British Airways

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες
Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: British Airways

Δημοσίευσηαπό OA701 » 22 Σεπ 2011, 00:28

Μετά την AF/KLM, και η ΒΑ βάζει μπρός για αντικατάσταση α/φων, 55 Β747 πιό συγκεκριμένα. 3 οι υποψήφιοι αντικαταστάτες, όχι όμως το 748i :?
British Airways will begin a tender later this year to evaluate replacements for its 55 aging Boeing Co. 747 jumbo jets, of which it's the world's biggest operator, fleet manager Alexander Grant said today in Barcelona.

BA will assess the merits of Airbus SAS's A350-1000, the biggest version of the European company's latest widebody, and two Boeing offerings, the planned 787-10, a stretch of the new Dreamliner, and the 777-9X re-winged development of the 777.

:arrow: http://news.businessweek.com/article.asp?documentKey=1376-LRRWPB6S972N01-1RMD4462PG4JUMQQSLKJTULMF8
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2084
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 242

Re: British Airways

Δημοσίευσηαπό flesland » 22 Σεπ 2011, 11:08

Ίσως να μην της βγήκε η διαμόρφωση με 4 θέσεις και να πάει στις ίδιες χωρητικότητες με 3 αυτή την φορά :?:
0 x

Άβαταρ μέλους
chgalacher
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 15 Δεκ 2006, 15:04
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): COA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KLAX

Re: British Airways

Δημοσίευσηαπό chgalacher » 22 Σεπ 2011, 11:55

Xθες ταξίδεψα από Λονδίνο για Αθήνα με τη μεσημεριανή πτήση(μετά από πολύ καιρό με ΒΑ). Αεροσκάφος Α320, δεν υπήρχε inflight entertainment(όπως στο 767), αλλά ούτε και γεύμα. Αλήθεια τα έχουν πλέον αποσύρει τα 767 από την Αθήνα;
0 x
I have neither the time nor the inclination to explain myself to a man who rises and sleeps under the blanket of the very freedom I provide, then questions the manner in which I provide it!

panos81c
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 441
Εγγραφή: 20 Αύγ 2008, 22:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 38

Re: British Airways

Δημοσίευσηαπό panos81c » 22 Σεπ 2011, 15:27

Η μεσημεριανή πτήση είναι με Α320 εδώ και αρκετό καιρό. Η απογευματινή (των 7:10) είναι με Β767.

Τα γεύματα αρχικά είχαν σταματήσει σε όλες τις πτήσεις μέχρι 2 ώρες και 30 λεπτά, τώρα το επεκτείνουν περισσότερο. Σταδιακά βλάπω να καταργούνται και άλλες παροχές.
0 x


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3528
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 616

Re: British Airways

Δημοσίευσηαπό aakunz » 22 Σεπ 2011, 16:54

Όταν λέτε ότι δεν προσφέρονται πλέον γεύματα, εννοείτε ότι δεν προσφέρεται απολύτως τίποτα, π.χ. ούτε ένα σνακ;
0 x

Άβαταρ μέλους
OA277
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 447
Εγγραφή: 08 Μάιος 2003, 16:10
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLL
Τοποθεσία: Thessaloniki/London U.K.
x 1
Επικοινωνία:

Re: British Airways

Δημοσίευσηαπό OA277 » 22 Σεπ 2011, 19:17

Μήπως υπήρξε κάποιο πρόβλημα για το οποίο δεν υπήρξε επικοινωνία από το πλήρωμα ή το προσωπικό εδάφους?

Η ΑΤΗ στην ΒΑ ανοίκει στην κατηγορία Band 4. Σε αυτήν την κατηγορία ανοίκουν όλες οι Ευρωπαϊκές πτήσεις με ζεστό γεύμα- Κων/πόλη, Λάρνακα, Κίεβο, Μόσχα, Αγία Πετρούπολη, Τρίπολη.

Στο παρελθόν όσες φορές υπήρξε πρόβλημα με το catering, η ΒΑ έδωσε vouchers. Σας έδωσαν κάτι άλλο?

Μου ακούγεται πολύ περίεργο ειδικά γιατί τώρα τελευταία η ΒΑ έχει κάνει σημαντικά βήματα στην αναβάθμιση του product στην Club Europe. Για παράδειγμα ξεκίνησαν πάλι να δείνουν ζεστές/ κρύες πετσέτες, ξηρούς καρπούς και να κάνουν load περισσότερα meal options με σκοπό να ικανοποιούνται περισσότεροι επιβάτες. Για το μέλλον αναμένονται παραπάνω αλλαγές- πάντα θετικές για τον επιβάτη.

ΟΑ277
0 x

Άβαταρ μέλους
chgalacher
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 15 Δεκ 2006, 15:04
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): COA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KLAX

Re: British Airways

Δημοσίευσηαπό chgalacher » 23 Σεπ 2011, 07:21

Μιλάω για το Euro Traveler όχι για το Club Europe. Δεν έδωσαν τίποτα εκτός από νερό και ένα σνακ "τύπου σουπερμαρκετ". Απ' ο,τι έμαθα έχουν καταργήσει τα γεύματα στις ευρωπαΪκές πτήσεις, στο Euro Traveler πάντα.
0 x
I have neither the time nor the inclination to explain myself to a man who rises and sleeps under the blanket of the very freedom I provide, then questions the manner in which I provide it!


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2084
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 242

Re: British Airways

Δημοσίευσηαπό flesland » 23 Σεπ 2011, 10:40

Τι είναι το σνακ σουπερ-μάρκετ; Τελευταία φορά πέταξα μαζί τους πριν 3 μήνες LGW-MRS και το σέρβις ήταν πολύ καλό, έδωσαν σάντουιτς και καφέδες/αναψυκτικά για μια πτήση μιας ώρας και 50Ε. Τιμή ανταγωνισμού (RYANAIR+EASYJET) με παροχές ανώτερες (βλ σνακ, βαλίτσα δωρεάν κλπ).
0 x

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 129

Re: British Airways

Δημοσίευσηαπό gonso » 23 Σεπ 2011, 11:33

H νέα καταπληκτική διαφήμιση της ΒΑ, που παίζει εδώ και λίγες μέρες στην βρετανική τηλεόραση:

http://www.youtube.com/watch?v=a4JdQi60 ... ideo_title

Πραγματικά, σε πιάνει ρίγος βλέποντας την (ειδικά αν είσαι "αρρωστάκι"), με εξαίρεση το κίτρινο high viz jacket που φόραγε ο πιλότος της μοντέρνας εποχής.

Μου αρέσει ο τρόπος που "αγκαλιάζουν" την παράδοση και την ιστορία τους, βάζοντας τους πιλότους στη θέση που τους αξίζει στην πορεία και την επιτυχία μιάς αεροπορικής εταιρείας. Με άλλα λόγια, το αντίθετο από αυτό που κάνουν οι λόκο, που αντιμετωπίζούν τους πιλότους απλά σαν ένα κόστος. Μου αρέσει που η ΒΑ δεν πέφτει στη λούμπα του "τα μειώνουμε όλα", και του "γινόμαστε όλοι Ryanair", δείχνοντας τον "άλλο δρόμο", σε αυτούς που θέλουν το ταξίδι τους να μήν είναι δρομολόγιο λεωφορείου και να μην αντιμετωπίζονται σαν κοπάδι.

Εύγε !
0 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 49

Re: British Airways

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 23 Σεπ 2011, 11:49

Μπορεί το σποτ να είναι εντυπωσιακό και να μη βγάζει το μικροαστικό αέρα που βγάζουν τα αντίστοιχα δικά μας, αλλά και η BA τα τελευταία χρόνια,μέσα στο γενικότερο κλίμα,είναι στη σκιά του παλιού καλού της εαυτού. Όταν χρεώνει 5 ή 10 λίρες την προκράτηση θέσης ανά διαδρομή δεν μπορούμε να λέμε ότι δεν πέφτει "στη λούμπα των low cost". Ευτυχώς άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές δεν ακολούθησαν αυτή την πολιτική.
Μένει να δούμε αν όντως συνεχίζει να προσφέρει ζεστό γεύμα στις άνω των 3 ωρών ευρωπαϊκές πτήσεις στο economy...
0 x


Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 129

Re: British Airways

Δημοσίευσηαπό gonso » 23 Σεπ 2011, 13:26

Προφανώς και η ΒΑ έκανε δραστικές μειώσεις κόστους, σε σύγκρυση με πρίν από 15 χρόνια κα ασφαλώς εφάρμοσε και αυτή τακτικές που δεν υπήρχαν στην πρό-λόκο εποχή. Όμως, για να βάλουμε τα πράγματα στην σωστή τους βάση, μήν ξεχνάμε τα εξής δεδομένα:

1) Η ΒΑ είχε τρελλή χασούρα την δεκαετία του 90. Έτσι και αλλιώς θα έκανε περικοπές, υπήρχαν ή δεν υπήρχαν λόκο.

2) ΚΑΜΜΙΑ αεροπορική εταιρεία legacy στην Ευρώπη δεν είχε μεγαλύτερη πίεση από το φαινόμενο λόκο τα τελευταία 15 χρόνια όσο η ΒΑ, μιάς που μέσα στον "κόρφο" της φύτρωσαν και ανδρώθηκαν ΚΑΙ η Easyjet ΚΑΙ η Ryanair. Η Lufthansa, είχε την Air Berlin που όμως ήταν μικρότερη από τις άλλες δύο ξεχωριστά και η Γερμανία είχε μεγαλύτερο πληθυσμό.

3) Σχεδόν όλοι οι CEO των ευρωπαικών legacy, μεγάλων charter και λοιπών, έχουν κάνει Βίβλο τους τα "Άπαντα του O'Leary". H BA δεν τον έκανε σε τέτοιο βαθμό. Ούτε καν.

4) H BA στήριζε μεγάλο ποσοστό των κερδών της στο business travelling. Αυτό έχει πάρει την κάτω βόλτα τα 4 τελευταία χρόνια και μάλλον χωρίς επιστροφή

Δεν θέλω να είμαι ούτε ο συνήγορος ούτε ο διαφημιστής της ΒΑ. Απλά όπως μου αρέσει να σχολιάζω αυτά που με "χαλάνε", έτσι θέλω να σχολιάζω και αυτά που με "φτιάχνουν"

Οι πιλότοι δέχονται τρελλές πιέσεις από όλες τις πλευρές. Μειώσεις αποδοχών, πολύ περισσότερες ώρες εργασίας, περισσότερα "μπαλάκια" (μιάς που για κάθε θέση εργασίας που χάνεται στα γραφεία των αεροπορικών, τόσο πιό εκτεθημένος είναι ο πιλότος που αναγκάζεται να κάνει και δουλειές άλλων για να φύγει το δρομολόγιο (διάλυση της οργανωτικής δομής της εταιρείας). Και σαν να μην φτάναν όλα αυτά, οι μάνατζερς αντιμετωπίζουν τους πιλότους εξεφτελιστικά και μειωτικά. Αυτήν την ρότα είχε τραβήξει και η προηγούμενη διοίκηση της Easyjet, με αποτέλεσμα να "χάσει" τον ενθουσιασμό και την πίστη των πιλότων. Ευτυχώς, η νέα διοίκηση αντελήφθη τί μεγάλος λάθος είναι να αντιμετωπίζεις τους πιλότους σου έτσι και έκανε ειλικρινή (?θα δείξει) προσπάθεια ανακωχής, στέλνοντας ένα γράμμα στους πιλότους το οποίο υπόσχομαι να το ανεβάσω, ελευθερα μετεφρασμένο (για προφανής λόγους).




Τέλος, για να επιστρέψω στο βίντεο και στο θέμα πιλότοι και το πώς τους αντιμετωπίζουν οι μάνατζερς των εταιρειών, μία αντιπαραβολή έρχεται στο μυαλό. Λέει στη διαφήμιση ότι οι Κυβερνήτες της ΒΑ, έχουν κεντημένες στην στολή τους τέσσερις λέξεις: "To Fly, To Serve". Στις πιό πολλές εταιρείες στην Ευρώπη την σήμερον ημέρα, στις στολές των πιλότων είναι κεντημένες τρείς λέξεις: "Made in China" !!!
0 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Άβαταρ μέλους
chgalacher
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 15 Δεκ 2006, 15:04
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): COA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KLAX

Re: British Airways

Δημοσίευσηαπό chgalacher » 23 Σεπ 2011, 14:48

flesland έγραψε:Τι είναι το σνακ σουπερ-μάρκετ;


Φαντάσου το πακέτο με το σάντουιτς που αγοράζεις από το σουπερμάρκετ.
0 x
I have neither the time nor the inclination to explain myself to a man who rises and sleeps under the blanket of the very freedom I provide, then questions the manner in which I provide it!

Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Re: British Airways

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 23 Σεπ 2011, 15:27

Εγώ πάλι,όποτε ακούω/διαβάζω/βλέπω γιά περικοπές και εξοικονομήσεις και "βγάλε απ'τη μύγα ξύγκι" σε αεροπορικές εταιρίες-όχι μόνο στην BA αλλά ακόμα και στίς loco,σκέφτομαι μήπως θα'πρεπε να γίνω κακός και ν'αρχίσω να εύχωμαι να πέσουν μερικά αεροπλάνα από λάθη παρακουρασμένων και νυσταγμένων πιλότων και μηχανικών (εδάφους τε και αέρος), μπάς και μάθουν μερικοί μάνατζερς ότι στο μόνο πράγμα που δέν επιτρέπεται να κάνης οικονομίες σε μιά αεροπορική εταιρία είναι το βασικό κομμάτι τού operation της,δηλαδή ο σχεδιασμός και η εκτέλεση τής πτήσης αυτής καθ'εαυτής.

Προσωπικά δέν θα με πείραζε να μήν μού δώσουν ούτε μιά μπουκιά φαϊ,ακόμα και σε υπερατλαντική πτήση-άν θέλω να φάω,θα πάω σ'ένα εστιατόριο,θα ρίξω τρελές μάσες και μετά θα πάω στο αεροδρόμιο γιά checkin.Αρκεί να ξέρω ότι ο μηχανικός που έλεγξε το αεροπλάνο με το οποίο θα ταξιδέψω δέν ήταν εικοσιτέσσερις ώρες στη βάρδια πρίν,ότι τα ανταλλακτικά που τυχόν χρειάστηκαν κατά την συντήρηση δέν τα αγόρασαν απ'το μαγαζί τού κύρ-Αμπντούλ στην Σαχάρα και ότι ο πιλότος που θα πετάξη το αεροπλάνο δέν είχε κάνει τρείς φορές το γύρο τού κόσμου πρίν ξεκινήση αυτήν την πτήση.

Η ασφάλεια τού αεροπορικού ταξιδιού είναι πολύ πιό φτηνή ακόμα κι'από ένα αεροπορικό ατύχημα-το έχει πεί άλλωστε και ο γνωστός Στέλιος (όχι ο Καζαντζίδης,ο άλλος που έγινε και σέρ)......

ΥΓ.Καλό είναι και το σάντουϊτς "σούπερ-μάρκετ",αρκεί να μήν είναι τίγκα στη μαγιονέζα...
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς


STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 49

Re: British Airways

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 23 Σεπ 2011, 15:48

Όταν η εταιρία λέει ότι παρέχει "complimentary onboard food and bar service" και τελικά καταλήγει να προσφέρει ένα σκατοσακουλάκι από το super market τότε να τους πάρει και να τους σηκώσει. Τη BA θεωρητικά αυτό το κάτι παραπάνω την πληρώνουμε για να παρέχει, διαφορετικά να μην το αναγράφει στις παροχές της. Και αυτό στην περίπτωση που όντως έχει κόψει στα μακρινά ευρωπαϊκά δρομολόγια το φαΐ.
Όσον αφορά για την περίπτωση ατυχήματος και τα περί ευχών μόνο ως κακόγουστο αστείο μπορώ να τα εκλάβω και να με συγχωρείς φίλε Hastaroth. Καμιά σοβαρή εταιρία, low cost ή μη, δε θεωρώ ότι κάνει εκπτώσεις στα συστήματα ασφαλείας της.
0 x

Άβαταρ μέλους
OA277
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 447
Εγγραφή: 08 Μάιος 2003, 16:10
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLL
Τοποθεσία: Thessaloniki/London U.K.
x 1
Επικοινωνία:

Re: British Airways

Δημοσίευσηαπό OA277 » 24 Σεπ 2011, 07:23

'Οπως σας είπα και παραπάνω δεν παίζει αλλαγή στο product στις πτήσεις της Αθήνας. Ίσως στην συγκεκριμένη πτήση να έγινε κάποιο λάθος.

Το προϊόν και οι υπηρεσίες αναβαθμίζονται συνέχεια- βλέπε introduction της First στο DME, ανακαίνιση των Β767, ανακαίνιση των Β777 με καινούργιο IFE Thales και αλλαγή στις World Traveller, World Traveller Plus και Prime θέσεις.

Όσο για την διαφήμιση, ακολουθούν και άλλες που είναι αφιερωμένες στο προσωπικό καμπίνας, εδάφους, μηχανικούς.

ΟΑ277
0 x



Επιστροφή σε “Αεροπορικές εταιρίες στην Ευρώπη”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες