AOA έγραψε:(ενώ σαφώς οι άνδρες για τη συγκεκριμένη εργασία έπρεπε να είναι η πλειονότητα, αφού είναι αντικειμενικά καταλληλότεροι, κι αυτό φαίνεται σε όσους έχουν εμπειρία οποιαδήποτε «δύσκολης» φάσης διαχείρισης οποιουδήποτε προβλήματος/κρίσης στη καμπίνα, είτε σε σχέση με το α/φ - πτήση, είτε με τους επιβάτες. Χαριτολογώντας, επειδή είμαι συχνός και μακροχρόνιος αεροπορικός επιβάτης από τα φοιτητικά μου χρόνια, αλλά και ένεκα εργασίας, με εμπειρία αρκετών εταιριών/ταξιδίων/προορισμών από αρχές 10/ετίας του70, αλλά και ως λάτρης της αεροπορίας και του μέσου, δεν έχω δει ποτέ Φροντιστή να κλαίει από φόβο σε severe turbulence ή διαχείρισης προβλήματος με επιβάτη/τες, αεροσυνοδούς όμως έχω δει.
EMGI έγραψε:Καλησπέρα, θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να κάνω μια ερώτηση στον cabin crew. Είμαι κάτοχος πτυχίου "διοίκησης τουριστικών επιχειρήσεων" ή αλλιώς "tourism management". Πιστεύεις ότι αυτό έχει κάποιο πλεονέκτημα συγκριτικά με τα υπόλοιπα πτυχία της τριτοβάθμιας, ή είναι αδιάφορο; Επίσης, έχω κάνει κάποια μαθήματα αραβικών και τώρα σκέφτομαι να τα συνεχίσω για να πάρω κάποιο πτυχίο. Είναι γενικά + η γνώση της αραβικής γλώσσας ή τους ενδιαφέρουν μόνο τα αγγλικά; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
IRO έγραψε:Καλησπέρα σε όλους! παρακολουθώ τη συζήτηση και είπα να γίνω μέλος για να πάρω και γω τη συμβουλή μου από το recruiter μας!
Έχοντας πάει μια φορά πριν ένα χρόνο σε Open day της Emirates και φεύγοντας τρέχοντας ενώ έχω περάσει στο πρώτο στάδιο συνέντευξής (δεν είχα πάει καλά προετοιμασμένη και δε γνώριζα πως η βάση είναι το Ντουμπάι, οπότε με έλουσε κρύος ιδρώτας όταν το έμαθα), το δούλεψα στο μυαλό μου και αποφάσισα ότι θα ξαναπάω.
Έτσι τον περασμένο Ιούλιο ξαναπήγα με άλλη διάθεση και πλήρως ενημερωμένη για όλα! Έφτασα μέχρι το στάδιο πριν την τελική προσωπική συνέντευξη.
Συγκεκριμένα η υπεύθυνη μας έβαλε μια δοκιμασία όπου ένας πελάτης που έχει κλέισει business class,aisle seat kai vegeterian meal δεν έχει τπτ από τα 3.
Ήθελε αναπαρασταση του γεγονότος και αυτή να κάνει τον πελάτη και μια από μας να προσπαθεί να πει στον πελάτη το πρόβλημα και να τον αντιμετωπίσει.
Εμένα μου έτυχε να πω ότι δεν υπάρχει η θέση που έκλεισε. Πρότεινα να της αλλάξω θέση με την πιο αναπαυτική και ευρυχωρη θέση της οικονομικής, να της φέρω κουβερτες και παπλώματα να σκεπαστεί, μαξιλάρια για να κάθεται αναπαυτικά, ο,τι μου ήρθε στο κεφάλι εκείνη την ώρα! δεν ηθελε τίποτα. στο τέλος κοίταξα με ένα βλέμα απορίας και δεν είχα τπτ αλλο να πω. εκεί κοπηκα. Τι άλλο έπρεπε να πω? Σπάω το κεφάλι μου από τοτε γιατι έφτασα στην πηγή και νερό δεν ήπια!
Το Σαββατο 9-2-13 ξαναπηγα στο open day και δε με πήραν ποτε τηλέφωνο! εχω περάσει 2 φορές στο παρελθόν, και αυτή τη φορά ούτε με κάλεσαν!
Δε μπορώ να καταλάβω τη λογική τους. Και η εμφάνιση μου ήταν πολύ προσεγμένη και αν μή τι αλλο ειμαι αρκετά εμφανίσημη κοπέλα.
Θα χαρώ να ακούσω τη γνώμη σας.
Επιστροφή σε “Ιπτάμενο Προσωπικό - Αεροσυνοδοί”
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης