Turkish Airports

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια
jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 14 Αύγ 2006, 00:27

Συμφωνω απολυτα με εσενα Aakunz ετσι ειναι τα πραγματα στη Τουρκια ,και αυτη η συγκριση μοιαζει πολυ με την αντιστοιχη που εχει να κανει με τον τουρισμο της Ελλαδας συγκριτικα με τον αντιστοιχο της Τουρκιας.Καποιο ασχετοι απο πλευρας τουρισμου(δημοσιογραφοι) προσπαθουσαν τα προηγουμενα χρονια να μας πεισουν οτι η φτηνια της Τουρκιας ειναι καλο πραγμα.Καταρχην δεν υπαρχει παντου φτηνια και δευτερο το προσωπικο των ξενοδοχειων παιρνει 100Ε! το μηνα !.
Χρηστο εαν παρατηρησες διαφωνησα μονο σε ενα τμημα αυτων που εγραψες,και σε ευχαριστω για τη διευκρινιση :wink:
0 x


Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 128

Δημοσίευσηαπό gonso » 14 Αύγ 2006, 01:41

xristos έγραψε:Πρωταρχικό παράγοντα σ' ένα αερολιμένα παίζει η παροχή ενός υψηλού επίπεδου εξυπηρέτησης, και όχι τόσο το αισθητικό αποτέλεσμα μιας κατασκευής.............................................................................................................................................................Σίγουρα είναι ωραίο να βλέπουμε εντυπωσιακές και μνημειακές κατασκευές σ' ένα αεροδρόμιο, αλλά δεν είναι αυτό που προέχει πάντα.


Χρήστο, οι Τούρκοι (Ισπανοί, πορτογάλοι κλπ κλπ), δεν έχουν απλά καλαίσθητους-λειτουργικούς-εντυπωσιακούς κλπ κλπ αεροσταθμούς. Στο τμήμα της εξυπηρέτησης συμπεριλαμβάνονται και τά ραδιοβοηθήματα, οι πίστες, οι διαγραμμίσεις, η σήμανση, ο φωτισμός, τροχόδρομοι. Και σε αυτά όλα οι Τούρκοι (Ισπανοί, πορτογάλοι κλπ κλπ) είναι πάλι πολύ μπροστά, δεν είναι μόνο στο ωραίον του πράγματος. Είναι και στην ουσία.

Θα συμφωνήσω ότι έχουν γίνει βήματα μπροστά, αλλά αλοίμονο και να μην είχαν γίνει.

Δεν έχει να κάνει με τους τούρκους. Έχει να κάνει με τους ανταγωνιστές μας στη πίτα του τουρισμού. (Τυχαίνει να είναι και οι τούρκοι σε αυτούς).

Σχετικά με την τουριστική πολιτική της ανταγωνίστριας (και τυχαία και γείτονος) που ανέφερε ο φίλος aakunz. Μπορεί τα χωριά περί το Bodrum να μην έχουν φώς νερό τηλέφωνο, αλλά το κράτος τους φτιάχνει την τουριστική υποδομή, για να βρούν δουλειές και μετά όλα φτιάχνουν. Καλύτερα να μαθαίνεις στον πεινασμένο πώς να ψαρέυει παρά να του χαρίζεις ένα ψάρι. (Ας μην ειχανε τις μπόμπες οι τούρκοι και οι αιγύπτιοι και θα σού έλεγα εγώ πόσο καλά θα πήγαινε το Ηράκλειο φέτος. )

Αυτό περί εκσυγχρονισμού. Τι μου θυμίζει, τί μου θυμίζει? Βρέ ! Κάτι δικοί μας δεν το λέγανε αυτό? Μήπως ο Σημίτης ήταν κεμαλικός ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ !!! :lol: :lol: :lol:
0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3466
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 515

Δημοσίευσηαπό aakunz » 14 Αύγ 2006, 08:55

Εννοείται ότι οι Τούρκοι έχουν μάθει καλά το παιχνίδι του τουρισμού και ποιό είναι το συμφέρον τους, και πολύ καλά κάνουν, εδώ που τα λέμε. Επίσης, τους προορισμούς που έχει η ΤΗΥ και τις απευθείας προγραμματισμένες πτήσεις που έχει το IST προς Άπω Ανατολή, Ευρώπη και Αφρική και πάλι θα μπορούσαμε να τα εντάξουμε στην προσπάθεια των τουρκικών κυβερνήσεων για προβολή του τουριστικού προϊόντος. Το ότι η ΤΗΥ επιδοτείται αδρά, το έχουμε ξανασυζητήσει και δε νομίζω να χρειάζεται να το ξανασχολιάσουμε.

Εμείς εδώ πάλι είχαμε άλλου είδους εκσυγχρονισμό στις αερομεταφορές και το μόνο που καταφέραμε ήταν να περικόψουμε δρομολόγια και να αλλάξουμε το όνομα του ήδη χρεωκοπημένου μας εθνικού μας αερομεταφορέα. Α, ναι ξέχασα ότι έχουμε και ένα από τα ακριβότερα αλλά πλέον σύγχρονα (βεβαίως, βεβαίως!) αεροδρόμια της Ευρώπης με τέλη και όρους σύμβασης που δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για ανάπτυξη low cost αγοράς. Τι να τις κάνω τις βραβεύσεις όταν ο Γιαπωνέζος ή ο Νοτιοκορεάτης για να ζήσει το μύθο του, πρέπει να έρχεται μέσω Κατάρ, Τουρκίας ή Σινγκαπούρης; Μένοντας λοιπόν σε θέματα αερομεταφορών, ο δικός μας "αεροπορικός εκσυγχρονισμός" μάλλον επιταγή χωρίς αντίκρυσμα ήταν.
0 x

KGP
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 762
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2004, 04:47
x 25

Δημοσίευσηαπό KGP » 15 Αύγ 2006, 02:08

http://www.adforum.com/creative_archive ... u18&promo=


gia auto i perisoteroi apla vlepoun tin diafimisi.... kai tin kanoun gia tourkia...
0 x


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3466
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 515

Δημοσίευσηαπό aakunz » 20 Νοέμ 2006, 08:52

Άλλο ένα αεροδρόμιο της Tepe Akfen Vienna άνοιξε.
Το νέο terminal του Esenboğa είναι πλέον γεγονός. Οι εσωτερικοί χώροι φαίνονται ωραίοι, η Άγκυρα πάντως δε λέει απολύτως τίποτα σαν προορισμός.

http://www.esenbogaairport.com/esben/index.php

http://en.wikipedia.org/wiki/Ankara_airport

Δείτε επίσης εκεί που λέει: Alternate space shuttle landing site :roll:
0 x

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Κοινοπραξία υπό την GMR ανέλαβε το έργο εκσυγχρονισμού...

Δημοσίευσηαπό makedonas » 12 Ιούλ 2007, 12:35

Παραθετω ολo το κειμενο μιας και η Ναυτεμπορικη δεν ειναι user friendly:

Κοινοπραξία υπό την ινδική κατασκευαστική εταιρία GMR ανέλαβε το έργο εκσυγχρονισμού του αεροδρομίου Sabina Gokeen της Κωνσταντινούπολης, ύψους 2 δισ. ευρώ, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων PTI.

Στην κοινοπραξία συμμετέχουν με μερίδιο 40% τόσο η GMR όσο και η τουρκική εταιρία Limak Insaat Sanayi, ενώ το υπόλοιπο 20% το κατέχει η Malaysia Airports Holdings Berhad. Το "Sabina Gokeen" είναι το δεύτερο διεθνές αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης, μετά από το βασικό αεροδρόμιο "Ατατούρκ".



Τα bolds ειναι δικα μου. Και αναρωτιεμαι: ΤΟ ΠΟΙΟOOO ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ? :shock: :oops: :twisted: Αχ ατιμη Σαμπινα, ολο φωτιες μας βαζεις.. :lol: (το σωστο ονομα ειναι Sabiha Gokcen - SAW / LTFJ) Εδω το λινκ (για οσο θα ειναι ελευθερα προσβασιμο)
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3466
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 515

Δημοσίευσηαπό aakunz » 12 Ιούλ 2007, 13:39

Sabiha Gökçen: Θετή κόρη του Atatürk και πρώτη γυναίκα-πιλότος μαχητικού στην Τουρκία
0 x


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3466
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 515

Re: Turkish Airports

Δημοσίευσηαπό aakunz » 06 Μαρ 2012, 09:53

Σοβαρά ερωτηματικά ως προς την ασφάλεια πτήσεων έχει δημιουργήσει η επικείμενη εφαρμογή του συστήματος "Open Gate" στα περισσότερα τουρκικά αεροδρόμια. Το συγκεκριμένο σύστημα, καταργεί τον έλεγχο ασφαλείας στις πύλες αναχωρήσεων και τον μεταφέρει ακριβώς αμέσως μετά τον έλεγχο διαβατηρίων. Μέχρι σήμερα, οι διακινούμενοι στα περισσότερα τουρκικά αεροδρόμια, περνούν από έναν γενικό έλεγχο για όπλα και εκρηκτικά στην είσοδο των αεροσταθμών και έναν ακόμα στην πύλη αναχώρησης, στο άλλο άκρο του. Βάσει της νέας εφαρμογής, μετά τον έλεγχο των διαβατηρίων, θα γίνεται ο τελικός έλεγχος ασφαλείας και μετά ο επιβάτης θα είναι ελεύθερος να κινηθεί στην "ασφαλή" περιοχή του αεροσταθμού (εστιατόρια, καταστήματα, χώροι αναμονής και υγιεινής), χωρίς να του ξαναγίνει άλλος έλεγχος για το υπόλοιπο της παραμονής του.

Ο προβληματισμός, έγκειται στο γεγονός ότι στα περισσότερα αεροδρόμια, τα εστιατόρια που θα βρίσκονται μετά από νέο σημείο τελικού ελέγχου, χρησιμοποιούν εργαλεία, τα οποία θα μπορούσαν να είναι επικίνδυνα, αν πέσουν στα χέρια κάποιου επιβάτη, ενδεικτικά αναφέρονται οι μπαλτάδες και τα μεγάλα μαχαίρια για το döner και τις πίτες.

Σύμφωνα με το airporthaber.com, οι αρχές του αεροδρομίου Atatürk αποφάσισαν την πλήρη καταγραφή όλων των εργαλείων αυτού του είδους, που θα βρίσκονται στους συγκεκριμένους χώρους, καθώς και τη σήμανσή τους με barcode. Στη συνέχεια, οι υπάλληλοι που εργάζονται στις κουζίνες των εστιατορίων, θα "χρεώνονται" τα εν λόγω εργαλεία, τα οποία και υποχρεούνται να επιστρέψουν σε κάποια κεντρική υπηρεσία ασφαλείας, με τη λήξη της βάρδιάς τους.

Παρόμοια μέτρα αναμένεται πως θα ληφθούν και για τα υπόλοιπα αεροδρόμια, που θα ενταχθούν στο σύστημα Open Gate.

http://www.airporthaber.com/ahl-de-open ... 8371h.html
0 x

Άβαταρ μέλους
fotis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1715
Εγγραφή: 04 Φεβ 2007, 18:55
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): IMP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Τοποθεσία: Athens/Munich
x 1
Επικοινωνία:

Re: Turkish Airports

Δημοσίευσηαπό fotis » 06 Μαρ 2012, 10:47

aakunz έγραψε:...Ο προβληματισμός, έγκειται στο γεγονός ότι στα περισσότερα αεροδρόμια, τα εστιατόρια που θα βρίσκονται μετά από νέο σημείο τελικού ελέγχου, χρησιμοποιούν εργαλεία, τα οποία θα μπορούσαν να είναι επικίνδυνα, αν πέσουν στα χέρια κάποιου επιβάτη, ενδεικτικά αναφέρονται οι μπαλτάδες και τα μεγάλα μαχαίρια για το döner και τις πίτες...
Παρόμοιος, αλλά μικρότερος σε μέγεθος προβληματισμός λόγω του μικρότερου μεγέθους των εν δυνάμει "όπλων", μου είχε δημιουργηθεί όταν διαπίστωσα ότι σε αρκετά αεροδρόμια (π.χ. SKG, MUC, BKK, HKT, DOH κλπ) τα lounge των εταιρειών και πολλά καταστήματα εστίασης βρίσκονται μετά τον έλεγχο ασφάλειας επιβατών με αποτέλεσμα να μπορεί οποιοσδήποτε επιβάτης να πάρει ένα μαχαίρι από ένα εστιατόριο και να το έχει μέσα στο αεροσκάφος.
Φυσικά, άλλο είναι ένα μαχαίρι (του οποίου ο χρήστης δυσκολεύεται να κόψει ακόμα και το βούτυρο) και άλλο ένας μπαλτάς.
Το θέμα όμως είναι ότι, παρόλο που ΚΑΙ τα δύο απαγορεύονται να περάσουν από τον έλεγχο επιβατών και χειραποσκευών, μπορούν να βρεθούν ελεύθερα μετά από αυτόν.
0 x
Πετάει ο γάιδαρος!

http://www.videoart.gr
my flight memory statitics

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3466
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 515

Re: Turkish Airports

Δημοσίευσηαπό aakunz » 02 Ιουν 2012, 12:16

Στη σημερινή διαδικτυακή έκδοση της Sabah, δημοσιεύονται τα σχέδια που κάνουν οι τούρκοι για το τρίτο πολιτικό αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης, εν όψει της τουρκικής υποψηφιότητας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020. Το νέο αεροδρόμιο -αν ποτέ γίνει, όπως το λένε- θα έχει δυναμικότητα 100 εκατομμυρίων επιβατών ετησίως και θα διαθέτει 6 διαδρόμους.


http://www.sabah.com.tr/Yasam/2012/06/0 ... i-istanbul
0 x


Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Turkish Airports

Δημοσίευσηαπό OA701 » 02 Ιουν 2012, 22:32

Το ΑΤW πάντως ανέφερε για το νέο α/δ
The Turkish government plans to build a new five-runway, 150 million-passenger capacity airport close to IST. The first phase is scheduled for completion in around three years.


Λεπτομέρειες θα πείτε, εδώ οι Τούρκοι πάνε με τα rj, νέο α/δ και χωρίς απεργίες να γίνουν o μεγαλύτερος παγκόσμια αερομεταφορέας όπως και δηλώνουν χρόνια τώρα...
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

Άβαταρ μέλους
Rosstrobon
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 11 Σεπ 2011, 12:52
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Θεσσσαλονίκη

Re: Turkish Airports

Δημοσίευσηαπό Rosstrobon » 31 Αύγ 2012, 14:22

Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάποιο φτηνό ξενοδοχείο κοντά στο Ataturk της Κωνσταντινούπολης;Το μόνο που θέλω είναι να μείνω 2 βράδια σε διαφορετικές ημερομηνίες.

Ευχαριστώ.
0 x

Άβαταρ μέλους
airzena
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 954
Εγγραφή: 21 Μαρ 2012, 09:47
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TGZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): UGTB
x 28

Re: Turkish Airports

Δημοσίευσηαπό airzena » 21 Δεκ 2012, 09:50

Η Air India σχεδιάζει να πετά 1 από τα 5 Β787 που θα παραλάβει στην IST εντός του 2013.
Θα είναι μεταξύ των άλλων 7 Ευρωπαϊκών αεροδρομίων που θα δέχονται το Β787 FRA( ANA, Air India, Qatar) AMS (United) MAD (Lan) HEL (Jal) LHR (Qatar) ZRH (Qatar) και φυσικά WAW με την Lot.
0 x
http://my.flightmemory.com/magistros3


costasim
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 04 Μαρ 2012, 16:36
x 1

Re: Turkish Airports

Δημοσίευσηαπό costasim » 24 Ιαν 2013, 16:27

Από τις υποδομές: Δημοπρατείται τρίτο Αεροδρόμιο στην Κωνσταντινούπολη, στην Ευρωπαϊκή πλευρά καί πρός τη Μαύρη Θάλασσα.
Αναμένεται να ολοκληρωθεί σε τρία χρόνια καί φιλοδοξεί να φθάσει τα...100 εως 150 εκατ. επιβάτες το χρόνο!!! Θά περάσει καί την Ατλάντα!!!
0 x

Άβαταρ μέλους
sxoaa
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 18 Ιαν 2005, 05:54
Τοποθεσία: Washington DC
Επικοινωνία:

Re: Turkish Airports

Δημοσίευσηαπό sxoaa » 24 Ιαν 2013, 17:12

Ο έλεγχος των αφίξεων του Ελληνικού τουρισμού περνά μέσω Κωνσταντινούπολη. Η επέκταση του αεροδρομίου της Αθήνας σε κόμβο είναι επιβεβλημένη.
0 x
Lefteris



Επιστροφή σε “Αεροδρόμια στην Ευρώπη”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης