον αφορά το logbook συγκεκριμένα και η FAA δεν πάει πίσω... Δεν είναι χρήσιμο να υπάρχει στήλη για την ώρα που έγινε η πτήση; (Ωρα αναχώρησης, άφιξης) Δεν είναι χρήσιμο να υπάρχουν ξεχωριστές στήλες για day και night landings; (Αλλος κυκλώνει τις νυχτερινές προσγειώσεις, άλλος τις υπογραμμίζει, άλλος τις τετραγωνίζει... τι μπάχαλο είναι αυτό;) Δεν είναι χρήσιμο να υπάρχουν στήλες για FTD; (Δεν είναι γελείο να γράφεις στον τύπο αεροπλάνου FRASCA κλπ;) Κλπ κλπ...
 
@Chris ευχαριστώ για τα links. Πάνω κάτω ισχύουν αυτά που είχα γράψει στο αρχικό μου post απο ό,τι βλέπω. ;)

Πάντως όταν ψάχνω κάτι σχετικά με JAR πάνω στο κομμάτι του licensing ή operations ομολογώ οτι χάνομαι στα documents...ποιό πρέπει να βρώ, τι διαφορά έχει το PANS-OPS, το JAR-OPS και τα documents του ICAO κτλ....ενας χαμός :mrgreen:
 
Ίσως να ακουστεί λίγο χαζό αλλά τό χρειάζομαι για μια μετάφραση.... Πώς θα μπορούσε κάποιος να αποδώσει σωστότερα στα Ελληνικά τον όρο cross-country;;
 
"Αεροναυτιλιακό ταξίδι" :wall: (Don't shoot the messenger)

(αυτό από το Προεδρικό Διάταγμα 33 που ορίζει τα των JAR)
 
Σύμφωνα με αυτά που λένε 3 μίλια εκτός του αεροδρομίου αναχώρησης να είσαι τότε θεωρείτε cross country !!!!!

Και πώς μπορεί να αποδειχθεί αυτό? αφού κάποιος μπορεί να απογειωθεί απο ενα αεροδρόμιο, να καλύψει μια απόσταση σύμφωνα με τα vfr routes και στη συνέχει να προσγειωθεί στο ίδιο αεροδρόμιο.
Αυτό μπορεί να φανεί πρωτίστως στο route του flight plan που κατατίθεται στον πύργο.
Απο το logbook όμως κάποιου, πως μπορεί να αποδειχθεί?
 
Top