Ερωτηση περι πρακτικης εμπειριας για Β1.1

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους μηχανικούς και τεχνικούς αεροσκαφών
leandrosff
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 20 Μάιος 2013, 20:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Πρακτικη εμπειρια για την αποκτηση Β.1...???

Δημοσίευσηαπό leandrosff » 20 Μάιος 2013, 20:19

Καλησπερα σε ολους σας,

Αποφασισα να δημιουργησω αυτο το θεμα γιατι ειναι κατι μου με απασχολει προσωπικα,αλλα πιστευω οχι μονο εμενα αλλα και την πλειοψηφια των νεων υποψηφιων μηχανικων αεροσκαφων....
Οσον αφορα εμενα,Εχω τελειωσει το ΤΕΙ Χαλκιδας στο τμημα Τεχνολογιας αεροσκαφων και επισης εχω τελειωσει με ολα τα modules για το πτυχιο Β.1.1,εχω ομως μονο 2 χρονια προυπηρεσια και δεν μπορω να βρω τον ενα χρονο που χρειαζομαι...εχω στειλει βιογραφικα σε πολλες εταιριες και εντος Ελλαδας και εκτος και δεν εγινε τιποτα...σε μια-δυο περιπτωσεις που υπηρξε ενδιαφερον μου ζητησαν να παω αμισθη...δεν εχω τρελες απιτησεις και γνωριζω την κατασταση που επικρατει αλλα πω θα επιβιωσω εγω ενα χρονο χωρις εστω τα εξοδα μου????αν καποιος μπορει να με πληροφορησει/ενημερωσει/συμβουλεψει για αυτο το θεμα,ειναι καλοδεχουμενος,οπως και οποιαδηποτε κουβεντα για το παρον θεμα.....
0 x


Adamas
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 16 Απρ 2013, 12:15

Re: Πρακτικη εμπειρια για την αποκτηση Β.1...???

Δημοσίευσηαπό Adamas » 21 Μάιος 2013, 00:04

Συγγνώμη για το off topic αλλά μια που ανέφερες ότι είσαι απόφοιτη από το ΤΕΙ της Χαλκίδας (και είσαι η μόνη απόφοιτη από το συγκεκριμένο ΤΕΙ στο φόρουμ που έχω συναντήσει ως τώρα ) μήπως θα μπορούσες να μας πεις τις απόψεις σου και στο θέμα Τεχνολόγος αεροσκαφών στα ΤΕΙ ;
Ευχαριστώ
0 x

leandrosff
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 20 Μάιος 2013, 20:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Πρακτικη εμπειρια για την αποκτηση Β.1...???

Δημοσίευσηαπό leandrosff » 21 Μάιος 2013, 10:07

Mε χαρα μου να απαντησω,μια διορθωση μονο,το Λεανδρος ειναι ανδρικο ονομα.... :D
0 x

Adamas
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 16 Απρ 2013, 12:15

Re: Πρακτικη εμπειρια για την αποκτηση Β.1...???

Δημοσίευσηαπό Adamas » 21 Μάιος 2013, 16:22

Να ζητήσω συγγνώμη για την "αλλαγή φύλου". Με μπέρδεψε η έλλειψη τόνων στο κείμενό σου όπου έγραψες "μου ζητησαν να παω αμισθη"
Άμισθη
Αμισθί
(μη θεωρήσεις ότι κάνω το Μπαμπινιώτη). Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση στο θέμα του ΤΕΙ.
0 x


mechanicman
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 25 Ιουν 2013, 20:35

Ερωτηση περι πρακτικης εμπειριας για Β1.1

Δημοσίευσηαπό mechanicman » 25 Ιουν 2013, 21:14

Απο τη νομοθεσια (part 66 2042) γραφει:

για την κατηγορία Β2 και τις υποκατηγορίες Β1.1 και Β1.3:
i) πέντε ετών πρακτική πείρα συντήρησης αεροσκαφών σε λειτουργία,
εάν ο αιτών δεν έχει προηγούμενη σχετική τεχνική εκπαίδευση, ή
ii) τριών ετών πρακτική πείρα συντήρησης αεροσκαφών σε λειτουργία
και ολοκλήρωση εκπαίδευσης, την οποία η αρμόδια αρχή θεωρεί
σχετική, εργαζόμενος ως ειδικευμένος σε τεχνικό περιβάλλον, ή

iii) δύο ετών πρακτική πείρα συντήρησης αεροσκαφών σε λειτουργία και
ολοκλήρωση εγκεκριμένου βασικού κύκλου εκπαίδευσης, εγκεκ­
ριμένου σύμφωνα με το παράρτημα IV (μέρος-147).

Θα ηθελα να ρωτησω την τριετη προϋπηρεσια.Τι ακριβως προϋποθετει? Οταν γραφει τεχνικο περιβαλλον? Απο την ΥΠΑ δεν μπορεσα να βγαλω ακρη.
Δηλαδη καποιος εργαζομενος πχ. σε συνεργειο αυτοκινητων? Πρεπει να εχει πτυχιο μηχανικου αυτοκινητων? Για ποσο καιρο πρεπει να εργαζεται?
0 x

lefas
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010, 20:11

Re: Ερωτηση περι πρακτικης εμπειριας για Β1.1

Δημοσίευσηαπό lefas » 26 Ιουν 2013, 10:50

H απαντηση που ψαχνεις βρισκεται στη σελιδα 16 στο θεμα :Μηχανικος αεροσκαφών ,στην ιδια κατηγορία.
Καλυτερα να διαβάσεις όλες τις σελίδες.
Εχει κάποιες απίστευτες λεπτομέρειες που δεν ειναι ευκολο να τις αλιεύσεις αλλού.
0 x

mechanicman
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 25 Ιουν 2013, 20:35

Re: Ερωτηση περι πρακτικης εμπειριας για Β1.1

Δημοσίευσηαπό mechanicman » 26 Ιουν 2013, 12:25

Δηλαδη απ' οτι καταλαβα η εμπειρια των τριων ετων αφορα (κυριως) αυτους που προερχονται απο την πολεμικη? Δηλαδη τους αναγνωριζονται 2 χρονια απο την καρριερα τους και στη συνεχεια χρειαζονται αλλο ενα χρονο?
0 x


lefas
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 23 Δεκ 2010, 20:11

Re: Ερωτηση περι πρακτικης εμπειριας για Β1.1

Δημοσίευσηαπό lefas » 26 Ιουν 2013, 15:52

Kάπως έτσι είναι τα πράγματα , αλλά συνήθως μόνο αν μιλάμε για μηχανικούς.
Για πιο εγκειρες απαντήσεις διάβασε όλο το θέμα που σου ανέφερα και ρώτα εκεί ότι άλλο νομίζεις ή αλλιώς χτύπα άλλο ένα τηλέφωνο στην ΥΠΑ.
Και εμένα τα παιδια του φόρουμ με βοήθησαν πολύ σε όποια απορία είχα.
0 x

Άβαταρ μέλους
GEM
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 21:22
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 48

Re: Ερωτηση περι πρακτικης εμπειριας για Β1.1

Δημοσίευσηαπό GEM » 26 Ιουν 2013, 22:39

Ο κανονισμός λέει:

2. for category B2 and subcategories B1.1 and B1.3:
(i) five years of practical maintenance experience on operating aircraft if the applicant has no previous relevant technical training; or
(ii) three years of practical maintenance experience on operating aircraft and completion of training considered relevant by the competent authority as a skilled worker, in a technical trade; or
(iii) two years of practical maintenance experience on operating aircraft and completion of a Part -147 approved basic training course.


Η πρακτική εμπειρία αναφέρεται σε συντήρηση πολιτικών αεροσκαφών, δηλαδή πριν κριθείς ικανός για να αποκτήσεις κάποια από τις παραπάνω άδειες πρέπει να έχεις εργαστεί για το ανάλογο διάστημα σε πολιτικά αεροσκάφη.

Ως "completion of training... ...as a skilled worker, in a technical trade" η δικιά μας ΥΠΑ τουλάχιστον θεωρεί οποιεσδήποτε τεχνικές σπουδές όπως π.χ. μηχανικοί αεροσκαφών, μηχανικοί αυτοκινήτων, απόφοιτοι ΤΕΙ μηχανολογίας, απόφοιτοι ΤΕΕ μηχανολογίας κλπ ανεξάρτητα από τον χρόνο σπουδών. Προσοχή: μιλάμε για ΣΠΟΥΔΕΣ και όχι για εργασιακή εμπειρία.

Για όσους προέρχονται από την πολεμική αεροπορία ο κανονισμός αναφέρει:

(e) Notwithstanding paragraph (a), aircraft maintenance experience gained outside a civil aircraft maintenance environment shall be accepted when such maintenance is equivalent to that required by this Part as established by the competent authority. Additional experience of civil aircraft maintenance shall, however, be required to ensure understanding of the civil aircraft maintenance environment.

δηλαδή αναγνωρίζεται όση προϋπηρεσία κρίνει η ΥΠΑ και η οποία πρέπει απαραιτήτως να συμπληρώνεται από εμπειρία και σε πολιτικά αεροσκάφη.
0 x
...just an earth-bound misfit, I.

My FlightMemory Statistics

mechanicman
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 25 Ιουν 2013, 20:35

Re: Ερωτηση περι πρακτικης εμπειριας για Β1.1

Δημοσίευσηαπό mechanicman » 06 Αύγ 2013, 19:38

Να ρωτησω και κατι αλλο..
Εστω οτι καποιος εχει τα 5 χρονια εμπειριας για το Β1.1. Και θελει να συνεχισει για την αποκτηση του Β2 χωρις σχολειο σε part 147, ποσο καιρο χρειαζεται χωρις ομως να εχει παρει ακομα το Β1.1.
Δηλαδη για καποιον που εχει 5 χρονια για το Β1.1 και δινει εξετασεις για να το παρει και ταυτοχρονα θελει την προϋπηρεσια για το Β2, ποσος καιρος χρειαζεται?
Καπου διαβασα οτι χρειαζεται 1 χρονος, αφου εχεις το Β1.1, χωρις να το εχεις ομως?
0 x


Άβαταρ μέλους
B737Mech
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 18:07
x 13

Re: Ερωτηση περι πρακτικης εμπειριας για Β1.1

Δημοσίευσηαπό B737Mech » 08 Αύγ 2013, 20:38

Σε αυτό που ρωτάς πρέπει να σου απαντήσει η ΥΠΑ ή κάποιος από εδώ που γνωρίζει τις αλλαγές τις νομοθεσίας που εφαρμόστηκαν από την 01/08/2013.

Εμάς μας ήρθε μια ενημέρωση από την εταιρία πριν μήνες, όπου αναφέρει τα βασικά των αλλαγών αυτών, που επηρεάζει αυτούς που παλεύουν να μαζέψουν την προϋπηρεσία.
Υπήρχε επίσης και ένας πίνακας όπου έβλεπες πόσα χρόνια επιπλέον εμπειρίας χρειάζεσαι για να αλλάξεις κατηγορία ή να βάλεις επιπλέον κατηγορία στο πτυχίο σου.
Δεν του έδωσα σημασία, διότι προσωπικά δε με αφορούσε, αλλά κάποιους μικρούς συναδέλφους μου τους έκανε κουρέλια.
Από ότι κατάλαβα δεν είναι θέμα μόνο ημερολογιακών ετών, αλλά και αριθμού ημερών εργασίας και αριθμού εργασιών που πρέπει να μαζέψουν.
Ψάξτε και στην EASA.
0 x

Άβαταρ μέλους
B737Mech
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 18:07
x 13

Re: Ερωτηση περι πρακτικης εμπειριας για Β1.1

Δημοσίευσηαπό B737Mech » 08 Αύγ 2013, 20:49

Στα γρήγορα έψαξα και βρήκα τα εξής:
http://www.bureauveritas.com/wps/wcm/connect/76a270804a3ec2d19ecdfe26af34d9ac/CONTINUING+AIRWORTHINESS.pdf?MOD=AJPERES

Στη σελίδα 15 του παραπάνω έχει έναν σύνδεσμό για ένα pdf με τις αλλαγές:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2011:298:0001:0124:EN:PDF

Κατεβάστε το και στη σελίδα 112/124 έχει τον πίνακα που σας έλεγα.
Δεν είμαι σίγουρος αν είναι οι τελευταίες αλλαγές ή όχι.
Ψάξτε στο αρχείο μπας και βρείτε τις απαντήσεις που θέλετε.
0 x

Άβαταρ μέλους
GEM
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 28 Αύγ 2006, 21:22
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 48

Re: Ερωτηση περι πρακτικης εμπειριας για Β1.1

Δημοσίευσηαπό GEM » 09 Αύγ 2013, 23:13

Ολόκληρος ο κανονισμός στο site της EASA, εδώ:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 801:EN:PDF

Σε ισχύ είναι η αναθεώρηση Μ6 (από 1-8-2013). Στην σελίδα 217 ο πίνακας μετατροπής σε άλλη κατηγορία του πτυχίου.

Πάντως από μια συζήτηση που είχα τις προάλλες, κατάλαβα ότι αν δεν έχεις πτυχίο, για να αποκτήσεις ταυτόχρονα Β1 και Β2 κάνοντας όμως και εκπαίδευση P147 χρειάζεσαι 2 χρόνια προϋπηρεσία για το καθένα (σύνολο 4). Σε συμφέρει δηλαδή να πάρεις πρώτα το Β1 και μετά από ένα χρόνο (με την ανάλογη προϋπηρεσία) το Β2 (κερδίζεις έτσι 1 χρόνο).
Δεν ξέρω όμως αν ισχύει κάτι ανάλογο και για την περίπτωση που δεν κάνεις Ρ147 εκπαίδευση και πας με τα 5 χρόνια προϋπηρεσίας.
0 x
...just an earth-bound misfit, I.

My FlightMemory Statistics


mechanicman
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 25 Ιουν 2013, 20:35

Re: Ερωτηση περι πρακτικης εμπειριας για Β1.1

Δημοσίευσηαπό mechanicman » 10 Αύγ 2013, 01:49

Εγω εχω την 5ετια για το Β1.1 και τωρα ηρθε η ωρα των εξετασεων και εχω πελαγωσει. Δεν εχω αρχισει ακομα να δινω. Απο βιβλια εχω της FAA για turbine powerplant, systems and structures και avionics, που τα χα παρει απ την Αμερικη. Απ' αυτα διαβαζα ολα τα χρονια και ετρεχα εκει για αποριες.
Που προτεινετε να παω για εξετασεις? Το λεω ξεκαθαρα οτι θα προτιμουσα κατι λιγοτερο δυσκολο,αυστηρο κλπ. Υπα, Hata, εαβ? Επισης αν υπαρχει καποιo short course που να προτεινετε? Γυρω στο διμηνο maximum.

Επειδη σκεφτομουνα οτι θα παιδευτω με το Β1.1 για αρκετο καιρο ηθελα ταυτοχρονα "τσονταρω" και την προϋπηρεσια για το Β2 αλλα δεν θελω να δουλεψω 2 χρονια που μαλλον απαιτειται αφου δεν θα χω το Β1.1
0 x

Greg the engineer
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 05 Απρ 2014, 00:18

Re: Ερωτηση περι πρακτικης εμπειριας για Β1.1

Δημοσίευσηαπό Greg the engineer » 05 Απρ 2014, 00:30

Καλημέρα !!!
Είμαι νέος στο site και θα ήθελα να ρωτήσω μήπως γνωρίζει να με ενημερώσει κάποιος αν υπάρχει κάποια εταιρία στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου (πέραν από τις διαδεδομένες που έχω ήδη επισκεφτεί πολλές φορές έκαστη...σε σημείο να με γνωρίζουν όλοι με το μικρό μου όνομα!!!!)στην οποία θα μπορέσω να εργαστώ για να αποκτήσω την απαραίτητη προϋπηρεσία έτσι ώστε να πάρω το Β1.1 ....
Είμαι ήδη μηχανολόγος μηχανικός και έχω ήδη έρθει σε επαφή με την ΥΠΑ για να εξεταστώ στα πρώτα μαθήματα τον Ιούνιο.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
0 x



Επιστροφή σε “Μηχανικοί και τεχνικοί αεροσκαφών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης