Παιδια καλησπερα! Ειμαι επαγγελματιας χειριστης και εχω εργαστει 4 χρονια σε υποστεγο συντηρησης τζετ σε Ελλαδα και Ιταλια. Δεν εχω τελειωσει καποια σχολη part 147 και δεν εχω περασει ακομα τα μαθηματα.
Η ΥΠΑ μου ζητησε 5 χρονια και τα μαθηματα, η FAA μου ζητησε 2,5 χρονια και θεωρητικα,προφορικα,πρακτικα.
Εχω τωρα το εξης διλημα. Σε 1 χρονο περιπου θα αντικαταστησω ενα φιλο μου χειριστη σε a320. Και σκεφτομαι το εξης.
Εφ'οσον σαν χειριστης το πτυχιο του μηχανικου δεν εχει τοσο μεγαλη σημασια και πιστευω οτι δε θα μου ζητησουν να υπογραψω κατι, να προτιμησω να παρω το faa (a&p) το οποιο μπορω να το παρω και τωρα και στο οποιο μπορω και να κανω πολυ πιο ευκολα ( χωρις type rating, ojt κλπ) τον familiarization του airbus ή να ζοριστω να βρω καπου τον 1 χρονο της προϋπηρεσιας σε ευρωπαϊκο νηολογιο, αλλα μετα δεν θα μπορω να χω τον τυπο?
Δηλαδη, αφου κατα 99% η εργασια μου θα ειναι σε ευρωπαϊκα νηολογια εχει μεγαλη σημασια σαν χειριστης να προτιμησω το easa part 66 B1.1 χωρις τυπο ή το a&p με familiarization course? Εννοω απο πρακτικης αποψης και αν θα ενδιαφερθει καποιος εργοδοτης γι αυτο.
Η ΥΠΑ μου ζητησε 5 χρονια και τα μαθηματα, η FAA μου ζητησε 2,5 χρονια και θεωρητικα,προφορικα,πρακτικα.
Εχω τωρα το εξης διλημα. Σε 1 χρονο περιπου θα αντικαταστησω ενα φιλο μου χειριστη σε a320. Και σκεφτομαι το εξης.
Εφ'οσον σαν χειριστης το πτυχιο του μηχανικου δεν εχει τοσο μεγαλη σημασια και πιστευω οτι δε θα μου ζητησουν να υπογραψω κατι, να προτιμησω να παρω το faa (a&p) το οποιο μπορω να το παρω και τωρα και στο οποιο μπορω και να κανω πολυ πιο ευκολα ( χωρις type rating, ojt κλπ) τον familiarization του airbus ή να ζοριστω να βρω καπου τον 1 χρονο της προϋπηρεσιας σε ευρωπαϊκο νηολογιο, αλλα μετα δεν θα μπορω να χω τον τυπο?
Δηλαδη, αφου κατα 99% η εργασια μου θα ειναι σε ευρωπαϊκα νηολογια εχει μεγαλη σημασια σαν χειριστης να προτιμησω το easa part 66 B1.1 χωρις τυπο ή το a&p με familiarization course? Εννοω απο πρακτικης αποψης και αν θα ενδιαφερθει καποιος εργοδοτης γι αυτο.