Υπάρχει πρόγραμμα επιχορήγησης/δανεισμού για σχολές πιλότων?

Έχω πιθανότητες?

  • Ναι

    Votes: 0 0,0%
  • Ίσως Ναι

    Votes: 3 23,1%
  • Μαλλον Όχι

    Votes: 1 7,7%
  • Όχι

    Votes: 9 69,2%

  • Total voters
    13

New-Bird

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
12/02/2011
Μηνύματα
4
Likes
0
Περιοχή
Καλαμάτα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKL
Καλησπέρα και απο εμένα καθώς είναι το πρώτο μου post στο Forum.

Ετών: 22, Απόφοιτος δημόσιου ΙΕΚ (με πιστοποίηση), πολύ χαμηλούς βαθμούς Πανελληνίων Εξετάσεων (μόλις 5,7 και προφανώς γι'αυτό πήγα σε ΙΕΚ :p ), απολυτήριο Λυκείου 11,7, κάτοχος Lower, και χαμηλό οικογενειακό εισόδημα (αγροτική οικογένεια), Ελληνική+Πολωνική υπηκοότητα (ενδεχομένως να βοηθά για πρόσβαση σε σχολή στην Πολωνία, αν και δεν έχω ακούσει/βρεί/διαβάσει για αντίστοιχη σχολή στην Πολωνία) Σας γράφω τα παραπάνω για να καταλάβετε εξ'αρχής πόσο δύσκολο είναι για εμένα το επιτύχω πρόσβαση σε πανεπιστήμιο/σχολή του συγκεκριμένου κλάδου.

Όπως πολλοί εδώ έτσι και εγώ ενδιαφέρομαι να φοιτήσω σε κάποια σχολή εκπαίδευσης πιλότων εμπορικών αεροσκαφών, και αποσκοπώ σε απόκτηση διπλώματος ATPL. Απ' ότι έχω διαβάσει εδώ και σε αντίστοιχα forum, βλέπω ότι είναι δύσκολα τα πράγματα όταν μιλάμε για εκπαίδευση πιλότων.
α) Πανάριβα δίδακτρα της τάξης των 50.000€~100.000€ ποσό εξαιρετικά δυσβάσταχτο για την πλειοψηφία των υποψήφιων σπουδαστών.
β) Καμία αξιόλογη σχολή στην Ελλάδα (έλλειψη αεροσκαφών/εξομοιωτών/etc ουσιαστικά χαμηλότερο επίπεδο εκπαίδευσης) κάτι που οδηγεί στο
γ) Φοίτηση ή/και Μετεγκατάσταση στο εξωτερικό, με ότι συνεπάγεται αυτό από άποψη χρημάτων,κόστους διαβίωσης, αναγνώρισης και έγκρισης/απόρριψης δανείων από τράπεζες etc (άν και κάποιες σχολές του εξωτερικού προσφέρουν στέγαση που περιλαμβάνεται στα έξοδα των διδάκτρων, ή πολύ χαμηλά ενοίκια)
Σίγουρα υπάρχουν πολλά ακόμη εμπόδια που δεν έρχονται στο μυαλό μου αυτή την στιγμή. Βέβαια τα πλεονεκτήματα είναι πολλά μετά την αποφοίτηση, (ας θεωρήσουμε πως κάποιος διατίθεται να εργαστεί σε άλλο κράτος καθώς όλοι γνωρίζουμε τι συμβαίνει με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα), στην ιδανική περίπτωση λοιπόν που κάποιος βρίσκει δουλειά, ας πούμε συγκυβερνήτης με μισθό 2.400€ (αναφέρω τον μικρότερο μισθό που έχω διαβάσει), για εμένα που σε άλλη περίπτωση θα εργαζόμουν με βασικό στα 592€ ως ηλεκτρονικός η διαφορά είναι μεγάλη. Ας μην δουλευόμαστε, όλοι ξέρουμε πόσο όμορφο είναι το να εκτελείς αυτό το επάγγελμα πετώντας παντού, βλέποντας το ηλιοβασίλεμα πάνω από τα σύννεφα etc, etc, etc.

Το ιδανικό θα ήταν να φοιτήσω σε ένα πανεπιστήμιο όπως το πολυαναφερθέν στο forum OAA, κάτι πραγματικά ακατόρθωτο για εμένα. Παρ'όλα αυτά, και προκειμένου να βεβαιωθώ ότι εξάντλησα κάθε τρόπο πρόσβασης σε αυτό, ή και οποιοδήποτε άλλο πανεπιστήμιο, θέλω να μάθω:
Γνωρίζει κανείς από προσωπική του πείρα εάν υπάρχει πρόγραμμα:
α) Επιχορήγησης από Ελληνικές τράπεζες? ή Επιχορήγησης απο Ξένες τράπεζες, όμως για Έλληνες σπουδαστές?
β) Δανεισμού από Ελληνικές τράπεζες? (αφορά σε δανεισμό με χαμηλό επιτόκιο (τύπου στεγαστικό) και ευέλικτο όσο γίνεται πρόγραμμα αποπληρωμής) ή Δανεισμού απο Ξένες τράπεζες, όμως για Έλληνες σπουδαστές? (ισχύει ότι και παραπάνω)
γ) Επιχορήγησης από την Ελληνική Κυβέρνηση (πχ ΥΠΕΠΘ) ή την Ε.Ε.?
δ) Δανεισμού, του τύπου Σπουδάζω τώρα, Πληρώνω μόλις αποφοιτήσω και βρω δουλειά (υπάρχει ένα αντίστοιχο πρόγραμμα για Άγγλους υπηκόους οπού η αποπληρωμή ξεκινά μόλις κάνεις εισόδημα 12.000£, σε εύλογο χρονικό διάστημα φυσικά :p)
ε) Πρόγραμμα Δωρεάν Φοίτησης (τύπου υποτροφία), απ'ότι έχω διαβάσει η Lufthansa έχει ένα τέτοιο πρόγραμμα όμως δεν έχω δει link εδώ, και δεν γνωρίζω Γερμανικά που είναι αυστηρό κριτήριο.

Γνωρίζει κανείς ποιο θα ήταν το συνολικό κόστος εκπαίδευσης σε σχολή του εξωτερικού περιλαμβανομένων υποχρεωτικών πτήσεων, εξετάσεων, κρυφών ενδεχομένως χρεώσεων? Κάποιος που έχει αποφοιτήσει πρόσφατα ενδεχομένως να γνωρίζει.

Είμαι πεπεισμένος οτι δέν γεννήθηκαν πλούσιοι όλοι οι πιλότοι, αλλα και οτι δεν πήραν όλοι υποτροφίες... :p ...
Καθώς είμαι εντελώς νέος σε ότι αφορά στις σχολές/πανεπιστήμια εκπαίδευσης χειριστών, (αν και πάντα ονειρευόμουν να γίνω πιλότος, τελικά τώρα που τελείωσα τον στρατό και πέταξα αρκετές φορές Αλεξανδρούπολη<->Αθήνα // Θεσσαλονίκη<->Καλαμάτα αναζωπυρώθηκε η αγάπη και αποφάσισα να κυνηγήσω το όνειρο μου) συγχωρήστε με για οποιαδήποτε λάθη μπορεί να κάνω.
Παρακαλώ απαντήστε υπεύθυνα και σοβαρά, αποφεύγοντας κόντρες του τύπου ΟΑ better than A3 και OOA better than INTERCOCKPIT οι οποίες δεν βοηθούν σε τίποτα. Από τις αποφάσεις που θα πάρω τώρα θα κριθεί το μέλλον μου, και δεν θέλω να μετανιώνω για πράγματα που δεν έκανα, για όνειρα που δεν κυνήγησα, ήδη μετανιώνω για λάθος διαχείριση χρόνου π.χ..... πανελλήνιες.... ας μην κάνω άλλες μ@%$$#//ς..............
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!!!!!!
 
Καλησπερα.Στην Ελλαδα δεν υπαρχει διαθεσιμος τροπος δανειοδοτησης(χορηγηση ποσου 50-60000 ΕΥΡΩ συνεπαγεται χορηγηση στεγαστικου δανειου ή δανειου επισκευων οπότε αυτοματα μιλαμε για προσημειωση ακινητου).Στο εξωτερικο απαιτειται υπηκοοτητα ή αδεια παραμονης με ευκαταφρονητη δηλωση(μαλλον δε θα την εχεις στο εξωτερικο καθότι μενεις Ελλαδα).Η εκπαιδευση στην Αμερικη πχ ειναι απειρως φθηνοτερη και μετα απο ερευνα που πραγματοποιησα εχεις τα πτυχια,ικανοτητες και αδειες(CPL,CFI,CFII,IR,ME) με ποσα απο 30000 ΕΥΡΩ και ανεβαινουμε(με βαση την ερευνα μου παντα).Στην Ελλαδα απλα το ποσο που πρεπει να διαθεσεις ειναι αρκετα μεγαλυτερο.Για τα αγγλικα ειναι σαφες οτι θελει φρεσκαρισμα και με την παροδο του χρονου ανοδο σε επιπεδο(καθοτι η βιβλιογραφια ειναι γραμμενη στην αγγλικη),στην αρχη ξεκινας με το λεξικο αγκαλια και σιγα σιγα βελτιωνεσαι..Θελει παντως αρκετο διαβασμα!Αυτα τα λιγα και καλη τυχη!
 
Προσωπικη αποψη:η Αμερικη ειναι ο παραδεισος της αεροποριας,εκει μπορεις να κανεις την καριερα των ονειρων σου πραγματικοτητα!!Μακαρι να λεγαμε το ιδιο και για τη χωρα μας αλλα τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα εδω!Oποτε κανε ερευνα αφου εξασφαλισεις τα χρηματα για τα παρακατω πτυχια,ικανοτητες και αδειες
Commercial Pilot Licence
Instrument Rating
Multiengine rating
Certified flight instructor
Certified flight instrument instructor.
Καλη τυχη.
 
Καλημέρα
λόγο ιδιότητας δεν θα ήθελα να σου πω την γνώμη μου για το θέμα αυτό , γιατι πολύ πιθανόν είναι να θεώρηθεί διαφήμιση της σχολής που διευθύνω ...
Νομίζω όμως ότι μια επίσκεψη στην σχολή, αν δεν έχεις ήδη έρθει , αφου βλέπω οτι είσαι απο την καλαματα, ίσως σε βοηθήσει σχετικά....
Πάντως σχετικά με τον "παράδεισο της αεροπορίας" την Αμερική όπως την αποκάλεσε ο άλλος φίλος(ioannis), αν και συμφωνώ, θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω οτι τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα υπάρχουν σχολές που προσφέρουν πολύ καλύτερη εκπαίδευση, έχουν εξομιωτές, σύχρονα αεροπλάνα, και πολύ καλούς εκπαιδευτές. Αυτός είναι άλλωστε ο λόγος που έρχονται πολλοί αλλοδαποί στις σχολές μας.
ΠΧ. Επειδή είπες οτι το ονειρό σου ειναι να πας στην Αγγλία στην ΟΟΑ ..σε πληροφορώ οτι στην Καλαμάτα εχουμε μαθήτρια απο την Αγγλία η οποία ήρθε εδω για PPL αφου το ground school ειναι το ίδιο (OAA) αλλά όλα τα άλλα πολύ καλύτερα και πολύ οικονομικότερα..!!!
Οπότε κάνε αυτό που σου πρότεινε και ο IOANNIS ...ΕΡΕΥΝΑ !!!
Εμείς ( οι σχολές ) προσπαθούμε να ανεβάσουμε το επίπεδο αλλά παρατηρούμε το φαινόμενο να έχουμε αλλοδαπούς και οι δικοί μας να πηγαίνουν στο εξωτερικό...
καλή τύχη
 
Συμφωνω απολυτα οσο αφορα στην προσπαθεια που γινεται απο τις σχολες στην Ελλαδα για την ανοδο του επιπεδου της εκπαιδευσεως αλλα μετα απο επιμελη ερευνα σε σχολες στην Ελλαδα και εξωτερικο θα επισημανω τα παρακατω:1.To κοστος εκπαιδευσης εδω ειναι πολυ υψηλο,υπολογιζουμε αναλογα τη σχολη απο 45000 εως 58000 ευρω για CPL,ME,IR. 2.H διαθεσιμοτητα των αεροσκαφων περιορισμενη(σχολη με 2 single engine και 1 twin engine και ζηταει 58000ευρω!!!!!) 3.Το αεροπορικο περιβαλλον στο οποιο θα μαθει να πετα ο υποψηφιος χειριστης δυστυχως δε βοηθα(αεροδρομια οπως των Μεγαρων military και civil δεν ειχα την ευτυχια να συναντησω εξω).Να πετας στο Ιονιο και να διαπιστωνεις, οπως μου ελεγε καλος φιλος στο forum,οτι εισαι ισως το μοναδικο αεροσκαφος στην περιοχη δε βοηθα και πολυ! 4.Τηλεφωνεις και στελνεις mail σε σχολη στην Ελλαδα και μολις αναφερεις την ηλικια σου(32 ειμαι) δε σου ξαναστελνουν ουτε ενα mail,μη τυχει και τους ανεβασεις το μεσο ορο σπουδαστων;;Aντιστοιχα στελνεις στην OAA mail την 2 Φεβ και την 8 Φεβ εχεις στο σπιτι σου ολο το ενημερωτικο τους υλικο που αφορα στο ATPL!!Kαι μιλαμε για την OAA που δεν εχει αναγκη σπουδαστες,οσους θελει θα τους παρει.Στελνεις mail στην Aerosim και την ιδια μερα ο Αμερικανος σου τηλεφωνει στο κινητο σου τηλεφωνο!!!Οσα γραφω κυριοι και κυριες τα εχω ζησει,ειναι αληθεια!Τηλεφωνεις σε σχολη των Αθηνων ποτε ξεκινα το course για το ATPL(integrated) και σου απαντουν ''μαλλον....τοτε,θα δουμε αλλα το modular οποτε θελεις''(ευτυχως δηλαδη!!).Τηλεφωνεις στον Αμερικανο και σου λεει καθε 2 μηνες ξεκιναμε κι αν εχεις προβλημα τους λες ποτε φτανεις America και κανονιζουν να ξεκινησεις απλα μολις τελειωσεις με την εγγραφη σου!Επαγγελματισμος!! Μακαρι να εμενα στην πατριδα και να μην ειχα το conversion του FAA στη μεση και πολλα αλλα βεβαια(διαμονη στο εξωτερικο μακρια απο οικειους,εξοδα διαμονης..) αλλα εγω προσωπικα εκει κατεληξα και σιγουρα δε μετανιωνω!Βεβαια τα ανωτερω αποτελουν προσωπικη αποψη και δεν αφορουν σε καμια περιπτωση ολες τις Σχολες αλλα εντυπωσεις που αποκομισα απο την επαφη μου με καποιες και κατ'ιδιαν συζητησεις με χειριστες της ΟLYMPIC και ΑΕGEAN(το τονιζω χειριστες και οχι συμφορουμιτες!) Τελειωνοντας να πω το εξης:κανεις δε μπορει να εγγυηθει για καμια σχολη πουθενα στον κοσμο,ουτε καν πχ για την OAA(υπηρξε χειριστης που μετανιωσε τα παραπανω χρηματα που εδωσε) οποτε τελειωνοντας με τα πτυχιο σου μετρα να αισθανεσαι οτι εισαι καταρτισμενος και ετοιμος να αρχισεις δεξια στις αερογραμμες...Για τη σχολη να σε βοηθησει και η τυχη βεβαια ολα να πανε κατ'ευχην...Αλλωστε ''παραδεισος'' δεν υπαρχει στη γη!Καλη επιλογη λοιπον σε οσους το σκεφτονται και αυτη(η επιλογη) ειναι μονο δικη τους!!
 
Αλλα τα μεγεθη οποτε λογικο ειναι να υπαρχει αυτη η διαφορα.Σημαντικο ρολο βεβαια περα απο τις σχολες παιζει και η ΥΠΑ.
Το θεμα ειναι οτι στην Ευρωπη δεν υπαρχουν δουλειες οποτε μικρη σημασια παιζει το που τελειωσες κ.τ.λ
Για αμερικη δεν ξερω τι γινεται εργασιακα, αλλα ξερω οτι υπαρχουν restrictions για να παρεις πρασινη καρτα.
 
Ioannis M.":2cwnuopu said:
"Αντίστοιχα στέλνεις στην OAA mail την 2 Φεβ και την 8 Φεβ εχεις στο σπιτι σου ολο το ενημερωτικο τους υλικο που αφορα στο ATPL!!Kαι μιλαμε για την OAA που δεν εχει αναγκη σπουδαστες,οσους θελει θα τους παρει."
Πράγματι, αφού έστειλα mail στην OAA, την επομένη το πρωί με κάλεσαν στο σταθερό και σε περίπου μία εβδομάδα έλαβα "Πακέτο" όχι γράμμα, με τον κατάλογο που περιγράφει τις σπουδές, τον τιμοκατάλογο και όλες τις απαραίτητες αιτήσεις με γραμματόσημα αξίας 6£, όχι οτι σημαίνει κάτι, όμως σκεφθείτε οτι δεν είμαι καν σπουδαστής στην OAA (όμως σύντομα ελπίζω να γίνω)...
 
hero":2a63kg8x said:
λόγο ιδιότητας δεν θα ήθελα να σου πω την γνώμη μου για το θέμα αυτό , γιατι πολύ πιθανόν είναι να θεώρηθεί διαφήμιση της σχολής που διευθύνω ...
Νομίζω όμως ότι μια επίσκεψη στην σχολή, αν δεν έχεις ήδη έρθει , αφου βλέπω οτι είσαι απο την καλαματα, ίσως σε βοηθήσει σχετικά....

Συγγνώμη για το off-topic, επειδή προφανώς γράφεις εκ μέρους της Hero Aviation, αν θες ρίξε μια ματιά στο παρακάτω θέμα που έχει ανοίξει για την σχολή αυτή:
viewtopic.php?f=61&t=7645&p=130907
Θα βοηθούσε κάποια τοποθέτησή σας επι αυτού...
 
Επειδή ασχολούμαι 10 χρόνια και με το αντικείμενο των επιδοτήσεων για εταιρίες του ιδιωτικού τομέα κυρίως, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποιο κρατικό ή συνχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα για επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών Εκπαίδευσης αλλά και για τους σπουδαστές τέτοιων σχολών.

Τα περισσότερα επιδοτούμενα προγράμματα έχουν να κάνουν με την υλοποίηση αγοράς παγίων (εξοπλισμού, hardware, software, μελετών, ΣΔΠ κτλ) και σε κάποιες περιπτώσεις κατασκευή κτιριακών εγκαταστάσεων . Στο site της εταιρείας BiT μπορείτε να ενημερώνεστε δωρεάν για όλα τα τρέχοντα επιδοτούμενα προγράμματα.
 
Υπάρχει κάποια παρόμοια επιδότηση σήμερα το 2016;
 
Top