Airframe and Powerplant

tromara

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
08/10/2013
Μηνύματα
3
Likes
0
Παιδια καλησπερα! Ειμαι επαγγελματιας χειριστης και εχω εργαστει 4 χρονια σε υποστεγο συντηρησης τζετ σε Ελλαδα και Ιταλια. Δεν εχω τελειωσει καποια σχολη part 147 και δεν εχω περασει ακομα τα μαθηματα.
Η ΥΠΑ μου ζητησε 5 χρονια και τα μαθηματα, η FAA μου ζητησε 2,5 χρονια και θεωρητικα,προφορικα,πρακτικα.
Εχω τωρα το εξης διλημα. Σε 1 χρονο περιπου θα αντικαταστησω ενα φιλο μου χειριστη σε a320. Και σκεφτομαι το εξης.
Εφ'οσον σαν χειριστης το πτυχιο του μηχανικου δεν εχει τοσο μεγαλη σημασια και πιστευω οτι δε θα μου ζητησουν να υπογραψω κατι, να προτιμησω να παρω το faa (a&p) το οποιο μπορω να το παρω και τωρα και στο οποιο μπορω και να κανω πολυ πιο ευκολα ( χωρις type rating, ojt κλπ) τον familiarization του airbus ή να ζοριστω να βρω καπου τον 1 χρονο της προϋπηρεσιας σε ευρωπαϊκο νηολογιο, αλλα μετα δεν θα μπορω να χω τον τυπο?
Δηλαδη, αφου κατα 99% η εργασια μου θα ειναι σε ευρωπαϊκα νηολογια εχει μεγαλη σημασια σαν χειριστης να προτιμησω το easa part 66 B1.1 χωρις τυπο ή το a&p με familiarization course? Εννοω απο πρακτικης αποψης και αν θα ενδιαφερθει καποιος εργοδοτης γι αυτο.
 
Την ίδια περίπου ερώτηση έχει κάνει και άλλο ένα μέλος του φόρουμ.
Δεν πιστεύω να εκτιμήσει κάποιος σοβαρός εργοδότης το πτυχίο μηχανικού για θέση πιλότου.
Δεν πρέπει να στέκει και νομικά, αν δεν κάνω λάθος.
Στο logbook του αεροσκάφους, τι θα γράφεται δηλαδή;
Report: Green sys hydraulic level low. Υπογραφή από εσένα ως πιλότο,
Action: Green sys serviced iaw AMM .... Υπογραφή ξανά από εσένα ως μηχανικό και μετά Release to service iaw Part-145;

Αν σου πέσει skydrol στα μάτια; Πάπαλα πτήση...
Εξάλλου οι αεροπορικές εταιρίες έχουν αρχίσει εδώ και καιρό να εξουσιοδοτούν τους πιλότους για να περνάνε και MEL σε συνεννόηση με τον CAMO, όταν η παρατήρηση δεν χρειάζεται άμεσο maintenance action για να πετάξει το αεροπλάνο.

Είναι γνωστό σε όλους η δυσκολία ανεύρεσης εργασίας, ιδιαίτερα στον αεροπορικό χώρο της Ελλάδας, αλλά ας μην φτάσουμε σε σημείο να έχουμε πτυχίο για όλες τις αεροπορικές ειδικότητες για μία θέση εργασίας.
Τα επόμενα βήματα δηλαδή ποια θα είναι;
Πτυχίο ιπταμένου φροντιστή + πιλότου + μηχανικού => Με λένε Λόλα και τα κάνω όλα;
 
Φιλε μου ευχαριστω για την απαντηση.
Δεν διαφωνω οτι η υπεραποκτηση προσοντων μαλλον περιττευει αλλα αφου εχω φτασει να καλυπτω την εμπειρια σκεφτομαι να το προχωρησω και δε διαφωνω στον τοιχο θα το βαλω και θα το κοιταω δεν προκειται να το εξασκησω. Και master στο aviation management πηρα αλλα δεν το εκανα για να με βαλει καποιος να διοικησω, το εκανα και για λογους προσωπικης εξελιξης και μορφωσης.
Όπως και να χει thanx αλλα θα θελα σα μηχανικος την αποψη σου. Αφου ισχυει οτι οι εταιρειες δινουν εξουσιοδοτησεις στους χεριστες λεω να κινηθω για FAA για να μπορω να ενταξω φθηνα και γρηγορα και το familiarization.
 
Top