επαγγελματικη αποκατασταση

youngpilot27

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
08/02/2016
Μηνύματα
7
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Ειμαι πορωμενος με τα αεροπλανα απο πολυ μικρος.Ο θειος μ ειναι συνταξιουχος πιλοτος της πολεμικης αεροποριας και τωρα ειναι πιλοτος αερογραμμων και συγκεκριμενα αυτων της Qatar .Αυτος με αβαλε στην τρελα των αεροπλανων και οτι εχει σχεση με την αεροπορια.Ηθελα να ακολουθησω την πολεμικη αεροπορια και την ικαρων αλλα λογω του μικρου βαθμου μοιωπιας που μου εμφανιστικε με εκανε ακαταλληλο για το επαγγελμα.Ετσι στραφικα σε αυτο του πιλοτου πολιτικης.
1:ποιες σχολες υπαρχουν στην ελλαδα και ποσο το κοστο τους.Ο θειος μου μου προτεινε την Egnatia aviation με πολλες επιφλαξεις.
2:ποση η ελαχιστη μυωπια για την εισαγωγη
3:ενδιαφερομαι για συγκεκριμενες εταιριες της ευρωπης τις οποιες μ συστησε ο μεγαλος θειος :eek: ειναι αυτες της Lufthansa,SWISS,British και Αir France-KLM.
4:ποιοι ειναι περιπου οι μυσθοι και ποια τα στανταρ για καθε μια απο αυτες
5:για να με "παρουν" σε μια απο αυτες (με ιδιαιτερη αδυναμια στην SWISS λογω της αγαπης για τηνΕλβετια)
πρεπει να φοιτησω στις δικες τους σχολες αποκλειστικα η μεσω των διπλωματων απο τισ σχολες εδω μεσω εξαιτασεων μπορω να γινω δεκτος

Ελπιζω οι γνωσεις σας να μου φανουν χρησιμες.Αν μπορειτε απαντηστε μ οσο το γρηγοροτερο καθως το θεμα επιγει γιατι θελω να ξεκινησω μαθηματα γλωσσας αλλα και πτησεων.
Με εκτιμηση,Γιωργος,17
 
Θα σου συνιστουσα μακρια απο ελλαδα για σχολη...αγγλια αμερικη υπαρχουν παρα πολυ καλες σχολες..Οσο για τις εταιρειες που συζητας για airfrance klm το ξεχνας..Για lufthansa αν μιλας αψογα γερμανικα μπορει να εχεις καποια ελπιδα μεσω της σχολης τους..νομιζω συνεργαζονται με την intercockpit αλλα στην αρχη κυριως μαλλον θα σε πανε σε μια απο τις θυγαατρικες germanwings κτλπ..Για swiss δεν εχω ακουσει ποτε για ελληνα να εχει δουλεψει εκει τουλαχιςτον μετα απο τη σχολη χωρις εμπειρια.Για BA υπαρχουν αρκετοι ελληνες...πολλοι μεσω οξφορδης κτλπ αλλα οι περισσοτεροι παντρεμενοι με αγγλιδες και uk citizens βεβαιως.Γενικα να ξερεις ολα τα flag carrier πολυ πολυ σπανια παιρνουν ξενους....Οτι θες στειλε μου πμ
 
Συμφωνώ με τον faapilot, αν τα καταφέρεις και πλέον έρθει εκείνη η μέρα, όπου θα κοιτάξεις το ηλιοβασίλεμα σκεπτικός λέγοντας μέσα σου, ποιανού την πόρτα να χτυπήσω, μην χτυπήσεις της Air France-Klm, αυτή την στιγμή είναι ένα ντομινο που πέφτει.

Καλή επιτυχία σου εύχομαι, μην το αφήσεις στις πρώτες δυσκολίες, ξέρεις, για τα ευρώφιδα μιλώ, μετά στα πενήντα σου θα το έχεις μετανιώσει που δεν έκανες την προσπάθεια.
 
Βασικη μου ερωτηση ειναι αν για να παω σε μια εταιρια σαν την SWISS πρεπει να φοιτησω στην δικη τους σχολη αποκλειστικα αλλιως δεν γινομαι δεκτος?
 
Όχι δεν είναι υποχρεωτικό.
 
*Ο θειος μ ειναι συνταξιουχος πιλοτος της πολεμικης αεροποριας και τωρα ειναι πιλοτος αερογραμμων και συγκεκριμενα αυτων της Qatar
- Ο θείος δεν "καθαρίζει" να μπεις στην Qatar? Βέβαια αφού δεν είσαι απόστρατος, δεν έχεις διαβητοτρίγωνο καρφίτσα στη γραβάτα και την ποδίτσα στην τσάντα, δεν πίνεις καφέ Σουρμελή καί Λιοσίων γωνία, δεν το βλέπω εύκολο.

*1:ποιες σχολες υπαρχουν στην ελλαδα και ποσο το κοστο τους.Ο θειος μου μου προτεινε την Egnatia aviation με πολλες επιφλαξεις.
- Οι σχολές είναι δημοσιευμένες στο http://www.hcaa.gr/Αδειοδότηση και Εκπαίδευση/Σχολές
- Το κόστος τους: Υπάρχουν 3 κατηγορίες σχολών. Αυτές που σου λένε 35000 και φτάνεις 50000. Αυτές που σου λένε 55000 και είναι 55000. Αυτές που σου λένε 40000 και ξαφνικά κλείνουν, μεταβιβάζουν στις γυναίκες τους και τα παιδιά τους τα περιουσιακά στοιχεία δηλ αεροπλάνα, υπόστεγα κλπ και μένεις παγωτό. Εσύ θα κάνεις την οικονομική έρευνά σου και ο θεός και η ψυχή σου...
- Γιατί επιφυλάσσεται ο θείος για την Εγνατία? Eπειδή δεν έχει απόστρατους της ΠΑ για εκπαιδευτές? Μία ερώτηση σε συναδέλφους του στην Aegean για τις ικανότητες των εξεταζομένων και των προσλαμβανομένων προερχομένων από την Εγνατία, θα τον κάνει να άρει τις επιφυλάξεις του.

*2:ποση η ελαχιστη μυωπια για την εισαγωγη
- Η ελάχιστη μυωπία για την εισαγωγή (εισαγωγή που?), είναι μηδέν. Η μέγιστη, αναγράφεται στο JAA FCL Part 3

*3:ενδιαφερομαι για συγκεκριμενες εταιριες της ευρωπης τις οποιες μ συστησε ο μεγαλος θειος ειναι αυτες της Lufthansa,SWISS,British και Αir France-KLM.
- Για να στις συστήσει ο θείος κάτι ξέρει. Ασχετο αν αυτός δεν πήγε εκεί να δουλέψει αλλά τις συστήνει σε σένα να πας. Η αλήθεια είναι οτι προτιμούν αποστράτους της Ελληνικής ΠΑ, οπότε θεώρησέ το κλειστό το ζήτημα από τώρα αφού δεν είσαι απόστρατος.

*4:ποιοι ειναι περιπου οι μυσθοι και ποια τα στανταρ για καθε μια απο αυτες
- Αυτά είναι πολύ εξειδικευμένα θέματα. Νομίζω οτι στο Linkedin θα βρεις πολλούς χειριστές των εταιριών που θέλεις να ξέρεις μισθούς και στάνταρντς και θα σου απαντήσουν σχετικώς και ευκόλως.

* 5:για να με "παρουν" σε μια απο αυτες (με ιδιαιτερη αδυναμια στην SWISS λογω της αγαπης για τηνΕλβετια)
πρεπει να φοιτησω στις δικες τους σχολες αποκλειστικα η μεσω των διπλωματων απο τισ σχολες εδω μεσω εξαιτασεων μπορω να γινω δεκτος
- Πολύ απλά, γράφεις στο recruitment της SWISS και σου απαντούν εάν θέλουν χειριστές με 165-200 ώρες μονοκινητήριο και 8 δικινητήριο που θα έχεις όταν πάρεις το πτυχίο (CPL), εάν έχουν τόσο μεγάλες ανάγκες σε σημείο που να κάνουν εισαγωγή χειριστών από Ελλάδα και να δίνουν άδεια εγκατάστασης και εργασίας στην Ελβετία κλπ κλπ. Ως προς την φοίτηση στη σχολή της SWISS και πρόσληψη, κράτα μικρό καλάθι γιατί υπάρχει και η περίφημος αεροπορική ρήση: "Λυπούμεθα, φοιτήσατε μεν στη σχολή μας αλλά δεν πιάσατε τα στάνταρντς (τα ξέρει κανείς?) που απαιτούνται για πρόσληψη". Στο μεταξύ σου έχουν φύγει καμμιά 150αριά χιλιάδες ευρώ ..

*Ελπιζω οι γνωσεις σας να μου φανουν χρησιμες.
- Κι εγώ αυτό ελπίζω γιαυτό και συμμετέχω.

*Αν μπορειτε απαντηστε μ οσο το γρηγοροτερο καθως το θεμα επιγει γιατι θελω να ξεκινησω μαθηματα γλωσσας αλλα και πτησεων.
- Κι επειδή στην αεροπορία ο χρόνος είναι χρήμα, εύχομαι λίαν ταχέως έναρξη πτητικής εκπαίδευσης και εκμάθησης γλώσσας(?).
 
Διορθώνω την διεύθυνση της καφετέριας: Αχαρνών και Σουρμελή, η άνω αριστερή γωνία ανερχόμενοι την Αχαρνών.
 
Εγω ξερω απταιστα αγγλικα λογω διαμονης στην κυπρο για καποια χρονια και πολυ καλα γερμανικα...επισης επειδη εχω συγγενεις στην Ελβετια θεωρησα την swiss καλη περιπτωση αφου εχει καλες αποδοχες απο οτι μ εχουν πει...απλα πιστευεται οτι αν ειμαι απο μια σχολη στην αγγλια θα γινομουν ευκολοτερα δεκτος...δηλαδη δεν εχει σημασια αν θα παω στην σχολη τους για να με δεχτουν.σημασια εχουν οι ωρες πτησει και η ικανοτητα του καθενος...σαν συμπερασμα αφου θα τα δωςω που θα τα δωσω τα φραγκα καλυτερα να παω στην αγγλια η αμερικη για σχολη και να κανω οσο το δυνατον περισσοτερες ωρες πτηση...διοτι στις σχολες των εταιριων παιζει και η πουστια να μην σε θελουν και να εχεις πληρωσει τα κερατα σου ....απλα επειδη πηγα σε ενα σεμναριο επαγγελματικου προσσανατολισμου κ μ ειπαν οτι ειν πολυ ωραιο επαγγελμα αλλα με ρισκο μεγαλο καθως μπορει να μην εχω αποκατασταση σε σχολες και να μεινω με το CPL και το πο@λι στο χερι...ειναι λευτα των γωνιων μ και πρεπει να επιστραφουν καποτε οποτε πρεπει να εχω οσο πιο γρηγορη και καλη αποκατασταση.
Ευχαριστω για τις συμβουλες πραγματικα βοηθατε παιδια με ονειρα και θεληση και μπραβο σας.
 
πιπερι!!!!! :rant:
 
Καλήμερα παιδιά με λένε Γρηγόρη και είμαι νέος στην ομάδα οπότε ζητάω και εγώ την βοήθεια σας...Είμαι 21 και φέτος τελειώνω το οικονομικό και σκέφτομαι να ξεκινήσω μαθήματα για να πάρω το δίπλωμα πιλότου....1η μου απορία είναι αν είναι απαραίτητο να πάρει καποιός το PPL ή μπορεί να ξεκινήσει αμέσως για το ATPL για να γλιτώσω κάποια χρήματα...2ον αν μπορείται να μου προτείνεται σχολές στο εξωτερικό καλές με το ίδιο κόστος με εδώ (60.000-70.000) και την γνώμη σας αν είναι καλύτερο κάποιος να μείνει Ελλάδα ή να πάει απευθείας εξωτερικό....Και 3ον επειδή είμαι από Ηράκλειο Κρήτης την γνώμη σας για το cretan eagle...Σας ευχαριστώ πολύ :)
 
Top