Air Serbia

Re: JAT Airways

Στις 27 Οκτωβρίου το πρώτο Α319 στην Air Serbia :cool: και θα ανοίξει νέους προορισμούς
Banja Luka
Bucharest (now code share)
Kiev
Ljubljana (now code share)
Prague
Sofia
Varna
Warsaw

Beirut
Cairo
Monastir

http://centreforaviation.com/analysis/a ... hub-127314
 
Aκόμη πιό "τρομακτικά" είναι ότι το πορτοφόλι της EY χοντραίνει συνεχώς όπως και το ότι κατάφεραν και "γύρισαν" την Air Seychelles μέσα σε ένα χρόνο και το αναφέρω αυτό γιατί ειπώθηκε ότι θα βασιστούν στο ίδιο μοντέλο για τη JAT.

Νομίζω πάντως ότι εμάς αρχικά τουλάχιστον δεν θα μας επηρρεάσει, άντε το πολύ πολύ QR κ EK να κάνουν κανένα IL με την A3 για τη Θεσ/κη. Οn the long run όμως αν πιάσει κ εδραιωθεί το BEG ως υπερτοπικό hub και ταϊζει το AUH για Ασία, Αυστραλία κ παιξει και τίποτα NY κ Kαναδάς τότε...
 
Ο αναπληρωτής πρωθυπουργός της Σερβίας Aleksandar Vučić ανακοίνωσε στην κρατική τηλεόραση, τα σχέδια της εταιρείας για απευθείας σύνδεση του Σικάγο και Τορόντο το 2016 με BEG χρησιμοποιώντας Α330, ποιο επείγουσα είναι η διασύνδεση με Νέα Υόρκη και γίνεται προσπάθεια το καλοκαίρι του 2014 να πραγματοποιηθεί.
 
Μεγάλος πόλεμος έχει ξεσπάσει στις ΗΠΑ με την αίτηση της εταιρείας τον Σεπτέμβριο του 2013 για έναρξη δρομολογίου BEG-AUH-JFK / BEG-AUH-ORD / BEG-AUH-IAD.
Φυσικά η DL υποστηριζόμενη από το συνδικάτο των πιλότων και επικαλούμενη τις διασυνδέσεις της Sky Team προς BEG κατάφερε να βγάλει αρνητική πρωτοβάθμια απόφαση για την έναρξη των δρομολογίων.
Τα 3 αεροδρόμια εκτός της ΕΥ εξυπηρετούνται και από τις εταιρείες
Το ORD εξυπηρετείται από τις TK-RJ-AA/QR
To IAD εξυπηρετείται από τις AA-UA-B6-TK–QR-EK-SV-ET φυσικά χαμός γίνεται
Στο JFK εξυπηρετείται από τις AA-B6-TK-RJ-KU-QR-EK-SV-MS-LY.
Έτσι όπως έγιναν αι αίτησεις της Air Serbia δεν θα εξυπηρετούσαν τους επιβάτες αλλά την Μαμά εταιρεία, τώρα ας περιμένουμε τις τελεσίδικες αποφάσεις καθώς και την τύχη των άλλων αιτήσεων για έναρξη δρομολογίων που έχει υποβάλει με συνεργασία της ΑΒ.
Αυτή την στιγμή η ΑΒ συνδέει το DUS με ORD ή JFK και TXL με ORD ή JFK.
Μπορεί σκοπίμως να έγιναν έτσι οι πρώτες αιτήσεις ώστε οι δεύτερες αιτήσεις να επιτραπούν.
:oops:
 
Ένα χρόνο πείρε στην Air Serbia για να γυρίσει στο Ataturk.
Μετά από πολλές πιέσεις και αφού έφτασε μέχρι και η ΥΠΑ της Σερβίας να εκβιάσει την ΤΚ ότι θα μειωθούν οι πτήσεις της από 17 σε 7 την εβδομάδα, κατέληξαν σε συμφωνία.
Η ΤΚ έχασε 3 πτήσεις και θα κάνει 14 την εβδομάδα (μία πτήση φτάνει στο IST στις 11:40 και η άλλη στις 23:05), η Air Serbia θα κάνει 7 πτήσεις την εβδομάδα κα θα φτάνει στις 15:25 (περίπου όπως και η Β&Η που φτάνει στις 13:30) και η Pegasus 4 στο SAW.
Η μόνη που έμεινε με άφιξη IST στις 02:50 είναι η Adria.
 
WiFi εντός των α/φ σχεδιάζει η εταιρεία να εγκαταστήσει εντός του 2015.
Δεν μπορεί οι Etihad και airBerlin να προσφέρουν την υπηρεσία και όχι αυτοί, και άλλος ανταγωνιστής στην περιοχή προσφέρει αυτή την υπηρεσία Turkish Airlines.
 
airzena":nl3f92is said:
Μεγάλος πόλεμος έχει ξεσπάσει στις ΗΠΑ με την αίτηση της εταιρείας τον Σεπτέμβριο του 2013 για έναρξη δρομολογίου BEG-AUH-JFK / BEG-AUH-ORD / BEG-AUH-IAD.
Φυσικά η DL υποστηριζόμενη από το συνδικάτο των πιλότων και επικαλούμενη τις διασυνδέσεις της Sky Team προς BEG κατάφερε να βγάλει αρνητική πρωτοβάθμια απόφαση για την έναρξη των δρομολογίων.

Μην εκπλαγείτε αν ο 'καυγάς' μεταξύ DL και EY εξελιχθεί σε έρωτα και γάμο, εντός της μεγάλης οικογένειας που λέγεται SkyTeam. If you can't beat them, join them...
 
Μέχρι την 1 Οκτωβρίου όλες οι πτήσεις της εταιρείας θα έχουν in flight internet. Πειραματικά υπήρξε δυνατότητα στις 25 Σεπτεμβρίου στην πτήση JU304 για Βρυξέλλες.

http://www.airserbia.com/en/news/air-se ... e-services
 
Σήμερα αναμένεται ότι ο Σέρβος Πρωθυπουργός Aleksandar Vučić θα ανακοινώσει την έναρξη δρομολογίων προς Νέα Υόρκη από Σεπτέμβριο 2016 πέντε φορές την εβδομάδα με Airbus A330. :great:
Καλές δουλειές .!.!.
 
Top