Air Baltic

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Προβληματάκια στην αεροπορική καθώς υφίσταται διαμάχη μεταξύ του μεγαλύτερου μετόχου (Λετονία) και του ανθρώπου που είναι μέτοχος και την τρέχει/δανείζει κι όλας (ο Ρώσος δισεκατομμυριούχος Antonov).
Yesterday, airBaltic filed for bankruptcy protection – something that might be concerning to the 62 airports served by this airline’s unique hub and spoke system, which is particularly strong at linking EU destinations with Russia and other former Soviet countries.
...
The government believes BAS is effectively controlled by Russian billionaire and London-based banker, Vladimir Antonov and his Convers Group, using a variety of techniques including offshore vehicles (Antonov is also much in the news at this time for his attempts to buy the struggling car manufacturer Saab, across the Baltic Sea in Sweden). For the government, Russian ownership is sensitive, both in Latvian and EU terms – non-EU nationals are not supposed to own controlling airline shares.
Αναλυτικά:
:arrow: http://www.anna.aero/2011/09/22/air...ection-should-the-62-airport-partners-worry/#
 
Ένας από τους πέντε ιδιοκτήτες της Baltic Aviation Systems, έχει συλληφθεί.
Ο Βλαντιμίρ Αντόνοφ συνελήφθη στο Λονδίνο την Πέμπτη, μετά από εντάλματα έκδοσης των Λιθουανικών αρχών. Εισαγγελείς της χώρας θέλουν να ερωτηθεί ο Αντόνοφ σχετικά με ισχυρισμούς που αφορούν την Snoras Bank. H Snoras τέθηκε υπό προσωρινή επιτήρηση την περασμένη εβδομάδα.
Ο Αντόνοφ είναι επίσης ιδιοκτήτης του Portsmouth Football Club που έγινε ο πρώτος σύλλογος της Premier League που τέθηκε σε επιτήρηση. Το 2010 ο ίδιος προσπάθησε ανεπιτυχώς να αγοράσει την Σουηδική εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων Saab.
 
Εμπρός στον δρόμο που χάραξαν οι Malev, Olympic Airways, Spanair.

H Ευρωπαϊκή Επιτροπή άρχισε ελέγχους στην air Baltic για ενισχύσεις 57,6 Lats = περι€84.8 εκατ. από το 2008-2011 και στην Adria για €85,5 εκατ. από το 2007-2011.

Κρίμα λέτε να έχουμε και άλλα κλάματα;

http://europa.eu/rapid/press-release_IP-12-1245_en.htm
 
Καλησπέρα! Γνωρίζεται αν και ποτε κατα την διάρκεια του έτους η εν λόγω εταιρεία εκτελεί απευθείας πτήσεις απο Αθήνα προς Ρίγα? Γνωρίζω σίγουρα πως τον χειμώνα σταματάνε τα δρομολογια.
 
Συνήθως από αρχές Μαϊου μέχρι τέλη Οκτωβρίου..Αν μπεις στο σάιτ της εταιρείας και ψάξεις στο timetable θα το δεις..
 
Καποια καινουργια δρομολογια απο την Ριγα για το 2018.

Ρίγα-Μάλαγα από τις 28 Μαρτίου έως τις 27 Οκτωβρίου 2018, δύο φορές την εβδομάδα.
Ρίγα-Μπορντό από τις 3 Ιουνίου έως τις 25 Οκτωβρίου 2018 , δύο φορές την εβδομάδα.
Ρίγα-Λισαβόνα από τις 27 Μαρτίου έως τις 26 Οκτωβρίου 2018 , δύο φορές την εβδομάδα.
Ρίγα-Σπλιτ από τις 21 Μαΐου έως το 2018 21 Σεπτεμβρίου 2018 , δύο φορές την εβδομάδα.
Ρίγα-Γκντανσκ από τις 27 Μαρτίου έως τις 27 Οκτωβρίου 2018 , τρείς φορές την εβδομάδα .
Και εδω μια γνωμη απο ενα ρωσικο τυπο.
Με την πρώτη ματιά, μοιάζει με καλά νέα , αλλά είναι αρκετά σαφές ότι κάτι πήγε στραβά με την airBaltic. Υπάρχει κάτι πιο σοβαρό εδώ.
Η AirBaltic διαθέτει ένα σχέδιο ανάπτυξης για 5 χρόνια - που κοστίζει πάρα πολλά, παραγγέλλεται από συμβούλους, αναλύεται προσεκτικά, μελετάται και εγκρίνεται από το διοικητικό συμβούλιο και τους μετόχους. Τον Νοέμβριο του περασμένου έτους παρουσιάστηκε επίσης σε συνέδριο για τις διατροπικές μεταφορές, επομένως σε δημόσια πρόσβαση υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με τις κατευθύνσεις τις οποίες η airBaltic θεωρεί καλύτερο για τα επόμενα πέντε χρόνια.
Συγκρίνοντας το πενταετές πρόγραμμα ανάπτυξης του airBaltic με τα σχέδια της εταιρείας για το 2018, που δημοσιεύτηκε στο Dienas Bizness, μπορούμε να καταλήξουμε με μεγάλη έκπληξη και κατάπληξη ότι είναι τελείως διαφορετικές! Φυσικά, κάτι στον κατάλογο προορισμών μπορεί να αλλάξει, αλλά γενικά, δεν θα πρέπει να υπάρξουν σημαντικές αλλαγές στη μακροπρόθεσμη στρατηγική της εταιρείας.

Ωστόσο, φαίνεται ότι μιλάμε σαν για δύο διαφορετικές αεροπορικές εταιρείες. Καμία από τις πόλεις που περιλαμβάνονται στον κατάλογο των νέων προορισμών στο άρθρο: Λισαβόνα, Μάλαγα, Σπλιτ, Μπορντό, Γκντανσκ - πριν από ένα χρόνο δεν εξεταζόταν .
 
Top