Μπερδεμενος νεος .

tsakispa

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
07/02/2016
Μηνύματα
2
Likes
0
Καλησπερα σε ολους , ειμαι νεοτατος στον κοσμο των αεροσκαφων και επειδη μ εχει τραβηξει το ενδιαφερον θα ηθελα να ρωτησω καποια πραγματα που δεν εχω εμπεδωσει πολυ καλα απο αλλα θεματα που υπαρχουν μεσα στο forum.Συγγνωμη εκ των προτερων για την αγνοια μου σε πολλα μαλλον στοιχειωδη πραματα.

Kαταρχας να πω πως ειμαι φοιτητης στο 2ο ετος τει μηχανολογιας στην αθηνα και σκεφτομαι σοβαρα μετα τη σχολη να παω σε κατι συγγενεις μ στον καναδα και να ασχοληθω με αυτο τον τομεα.

Αρχικα η απορια μ ειναι για να παρει κανεις πτυχιο B1 ή B2 πρεπει να περασει τις εξετασεις της ΥΠΑ και φυσικα προυπηρεσια 3 ετων
Με το πλεον πτυχιο θεωρειται μηχανικος αεροσκαφων ή τεχνικος αεροσκαφων και ποια η διαφορα μεταξυ τους?

Επισης οσον αφορα την προυπηρεσια , προυπηρεσια για την κατηγορια b1.1 πιανεται και για την b1.2 και την b2 αντιστοιχα?
Δηλαδη για να το κατατοπησω καλυτερα με 3 χρονια προυπηρεσια καλυπτω και τις 3 κατηγοριες?

Τωρα κατι διαφορετικο , ειδα πως στον καναδα ζητανε διπλωμα AME και οχι της ΕΑΣΑ , τι συμβαινει σε αυτη την περιπτωση ?

Τελευταια ερωτηση διοτι εχω κουρασει πολυ :rolleyes: .Προυπηρεσια σε ξενη χωρα οπως ο καναδας πιανεται για την αποκτηση πτυχιου easa?

Ευχαριστω εκ των προτερων για οποιδηποτε απαντηση. :great:
 
Καλός ήρθες και καλή διαμονή, καμία ερώτηση δεν είναι κουραστική, καθώς και μην ζητάς συγγνώμη επειδή δεν γνωρίζεις τα στοιχειώδη.

Ακόμα και οι μεγαλύτεροι μηχανικοί/πιλότοι παγκοσμίως, έχουν απορίες. Σου εύχομαι να κάνεις αυτό που θες, λίγη υπομονή κάνε και σε λίγο θα σου απαντήσουν αυτοί που γνωρίζουν επί του θέματος.
 
Θα προσπαθησω να απαντησω οσο πιο συντομα γινεται:
α. Μηχανικος ειναι ο αποφοιτος πανεπιστημιου-πολυτεχνειου. Στην περιπτωση Β1-Β2 εισαι τεχνικος αεροσκαφων γιατι δεν σχεδιαζεις αεροσκαφη αλλα συντηρεις αεροσκαφη.
β. Η προυπηρεσια για καθε κατηγορια ειναι διαφορετικη και πρπει να ειναι στην κατηγορια που αιτεισαι την εκδοση του πτυχιου. Αν αιτηθεις Β1.3 απαιτουνται 3 χρονια σε ελικοπτερα με τουρμπινα. Αν στη συνεχεια αιτηθεις προσθηκη π.χ. Β1.1 στο πτυχιο θα σου ζητηθουν αλλοι 6 μήνες σε αεροσκαφη με τουρμπινα. Υπαρχει σχετικος πινακας στο part 66 που λεει την απαιτουμενη προυπηρεσια για αρχικη εκδοση πτυχιου και για προσθηκη κατηγοριας.
γ. Στον καναδα δε ξερω τι νομοθεσια ισχυει. Το τι ζηταει μια χωρα εχει να κανει αποκλειστικα με τη νομοθεσια της χωρας αυτης. Πρεπει να επικοινωνησεις με καποιον στον Καναδα για να δεις ακριβως τις απιτησεις ΑΜΕ, EASA ή κατι αλλο.
δ. Για να σου αναγνωρισει προυπηρεσια η ΥΠΑ πρεπει να ειναι σε οργανισμο PART 145 κατα EASA. Αν στον Καναδα ο οργανισμος συντηρησης που θα σου δωσει την προυπηρεσια δεν ειναι Part 145 τοτε η προυπηρεσια δε θα αναγνωριστει απο την ΥΠΑ.
off topic εχω ακουσει οτι η ΥΠΑ δημιουργησε προβλημα σε ατομα που ειχαν παει προυπηρεσια απο το ιδιο το εργοστασιο κατασκευης του αεροσκαφους (π.χ. απο την ιδια την cessna) επειδη ηταν στην Αμερικη και δεν ηταν part 145.
 
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις με βοηθησαν αρκετα .
Τωρα οσον αφορα τις σπουδες και το χρονο που χρειαζεται για να αποκτησεις καποια κατηγορια θελω να ενημερωθω.
Ειναι εφυκτη η αποκτηση πτυχιου απο την ΥΠΑ χωρις σπουδη σε καποιο ιδρυμα μονο με προσωπικη προσπαθεια ?
Θελω ειλικρινη απαντηση και ας απογοητευτω .
 
Προς το παρον η ΥΠΑ εχει αναστειλει τη διενεργεια εξετασεων στη ΣΠΟΑ και δε ξερω ποτε θα ξαναρχισει. Για το αν μπορει κανεις να επιτυχει στην ΥΠΑ μονο με προσωπικη προσπαθεια εξαρταται απο το θεωρητικο υποβαθρο που εχει. Ακομα και για καποιον με εμπειρια ειναι δυσκολο. Θεωρω πως αν δεν εχεις γνωσεις (θεωρητικες -πρακτικες) και προυπηρεσια σε αεροσκαφη μονο με ενα πτυχιο μηχανολογιας σε καποιο ΤΕΙ ή ΑΕΙ ειναι σχεδον αδυνατον να τα καταφερεις.
 
Top