Απόκτηση πτυχίου Β1,Β2

georgios s.

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
03/08/2015
Μηνύματα
2
Likes
0
Καλησπέρα σας.
Σπουδάζω μηχανικός αεροσκαφών στο ΤΕΙ ΧΑΛΚΙΔΑΣ και ολοκλήρωσα το πρώτο έτος της σχολής.
Αντιμετωπίζω όμως ένα σοβαρο πρόβλημα, καθώς το πτυχίο του ΤΕΙ δεν αναγνωρίζεται από τις αεροπορικές εταιρείες και δεν παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις για τις εξετάσεις στο Β1,Β2. Έτσι άρχισα να σκέφτομαι το ενδεχόμενο να παρατήσω το ΤΕΙ και να
πάω σε ιδιωτική σχολή, αφού εκεί διδάσκονται τα 17 modules του Β1,Β2 χωρίς περιττά μαθήματα. Βέβαια στην ιδιωτική σχολή θα έχω αρκετά έξωδα γιατί όπως και στην ΧΑΛΚΙΔΑ θα πρέπει να νοικιάσω σπίτι, αλλά για 3 χρόνια και όχι 4 όπως είναι στο ΤΕΙ ή ακόμα και πέντε αν αντιμετωπίσω κάποια δυσκολία.
Το θέμα είναι ποια είναι καλύτερη επιλογή ωστε να έχω τη δυνατότητα να ασκήσω το επάγγελμα και να μπορώ να εργαστώ σε οποιαδήποτε σοβαρή αεροπορική εταιρεία και να μην πάνε χαμένα τα χρήματα των σπουδών.
Εσείς αν ήσασταν στη θέση μου τι θα κάνατε και αν τελικά επιλέγατε να πάτε σε ΙΕΚ (χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση) η ΩΜΕΓΑ θα παρείχε εφόδια για μια καλή επαγγελματική αποκατάσταση?
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
 
Καλησπέρα.
Σκέψου πως τελειώνοντας το ΤΕΙ θα έχεις μόνο μια απαλλαγή 2-3 μαθημάτων και θα πρέπει να ξαναδιαβάσεις για να περάσεις τα Part-66.
Το θέμα έχει συζητηθεί ξανά για το ΤΕΙ Χαλκίδας και τι προσφέρει, αλλά για να μην κουράζεσαι κάνε αυτό που ήδη σκέφτηκες. Το σκέφτηκες και πολύ καλά μάλιστα όσον αφορά τα οικονομικά.
Φύγε από το ΤΕΙ και επένδυσε τα χρήματά σου στη σωστή εκπαίδευση για το επάγγελμα αυτό. Πήγαινε σε κάποια σχολή 147, όπως της ΟΑ, Ίκαρος, Ωμέγα.
Πάντως μετά από το περιστατικό με τη HATA, καλό είναι να προσέξεις τι θα διαλέξεις.
Ρώτα και ΥΠΑ για τις σχολές καλού κακού.
 
Καλησπέρα, έκτος από τα μαθήματα που είναι νομίζω το 1,2,4,16 έχεις και απαλλαγή στα χρόνια προϋπηρεσίας και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Γιατί αν δεν έχεις τελειώσει κάποια σχόλη σχετικά με το αντικείμενο χρειάζεσαι 5 χρόνια προϋπηρεσίας κάτι που δεν είναι εύκολο, ειδικά αν είσαι βόρεια Ελλάδα άπλα δεν υπάρχει κάπου να κάνεις την πρακτική σου.
 
Πάνω στην ερώτησή σου, διάβασε το θέμα "Τεχνολόγος αεροσκαφών στα ΤΕΙ".
Δες την απάντηση που έχω δώσει εκεί, δεύτερη από το τέλος:
https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=63&t=4359&start=30
Μετά από φοίτηση σε σχολή Part-147 για βασικό πτυχίο, χρειάζεσαι μόνο 2 χρόνια προϋπηρεσίας για να πάρεις το Β1 ή Β2, ενώ έχεις περάσει και όλα τα μαθήματα.
Από ΤΕΙ θα χρειαστείς 3 χρόνια αντίστοιχα, ενώ η απαλλαγή είναι ίσως αυτά που έγραψε ο Piperas.
Βάλε επίσης πως θα χρειαστεί να βρεις την ύλη και να πληρώσεις εξέταστρα ή (αν το επιθυμείς) και tutorial για τα υπόλοιπα modules.

Υπολόγισε λοιπόν τα έξοδα και για τις δύο περιπτώσεις και διάλεξε. Απλά η φοίτηση στο ΤΕΙ θα ροκανίσει αργά αργά τις οικονομίες σας, χρυσώνοντας το χάπι, ενώ η σχολή 147 θα σας πει μια τιμή που θα πρέπει να τη πληρώσεις σχεδόν άμεσα.
 
Πτυχίο Β1 ή Β2 ?

Καλησπέρα,
Είμαι φοιτητής στο τμήμα μηχανικών αεροσκαφών Τ.Ε.Ι. Χαλκίδας. Βρίσκομαι στο 3ο έτος σπουδών και σύμφωνα με το πρόγραμμα
σπουδών πρέπει να επιλέξω ανάμεσα στους τομείς mechanical και avionics. Γνωρίζω ότι το πτυχίο από το Τ.Ε.Ι. δεν αναγνωρίζεται από ΥΠΑ και EASA, επειδή όμως θέλω στη συνέχεια να προχωρήσω στην απόκτηση πτυχίου Β1 ή Β2 και επειδή θέλω να επιλέξω τον αντίστοιχο τομέα στο Τ.Ε.Ι. ώστε να με βοηθήσει αυτό σε όσα modules καλύπτει, θα ήθελα να ρωτήσω ποιον τομέα από τους δύο είναι καλύτερα να επιλέξω ώστε να έχω πιο εύκολη επαγγελματική αποκατάσταση. Έχω ακούσει ότι στο Β2 (avionics) υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση, αλλά δεν ξέρω αν ισχύει. Θα μπορούσε να με συμβουλέψει κάποιος?

Ευχαριστώ
 
Re: Πτυχίο Β1 ή Β2 ?

Πράγματι έτσι είναι αν και σε αυτές τις ειδικότητες γενικά, θα πρέπει πάντα να είσαι προετοιμασμένος να δουλέψεις στο εξωτερικό (όπου υπάρχει αρκετή ζήτηση με ικανοποιητικούς μισθούς).
 
Καλησπέρα!
Γνωρίζει κάποιος να μου πει που μπορώ να βρω την βάση δεδομένων για το πτυχίο Β1.
Σας ευχαριστώ!
 
Top