Emirates cabin crew

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με το Ιπτάμενο Προσωπικό - Αεροσυνοδοί
Έμμα89
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 29 Ιαν 2013, 17:23

Re: Emirates info

Δημοσίευσηαπό Έμμα89 » 30 Ιαν 2013, 17:16

Έχω πάρει πληροφορίες μέσω του site! Γι'αυτό υπάρχουν τα forum για να ρωτάμε, μην κάνετε αμέσως επίθεση. Και στην τελική ο ίδιος λέει αν θέλουμε να μάθουμε πληροφορίες να απευθυνθούμε σε αυτόν τον κύριο. Δεν είχα σκοπό να το παίξω κάποια, αν είναι δυνατόν! Και στην τελική δεν υπάρχει χρόνος για ορισμένους να κάθονται να διαβάζουν όλα τα post.
0 x


Άβαταρ μέλους
lgav1966
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 13:59

Re: Emirates info

Δημοσίευσηαπό lgav1966 » 30 Ιαν 2013, 20:07

Καλησπερα ο συγκεκριμενος κυριος ειπε να διαβαζετε τα προηγουμενα ποστ δεν ειναι κακο να μαθαινεις απο τα προηγουμενα ποστ και δεν εναι και πολλα αρα ειναι λιγος ο χρονος να τα διαβασετε δς και ειναι ωφελιμο για τους αλλους που θελουν καποιες πληροφοριες συντομα

Ευχαριστω
0 x

AOA
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 14 Ιουν 2008, 16:36
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): LUF
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 1

Re: Emirates info

Δημοσίευσηαπό AOA » 30 Ιαν 2013, 21:00

Ζητώ συγνώμη για το «εντός-εκτός» επικεφαλίδας /νήματος, σχόλιό μου.
Είναι λυπηρή η εικόνα για τους άνεργους νέους όπως τους κατάντησαν οι κυβερνώντες μεταπολιτευτικά στη Χώρα, που αγωνιούν να βρουν εργασία μεταναστεύοντας στη συγκεκριμένη περιοχή / εταιρία κι όχι μόνο, με σπουδαία προσόντα & σπουδές κλπ, για μια θέση αεροσυνοδού, συνωστιζόμενες σε ατέλειωτες ουρές άγχους και πανικού στις λεγόμενες open days, ζητώντας απεγνωσμένα συμβουλές/πληροφορίες από το κ. cabin crew κι όχι μόνο, αν θα πάνε με ταγιέρ και γόβες ή με τζιν και σπορτέξ κλπ, χάνοντας το μπούσουλα, αγωνιώντας και εξαρτώμενες από ιδιότυπες ανατολίτικες μεθόδους/κανόνες αξιολόγησης και επιλογής, περισσότερο από επουσιώδεις παράγοντες, όπως π.χ τατού, τριχοφυϊας χειρών κλπ, παρά από ουσιαστικά αξιοκρατικά κριτήρια και δεδομένα, που υποτίθεται έχουν καθορίσει και αξιολογούν οι recruiters, γι αυτή την εργασία, οι οποίες ούτως ή άλλως εκπαιδεύονται ( άλλωστε γι αυτό επιλέγουν κυρίως κοπέλες άνευ εμπειρίας στο χώρο)***
Η συγκεκριμένη εταιρία, αξιολογότατη βέβαια στη παγκόσμια αγορά των αερομεταφορών, ένεκα της ραγδαίας της επέκτασης, έχει επιτύχει/αναγάγει τη "διαφορετικότητα" με τους ανά τον κόσμο ενδιαφερόμενους άνεργους που αναζητά, αφού επιλέγουν/προσλαμβάνουν από δεκάδες εθνικότητες , την δήθεν αναζήτηση/επιδίωξη του εργαζόμενου στο άλλοτε παρόμοιο “American dream” ( ?? ας το κρίνει ο καθένας, επειδή αρκετοί/τές έχουν παραιτηθεί/αποχωρήσει μετά από κάποιο χρονικό διάστημα εργασίας τους, για διάφορους λόγους), για μια θέση εργασίας ιδιαίτερα στο συγκεκριμένο τομέα απασχόλησης, κυρίως από κοπέλες και μάλλον για προφανείς λόγους.
Όπως έχω άλλη μια φορά σχολιάσει προ καιρού σε άλλο τόπικ για τη συγκεκριμένη εταιρία/εργασία, ως επιβάτης εξακολουθώ να πιστεύω ότι το κυρίαρχο προσόν που έχω παρατηρήσει συγκριτικά με άλλες αεροπορικές εταιρίες είναι η παρουσία/εμφάνιση, γι αυτό προτιμώνται κατά πλειοψηφία σχεδόν ή αποκλειστικά μόνο κοπέλες (ενώ σαφώς οι άνδρες για τη συγκεκριμένη εργασία έπρεπε να είναι η πλειονότητα, αφού είναι αντικειμενικά καταλληλότεροι, κι αυτό φαίνεται σε όσους έχουν εμπειρία οποιαδήποτε «δύσκολης» φάσης διαχείρισης οποιουδήποτε προβλήματος/κρίσης στη καμπίνα, είτε σε σχέση με το α/φ - πτήση, είτε με τους επιβάτες. Χαριτολογώντας, επειδή είμαι συχνός και μακροχρόνιος αεροπορικός επιβάτης από τα φοιτητικά μου χρόνια, αλλά και ένεκα εργασίας, με εμπειρία αρκετών εταιριών/ταξιδίων/προορισμών από αρχές 10/ετίας του70, αλλά και ως λάτρης της αεροπορίας και του μέσου, δεν έχω δει ποτέ Φροντιστή να κλαίει από φόβο σε severe turbulence ή διαχείρισης προβλήματος με επιβάτη/τες, αεροσυνοδούς όμως έχω δει.
*** Νομίζω ότι ένεκα της καταστροφικής ανεργίας της παρούσας περιόδου απόγνωσης και ως εκ τούτου της υπερπροσφοράς εργασίας, οι recruiters έχουν την ευχέρεια/δυνατότητα να συνδυάζουν επιλογές προτίμησης/προσλήψεων/εθνικότητες, τόσο από πλευράς εμφάνισης 3Α, όσο και από πλευράς μέσου όρου λοιπών κριτηρίων/ σπουδών, ξένων γλωσσών, χαρακτήρα, προσωπικότητας κλπ.
Έχοντας εργασιακή εμπειρία των συνθηκών ζωής και κουλτούρας πολλών χρόνων στις χώρες του κόλπου ( οι οποίες τα τελευταία χρόνια είναι σαφώς καλύτερες του ερημικού παρελθόντος, ιδιαίτερα στα UAE ), πιστεύω ότι κατά κανόνα, καμία γυναίκα/Ελληνίδα/πτυχιούχος, ακόμα κι αν ήταν πραγματικά ο εργασιακός Παράδεισος, θα πήγαινε ποτέ να εργαστεί/ζήσει ως αεροσυνοδός σε χώρα της ΜΑ, αλλά όπως είπε ο Πλάτων «ανάγκα και Θεοί πείθονται»
0 x

Άβαταρ μέλους
flyaway_sky
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 13 Ιαν 2013, 22:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
x 3

Re: Emirates info

Δημοσίευσηαπό flyaway_sky » 31 Ιαν 2013, 02:31

@AOA
Ενδιαφέρουσα η συζήτηση που άνοιξες,ίσως βέβαια θα έπρεπε να συμπεριλαμβανόταν στο thread ''Emirates και Qatar'', μιας και το συγκεκριμένο έχει ανοιχτεί για πληροφόρηση. Τέλοσπάντων, θα απαντήσω εδώ μέχρι να μεταφερθούν τα σχόλια μας αλλού.
Συμφωνώ και διαφωνώ με αρκετές απο τις απόψεις σου. Το ότι το επαγγέλμα είναι πολλά περισσότερα απο ταγιέρ, φουλάρι και άρωμα είναι αντιληπτό απο τον οποιοδήποτε το έχει κάνει έστω και για μικρό χρονικό διάστημα. Και μένα με βρίσκει αντίθετη αυτή η νοοτρόπία των εταιριών της Μέσης Ανατολής αλλά ταυτόχρονα και των Ελληνικών. Ναι, είναι πολύ ρατσιστικό να δίνεται περισσότερη βαρύτητα στην εμφάνιση απ ότι θα έπρεπε, τη στιγμή που ο ρόλος του πληρώματος είναι πρωτίστως η ασφάλεια των επιβατών και όχι το οφθαλμόλουτρο. Αλλα η ΕΚ όπως και η κάθε εταιρία έχει τη δικιά της κουλτούρα, και εφόσον είναι δικό της το ''μαγαζί'' το κουμαντάρει και όπως θέλει. Τα κίνητρα τους είναι λίγο πολύ γνωστά και κανείς/καμία δε νομίζω πως πάει με το ζόρι. Ολα είναι επιλογές. Αν θέλεις να πας και να περάσεις απο κάποιου είδους κόσκινο, πας. Αν είσαι αντίθετος για τον οποιοδήποτε λόγο, προφανώς η ΕΚ και η κάθε νοοτροπίας ΕΚ δεν είναι για σένα και ψάχνεις αλλού. Whatever floats your boat
Προσωπική μου άποψη είναι πως είναι μια καλή αρχή για κάποιον που θέλει ν ασχοληθεί με το χώρο. Αν είσαι 21,22 μέχρι και τα 27,28, το θέλεις και το αντέχεις τότε το κάνεις. Τα χρόνια που είσαι βάζεις τα όποια λεφτά μπορείς στην άκρη και μετά αν εξακολουθείς να χεις την ''τρέλα'' του αεροπλάνου ψάχνεις για Ευρώπη, όπου οι συνθήκες και η ποιότητα ζωής είναι σαφώς μακράν καλύτερες απο τη ζωή στην οποιαδήποτε ισλαμική χώρα. Αν θέλεις λοιπόν να κάνεις καριέρα και να αξιοιπιήσεις τα όποια πτυχία μπορεί να διαθέτεις επιλέγεις British,Lufthansa και πάει λέγοντας. Όντας γυναίκα και έχοντας δουλέψει και σε 1-2 εταιρίες επέτρεψε μου να διαφωνήσω με το
AOA έγραψε:(ενώ σαφώς οι άνδρες για τη συγκεκριμένη εργασία έπρεπε να είναι η πλειονότητα, αφού είναι αντικειμενικά καταλληλότεροι, κι αυτό φαίνεται σε όσους έχουν εμπειρία οποιαδήποτε «δύσκολης» φάσης διαχείρισης οποιουδήποτε προβλήματος/κρίσης στη καμπίνα, είτε σε σχέση με το α/φ - πτήση, είτε με τους επιβάτες. Χαριτολογώντας, επειδή είμαι συχνός και μακροχρόνιος αεροπορικός επιβάτης από τα φοιτητικά μου χρόνια, αλλά και ένεκα εργασίας, με εμπειρία αρκετών εταιριών/ταξιδίων/προορισμών από αρχές 10/ετίας του70, αλλά και ως λάτρης της αεροπορίας και του μέσου, δεν έχω δει ποτέ Φροντιστή να κλαίει από φόβο σε severe turbulence ή διαχείρισης προβλήματος με επιβάτη/τες, αεροσυνοδούς όμως έχω δει.

Χωρίς να θέλω να φανώ και χωρίς να είμαι φεμινίστρια, η δουλειά αυτή δεν έχει να κάνει με το φύλο. Γι αυτό εξάλλου υπάρχουν και standard requirements και η εκπαιδεύση είναι η ίδια ακριβώς. Αν μπορείς να περάσεις τις όποιες απαιτήσεις έχει το training τότε σημάινει πως είσαι κατάλληλος ανεξάρτητα απο το φύλο σου και τίς όποιες πεποιθήσεις κλπ κλπ. Έχει να κάνει με τις ίσες ευκαιρίες στην αγορά εργασίας, άσχετες βέβαια σε εμάς εδώ. Σίγουρα η δουλειά στην καμπίνα δεν είναι εύκολη, γι αυτό όμως περνάμε και το Medical check. Σαφώς και το να σέρνεις το τρόλευ ενώ το αεροπλάνο δεν έχει ευθυγραμιστεί ακόμη ή το να σηκώνεις βαλίτσες επιβατών στα bins είναι επίπονο, όχι όμως ότι θεωρείται αντρική δουλειά. Κλείνοντας, όσον αφορά την αντίδραση σε turbulence ή οποιαδήποτε κατάσταση emergency, έχει να κάνει με το χαρακτήρα καθώς και με την εκπαίδευση που προηγείται. Δεν αντιδρούν όλοι το ίδιο σε μια ασυνήθιστη κατάσταση ή σε μια έκτακτη περίπτωση.Μου χει τύχει σε turbulence να χει κοκκαλώσει φροντιστής και να τον σκουντάμε να δεθεί στο jumpseat. Η' σε άλλη περίπτωση με καρδιακό πρόβλημα επιβάτη άλλος να μην ξέρει τι του γίνεται και να πηγαινοέρχεται στο galley πανικόβλητος. Δεν είναι όλα όμως άσπρο ή μαύρο. Και άντρες χρειάζονται στο crew και γυναίκες χρειάζονται και όχι απαραίτητα σε πλειοψηφία ή μειοψηφία. Και επειδή αναφέρθηκες για τη νοοτροπία της EK, όπως θα ξέρεις οι μεγαλύτερες (ευρωπαικές τουλάχιστον) εταιρίες έχουν diversity and inclusion scheme και μάλιστα και στην αίτηση σου δε χρειάζεται να αναφέρεις το φύλο σου αν δε το επιθυμείς. Επίσης πολλές έχουν και ειδικό πλάσιο για απασχόληση disabled εφόσον πληρούν τις προυποθέσεις
Φιλικά
0 x


EMGI
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 22 Μαρ 2012, 14:18

Re: Emirates info

Δημοσίευσηαπό EMGI » 02 Φεβ 2013, 22:47

Καλησπέρα, θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να κάνω μια ερώτηση στον cabin crew. Είμαι κάτοχος πτυχίου "διοίκησης τουριστικών επιχειρήσεων" ή αλλιώς "tourism management". Πιστεύεις ότι αυτό έχει κάποιο πλεονέκτημα συγκριτικά με τα υπόλοιπα πτυχία της τριτοβάθμιας, ή είναι αδιάφορο; Επίσης, έχω κάνει κάποια μαθήματα αραβικών και τώρα σκέφτομαι να τα συνεχίσω για να πάρω κάποιο πτυχίο. Είναι γενικά + η γνώση της αραβικής γλώσσας ή τους ενδιαφέρουν μόνο τα αγγλικά; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
0 x

maya
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 03 Φεβ 2013, 00:42

Re: Emirates info

Δημοσίευσηαπό maya » 03 Φεβ 2013, 00:56

Γειά σας! Είμαι και εγώ καινούργια στο φόρουμ, μόλις έκανα την εγγραφή! Έχει εδώ και κάποιους μήνες που ψάχνομαι όσο το δυνατόν περισσότερο σχετικά με την emirates. Έχω διαβάσει σχεδόν τα πάντα από αυτά που γράφονται καθημερινά (σχόλια, απορίες, ερωτήσεις κλπ κλπ). Έχω όμως και εγώ την δική μου απορία και θα ήθελα πάρα πολύ, εφόσον και αν γνωρίζει κάποιος, να μου την λύσει. Έχω ένα πρόβλημα με τα μάτια μου, στο ένα έχω 1,5 βαθμό μυωπία και στο άλλο 3,5 βαθμό αστυγματισμό/υπερμετρωπία. Επειδή δεν γνωρίζω τι ζητάνε αυτά τα medicals που λένε, γι' αυτό ρωτάω. Διευκρινίζω, δεν είμαι ''γκαβή''. Είτε φοράω γυαλιά, είτε δεν τα φοράω είμαι οκ, βλέπω, άσχετα που μπορεί μερικές φορές απλά να κουράζονται! Ο γιατρός μου τα έδωσε κυρίως για ξεκουραστικά. Θα θεωρηθεί πρόβλημα αυτό; Αν ναι ας μου πει κάποιος! καλύτερο θα είναι να το γνωρίζω εκ των προτέρων και να μην ενθουσιάζομαι και προετοιμάζομαι άδικα.
0 x

Άβαταρ μέλους
cabin crew
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 152
Εγγραφή: 09 Σεπ 2006, 11:04
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 1

Re: Emirates info

Δημοσίευσηαπό cabin crew » 03 Φεβ 2013, 19:42

Εισαι μεσα στα αποδεκτα ορια της εταιρειας, οποτε μην ανησυχεις. Πρεπει να γνωριζεις οτι στην πτηση επιτρεπονται μονο οι φακοι επαφης, που ειναι πολυ κουραστικοι στο ξηρο περιβαλλον της καμπινας και ατις μεγαλες πτησεις. Μονο αν ο οφθαλμιατρος της ςταιρειας κρινει απαραιητο, μπορει να παρεις απαλλαγη και να σου επιτραπει να φορας γυαλια.
EMGI έγραψε:Καλησπέρα, θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να κάνω μια ερώτηση στον cabin crew. Είμαι κάτοχος πτυχίου "διοίκησης τουριστικών επιχειρήσεων" ή αλλιώς "tourism management". Πιστεύεις ότι αυτό έχει κάποιο πλεονέκτημα συγκριτικά με τα υπόλοιπα πτυχία της τριτοβάθμιας, ή είναι αδιάφορο; Επίσης, έχω κάνει κάποια μαθήματα αραβικών και τώρα σκέφτομαι να τα συνεχίσω για να πάρω κάποιο πτυχίο. Είναι γενικά + η γνώση της αραβικής γλώσσας ή τους ενδιαφέρουν μόνο τα αγγλικά; Ευχαριστώ εκ των προτέρων


Καλησπερα. Το πτυχιο,αν και σχετικο με τη τουριστικη βιομηχανια δεν παιζει ρολο,τουλαχιστον σε αυτο το σταδιο. Τα αραβικα εννοειται οτι ειναι πλεονεκτμα στο βιογραφικο για μια αραβικη εταιρεια. Μην επικεντρωνεσαι στην αποκτηση πτυχιου γιατι τα πτυχια δεν αποτελουν προυποθεση προσληψης. Αυτο που τους ενδιαφερει και που θα τεσταρουν στη συνεντευξη ειναι η ευφραδεια στον προφορικο λογο και η ανεση στην αναγνωση.
0 x


anasta00
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 05 Φεβ 2013, 11:54

Re: Emirates info

Δημοσίευσηαπό anasta00 » 05 Φεβ 2013, 12:14

Γειά σας και από μένα! Είμαι και εγώ νέα στο φορουμ. Πολύ κατατοπιστικά όσα έχω διαβάσει μέχρι στιγμής! Διάβασα ένα σχόλιο για τους βαθμούς μυωπίας, μήπως ξέρεις κάποιος ποια είναι τα επιτρεπτά όρια μυωπίας; Επίσης, έχω ολοκληρώσει τις σπουδές μου αλλά το πτυχίο θα το έχω τον Ιούνιο με την ορκωμοσία, αυτό αποτελεί πρόβλημα; Να το αναφέρω μέσα στο cv;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
0 x

Άβαταρ μέλους
cabin crew
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 152
Εγγραφή: 09 Σεπ 2006, 11:04
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 1

Re: Emirates info

Δημοσίευσηαπό cabin crew » 06 Φεβ 2013, 08:50

Δεν θυμαμαι να σου πω ποιο ακριβως ειναι το οριο. Ομως, αν περασεις την εξεταση φορωντας τα γυαλια σου, δεν νομιζω οτι ενδιαφερει ποσους βαθμους εχεις. Εννοειται οτι το πτυχιο θα το αναφερεις, ειτε εχεις ολοκληρωσει τις σπουδες σου, ειτε οχι.

Εικόνα Sent from a mobile device Εικόνα
0 x

anasta00
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 05 Φεβ 2013, 11:54

Re: Emirates info

Δημοσίευσηαπό anasta00 » 06 Φεβ 2013, 13:32

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Να πάω στο open day με γυαλιά; Γιατί μια χαρά βολεύομαι τους φακούς επαφής! Συγγνώμη για τις χαζές ερωτήσεις!
0 x


evaki87
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 24 Σεπ 2012, 14:26

Re: Emirates info

Δημοσίευσηαπό evaki87 » 06 Φεβ 2013, 19:43

Μη κάνεις καμια βλακεία και πας με γυαλιά... Φακούς θα φοράς αυστηρά ειδικά στο Open Day..... :with:
0 x

anasta00
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 05 Φεβ 2013, 11:54

Re: Emirates info

Δημοσίευσηαπό anasta00 » 06 Φεβ 2013, 21:01

Αχαχχαχ!!! Δεν είχα σκοπό να φορέσω γυαλιά! Ευχαριστώ πολύ !!!!! :D
0 x

IRO
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 11 Φεβ 2013, 21:37

Re: Emirates info

Δημοσίευσηαπό IRO » 11 Φεβ 2013, 22:16

Καλησπέρα σε όλους! παρακολουθώ τη συζήτηση και είπα να γίνω μέλος για να πάρω και γω τη συμβουλή μου από το recruiter μας!
Έχοντας πάει μια φορά πριν ένα χρόνο σε Open day της Emirates και φεύγοντας τρέχοντας ενώ έχω περάσει στο πρώτο στάδιο συνέντευξής (δεν είχα πάει καλά προετοιμασμένη και δε γνώριζα πως η βάση είναι το Ντουμπάι, οπότε με έλουσε κρύος ιδρώτας όταν το έμαθα), το δούλεψα στο μυαλό μου και αποφάσισα ότι θα ξαναπάω.
Έτσι τον περασμένο Ιούλιο ξαναπήγα με άλλη διάθεση και πλήρως ενημερωμένη για όλα! Έφτασα μέχρι το στάδιο πριν την τελική προσωπική συνέντευξη.
Συγκεκριμένα η υπεύθυνη μας έβαλε μια δοκιμασία όπου ένας πελάτης που έχει κλέισει business class,aisle seat kai vegeterian meal δεν έχει τπτ από τα 3.
Ήθελε αναπαρασταση του γεγονότος και αυτή να κάνει τον πελάτη και μια από μας να προσπαθεί να πει στον πελάτη το πρόβλημα και να τον αντιμετωπίσει.
Εμένα μου έτυχε να πω ότι δεν υπάρχει η θέση που έκλεισε. Πρότεινα να της αλλάξω θέση με την πιο αναπαυτική και ευρυχωρη θέση της οικονομικής, να της φέρω κουβερτες και παπλώματα να σκεπαστεί, μαξιλάρια για να κάθεται αναπαυτικά, ο,τι μου ήρθε στο κεφάλι εκείνη την ώρα! δεν ηθελε τίποτα. στο τέλος κοίταξα με ένα βλέμα απορίας και δεν είχα τπτ αλλο να πω. εκεί κοπηκα. Τι άλλο έπρεπε να πω? Σπάω το κεφάλι μου από τοτε γιατι έφτασα στην πηγή και νερό δεν ήπια!
Το Σαββατο 9-2-13 ξαναπηγα στο open day και δε με πήραν ποτε τηλέφωνο! εχω περάσει 2 φορές στο παρελθόν, και αυτή τη φορά ούτε με κάλεσαν!
Δε μπορώ να καταλάβω τη λογική τους. Και η εμφάνιση μου ήταν πολύ προσεγμένη και αν μή τι αλλο ειμαι αρκετά εμφανίσημη κοπέλα.
Θα χαρώ να ακούσω τη γνώμη σας.
0 x


evaki87
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 24 Σεπ 2012, 14:26

Re: Emirates info

Δημοσίευσηαπό evaki87 » 12 Φεβ 2013, 00:30

εγώ προσωπικά πιστεύω ότι επειδή μαζεύονται πάρα πολλά άτομα τους μισούς τους κόβουν χωρίς να κοιτάξουν καν τα βιογραφικά τους...... Μην το παίρνεις προσωπικά, είμαι σίγουρη ότι άξιζες, και αυτό το απέδειξες γιατί την προηγούμενη φορά έφτασες σε πολύ προχωρημένο στάδιο...
0 x

Άβαταρ μέλους
cabin crew
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 152
Εγγραφή: 09 Σεπ 2006, 11:04
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 1

Re: Emirates info

Δημοσίευσηαπό cabin crew » 12 Φεβ 2013, 07:48

IRO έγραψε:Καλησπέρα σε όλους! παρακολουθώ τη συζήτηση και είπα να γίνω μέλος για να πάρω και γω τη συμβουλή μου από το recruiter μας!
Έχοντας πάει μια φορά πριν ένα χρόνο σε Open day της Emirates και φεύγοντας τρέχοντας ενώ έχω περάσει στο πρώτο στάδιο συνέντευξής (δεν είχα πάει καλά προετοιμασμένη και δε γνώριζα πως η βάση είναι το Ντουμπάι, οπότε με έλουσε κρύος ιδρώτας όταν το έμαθα), το δούλεψα στο μυαλό μου και αποφάσισα ότι θα ξαναπάω.
Έτσι τον περασμένο Ιούλιο ξαναπήγα με άλλη διάθεση και πλήρως ενημερωμένη για όλα! Έφτασα μέχρι το στάδιο πριν την τελική προσωπική συνέντευξη.
Συγκεκριμένα η υπεύθυνη μας έβαλε μια δοκιμασία όπου ένας πελάτης που έχει κλέισει business class,aisle seat kai vegeterian meal δεν έχει τπτ από τα 3.
Ήθελε αναπαρασταση του γεγονότος και αυτή να κάνει τον πελάτη και μια από μας να προσπαθεί να πει στον πελάτη το πρόβλημα και να τον αντιμετωπίσει.
Εμένα μου έτυχε να πω ότι δεν υπάρχει η θέση που έκλεισε. Πρότεινα να της αλλάξω θέση με την πιο αναπαυτική και ευρυχωρη θέση της οικονομικής, να της φέρω κουβερτες και παπλώματα να σκεπαστεί, μαξιλάρια για να κάθεται αναπαυτικά, ο,τι μου ήρθε στο κεφάλι εκείνη την ώρα! δεν ηθελε τίποτα. στο τέλος κοίταξα με ένα βλέμα απορίας και δεν είχα τπτ αλλο να πω. εκεί κοπηκα. Τι άλλο έπρεπε να πω? Σπάω το κεφάλι μου από τοτε γιατι έφτασα στην πηγή και νερό δεν ήπια!
Το Σαββατο 9-2-13 ξαναπηγα στο open day και δε με πήραν ποτε τηλέφωνο! εχω περάσει 2 φορές στο παρελθόν, και αυτή τη φορά ούτε με κάλεσαν!
Δε μπορώ να καταλάβω τη λογική τους. Και η εμφάνιση μου ήταν πολύ προσεγμένη και αν μή τι αλλο ειμαι αρκετά εμφανίσημη κοπέλα.
Θα χαρώ να ακούσω τη γνώμη σας.


Καλημέρα.Μη σου κάνει εντύπωση που κόπηκες την προηγούμενη φορά, γιατί απλά έκανες το πιο σοβαρό λάθος που μπορούσες να κάνεις: "στο τέλος κοίταξα με ένα βλέμα απορίας και δεν είχα τπτ αλλο να πω". Η εταιρεία δεν θέλει με τίποτα άτομα που μπλοκάρουν και δεν καταφέρνουν να εξυπηρετήσουν... Δεν τους ενδιαφέρει να προτείνεις την πιο σωστή λύση, αλλά απλά να φτάσεις τον επιβάτη στο σημείο να μην έχε τον τελευταίο λόγο.
Το ότι τις προηγούμενες φορές έφτασες μέχρι το screening test και τώρα δεν τα κατάφερες, είναι ένα τυχαίο γεγονός που έχει να κάνει με τη διάθεση του κάθε recruiter και το δική σου παρουσίαση του εαυτού σου την συγκεκριμένη ημέρα. Σίγουρα να ξαναπροσπαθήσεις και αν το θέλεις πραγματικά πολύ, σίγουρα θα τα καταφέρεις... Καλή τύχη την επόμενη φορά!!
0 x



Επιστροφή σε “Ιπτάμενο Προσωπικό - Αεροσυνοδοί”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης