Αρχάριος με 2 Χρονια προυπηρεσία.

Tsaki_Aero

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
11/12/2020
Μηνύματα
2
Likes
1
Καλησπέρα σε όλους,

Ονομάζομαι Γιώργος και έδω και 2 χρόνια εργάζομαι σε μία Γερμανική έταιρία επισκεύης και ενοικίασης αεροσκαφών. Πώς Βρήκα και μπήκα σε αυτήν την δουλεία ειναι ένα θέμα που ίσως μπορούμε να το συζητήσουμε σε άλλο post. Αυτό που με καίει ειναι το εξής..

Η δουλεία μου ακριβώς είναι Avioniker έτσι τουλάχιστων μας αποκαλούν εδώ. Δουλεύω πρώτη φορά σε αυτόν τον κλάδο και εχω μαύρα μεσάνυχτα για την δομή με τα πτυχία και τις πιστοποιήσεις. Προχτές ο προυστάμενός μου, μου ανακοίνωσε οτι είναι πολυ ευχαριστημενος μαζι μου και θέλει να με στείλει για περαιτέρω εκπαίδευση για να πάρω σφαγίδα και να μπορώ να υπογραφώ ως Prufer σε Certificate. Φυσικά δέχτηκα αλλα....παιδιά δεν εχω κανεναν να μου εξηγήσει στα ελληνικά πως δουλέυει το σύστημα και τι ισχύει με τις εκπαιδευσεις και τις πιστοποιησεις που μπορω να παρω, Δεν είμαι μικρος, 36 Ετων και έχω αγχος να κάνω σωστα τα βήματα για να αυξησω τον ηδη πολυ καλο μισθο μου και να σιγουρέψω την Θέση μου στην δούλεια.

Μπορεί καποιος να με βοηθήσει? Να βρει δυναμη κουραγιο και υπομονη να μιλήσει μαζι μου και να μου πει 2-3 πράγματα να ξεστραβωθω?

Σας ευχαριστώ προκαταβολικα.
 
Κατ αρχας, εργάζεσαι στην Ελλάδα; Για τι αεροπλάνα μιλάμε; Μικρά με πιστόνι η επιβατηγά τζετ;
 
Εργάζομαι Γερμανια. Τα αεροπλάνα που επισκευάζουμε ειναι LearJet, Falcon, Global, Challenger, Hawker...κλπ. Είναι επιβατηγά Jet και ασθενοφορα.
 
Λογικά είσαι κάτι σαν Β2 χωρίς προφανώς να υπογράφεις κάτι. Πρέπει να βρείς έναν Part147 οργάνισμό προκειμένου να βγάλεις μία άδεια Part66 για Β1.1 (ή) (και) Β2 Απο εκεί και πέρα πρέπει να ρωτήσεις και την CA της γερμανίας (LBA) για να δέις πόση προϋπηρεσία χρειάζεσαι για να σε βγάλει η εταίρια σας licensed.
περισότερες πληροφορίες απο τι site της ΕΑSA και απο διάφορους Part147 οργανισμούς που μπορεί να στα έχουν λίγο πιό "συγκεντρωμένα"
 
Top