Mηχανικός αεροσκαφών

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους μηχανικούς και τεχνικούς αεροσκαφών
rotorhead
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 14 Δεκ 2013, 01:52

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό rotorhead » 14 Δεκ 2013, 02:04

Γεια σας και καλώς σας βρήκα. Έχω μια μεγάλη απορία της οποίας η απάντηση ενδέχεται να με γκρεμίσει :( .
Διάβασα στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το πάρτ66 το κάτωθι :

Κώδικας: Επιλογή όλων

66.Α.20 Δικαιώματα
α) Με την επιφύλαξη της συμμόρφωσης με το στοιχείο β), ισχύουν τα ακόλουθα δικαιώματα:[...]
β) Ο κάτοχος άδειας συντήρησης αεροσκαφών δεν μπορείνα ασκεί τα δικαιώματα πιστοποίησης εκτός εάν:[...]
2. κατά τα τελευταία δύο έτη είτε απέκτησε πείρα συντήρησης έξι μηνών σύμφωνα με τα δικαιώματα που χορηγούνται από την άδεια συντήρησης αεροσκαφών, είτε πληρούσε τους όρους για την έκδοση των σχετικών δικαιωμάτων.

Εγω τώρα που είμαι απόφοιτος ΤΕΙ εν προκειμένω ηλεκτρολόγος και θέλω να δώσω για το Β1 πρέπει δηλαδή να έχω εργασιακή εμπειρία σε αεροσκάφη τουλάχιστον 6 μηνών για να μπορέσω να δώσω εξετάσεις;
0 x


Άβαταρ μέλους
GEM
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 280
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 21:22
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 52

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό GEM » 14 Δεκ 2013, 09:03

Εξετάσεις για τα modules μπορείς να δώσεις όποτε θέλεις, χωρίς να έχεις εργασιακή εμπειρία.
Όταν θα κάνεις αίτηση για έκδοση του πτυχίου, θα πρέπει να έχεις περάσει όλα τα modules για το πτυχίο που ενδιαφέρεσαι και να έχεις και τρία χρόνια (στην περίπτωσή σου, σαν απόφοιτος ΤΕΙ) εργασιακή εμπειρία σε συντήρηση αεροσκαφών σε Part-145 οργανισμό.
0 x
...just an earth-bound misfit, I.

My FlightMemory Statistics

Prigipas
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2011, 18:35
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
x 1

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό Prigipas » 14 Δεκ 2013, 11:20

Αρχικά καλό είναι να ρωτήσεις με κάποιο τηλέφωνο/email στο αντίστοιχο
γραφείο της ΥΠΑ αν έχει "δεχτεί" την σχολή σου ως "completion of training considered relevant by the competent authority [ΥΠΑ] as a skilled worker, in a technical trade" για να πάρεις την μέιωση των 2 χρόνων προυπηρεσίας.
0 x

rotorhead
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 14 Δεκ 2013, 01:52

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό rotorhead » 14 Δεκ 2013, 17:11

Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις. Μου φυγε ένα βάρος.
@ πρίγκιπας : Είχα πάρει τηλ στην ΥΠΑ πιο παλιά και μου είπαν ότι αμα είμαι από ΤΕΙ (δεν ρωτήσανε ποιό) ισχύει για τα -2 χρόνια και σαν ηλεκτρολόγος αν έχω βαθμό πτυχίου > 6 δεν εξετάζομαι στα μότζουλς 1-2-3-4.
@ τζέμ : Όταν όμως με το καλό -και αν βέβαια αφού είναι πανδύσκολα!- περάσω τα μότζουλς φαντάζομαι ότι θα μου εκδώσουν κάποια βεβαίωση που να διασφαλίζει ότι έχω εξεταστεί επιτυχώς στα μαθήματα, ώστε να κάνω αιτήσεις σε ξένους οργανισμούς;
Και μια τελευταία ερώτηση. Οι διάφορες ερωτήσεις που κυκλοφορούν στο ίντερνετ είναι καλές για revision ή μήπως το επίπεδο των ερωτήσεων που πέφοτυν στις εξετάσεις (ΥΠΑ/ΕΑΒ/HATA) είναι πιο ανεβασμένο;

Ευχαριστώ και πάλι.
0 x


Prigipas
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2011, 18:35
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
x 1

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό Prigipas » 14 Δεκ 2013, 20:57

Σωστά, για κάθε επιτυχημένο module παίρνεις το αντίστοιχο "certificate of recognition" που είναι ουσιαστικά
το πτυχίο του εκάστωτε module. Όσο για τις διαδικτυακές ερωτήσεις κάποιες είναι καλές κάποιες όχι και επίσης είναι περισσότερο για reference. Θέλουν κάποια κρίση για να ξεσκαρτάρεις τις καλές.
0 x

Άβαταρ μέλους
B737Mech
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 18:07
x 13

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό B737Mech » 15 Δεκ 2013, 01:07

rotorhead έγραψε:Και μια τελευταία ερώτηση. Οι διάφορες ερωτήσεις που κυκλοφορούν στο ίντερνετ είναι καλές για revision ή μήπως το επίπεδο των ερωτήσεων που πέφοτυν στις εξετάσεις (ΥΠΑ/ΕΑΒ/HATA) είναι πιο ανεβασμένο;
Ευχαριστώ και πάλι.


Οι όποιες ερωτήσεις κυκλοφορούν στο ίντερνετ δεν αξίζουν μεγάλης προσοχής, γιατί είναι γραμμένες βάσει του ότι θυμάται ο καθένας μετά από μια εξέταση.
Οι ερωτήσεις είναι γραμμένες έτσι ώστε και μια λέξη να ξεχάσεις ή να παρερμηνεύσεις, να χάνεις το νόημα και έτσι να σε κάνει να απαντήσεις λάθος.

Επίσημο database ερωτήσεων για εξετάσεις Part-66 δεν υπάρχει.
Τυπικά ο κάθε οργανισμός Part-147 έχει δικό του database από το οποίο βάζει ερωτήσεις, αλλά δεν είναι πάντα οι ίδιες.
Αν δεν κάνω λάθος, πρέπει να σβήνουν τις ερωτήσεις που βάζουν σε κάθε εξέταση και να τις αντικαθιστούν με άλλες, για να μην υπάρξει αυτό που βλέπεις στο ίντερνετ.
0 x

panos_kal
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 22 Μάιος 2013, 14:26
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 5

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό panos_kal » 15 Δεκ 2013, 11:48

@737 Mech: Έτσι ακριβώς, η database επιλέγει κάποιες ερωτήσεις οι οποίες κατα κάποιο τρόπο μετά "κλειδώνονται" απο το σύστημα που έχει ο εκάστοτε Part147 και μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν μετά απο κάποιο χρονικό διάστημα (αν δεν απατώμαι 6 μηνών) αλλά και πάλι όχι το ίδιο σέτ. Δέν είμαι σίγουρος για όλα όσα γράφω, αλλά η διαδικασία έτσι είναι απο όσα θυμάμαι.

@Rotorhead
To κομμάτι της νομοθεσίας που αναφέρεις:
2. κατά τα τελευταία δύο έτη είτε απέκτησε πείρα συντήρησης έξι μηνών σύμφωνα με τα δικαιώματα που χορηγούνται από την άδεια συντήρησης αεροσκαφών, είτε πληρούσε τους όρους για την έκδοση των σχετικών δικαιωμάτων.

Αυτό ουσιαστικά είναι για τους κατόχους της άδειας (τους ήδη Β1 δηλαδή) για τους οποίους ισχύει αυτό που λέμε "6 months on 2 years" και έχει να κάνει καθαρά με το άν η άδεια θα είνα valid ή θα..."παγώσει" μέχρι να προσκομίσεις εκ νέου την ελάχιστη προϋπηρεσία των 6 μηνών μέσα σε διάστημα 2 ετών στο αρμόδιο Authority (πχ ΥΠΑ). Αυτό προβλέπεται καθώς η EASA θέλει οι κάτοχοι άδειας να είναι σε συνεχή επαφή με το αντικείμενο.

Επίσης, η απαλλαγή των Modules ισχύει για τα Μ1,2,3 & 16, δέν ξέρω τώρα άν σε απαλάσσουν απο το Μ4 λόγω του οτι το Τμήμα σου έχει σχέση με το αντικείμενο των ηλεκτρικών.
0 x


Άβαταρ μέλους
B737Mech
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 18:07
x 13

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό B737Mech » 10 Μαρ 2014, 13:08

από το επίσημο website της ΥΠΑ:
http://www.ypa.gr/HATA_revoke.txt
:shock: :shock: :shock:
"REVOCATION OF CERTIFICATE OF "HATA"
>
> The Hellenic C.A.A. wishes to communicate to the National Standardisation
> Coordinators and the Focal Points for Part 147/Part 66, as well as any
> other
> person concerned, the following:
>
> 1. The certificate of the Organisation "HATA" (EL.147.0007) has been
> revoked
> on 26.02.2014 due to incapability of the organisation to resolve serious
> (level 1) findings.
> 2. The examinations held by the Organisation "HATA" (EL.147.0007) in
> Maldives in August 2012 and August 2013 have been proven invalid, hence
> all
> the assosiated Certificates of Recognition have been revoked by the
> Hellenic
> C.A.A.
> 3. Investigation is still on-going regarding all training courses
> conducted
> and examinations held by HATA, and the Hellenic C.A.A. will accordingly
> keep
> informed the International Aviation Community via SINAPSE and other
> available means.
> 4. While this procedure is in process, we recommend that pending
> applications regarding HATA Certificates of Recognition should stay on
> hold.
>
> G. Sourvanos
0 x

koulis
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2011, 22:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG
x 21

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό koulis » 10 Μαρ 2014, 17:27

Οταν μια εταιρεια προσφερει all inclusive πακετο με 2000 χιλιαρικα το πτυχιο στο σπιτι (και πληρωμενος ο courier...), καλο ειναι οι υποψηφιοι να ειναι λιγο προσεκτικοι για να μη χασουν τα λεφτα τους...
0 x

Άβαταρ μέλους
B737Mech
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 18:07
x 13

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό B737Mech » 10 Μαρ 2014, 19:11

Αυτό που δεν γνωρίζω είναι το τι γίνεται με τα όποια πιστοποιητικά έχει εκδώσει ένας οργανισμός part-147 όταν του αφαιρείται η άδεια.
3. Investigation is still on-going regarding all training courses conducted and examinations held by HATA, and the Hellenic C.A.A. will accordingly keep informed the International Aviation Community via SINAPSE and other available means.

Το παραπάνω τι μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα;
Αν δηλαδή βρούνε προβλήματα σε όλες ή κάποιες εξετάσεις, να ακυρώσουν τα αντίστοιχα πιστοποιητικά όπως έκαναν στο Νο.2;
Τι γίνεται για αυτούς που έχουν κάνει κάποιο type rating το οποίο έχει μπει και στο πτυχίο τους;
Δεν με αφορά προσωπικά, αλλά έχω γνωστούς που έχουν δώσει είτε για βασικό είτε για τύπους και πιστεύω πως πολλοί από αυτούς διαβάζουν το φόρουμ.

Αντίστοιχα αν έχουμε πχ έναν οργανισμό part-145 που λειτουργεί 10 χρόνια και έχει αποδεσμεύσει... λέω 100 αεροσκάφη.
Σε περίπτωση που του αφαιρεθεί η άδεια για τον οποιοδήποτε λόγο, τι πρέπει να γίνει δηλαδή; Να καθηλωθούν τα αεροσκάφη που έχει αποδεσμεύσει και να επιθεωρηθούν από την αρχή;
0 x


koulis
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2011, 22:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG
x 21

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό koulis » 10 Μαρ 2014, 21:35

Επειδη εκτιθεται και η ιδια η ΥΠΑ που τοσο καιρο δεν ειχε παρει χαμπαρι, δε προκειται να ασχοληθει με τα ηδη εκδοθεντα πτυχια... Ετσι νομιζω τουλαχιστον
0 x

Άβαταρ μέλους
Piperas
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 13 Δεκ 2013, 16:54
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): afl
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): lgts
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό Piperas » 11 Μαρ 2014, 10:16

Τα παιδιά που δώσαν πρόσφατα και δεν πήραν χαρτί στο χέρι είναι και οι χαμένοι της υπόθεσης, όσοι έχουν πιστοποιητικά ελπίζω να μην βρούν εμπόδιο στην υπα όταν πάνε να τα καταθέσουν, όσοι έχουν πτυχείο δεν νομίζω να ανακληθει, αν και όλα είναι πηθανα. Κάπου έπρεπε να σταματήσει αυτό, με 1500 ούτε χαρτή κομώτριας δεν παίρνεις και αυτοι τα μοιράζαν λες και ήταν στραγάλια. Κρίμα για όσους εξαπατήθηκαν. Αραγε όταν τεέιώσουν ta audits θα συνεχίσει η λειτουργία της σχολής γιατι απο ότι ξέρω υπάρχουν τμήματα με φινλανδούς τους οποίους μάλιστα επιχορηγεί όλλους το κράτος.
0 x

Bladerunner
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 190
Εγγραφή: 21 Ιαν 2010, 03:00
x 43

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό Bladerunner » 11 Μαρ 2014, 18:02

πω πω πωωω....έχω και εγώ φίλους που έκαναν βασικό και TR εκεί...φωτιά στα μπατζάκια τους! κρίμα...
0 x


CHRISTOS55
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 527
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 171

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 11 Μαρ 2014, 20:10

Όλα καλώς ειπωμένα. Οι εκπαιδευτές, οι Postholders και οι Επιθεωρητές της ΥΠΑ δεν κατάλαβαν τίποτα όλα αυτά τα χρόνια λειτουργίας της Σχολής ή είναι όλοι τους συνένοχοι στις απάτες? Η Νομοθεσία προβλέπει αφαίρεση της Άδειας Σχολής καθώς και για όλους τους υπεύθυνους και εμπλεκόμενους να τους αφαιρεθεί το δικαίωμα να εκτελούν παρόμοιο έργο ή να αναλάβουν παρόμοιες θέσεις στο μέλλον. Να δούμε όμως τι θα ακολουθήσει.
0 x

airberliniotis
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 21 Ιαν 2010, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): THY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Mηχανικός αεροσκαφών

Δημοσίευσηαπό airberliniotis » 18 Μαρ 2014, 10:54

Έχω παρατηρήσει ότι όλοι κατηγορείτε HATA YΠΑ και δεν συμμαζεύεται..
Η αγγλική ΥΠΑ που αφήνει εν γνώση της ο εκάστοτε κάτοχος να έχει 7 και 8 τύπους είναι θεμιτό;
Απλώς ότι γίνεται στη ΗΑΤΑ, γίνεται και σε όλο τον κόσμο...
Πρόβλημα της EASA είναι κατά την ταπεινή μου άποψη...
Ας λουστούν τώρα την εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης....
(όποιος έχει χρήματα έχει και 7 τύπους, αλλά αν τον ρωτήσεις για το κάθε αεροπλάνο ξεχωριστά έχει μαύρα μεσάνυχτα)
Κρίμα....
0 x



Επιστροφή σε “Μηχανικοί και τεχνικοί αεροσκαφών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες