London City

alexander

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
01/01/2003
Μηνύματα
1.875
Likes
11
Περιοχή
Jumpseat!
Website
axelphotography.tripod.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
any more infos gia to airport?
isxyei oti prosgeionontai mono 2-3 typoi aeroskafwn ekei?>
pws kai einai mesa se limni (or whatever watery thing)?
 
Ναι για τα αεροσκάφοι ισχύει.Το μεγαλύτερο πράγμα που προσγειώνεται εκεί ειναι RJ .Δεν είναι σε λίμνη :D Στη μέση του Τάμεση είναι....Πετάει η Swiss και η Aer Lingus (αυτές θυμάμαι :oops: ) από Ζυρίχη και Δουβλίνο αντίστοιχα,το αεροδρόμιο είναι στο κέντρο του επιχειρηματικού Λονδίνου....Ε τι θες να μάθεις! :D
 
To LCY ine mesa s'ena parapotamo tou Tamesi 4 milia apo to City (Xrimatistirio ktl.) ke 1 mili apo to Canary Wharf/Docklands (to kainourgio City). To megalytero aeroskafos pou xrisimopoiei to LCY einai ARJ ke afto giati borei na xrisimopoiei poly mikrous aerodiadromous esto ke me full payload. Yparxoun para polles ptiseis gia UK, Ireland ke Evropi oi opoies xrisimopoiounde vasika apo business passengers pou taksidevoun gia tin imera sto Londino. Exo petaksei gia AMS, ZRH ke FRA apo to LCY ke ine apolafsi to na kaneis ch-in mexri ke 10' prin apo tin anaxorisi. Apistefta efficient ke grigoro service, teleia thea, alla dystyxos i syndesi tou me to systima dimosion metaforon tou Londinou argei akoma ke ine arketa megalo provlima i kinisi gia na ftaseis/fygeis apo ekei.

Afta, any more questions?
 
LondonAkis":3scnzjdf said:
To LCY ine mesa s'ena parapotamo tou Tamesi

Για μεγαλύτερη ακρίβεια, βρίσκεται μέσα σ' ένα "dock". Τα "docks" ήταν τεχνητές ορθογωνικές δεξαμενές (ρυθμιζόμενης στάθμης) οι οποίες χρησιμοποιούνται σαν αποβάθρες στα παραποτάμια λιμάνια (ή και σε ναυπηγεία, διώρυγες). Μια μεγάλη περιοχή του ανατολικού Λονδίνου (Docklands) ήταν διάσπαρτη από "docks" όπου βρίσκονταν το παλιό λιμάνι και τώρα πλέον έχει μετατραπεί σε επιχειρηματική ζώνη.
 
Geia sou re Xristo ke eixa kollisei ke den thymomoun to dock sta ellinika. Prepei na arxiso sxoleio ksana mou fainetai... :oops:
 
super
thanx guys
 
London City & Embraer Steep Approach Cerification

Ας ανανεώσουμε το threadακι, αφορμής δοθήσης...

Προχθές, με δ.τ. η Embraer ανακοίνωσε την "steep approach" πιστοποίηση και για το Ε190... Το Ε170 την διαθέτει απο τον 6/07. Πλέον, και οι 2 τύποι θα πετάνε απο το City, με τις αεροπορικές να μπορούν να αποσύρουν παλαιότερα α/φ....
:arrow: http://www.embraer.com.br/institucional/download/2_014-Prd-VPC-E190_LCY-I-09.pdf

Επι τι ευκαιρία, το website του LCY
:arrow: http://www.londoncityairport.com/

και τα timetables προορισμών και αεροπορικών...
:arrow: http://www.londoncityairport.com/Timetables/Default.aspx

Και μία ερώτηση για όσους γνωρίζουν...
Υπάρχει περίπτωση να δούμε μελλοντικά δρομολόγιο ΑΤΗ-LCY? Με την έννοια αν υπάρχει regjet με τόσο μεγάλο range (πχ E195LR/AR) ή έστω Α318 που έχει κι αυτό "steep approach" certification... Θραύση θα έκανε νομίζω...
 
Πιστεύω ότι το θέμα δεν είναι αν είναι εφικτό το ATH-LCY, αλλά αν είναι εφικτό το LCY-ATH. Το μήκος διαδρόμου στο LCY (νομίζω γύρω στα 1400μ διαθέσιμο μήκος διαδρόμου για απογείωση), ίσως να θέτει περιορισμούς στο βάρος απογείωσης :arrow: βάρος καυσίμων :arrow: εμβέλεια, τουλάχιστον για το Airbus 318.
Υπάρχει ένας σχετικός πίνακας της Airbus (σε pdf, εδώ). Αν τον διαβάζω σωστά, το Α318 με κινητήρες CFM56 και μήκος διαδρόμου απογείωσης 1375μ έχει εμβέλεια περίπου 1500 nm. Οριακό για Αθήνα (πάντα με 107 επιβάτες).
 
Συμφωνώ απόλυτα με τον προλαλήσαντα...Το LCY-ATH είναι ανέφικτο νομίζω,καθώς κατά την απογειώση ο οποιοσδήποτε τύπος αεροσκάφους θα είναι σχεδόν πλήρης φορτίου,επομένως θα χρειαστεί περισσότερα μέτρα απ΄τα 1508 του LCY....Η ΒΑ έχει ένα Α318 που εκτελεί το LCY-JFK αλλά έχει μόνο 32 (business class) θέσεις και απογειώνεται με ελάχιστα καύσιμα,κάνει μία στάση στο Shanon της Ιρλανδίας και συνεχίζει....
 
Top