Μέλλον φθηνου f-ATPL στο εξωτερικο

Stelios V

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
11/08/2010
Μηνύματα
6
Likes
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
lgts
Καλησπέρα, είμαι 17 χρονων και αγαπω τα αεροπλάνα, το έχω ψαξει πολύ το θέμα γενικότερα και το συγκεκριμενο φορουμ το εχω ξεψαχνισει αρκετα, θα ηθελα να ακολουθησω το ονοιρο μου αλλα μου φαινετε αδυνατο λογω μεγάλου κόστους και στην συνέχεια μη σίγουρης επαγγ αποκαταστασης... Έχω μόνο ένα και απλό ερώτημα για το οποίο δεν βρήκα πουθενά ξεκάθαρη απάντηση στο φόρουμ... Είναι η εξής

Σε περίπτωση, που με οποιονδήποτε τρόπο αποκτήσω ένα f-atpl με μόνο της 100+ ώρες πτήσεις που χριάζετε απλά για να το αποκτήσεις και χωρίς Type Rating βρίσκεις εύκολα δουλειά στην Ευρώπη? Ας είναι σε οποιαδήποτε αεροπορική εταιρία και ας έχει το χειρότερο μισθό! Αρκέι να δουλεύω, να βγάλω έστω μερικά από τα σπασμένα του διπλώματος!

Ευχαριστω πολυ...
Στελιος
 
Αν θες έστω να δουλεύεις απλά για να πετάς και να βγάλεις τα σπασμένα η αφρική και η ασία είναι γεμάτη με cargo και air taxi μικρές εταιρίες.
να είσαι σίγουρος ότι κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί δουλειά μετά την εκπαίδευση(κι αν το κάνει σε κοροιδεύει) εκτός αν σ εχει επιλέξει κάποια εταιρία πριν την εκπαιδευσή σου.
 
Ε ναι, αυτό ενωήτε, απλά μιλάω για σχετικά ποσοστά, δλδ, λένε Ελλάδα σχεδόν αποκλίεται, για την Ευρώπη ποια είναι η κατάσταση? (αφρική, ασία κλπ δεν θα ήθελα, δεν είμαι ρατσιστής, για προσωπικούς λόγους)
 
Γενικα οι δεικτες τασης στην αεροπορικη αγορα εργασιας ειναι πτωτικοι..Η Ευρωπη διαβαζουμε οτι ειναι δυσκολη,η Ελλαδα δυστυχως τραγικη...Βεβαια επαναλαμβανω την αποψη μου οτι ποτε δεν ξερεις τι επιφυλλασσουν οι συγκυριες αλλα συνηθως για να ευνοηθεις πρεπει να εχεις ξοδεψει ηδη αρκετα χρηματα..
 
Συμφωνω με τον Tolisshow,εξαλλου ολοι απο καπου πρεπει να ξεκινησουμε,τι αφρικη τι ασια,οσο πιο νεος εισαι δεν θα πρεπει τοσο να σε ενδιαφερει σε ποιο μερος πετας οσο το οτι απλα πετας εστω και σε αεροταξι,εφοσον βαλεις καμια 900αρια ωρες εκει μπορεις να αρχισεις να ψαχνεις και δουλεια και καπου καλυτερα.

Υ.Γ. Στην αφρικη αναγνωριζεται και το FAA και το JAA atpl?
 
A,ωραία,άρα ο φιλαράκος μου ο Μίμης που δουλεύει εκπαιδευτής σε σχολή στα Μέγαρα ,και παίρνει 250 ευρώ το μήνα και πληρώνει από την τσέπη του 240 ευρώ το μήνα ΤΕΒΕ (δηλ δουλεύει για 10 ευρώ το μήνα),έχει 1800 ώρες και frozen ATPL αλλά δεν έχει λεφτά για type rating (και τι type rating να πάρει? Α320 και να πιάσει δουλειά σε Cessna Titan?),
αν το ψάξει λίγο το θέμα έχει ελπίδες για καμμιά δουλίτσα στη μαύρη Αφρική...
Ξέρει κανείς καμμιά εταιριούλα στην ισημερινή και υποσαχάρια Αφρική να βολευτεί το παλλικάρι*?

To AΤPL αναγνωρίζεται παντού δηλ είτε EASA είναι είτε FAA η τοπική ΥΠΑ σου βγάζει ένα validation και δουλεύεις άνετα τουλάχιστον για ένα χρόνο


* Σκέφτεται να βγάλει σε μυστικό πλειστηριασμό τη θέση του όταν φύγει. Απορία: Πώς ξέρει οτι θα γίνει σκοτωμός?
 
Αγαπητε 121.5 αυτες ειναι επιλογες...παντως μαλλον μιλαμε για ανθρωπο που απλα το κανει για χομπι.....Δε νομιζω να του λειπουν του Μιμη τα ευρωπουλα!!Η Αμερικη παντως ειναι κοντα....μια πτηση και ετοιμος..
 
Ελπίζοντας να μην βγαινω οφφ τοπικ εχω να κανω την εξης ερωτηση:
Μπορει καποιος εχοντας CPL να δουλεψει ως συγκυβερνητης στην αρχη για μια αεροπορικη εταιρεια?
 
Βεβαίως και γίνεται. Το CPL μετατρέπεται σε ATPL όταν φτάσεις συνολικά τις 1500 ώρες. Οπότε όπως καταλαβαίνεις είναι λίγο δύσκολο να βάλεις 1500 ώρες χωρίς δουλειά :mrgreen:
 
Προσοχή, το CPL είναι ανεξάρτητο από το ATPL !Δεν μετατρέπεται μόνο του σε ATPL. Πρέπει να έχεις frozen ATPL, δηλαδή να έχεις περάσει όλα (14) θεωρητικά μαθήματα του ATPL ώστε στις 1500 ώρες σε jet να το "ξεπαγώσεις".

Η έννοια του CPL είναι ευρεία. Μπορείς να έχεις CPL για μονοκινητήριο piston και μόνο για VFR. Αυτό δεν σημαίνει ότι πας να δουλέψεις σε αερογραμμές.
Δεν νομίζω πως καμία αεροπορική σε προσλαμβάνει χωρίς ATPL (f).
 
Top