Β1 ταχυρυθμο

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους μηχανικούς και τεχνικούς αεροσκαφών
Praf21
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 13 Αύγ 2018, 14:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): Aee
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): Lclk

Β1 ταχυρυθμο

Δημοσίευσηαπό Praf21 » 13 Αύγ 2018, 14:44

Καλησπερα σας. Ειμαι καινουριος στην κοινοτητα. Φοιτω στο ΤΕΙ Χαλκιδας εδω και 1 χρονο. Καλουτσικη σχολη δε λεω αλλα οπως μου τα εχουν πει και να τελιωσω αυτη τη σχολη αυτο το διπλωμα απο μονο του δεν χρησιμευει σε κατι και μου εχουν προτεινει να παω να κανω το !1&β2 παραλληλα. Στην προκειμενη περιπτωση ειναι δυσκολο για μενα λογω οικονομικης καταστασης να κανω το full course και αντ´αυτου μου ειπεν υπαρχει και το αλλο ενδεχωμενο του ταχυρυθμου β1 το οποιο στην ουσια ειναι πιο φτηνο απλα υπαρχει η προυποθεση των 5 χρονων προυπηρεσιας. Θα ηθελα τη βοηθεια σας σε αυτο το κομματι αν αξιζει κατι τετοιο η οχι;
0 x


Άβαταρ μέλους
B737Mech
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 18:07
x 13

Re: Β1 ταχυρυθμο

Δημοσίευσηαπό B737Mech » 26 Αύγ 2018, 20:11

Έχεις υπολογίσει τα έξοδά σου ως φοιτητής στο ΤΕΙ για τα επόμενα 3-4 χρόνια που θα είσαι εκεί;
Πόσο θα σου πάνε τα ενοίκια, λογαριασμοί και λοιπά έξοδα διαβίωσης;
Σύγκρινέ τα μετά με την τιμή που σου λένε για το full course.
Να έχεις υπόψιν σου πως για τη δουλειά του μηχανικού το full course είναι καταλληλότερο από το πτυχίο του ΤΕΙ.
Για δες λίγο εδώ το θέμα https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=63&t=4359&start=30
Από τότε που το έγραψα έχουν αλλάξει πολλά στην Ελλάδα, οπότε τα σημεία που έχω κοκκινίσει μπορείς να μην τα λάβεις εξ ολοκλήρου υπόψιν σου.
B737Mech έγραψε:
pastelidis.n.s. έγραψε:TEXNOΛΟΓΙΑΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΤΕΙ Χαλκιδας περασε ο bro.

Την ειχε βαλει πρωτη επιλογη και την ηθελε πολυ αυτη τη σχολη.
Τι γινεται με δ αυτη εν ετει 2011. Εχουμε νεοτερα?


Συγνώμη, αλλά δεν είχα διαβάσει το παραπάνω. Φίλε μου συγχαρητήρια για τον αδερφό σου.
Σκέψου όμως τα εξής, όχι μόνο εσύ, αλλά κάθε ενδιαφερόμενος για το επάγγελμα του μηχανικού αεροσκαφών. {του βρώμικου τύπου με το κατσαβίδι στο χέρι}
1. Η φοίτηση στη σχολή είναι 4ετής, σωστά;
2. Σε περίπτωση που δεν είσαι από τις κοντινές πόλεις της Χαλκίδας, θα χρειαστεί να ενοικιάσεις σπίτι.
3. Βάλε διατροφή για τέσσερα χρόνια {Αν περνάς όλα τα μαθήματα στην ώρα τους, αν δεν κάνουν απεργίες οι καθηγητές, αν δεν κάνουν καταλήψεις οι φοιτητές, αν αν αν..}
4. Βάλε το στρατιωτικό για 12 μήνες τουλάχιστον, ίσως και παραπάνω από ότι ακούγεται.
5. Βάλε πως θα πρέπει να δώσεις όλα τα modules σε επίπεδο Β1 ή Β2. (Χρειάζεσαι περίπου άλλα δύο χρόνια για τα περάσεις όλα}
6. Βάλε οτι πια στην Ελλάδα έχει κορεστεί το επάγγελμα και πέραν της προ δύο ετών έκρηξης προσλήψεων της Αιρ τώρα δεν παίζει τίποτα από Α3 & ΟΑ. {Ας μην ανοίξουμε συζήτηση για τις υπόλοιπες αεροπορικές εταιρίες και για το τι επαγγελματική αποκατάσταση και καριέρα προσφέρουν. Μιλώντας πάντα για α/φη άνω των 5700kg MTOW.}
7. Βάλε και οτι ΑΝ κάνει προσλήψεις η ΕΑΒ, θα πέρνεις γύρω στα 1000 ευρώ και φυσικά δε θα δουλεύεις σε πολιτικά α/φη => καπούτ Β1/Β2...
8. Βάλε μισό κιλό.... :mrgreen:

Σκεφτείτε λοιπόν τα παραπάνω και πάρτε μια σωστή απόφαση για το μέλλον σας. Αν έχει κάποια χρήματα στην άκρη η οικογένειά σας, είναι κρίμα να πάνε χαμένα, ιδιαίτερα σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς που περνάει η χώρα μας, φοιτώντας στο ΤΕΙ.

Τι θα πρότεινα προσωπικά και με όλο το σεβασμό προς σε αυτούς που θέλουν να ακολουθήσουν το επάγγελμα;
1. Υπολόγισε τα παραπάνω έξοδα συνολικά {διατροφή, ενοίκια, μετακινήσεις από/προς Χαλκίδα}
2. Παράτα το ΤΕΙ ή μη κάνεις καθόλου τον κόπο να γραφτείς.
3. Πάρε αν μπορείς τη μεγάλη απόφαση και πήγαινε σε μία από τις σχολές του εξωτερικού {Part 147 basic training course}. Χωρίς το bachelor είναι 2 ακαδημαϊκά έτη + 3 μήνες OJT σε σοβαρές εταιρίες, με μεγάλη πιθανότητα να συνεχίσεις ως κανονική πρόσληψη μετά το πέρας του OJT.
4. Κάνε πρώτα το στρατιωτικό σου. Έχω δει με τα μάτια μου φίλους, άλλων επιστημών να χάνουν τρελές ευκαιρίες επειδή δεν μπορούσαν να πάρουν αναβολή ή έπρεπε να παραιτηθούν για να γυρίσουν στην Ελλάδα για το στρατιωτικό.

Εργάζομαι και εγώ στο εξωτερικό πια, όπως ο φίλος μου dimitris@swiss και αρκετοί άλλοι Έλληνες. Είναι δύσκολη απόφαση.
Φίλε μου στα γράφω μετά από νυκτερινό, έχοντας αποδεσμεύσει 2 Α319 μεγάλης ευρωπαϊκής εταιρίας.
Ακόμα περιμένω απάντηση στα βιογραφικά που έχω στείλει σε Olympic Air & Aegean, έστω και αρνητική...

Ελπίζω να βοήθησα.
0 x

Praf21
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 13 Αύγ 2018, 14:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): Aee
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): Lclk

Re: Β1 ταχυρυθμο

Δημοσίευσηαπό Praf21 » 27 Αύγ 2018, 19:52

Σε ευχαριστω για την απαντηση..Αυτο που θελω να μαθω ειναι για το ολο θεμα του β1 ταχυρυθμου..Το μονο που γνωριζω για αυτο το θεμα ειναι μονο πως ειναι ενα 8μηνο course το οποιο ειναι σε εντατικους ρυθμους και για την τιμη του..Αυτο που θελω να μαθω ειναι αν μπορω με αυτο το ταχυρυθμο να εργαστω κανονικα σε αυτον τον τομεα του μηχανικου αεροσκαφων.Ξερω επισης οτι χρειαζονται καποια χρονια προυπηρεσιας,τιποτα περαιτερω. Ελπιζω να γνωριζετε κατι γι ´αυτο.
0 x

Άβαταρ μέλους
B737Mech
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 18:07
x 13

Re: Β1 ταχυρυθμο

Δημοσίευσηαπό B737Mech » 27 Αύγ 2018, 21:59

Ναι μπορείς να εργαστείς κάνοντας το ταχύρυθμο πρόγραμμα.
Ακόμα και μόνο με το πτυχίο του ΤΕΙ μπορείς.
Είναι πάντα θέμα εταιρείας με ποια κριτήρια θα κάνει τις προσλήψεις.
Αν ο στόχος σου είναι να εργαστείς σαν μηχανικός αεροσκαφών και τίποτα άλλο, ξανασκέψου το θέμα του ΤΕΙ από άποψη χρόνου και χρήματος.
Στο εξωτερικό θα έμπαινες στην κατηγορία over-qualified και δε θα λάμβαναν υπόψιν τους το ΤΕΙ ως πλεονέκτημα σε σχέση με κάποιον που έχει κάνει αυτό που πραγματικά αντιστοιχεί για το επάγγελμα αυτό.
Με λίγα λόγια μην πας να σπουδάσεις νευροχειρούργος για να ψάξεις δουλειά νοσοκόμου.
0 x


Praf21
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 13 Αύγ 2018, 14:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): Aee
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): Lclk

Re: Β1 ταχυρυθμο

Δημοσίευσηαπό Praf21 » 28 Αύγ 2018, 01:16

Δηλαδη με λιγα λογια για να γινω ενας υπογραφων μηχανικος αεροσκαφων δεν χρειαζομαι το πτυχιο του ΤΕΙ αλλα το β1&β2 σωστα;
0 x

Άβαταρ μέλους
B737Mech
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 18:07
x 13

Re: Β1 ταχυρυθμο

Δημοσίευσηαπό B737Mech » 28 Αύγ 2018, 18:42

Ακριβώς.
Με το ΤΕΙ θα ξοδέψεις τέσσερα χρόνια της ζωής σου χωρίς αντίκρυσμα για τα modules.
Μετά θα πρέπει να πας σε μια σχολή 147 να παρακολουθήσεις τα μαθήματα, κάτι που είναι επιπλέον έξοδο και έχει πολύ διάβασμα.
Μπορείς αν θέλεις να αγοράσεις τις σημειώσεις και να διαβάζεις μόνος σου.
Αν υποθέσουμε πως έχεις πτυχίο ΤΕΙ και έχεις περάσει όλα τα modules θα χρειαστείς 3 χρόνια προϋπηρεσία για να καταθέσεις για Β1.
Χωρίς ΤΕΙ και κάνοντας τα modules είτε ταχύρυθμα, είτε μεμονωμένα διαβάζοντας μόνος θα χρειαστείς 5 χρόνια προϋπηρεσίας.
Διάβασε αυτό το θέμα και το διάλογο που γίνεται στις απαντήσεις:
https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=63&t=9838

Η καλύτερη λύση για Ελλάδα μιλώντας για πιθανή πρόσληψη από Aegean-Olympic είναι το εκπαιδευτικό της Ολυμπιακής ακολουθώντας το Full course των δύο ετών και την μετέπειτα πρακτικής στις εγκαταστάσεις συντήρησης των εταιρειών αυτών.
Υποτίθεται πως αν είσαι καλός μιας που θα σε έχουν δει, ίσως να μετρήσει θετικά σε επόμενη σειρά προσλήψεων.
Και να μην σε πάρει η Α3-ΟΑ, θα έχεις ένα "ακαδημαϊκό πτυχίο" με το οποίο θα μπορείς να βρεις δουλειά πολύ ευκολότερα από το να λες πως απλά έχω περάσει όλα τα modules σε ταχύρυθμο.

Επαναλαμβάνω με όλο το σεβασμό. Αν σαν οικογένεια μένετε Αθήνα και είσαστε έτοιμοι να πληρώσετε τα έξοδα διαβίωσης τεσσάρων ετών σε ΤΕΙ, συγκρίνετε το ποσό που θα διαθέτατε με αυτό των σχολών 147 για Full course. Αξίζει να επενδύσετε στο τελευταίο.
1 x



Επιστροφή σε “Μηχανικοί και τεχνικοί αεροσκαφών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης