Austrian Airlines

  • Thread starter Cross
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Και έχει και "διαγωνισμό" με έπαθλο ένα Europe Seat για το σπίτι :!:
 
Αγαπητά μέλη, πολύ όμορφα όλα αυτά τα στολίδια στις εικόνες και τις λέξεις. Να υποθέσω ότι με τόση εξοικονόμηση χώρου θα πάνε και το seat pitch στο 30''? Ε? Κι ωραίες οι αναπνεόμενες πλάτες με τις θήκες ψηλά (που δεν χωρούν πια τίποτε..) αλλά εκίνο το τεράστιο κενό που χάσκει κάτω στο κάθισμα (εκεί που κάθεσαι) θα είναι άραγε το ίδιο βολικό με κείνα της ευκολοπροωθούμενης που τα νιώθεις σαν μάρμαρο? Σαν πολύ "εργονομικά" και φιλικά προς το περιβάλλον τα είδα. Φιλικά προς τον επιβάτη δεν ξέρω... Ας αναμένουμε τη δοκιμή?.

δικός σας
 
Ας κερδίσουμε την καρέκλα για το σαλόνι μας, θα είναι super. Όσο για την Austrian καλά που υπάρχει και η ΟΑ για μας. Που μπορεί να την κατηγορώ αλλά τα καθίσματά της είναι ακόμα φιλικά προς τον επιβάτη, τα Q400 δεν είναι φιλικά προς τον επιβάτη της.
 
Να με συμπαθατε, αλλα με 737 και Fokker 100 που εχω πεταξει προσφατα στην Υ, το seat pitch ηταν αρχοντικο, ακομα και για καποιον που ειναι σχεδον 1.90. Ειδικα το 37αρι μου θυμισε 717 ΟΑ!
 
Συμφωνώ και επαυξάνω γιατι στο πρόσφατο ταξίδι στην Ζυρίχη μεσω Βιέννης πέταξα και γω με 736 και με F100.Το seat-pitch στις μπροστινές θέσεις της OS στο 736 ήταν βασιλικό, σαν business..καθόμουν 5Α (δεν έβλεπε σε παράθυρο.. :mad: )..Στην προσγείωση πήγα και κάθησα στις πίσω σειρές,στην 17Α..Το seat-pitch πάλι,αν και όχι τόσο μεγάλο, άνετο..Βέβαια με τις νεες Recaro θα αυξηθούν οι θέσεις στα α/φη της αλλά θα είναι υποθέτω σαν την LX..Στο VIE-ZRH με F100 καθόμουν στην 19Α..Στα Fokker συνήθως στις πίσω θέσεις είναι στριμωχτά αλλά εδω ήταν νορμάλ (συνήθως την άνεση την κρίνω πόσο ακουμπάνε τα γόνατα ή όχι στο κάθισμα μπροστά και αν μπορώ να κάτσω σταυροπόδι..)..Στην επιστροφή με LX Α-320 το seat-pitch ήταν πολύ πιο άνετο από τα Α-320 της Α3 αν και τα 2 παίρνουν 168 επιβάτες..Πότε επιτέλους η Α3 θα αντιγράψει και κάτι καλό από τις.."αδερφές" της στην Σταρ?..Γιατί δεν βάζει τα ίδια Recaro καθίσματα..?
 
Belavia τα q400 της ΟΑ με τα q400 (αλλα και τα 300) της ΑUΑ απλώς δεν συγκρίνονται. Έχω πετάξει k με τις δυο και οι θέσεις στην ΑUΑ σε θέμα seatpitch k legroom είναι πολύ ανώτερες της ΟΑ
 
Παίδες αυτά τα austrian/tyrolean fokker 100, τι λένε από πλευράς καμπίνας; Άνετα είναι; Carry on standard size χωράνε στα ντουλάπια;

(α, και.... στο flight memory είναι ποιο δίκαιο να τα βάλω austrian ή tyrolean?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:)
 
Και έλεγα πώς και δεν έχει αρχίσει κάποιος από το group της Lufthansa τη γυφτιά :( με την επιπλέον χρέωση των θέσεων στις εξόδους κινδύνου :?:
Η Austrian μας ενημερώνει ότι "δίνει τη δυνατότητα" στις long-haul πτήσεις της για κράτηση των θέσεων στις εξόδους κινδύνου έναντι 70Ε.
Η επιλογή γίνεται ως συνήθως στη διάρκεια του web check-in (από 23 ώρες πριν την αναχώρηση) και η πληρωμή γίνεται με πιστωτική καρτα.

(Συγγνώμη που δεν παραθέτω καποιο λινκ, αλλα προς το παρόν δεν βρήκα. Οι πληροφορίες είναι από το newsletter της Austrian)

Ελπίζω να μην το επεκτείνουν αυτό το μέτρο :wall:
 
Top