MUC / EDDM Franz Josef Strauss

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια
Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1992
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LSGG
x 149

Re: Lufthansa στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό flesland » 04 Φεβ 2013, 21:47

http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query2 ... NDEFINED!;

Με ICE, αλλά η φτηνότερη λύση είναι το bayern ticket λογικά με 20Ε όλο το δρομολόγιο.

Ίσως να το μεταφέρουμε και στο τόπικ του ΜUC;
0 x


sonick
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 04 Φεβ 2013, 18:12

Re: Lufthansa στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό sonick » 04 Φεβ 2013, 23:01

Έχεις δίκιο, δεν ήξερα οτι για το αεροδρόμιο του Μονάχου έπρεπε να γράψω MUC Flughafen. Eπειδή θα τα κλείσω για Απρίλη μου τα βγάζει 19 ευρώ αν κλείσω πρωινό δρομολόγιο. Μετά τις 2 το μεσημέρι πάει στα 35€.Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τέτοια διαφορά. Αλλά επειδή πρωινό με ενδιαφέρει εμένα, συμφέρει περισσότερο απο το Rail&Fly που έχει 29€ ή το Bayern ticket που βγαίνει στα 22€ και χωρίς ICE.
Μετέφερε το θέμα όπου θεωρείς οτι ταιριάζει,δεν έχω αντίρρηση.
Ευχαριστώ!
0 x

Άβαταρ μέλους
Στέφος
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 610
Εγγραφή: 15 Απρ 2012, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDMA
Τοποθεσία: Γερμανία
x 73
Επικοινωνία:

Re: MUC / EDDM Franz Josef Strauss News

Δημοσίευσηαπό Στέφος » 03 Μαρ 2013, 08:10

costasim έγραψε:Τί γίνεται αλήθεια με τον τρίτο διάδρομο; Αρχισε η κατασκευή; Τον προηγούμενο μήνα που πέταξα εκεί δεν πρόσεξα αν γίνονται εργασίες (δεν είχα καί θέση στο παράθυρο, ενώ δεν είχα ενημερωθεί οτι είχε εγκριθεί η κατασκευή ,ωστε να προσέχω περισσότερο). Σε κάποιο site ανακάλυψα ένα αρκετά λεπτομερές σχέδιο κατασκευής του, αλλά ήταν στα Γερμανικά οι πληροφορίες -μηδεν καταλαβαίνει- Μήπως ο φίλος fotis που ταξιδεύει συχνά προς MUC γνωρίζει σχετικά;


Για την ωρα (και μετα απο ενα δημοψηφισμα) τα σχεδια εχουν παγωσει (δεν μπορω να σε πω με ακριβεια ποτε υπαρχει η δυνατοτητα επαναδιεξαγωγης ενος δημοψηφισματος με το ιδιο περιεχομενο). Η αποφαση παντως ηταν οριακη υπερ του "οχι". Η ειρωνεια ειναι οτι το ειχαν διοργανωσει αυτοι που ειναι υπερ του 3ου διαδρομου. Η αντισταση προηλθε απο τους κατοικους της περιοχης.. Ειναι λιγο περιπλοκο το θεμα, πολλοι ειπαν "οχι" γιατι απλα ειναι "επαγγελματιες οχιτες", χωρις να ξερουν περι τινος προκειται (ναι, δεν υπαρχουν μονο στην Ελλαδα τετοιοι!)... Για την ιστορια, με το τελειωμα του χτισιματος του 3ου τερμιναλ και του διαδρομου, θα βρισκαν (βρουν) αλλοι 25000-27000 ανθρωποι δουλεια, εχουσα αμεση ή εμμεση σχεση με το αεροδρομιο...
0 x
Ο κόσμος έχει γεμίσει με δικτατορίσκους και κομπλεξικούς...
Εσύ, συνέχισε να βελάζεις σα να μην τρέχει τίποτε...

costasim
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 04 Μαρ 2012, 16:36
x 1

Re: MUC / EDDM Franz Josef Strauss

Δημοσίευσηαπό costasim » 03 Μαρ 2013, 11:34

Πάντως , αν δεν κανω λάθος, από ότι είδα και σε ένα γενικό σχέδιο επεκτάσεων, το τρίτο "τέρμιναλ" προβλέπεται μεταξύ των δύο διαδρόμων που υπάρχουν, καί Ανατολικά των άλλων δύο. Δηλ. γεμίζει πλέον ο χώρος μεταξύ των δύο διαδρόμων. Αυτό το "τέρμιναλ" πρέπει να κατασκευάζεται, γιατί των Αυγουστο του 2012 είδα εργοτάξιο πρός εκείνη την κατεύθυνση.

Δηλ. με αυτό το "τερμιναλ" θα καλύπτονται οι επίγειες εξυπηρετήσεις , που με τα 39εκ επιβάτες το χρόνο, μάλλον ξεπέρασαν το ανεκτό επίπεδο καί αυξάνονταν "υπερβολικά" οι καθυστερήσεις.

Οσο γιά τον τρίτο διάδρομο με τις 390000 κινήσεις αεροσκαφών ανά έτος , που έχει φθάσει (2011) ο φόρτος του αεροδρομίου, ίσως έχει ακόμη ένα μικρό περιθώριο γιά να φθάσει την χωρητικότητα, χωρίς ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ αύξηση των καθυστερήσεων των ΠΤΗΣΕΩΝ πλέον. Σύμφωνα με τα εγχειρίδια γιά δύο ανεξάρτητους διαδρόμους και γιά τύπους μίξης αεροσκαφών από 4 έως 1 η χωρητικότητα είναι αντίστοιχα 340000 έως 430000 κινήσει αφ ανά έτος.

Αλλωστε ένας νέος διάδρομος κοστίζει πολύ περισσότερο από ένα νέο "τέρμιναλ", που έτσι καί αλλιώς χρειαζόταν να γίνει ποιό πρίν.
Πέρα δηλ. από κάθε αντίδραση, πιστεύω οτι ήταν καί επιλογή, η καθυστέρηση κατασκευής του διαδρόμου. Μην ξεχνάμε καί τις συνθήκες (μείωση κίνησης), που προέκυψαν εν τω μεταξύ. π.χ. η επιβατική κίνηση από 37,7 εκ το 2011 έφθασε τα 38,3 εκ το 2012, που είναι αμελητέα αύξηση. Εκτός αν πεί κάποιος, με στοιχεία, οτί δεν μπορούσαν να εξυπηρετηθούν και πηγαίναν σε άλλο αεροδρόμιο.

Στά συγκοινωνιακά συστήματα υπάρχει η έννοια του ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ, που είναι ένας ποιοτικός δείκτης μέτρησης των καθυστερήσεων. Σε κλίμακα A B C D E F , οι καθυστερήσεις βαίνουν αυξανόμενες από το A στο F , όπου υπάρχει πλέον κορεσμός (αδυναμία εξυπηρέτησης-μποτιλιάρισμα). Επομένως το θέμα είναι να ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ πότε θα φθάσει ένα σύστημα στο όριό-του , ώστε να σχεδιάσθεί η επέκτασή-του έγκαιρα . Σέ ένα Αεροδρόμιο π.χ. πρέπει να εξετάζεται , κυρίως, η χωρητικότητα των συστημάτων: εναέριου χώρου, διαδρόμων, τροχοδρόμων, δαπέδων σταθμευσης, χώρων αναμονής α/φ, πύλες α/φ, εγκαταστάσεις εξυπηρέτησης επιβατών-αποσκευών, που παρότι σε γενικές γραμμές επιρεάζονται από την επιβατική κίνηση, δεν φθάνουν μαζί στον κορεσμό, όταν μάλιστα σε κάποια από αυτά οι καθυστερήσεις αναφέρονται σε διαφορετική μονάδα χρόνου (π.χ. ημέρα,ώρα αιχμής).
0 x


Άβαταρ μέλους
Rosstrobon
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 11 Σεπ 2011, 12:52
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Θεσσσαλονίκη

Re: MUC / EDDM Franz Josef Strauss

Δημοσίευσηαπό Rosstrobon » 03 Φεβ 2014, 21:54

Καλησπέρα.

10/3 CDG-MUC LH2231 12.55-14.25
10/3 MUC-SKG LH5926 19.40-22.55

Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία έχω γύρω στις 5 ώρες κενές στο MUC.Θα άξιζε να παω προς την πόλη;Θα μου φτάσουν πχ 3 ώρες για να γυρίσω λίγο ή να μην το σκέφτομαι καν και να βρω κάπου να αράξω στο αεροδρόμιο;


Ευχαριστώ.
0 x

Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5019
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 186
Επικοινωνία:

Re: MUC / EDDM Franz Josef Strauss

Δημοσίευσηαπό Akis » 03 Φεβ 2014, 22:38

Δεν νομίζω να αξίζει, μιας και το s-bahn από το αεροδρόμιο μέχρι το Marienplatz κάνει περίπου 50 λεπτά. Θα φας δηλαδή πάνε έλα κοντά στις δύο ώρες στο δρόμο, οπότε μάλλον καλύτερα να μείνεις στο αεροδρόμιο.
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1992
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LSGG
x 149

Re: MUC / EDDM Franz Josef Strauss

Δημοσίευσηαπό flesland » 03 Φεβ 2014, 22:39

Σύμφωνα με αυτά: θα είσαι στο κέντρο κατά τις 16:00 (μισή ώρα αποβίβαση, έξοδο από τέρμιναλ κλπ και μια ώρα να βγάλεις εισιτήριο, να περιμένεις και να ταξιδέψεις με το S-bahn).

Αναχώρηση στις 19:40 σημαίνει ότι πρέπει να υπολογίσεις να είσαι κατά τις 18:30 στο αεροδρόμιο για να μην τρέχεις, που σημαίνει ότι πρέπει να φύγεις κατά τις 17:30 από το κέντρο της πόλης. Οπότε, έχεις 1,5 ώρα να δεις την Marienplatz, αν βέβαια η πτήση από Παρίσι είναι στην ώρα της.
0 x


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1992
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LSGG
x 149

Re: MUC / EDDM Franz Josef Strauss

Δημοσίευσηαπό flesland » 12 Δεκ 2016, 21:24

Καθώς εξέχοντα μέλη του φόρουμ κατοικοεδρεύουν (ή είναι μαϊντανοί) στο MUC, μεταφέρω μετά λύπης μου την πληροφορία ότι ο τσάμπα καφές στο Τέρμιναλ της LH/*Α, χρεώνεται πλέον με 2 Ευρώ. Φαντάζομαι και σε όλα τα άλλα γερμανικά αεροδρόμια.

Θύματα της απεργίας;
0 x

Άβαταρ μέλους
astronautofemotion
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 446
Εγγραφή: 24 Μαρ 2015, 13:44
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 110

Re: MUC / EDDM Franz Josef Strauss

Δημοσίευσηαπό astronautofemotion » 13 Δεκ 2016, 00:53

Και η εφημερίδα έχει πλέον χρέωση;
0 x
<< Δεν θα πεθάνουμε ποτέ εμείς Μάκη μου >>
Σπύρος Δημητρίου

Youtube Channel https://www.youtube.com/channel/UCGtHBk ... prrh5B4sog

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1992
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LSGG
x 149

Re: MUC / EDDM Franz Josef Strauss

Δημοσίευσηαπό flesland » 20 Δεκ 2016, 12:27

Όχι η εφημερίδα είναι ακόμα δωρεάν, όπως και στο Τέρμιναλ της AF στο Παρίσι.

Χθες έκλεισα για Μόναχο και οι τιμές με την AF ήταν ολόιδιες όπως πάντα. Το CDG-MUC είναι άκρως ανταγωνιστικό, η κάθε εταιρεία προσφέρει 6 και 5 (AF) πτήσεις την ημέρα και σπανίως το έχω βρει πάνω από τα 99 Ε (παράδειγμα τώρα αγόρασα για 14Δεκ, λιγότερο από μήνα μπροστά). Χώρια το τρένο που πάει όλο και πιο γρήγορα.

Με τα μίλια να είναι στα 125 την πτήση εδώ και χρόνια (δηλαδή μηδαμινά), κάνουν 2Ε διαφορά στην τσέπη; Ναι, ίσως απαντήσουν οι Γερμανοί.. :twisted:
0 x


Άβαταρ μέλους
AirNamibia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 147

Re: MUC / EDDM Franz Josef Strauss

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 03 Απρ 2018, 21:38

5 Α380 μεταφέρθηκαν στο MUC <παραμένουν 9 στην FRA> που κάνουν τις ΜΙΑ, SFO. Και θα κάνουν τις LH452/3 για LAX επίσης LH722/3 PEK και LH730/1 για HKG.

Θα κάνουν παρέα στα 7 Α350.
Από MUC πετούν τα Α350 για ΒΟS, DEL, ICN τον Μάρτιο ξεκίνησαν τα Α350 να κάνουν τα EWR, DEN, ORD & SIN.
Μάλλον και άλλα Α350 θα πάνε MUC γιατί τον Οκτώβριο θα κάνουν MEX , PVG, YVR και τέλος Δεκέμβριο του 2018 θα κάνει το CPT.

Έμειναν με παλαιάς τεχνολογίας α/φ τα δρομολόγια προς:
CLT= A330-300
JFK=A340-600
HND = A340-600
IAD= A330-300
YUL = A330-300
YYZ= A330-300
1 x
An airline fails when it does not listen to its own people and customers.
http://my.flightmemory.com/magistros3

Άβαταρ μέλους
AirNamibia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 147

Re: MUC / EDDM Franz Josef Strauss

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 29 Ιαν 2019, 09:24

Υπάρχει κινητικότητα στο αεροδρόμιο και τα νέα δρομολόγια αυξάνονται:

Μετά το πετυχημένο δρομολόγιο της AV055 MUC-BOG x2.5 B787 ζήλεψε και η LATAM από 26 Ιουνίου ξεκινά LA8213 MUC-GRU 1,4,6 B767-300.

H LH από 1 Απριλίου μεταφέρει την πτήση από FRA στο MUC για ΚΙΧ.
LH742 12:15-06:20+1 D A350

Από 1 Ιουνίου η LH ζήλεψε την καθημερινή TG925 με Β773 και ξεκινά την
LH792 MUC-BKK 16:40-07:55+1 D A350.

H LH πετά με Α350 προς DEL,HND,PEK,SIN,ICN ενώ με Α380 πηγαίνει στο HKG με Α340 στην PVG και με Α330 στην ΒΟΜ.

Οι Ασιατικές εταιρείες που πετούν είναι καθημερινά SQ327 για SIN με A350, NH218 για HND με B789, CA962 για PEK με B773, CA828 για PVG με A332 5,7.
Υπήρχε και η W5103 για ΙΚΑ :( με Α340 αλλά μετά τις πιέσεις των ΗΠΑ τα δρομολόγια της εταιρείας σταμάτησαν προς Γερμανία. Να δούμε εάν το Ιράν σταματήσει τις πτήσεις της LH από FRA ή θα τα βρουν με την IR720 που πρέπει να αυξήσει συχνότητα γιατί είναι 2/εβδ ενώ η LH καθημερινή.

Από την πλευρά της Αμερικής η LH428 πετά καθημερινά για CLT με Α333και
από 31 Μαρτίου θα αρχίσει η AA717 MUC-CLT 08:50-12:55 D A330 ενώ από 6 Ιουνίου θα ξεκινήσει την AA025 MUC-DFW 10:55-15:00 D B788.
H AA πετά και για PHL.
Στο ΙΑΗ πετά η UA160 με Β763.
Επίσης Η UA πετά και για EWR,IAD,ORD.
Από τις Αμερικάνικες πετά και η DL131 καθημερινά για ATL

H LH πετά με Α350 προς BOS,EWR,ORD,MEX ενώ με Α380 πηγαίνει στο MIA & SFO με Α340 στις DEN,JFK,LAX και με Α330 στις IAD, YUL και στο YYZ με Β77W.

Πάντως τα 5 Α380 που έχουν στο MUC και σκοπεύουν να μεταφέρουν και άλλα 2 που θα πετάνε; :?: Μήπως τα πάνε για parking? :idea: Εγώ πάντως μόνο 3 καθημερινά δρομολόγια βλέπω.
:?: :roll:
Τέλος προς Αφρική η LH με Α350 πηγαίνει στο CPT και η SA265 στο JNB με Α330

Το 2018 το MUC διακίνησε 46,3 εκατ. επιβάτες αύξηση 4%
1 x
An airline fails when it does not listen to its own people and customers.
http://my.flightmemory.com/magistros3



Επιστροφή σε “Αεροδρόμια στην Ευρώπη”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης