Lufthansa

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες
Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 92

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 29 Νοέμ 2016, 19:51

Άρα το να βοηθήσεις μια Χ εταιρία (επί πληρωμή και όταν έχεις αεροπλάνα να κάθονται) είναι "απεργοσπαστικό σύστημα"? :lol:

Εδώ από το LH Group Μόνο οι καθαρές LH πτήσεις ακυρώνονται (ούτε καν αυτές της Cityline).. Ας λύσουν τα εσωτερικά προβλήματά τους και ας αφήσουμε τις άλλες εταιρίες να κάνουν ότι τους συμφέρει. :wink:
0 x


Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 608
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 147

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 29 Νοέμ 2016, 20:55

Αν το θυμάμαι σωστά υπήρχε περίπτωση που η Α3 έκανε μεμονωμένες πτήσεις της LH Ελλάδα – Γερμανία. Αν και σε μια στιγμή, που οι περισσότεροι επιβάτες δεν φτάνουν ούτε καν στο Μόναχο ή στη Φραγκφούρτη (και μεγάλο ποσοστό των επιβατών είναι connecting passengers), μάλλον δεν κάνει νόημα. Την τελευταία εβδομάδα στη βραδινή πτήση Μόναχο – Θεσσαλονίκη είχε ακόμα θέσεις, παρά το γεγονός ότι είχε αρκετό κόσμο από την ακυρωμένη πτήση για Αθήνα.

NFEEFE έγραψε: Εδώ από το LH Group Μόνο οι καθαρές LH πτήσεις ακυρώνονται (ούτε καν αυτές της Cityline)..

Όχι, ακυρώνονται και πολλές πτήσεις της Cityline – όπως και η δική μου την τελευταία εβδομάδα.
0 x

OA702
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ASDA
x 95

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό OA702 » 22 Δεκ 2016, 10:10

Εϊδηση που πέρασε στα ψιλά έως τώρα, cs LH-EY. Μένει να δούμε αν θα προχωρήσουν περαιτέρω τη συνεργασία ή αν θα δικαιωθούν κάποιοι αναλυτές για μη βαθύτερη συνεργασία.

Lufthansa has struck its first cooperation deal with a Gulf rival, agreeing to sell tickets jointly with Etihad Airways on some routes and leaving the door open to further agreements in other areas.


Εν τάχει κάποια ενδιαφέροντα
Under the deal, Lufthansa will place its LH code on Etihad's flights between Abu Dhabi and Frankfurt and Munich. Lufthansa had previously scrapped its Frankfurt-Abu Dhabi flights saying they were not profitable due to overcapacity created by the code-share deal between Etihad and Air Berlin.

Etihad will in turn put its EY code on Lufthansa's long-haul services between Frankfurt and Rio de Janeiro and Bogota.

The two will also consider extending their cooperation in other areas, Lufthansa CEO Carsten Spohr said in a statement.

....

Airlines have made a flood of seats available this year, taking advantage of lower oil prices to try to grab market share, but this led to lower ticket prices and put airline profits under pressure.

Of the 38 Air Berlin planes in the wet lease deal, 33 A319 and A320 jets will go to Eurowings, which Lufthansa is expanding rapidly.

Eurowings will use the Air Berlin planes to replace 20 older A320 jets, removing some of the extra seats from the market. Also, Eurowings said it will station four planes at a new base in Munich, traditionally a hub for Lufthansa-branded flights.

:arrow: http://uk.reuters.com/article/uk-lufthansa-etihad-idUKKBN1451F0?il=0
:arrow: http://atwonline.com/blog/lufthansa-etihad-enemies-partners


Επίσης, η LH αποφάσισε να κινηθεί για το υπόλοιπο 55% της SN την οποία και σκοπεύει να εντάξει στη EW με dual brand
On 15-Dec-2016 Lufthansa’s Executive Board formally decided to exercise its call option for the 55% of shares it does not already own in the parent company of Brussels Airlines. The deal will close by the beginning of Jan-2017. It had been expected that Lufthansa would fold Brussels Airlines, at least partly, into its Eurowings low cost brand. Lufthansa has now confirmed that the new acquisition will join Eurowings and be fully integrated into the Group as of 2018.

:arrow: http://centreforaviation.com/analysis/lufthansa-folds-brussels-airlines-into-eurowings-keeping-dual-brands-lh-has-many-balls-in-the-air-319668

:idea: Λέτε οι γερμανοί με τη φόρα που έχουν πάρει να δούμε Α3/ΟΑ στη EW με dual branding;
0 x

Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 92

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 22 Δεκ 2016, 16:12

OA702 έγραψε: :idea: Λέτε οι γερμανοί με τη φόρα που έχουν πάρει να δούμε Α3/ΟΑ στη EW με dual branding;

Δεν γνωρίζω κάτι αλλά κρίνοντας από όσα έχω δει θα έλεγα: NO WAY :roll:
0 x


menelaos
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 799
Εγγραφή: 22 Απρ 2009, 19:32
x 78

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό menelaos » 22 Δεκ 2016, 18:58

Θλίψη το configuration στο 350 της LH πάντως. 6 abreast σε JC?!? Το έχει κάνει κανένας άλλος αυτό? Προσωπικά όπου έχω πετάξει/δει (QR, SQ etc) έχουν 4 abreast.

Γενικώς η LH νομίζω το χάνει λίγο και είναι κρίμα. Δε γίνεται να πληρώνεις ένα κάρο λεφτά για να πετάξεις JC transatlantic και να σου δίνουν θέσεις με μηδέν privacy (ή να χρειάζεται να πηδήξει κάποιος από πάνω σου την ώρα που κοιμάσαι για να σηκωθεί). Και είναι κρίμα, διότι έχουν εξαιρετικά καθίσματα κατά τα άλλα, πραγματικά μπορείς να κοιμηθείς πολύ καλά με το "στρώμα" που καθορίζεις πόσο σκληρό θες να είναι. Αλλά βλέπω πολύ κόσμο να τους αποφεύγει ακριβώς λόγω έλειψης privacy σε τραγικό βαθμό. Τέλος πάντων, ελπίζω να έχουν κάνει μια σοβαρή μελέτη για revenue management και να καθορίσουν τις τιμές καταλλήλως, διότι head on με QR, SN κλπ χάνουν πολύ σε ποιότητα και configuration και service...
0 x

OA702
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ASDA
x 95

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό OA702 » 02 Φεβ 2017, 22:55

Έγινε το deal LH-EY, να δούμε που θα καταλήξει...
Etihad Airways and Lufthansa signed a multi-faceted commercial partnership agreement Wednesday that will see the two companies cooperate via codeshares and across catering and MRO services.
...
Further cooperation areas are being looked at, including freight operations, procurement and passenger services, the airlines said.

The previously announced codeshare between the two airline groups goes on sale from Feb. 1 for flights between Abu Dhabi and Germany. Lufthansa will place its LH code on Etihad Airways’ twice-daily flights between Abu Dhabi and both Frankfurt and Munich. After government approval is given, Etihad will put its EY code on Lufthansa’s long-haul, nonstop intercontinental services between Frankfurt and Rio de Janeiro and Bogota.

:arrow: http://atwonline.com/airlines/etihad-lufthansa-sign-cooperation-agreement
0 x

Άβαταρ μέλους
AirNamibia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 876
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 138

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 03 Φεβ 2017, 08:55

menelaos έγραψε:Θλίψη το configuration στο 350 της LH πάντως. 6 abreast σε JC?!? Το έχει κάνει κανένας άλλος αυτό? Προσωπικά όπου έχω πετάξει/δει (QR, SQ etc) έχουν 4 abreast.
...

Κάθε εταιρεία προσδιορίζει τις θέσεις στα α/φ αναλόγως τις δυνατότητες της αγοράς και τον ανταγωνισμό.
Η LH μπορεί να έχει στην Business 2x2x2 διάταξη καθισμάτων όπως και η LATAM και η Ethiopian.
Έχει όμως καλύτερη διάταξη καθισμάτων στην Premium Economy 2x3x2 ενώ η Cathay και η Singapore έχουν 2x4x2 αλλά η Qatar η Thai και η Ethiopian δεν έχουν καθόλου Premium Economy.
Οι διατάξεις των Α350
Συνημμένα
A350seats.xls
(29.5 KiB) Μεταφορτώθηκε 87 φορές
1 x


menelaos
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 799
Εγγραφή: 22 Απρ 2009, 19:32
x 78

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό menelaos » 03 Φεβ 2017, 14:08

Βρε συ AirNamibia, είναι η δεύτερη φορά που κάνεις αντίστοιχη επισήμανση. Τώρα να σε πληροφορήσω ότι επαγγελματικά ασχολούμαι με yield management για να σταματήσεις να μου εξηγείς το πώς καθορίζουν τιμές και configuration οι αεροπορικές; Παρεμπιπτόντως δε νομίζω ο βασικός ανταγωνισμός για την LH σε longhaul να είναι η Ethiopian... Μάλλον όλες οι υπόλοιπες που έχουν 1-2-1 είναι, από πλευράς γεωγραφικής και από πλευράς target segment της αγοράς. In any case, η προσωπική μου γνώμη είναι πως το 2-2-2 σε JC είναι κακή κίνηση.

Ps. Δεν το λέω ειρωνικά ή επιθετικά, αλλά μου αρέσει που θεωρούσες κακή τιμή τα €550 της EK για ATH-EWR, αλλά το config 2-2-2 όταν πληρώνεις το εισιτήριο 5πλάσια τιμή σου φαίνεται ok. ;)
2 x

srous
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 11 Φεβ 2013, 20:58
x 4

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό srous » 04 Φεβ 2017, 23:11

menelaos έγραψε:Παρεμπιπτόντως δε νομίζω ο βασικός ανταγωνισμός για την LH σε longhaul να είναι η Ethiopian... Μάλλον όλες οι υπόλοιπες που έχουν 1-2-1 είναι, από πλευράς γεωγραφικής και από πλευράς target segment της αγοράς.


Η LH ακολουθεί το "πυκνό" μοντέλο άλλων Ευρωπαϊκών εταιρειών.
Σε ενδο-Ευρωπαϊκές πτήσεις έχει ανύπαρκτη Business class και σε μακρυνές έχει μια χαρούλα, πυκνή full flat καμπίνα.
Όπως και η ΒΑ με το config μούρη-μούρη, οι Austrian/Swiss με τα φέρετρα και τις τρυπούλες για τα πόδια.

Άρα, επιλέγει να είναι 1 σκαλί κάτω απο τις "καλές", και στοχεύει στο Μ.Ο. (ΒΑ/...).

Αυτήν την στιγμή, με τον στόλο που έχει, δεν έχει κανένα λόγο να αραιώσει την καμπίνα μόνο και μόνο για το Α350.


Υγ. Δεν διαφωνώ στο κομμάτι του οτι το πυκνό 2-2-2 είναι ξεπερασμένο πλέον και δεν αξίζει τα λεφτά που ζητάνε. Για να είναι όμως έτσι οι μισές Ευρωπαϊκές, κάπου θα βγαίνει ο λογαριασμός.
0 x

Άβαταρ μέλους
andreas-cyprus
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 16 Φεβ 2010, 16:49
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 15

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό andreas-cyprus » 09 Μαρ 2017, 00:21

Την προηγούμενη βδομάδα πραγματοποίησα 4 πτήσεις με την LH, και στις 4 πτήσεις είχα κρατήσει θέση στο παράθυρο και η διπλανή μου θέση ήταν πάντα κενή. Κοιτάζοντας στο web check in λίγο πριν την πτήση οι θέσεις αυτές εμφανίζονταν ως κατειλημμένες, και στο expertflyer ως blocked. Υπάρχει περίπτωση να προσφέρει η LH αυτό το προνόμιο "under the table" σε *G επιβάτες που ταξιδεύουν μαζί της;
0 x


Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5367
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 358
Επικοινωνία:

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό GP707 » 09 Μαρ 2017, 10:23

Όλες οι εταιρίες μπλοκάρουν ορισμένες θέσεις για επιχειρησιακούς ή άλλους λόγους και δεν φαίνονται διαθέσιμες στο σύστημα. Επίσης παίζει πάντα και η περίπτωση ακύρωσης ή non show.
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707

Άβαταρ μέλους
AEE320
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 30 Ιαν 2015, 00:49
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Athens Eleftherios Venizelos Int'l Airport - LGAV
x 17

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό AEE320 » 09 Μαρ 2017, 12:19

andreas-cyprus έγραψε:Υπάρχει περίπτωση να προσφέρει η LH αυτό το προνόμιο "under the table" σε *G επιβάτες που ταξιδεύουν μαζί της;


Το έχω παρατηρήσει και εγώ σαν *S στην A3. Μάλιστα είχα εναν Blue συνταξιδιώτη και δε μπορούσε να καθίσει σε καμία περίπτωση δίπλα μου καθώς όσες θέσεις και να άλλαζα πάντα ήταν κατειλημμένη η διπλανή μου θέση.
0 x
Keep calm & Rotate!

menelaos
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 799
Εγγραφή: 22 Απρ 2009, 19:32
x 78

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό menelaos » 09 Μαρ 2017, 13:09

Ναι συμβαίνει. Προσωπικά όταν έχω economy flight με εταιρίες που έχω top tier status πάντα τους ζητάω να μπλοκάρουν τη θέση δίπλα μου. Αυτό σημαίνει ότι:
- Όταν κάποιος πάει να κάνει web check-in η θέση δίπλα μου εμφανίζεται κατειλημένη ΕΚΤΟΣ εάν γεμίσουν όλες οι υπόλοιπες θέσεις, οπότε γίνεται release αυτόματα
- Αν κάποιος κάνει check-in στο αεροδρόμιο το σύστημα δεν θα του δώσει αυτόματα τη θέση δίπλα μου καθώς εμφανίζεται blocked - παρ'όλα αυτά, εάν ο passenger ζητήσει επί τούτου τη συγκεκριμένη θέση, τότε ο υπάλληλος είναι υποχρεωμένος να του τη δώσει

Με λίγα λόγια το σύστημα σε βοηθάει να έχεις κενή θέση δίπλα σου, εκτός αν κάποιος τη ζητήσει συγκεκριμένα απο τον υπάλληλο, και εκτός αν γεμίζει το αεροπλάνο. Αυτό ακριβώς συμβαίνει στην QR, QF και κάποια στιγμή παλιότερα ήξερα ότι συμβαίνει και στην A3, υποθέτω είναι το ίδιο και στην LH....

Edit: επίσης σε σχετικά light πτήσεις όντως το κάνουν και αυτόματα για τους top tier
0 x


Άβαταρ μέλους
andreas-cyprus
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 16 Φεβ 2010, 16:49
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 15

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό andreas-cyprus » 09 Μαρ 2017, 13:24

GP707 έγραψε:Όλες οι εταιρίες μπλοκάρουν ορισμένες θέσεις για επιχειρησιακούς ή άλλους λόγους και δεν φαίνονται διαθέσιμες στο σύστημα. Επίσης παίζει πάντα και η περίπτωση ακύρωσης ή non show.

Αυτό το γνωρίζω, όμως μου φάνηκε λίγο "υπερβολικά συμπτωματικό" και στις 4 πτήσεις που είχα ο επιβάτης που θα καθόταν δίπλα μου να μην εμφανιστεί, όπως επίσης να μην είναι διαθέσιμες μετά το web check in μου, ενώ πριν ήταν. Εξάλλου οι θέσεις αυτές εμφανίζονταν στο expertflyer ως blocked, και οχι occupied. Σκέφτηκα επίσης πως ίσως να μπλοκάρουν τις θέσεις αυτές για σωστότερο balancing του αεροσκάφους. Αλλά όταν ακούω πως συνέβει και σε άλλους status holders, τότε μάλλον είναι αυτό.
Πολύ καλή τακτική, ίσως θα έπρεπε να την εφαρμόσει και η Α3 σε πτήσεις με λιγότερη πληρότητα, έτσι ώστε οι "χρυσοί" της επιβάτες να ταξιδεύουν πιο άνετα και στην economy. Μόνο μια φορά μου έτυχε με την Α3 να είναι κενή η διπλανή μου θέση, ακόμα και σε πτήσεις με αρκετά χαμηλή πληρότητα (50-60%) πάντα ήταν κατειλημμένη.
0 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5367
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 358
Επικοινωνία:

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό GP707 » 10 Μαρ 2017, 19:40

andreas-cyprus έγραψε:Σκέφτηκα επίσης πως ίσως να μπλοκάρουν τις θέσεις αυτές για σωστότερο balancing του αεροσκάφους.

Και αυτό παίζει επίσης.
Πολύ καλή τακτική, ίσως θα έπρεπε να την εφαρμόσει και η Α3 σε πτήσεις με λιγότερη πληρότητα,
Το κάνει και η Α3 ανελλιπώς.
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707



Επιστροφή σε “Αεροπορικές εταιρίες στην Ευρώπη”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης