Heathrow Airport

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια
Άβαταρ μέλους
thanOS
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2005, 11:09

Heathrow Airport

Δημοσίευσηαπό thanOS » 11 Νοέμ 2005, 15:02

'Γειά και χαρά σε όλους

Ταξιδεύω συχνά απο LHR και LGW προς διάφορους Ευρωπαϊκούς προορισμούς.

Το LHR με εντυπωσιάζει πραγματικά, είναι το μόνο αεροδρόμιο που έχω δεί μέχρι τώρα που έχει φανάρια για να σταματήσουν τα αυτοκίνητα και να περάσουν τα αεροπλάνα (!!!) :-) . Στη περίπτωση που έχετε πάρει coach απο LGW προς LHR θα τα έχετε δεί.

Υπάρχει κάποιο site ή αφιέρωμα σε κάποιο περιοδικό που μπορώ να παραγγείλω που να αναφέρει περισσότερες λεπτομέρειες για αυτό το αεροδρόμιο;
0 x


Άβαταρ μέλους
thanosp
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 911
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2005, 04:59
Τοποθεσία: U.K. / KVA
x 60
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό thanosp » 11 Νοέμ 2005, 20:24

Mporeis na ksekiniseis apo to epishmo site ths BAA.. http://www.baa.com
0 x

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 11 Νοέμ 2005, 20:32

Some more links:

:arrow: Official LHR site

:arrow: airwise.com

:arrow: localwebsuk.com

Enough?

;)
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
thanOS
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2005, 11:09

Δημοσίευσηαπό thanOS » 14 Νοέμ 2005, 11:48

Γεια και χαρά

Ευχαριστώ πολύ για τις διευθήνσεις, αν και δίνουν πολύ γενικές πληροφορίες για parking spaces και terminals.

Αναζητώ κάτι πιο τεχνικό και λεπτομερές αν υπάρχει. Με φωτογραφίες, ιστορικές αναφορές, τη παρούσα κατάσταση του αεροδρομίου, τι εγκαταστάσεις είναι διαθέσιμες...τέτοιου είδους πληροφορίες.
0 x


Άβαταρ μέλους
EGNATIA STUDENT
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 08 Ιαν 2006, 05:53
Τοποθεσία: AGGLIA/ELLADA
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό EGNATIA STUDENT » 08 Ιαν 2006, 07:17

thanOS έγραψε:Γεια και χαρά

Ευχαριστώ πολύ για τις διευθήνσεις, αν και δίνουν πολύ γενικές πληροφορίες για parking spaces και terminals.

Αναζητώ κάτι πιο τεχνικό και λεπτομερές αν υπάρχει. Με φωτογραφίες, ιστορικές αναφορές, τη παρούσα κατάσταση του αεροδρομίου, τι εγκαταστάσεις είναι διαθέσιμες...τέτοιου είδους πληροφορίες.
afou petas suxna gia lhr kai lgw steile ena mail sto zafirise01@aol.com kai tha se paw egw ena gurw tou heathrow kai malista thn wra enos towing sto perimeter road. enoneo ta hangars ths ba me to main airport kai proorizetai gia kleisimi (o dromos) meta ton martio. auto einai to perifhmo hatton cross crossing. filika vaggelhs the ba pilot
0 x

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 128

Δημοσίευσηαπό gonso » 08 Ιαν 2006, 12:27

Βαγγέλη, άμα τελειώσεις την βόλτα με τον Θάνο, μπορείς μήπως να με πετάξεις και εμένα μέχρι Slough, που έχω κάτι γνωστούς!
0 x

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 128

Δημοσίευσηαπό gonso » 08 Ιαν 2006, 13:33

ΟΚ ΟΚ ΟΚ

Απολογούμαι προκαταβολικώς. Είμαι σαρκαστικός και απαράδεκτος αλλά...δεν κρατήθηκα, βλέποντας ένα (υποθέτω) συγκυβερνήτη της ΒΑ, να προσφέρει βόλτες στο perimeter road του LHR σε έναν άγνωστο μέσο ιστιοσελίδας !

Φίλε Βαγγέλη, μιάς και σε ένα άλλο thread λες ότι δέχεσαι όλα τα σχόλια, σου γράφω τα δικά μου εντελώς φιλικά και καλοπροαίρετα.

Αντιλαμβάνομαι τον ενθουσιασμό σου, αφ'ενός του ότι πετάς στην ΒΑ και αφ΄ετέρου που βρήκες ένα ωραίο site σαν το Airliners.gr για να γράψεις τις απόψεις σου.
Όμως πρέπει να σου εφιστίσω την προσοχή σε 2-3 πράγματα. Για μένα το Α και το Ω στον χαρακτήρα ενός χειριστή αεροσκαφών, είναι η μετριοπάθεια (modesty). Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι οι Κυβερνήτες της ΒΑ στην πλειοψηφία τους διακρίνονται σε αυτό.
Σε ένα site σαν αυτό, όπου η πλειοψηφία των μελών δεν είναι χειριστές αλλά άνθρωποι με πολύ μεγάλη και αγνή αγάπη για την αεροπορία, να γράφει ένας χειριστής σχόλια του τύπου "είμαστε πιλότοι, πολλοί οδηγούν αυτοκίνητα όμως λίγοι πετούν αεροσκάφη" είναι τουλάχιστον λάθος και προκλητικό.

Well, I've got news for you. Η εποχή που ένας πιλότος θεωρείτo "θεός" και "εξωγήινος" έχει περάσει εδώ και 30-40 χρόνια. Ήταν την εποχή που όταν οι επιβάτες στο Terminal έβλεπαν πιλότους, σηκώνονταν όρθιοι και τα πιτσιρίκια τους ζήταγαν αυτόγραφα. Γιατί τότε ήταν πράγματι λίγοι αυτοί που πέταγαν και επειδή η δουλειά αυτή ήταν όντως πολύ πολύ δύσκολη, σε σχέση τουλάχιστον με σήμερα, την εποχή του LNAV - VNAV.

To 777 πετάς, όχι το Space Shuttle. Έχεις μήπως ιδέα πόσοι type rated χειριστές υπαρχουν στον κόσμο. Αρκετοί για να γεμίσουν αρκετά Ολυμπιακά στάδια. Δεν πάυει αυτό να σημαίνει ότι αυτό που κάνεις δεν είναι ωραίο, ούτε ότι δεν είσαι αξιέπαινος που μπήκες στην ΒΑ, αλλά από πλευράς σου απαιτείται μετριοπάθεια. Όσο πιό πολύ κονταίνεις τον εαυτό σου, τόσο ανεβαίνεις στα μάτια των άλλον.

Τέλος, θα πρέπει αυτά που λές να δείχνουν το τί δουλειά κάνεις, και όχι το ID σου. Σχόλια περί "μωρών" στου Ψηρή και στην καμπίνα κλπ κλπ δεν αρμόζουν σε χειριστή της ΒΑ, αλλά σε ελαιοχρωματιστή από τον Ταύρο (Χωρίς να θάλω να προσβάλω τον συμπαθή κλάδο των ελαιοχρωματιστών αλλά ούτε και το λαικό προάστιο).
Πρέπει να γνωρίζεις ότι το Airliners.gr έχει μέλη αρκετές κυρίες.

Αυτά. Χωρίς καμμία διάθεση να σε προσβάλω.
Ζητώ θερμά συγνώμη για την κατάληψη του thread. Αν κάποιος moderator το θεωρεί σκόπιμο, ας μετακινήσει το σχόλιο μου
0 x


Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 08 Ιαν 2006, 16:32

gonso έγραψε:Well, I've got news for you. Η εποχή που ένας πιλότος θεωρείτo "θεός" και "εξωγήινος" έχει περάσει εδώ και 30-40 χρόνια. Ήταν την εποχή που όταν οι επιβάτες στο Terminal έβλεπαν πιλότους, σηκώνονταν όρθιοι και τα πιτσιρίκια τους ζήταγαν αυτόγραφα.


gonso τοτε ισως μπορεις να μου εξηγησεις το φαινομενο της κλασικης ελληνικης ********* να χτυπιουνται ολοι στο αεροπλανο μεσα μολις γινει το touch down απου ολοι το παιζουνε πινγουινακια και φωκιες και χειροκροτουνε ασυστολα, με πρωτοφανες παθος και σχεδον ποιητικο ερωτισμο για τις... ικανοτητες του πιλοτου... :twisted: Αλλα οκ παω πασο, ο Ελληνας ειναι αλλη φαση.. Ο Ελληνας εχει αλλες προτεραιοτητες.. Πως θα κανει την μιζα του.. πως θα πιει την φραπεδια του - δεν πα να βρεχει βατραχοποδαρα απεξω.. πως θα κατηγορησει η Κατινα την Ματινα γιατι εχει νεο γκομενο με στραβια μυτη και λοιπα τραγελαφικα... Ο Ελληνας ξιπαζεται με το παραμικρο - (και σ'οποιον αρεσει, αυτη ειναι η πικρη αληθεια!!!!!) Καλα τα ειχε πει τοτε ο Χαρι Κλυνν... λοολ. Νοτια του Δουναβη γυρνανε τα ρολογια διαφορετικα... (που λενε εδω και οι Βαυαροι για τον εαυτο τους - αλλα τουλαχιστον παραδεχονται οτι ειναι διαφορετικοι.. Εμεις δεν το κανουμε γιατι 8α μας πεσει το... αντριλικι.. λολ Και απο μενα σορι για το οφ τοπικ...
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
HEJ_fan
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 27 Δεκ 2004, 04:25

Δημοσίευσηαπό HEJ_fan » 01 Φεβ 2006, 17:41

There have been some changes to the security search processes at London Heathrow Airport, which may also be brought into other UK, US and European Airports in the future.

The changes mean that:

* If you are taking a laptop with you, it will need to be removed from its bag to be screened separately.
* If you are wearing a belt, you will need to remove it before you are body searched at security.

Source: BA.com
0 x
HEJ320

ariadgr
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 01 Ιουν 2005, 22:59
x 2

Δημοσίευσηαπό ariadgr » 01 Φεβ 2006, 22:10

HEJ_fan έγραψε:There have been some changes to the security search processes at London Heathrow Airport, which may also be brought into other UK, US and European Airports in the future.

* If you are taking a laptop with you, it will need to be removed from its bag to be screened separately....


Αυτό γίνεται εδώ και καιρό σε αρκετά αεροδρόμια, συμπεριλαμβανομένου και του Ελ. Βενιζέλου :)
0 x


Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 01 Φεβ 2006, 22:43

Στο ΜUC απο τον Ιουλιο 2005 (τουλαχιστον)
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
mimithem
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 480
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 20:22
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HEJ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
Τοποθεσία: Ιωάννινα - Παραμυθιά/Θεσπρωτία
x 52
Επικοινωνία:

Re: Heathrow Airport

Δημοσίευσηαπό mimithem » 02 Φεβ 2006, 10:32

thanOS έγραψε:Το LHR με εντυπωσιάζει πραγματικά, είναι το μόνο αεροδρόμιο που έχω δεί μέχρι τώρα που έχει φανάρια για να σταματήσουν τα αυτοκίνητα και να περάσουν τα αεροπλάνα (!!!) :-)


Stin kerkyra exeis paei pote?Ki ekei yparxei fanari gia na stamataei ta autokinita gia apogeioseis kai prosgeioseis aeroskafon apo ton RWY17!An kai den exo paei pote EGLL exo dei fotos apo auto pou les kai einai pragmatika entyposiako na vlepeis to 777 tis BA na pernaei liga metra mprosta sou... :o
0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3466
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 515

Re: Heathrow Airport

Δημοσίευσηαπό aakunz » 02 Φεβ 2006, 11:16

thanOS έγραψε:Το LHR με εντυπωσιάζει πραγματικά, είναι το μόνο αεροδρόμιο που έχω δεί μέχρι τώρα που έχει φανάρια για να σταματήσουν τα αυτοκίνητα και να περάσουν τα αεροπλάνα (!!!) :-)


Και το Γιβραλτάρ επίσης!
0 x


Άβαταρ μέλους
mimithem
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 480
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 20:22
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HEJ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
Τοποθεσία: Ιωάννινα - Παραμυθιά/Θεσπρωτία
x 52
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό mimithem » 02 Φεβ 2006, 12:20

Makedona,entelos off-topic alla den peirazei...To xeirokrotima mesa sto aeroplano pistevo pos den aposkopei sto na xaraktirisei ton piloto os iroa i Theo i kati par'omoio.O kosmos xeirokrotei epeidi o pilotos tous katevase me asfaleia apo ta 35000 podia kai vale,sto edafos.Kai oses fores ki an exo petaksei den exo dei to fainomeno na "xtypiountai" oi epivates opos les...Kai vevaia to na eisai pilotos einai MEGALI magkia,to paradexomai,symfono kai prosypografo,alla de xreiazetai na to fonazeis...Epiprosthetos,pistevo pos to na zeis sto eksoteriko os metanastis(o topos mou exei steilei xiliades anthropous sti Germania) se kanei na agapas perissotero tin patrida sou,giati ki ego to exo zisei auto,ki oxi na les oti oi Ellines einai etsi ki allios...Telos panton ki ego off-topic eimai kai to lock den pistevo na argisei...
0 x

Άβαταρ μέλους
thanosp
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 911
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2005, 04:59
Τοποθεσία: U.K. / KVA
x 60
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό thanosp » 27 Μαρ 2006, 17:09

Closure of BAA Heathrow’s Terminal 2
27 March 2006

The opening of Terminal 5 in March 2008 is an important milestone in Heathrow’s transformation and provides BAA with an exciting opportunity to reorganise and reinvigorate other airport infrastructure.

Importantly, it will mean that airlines who are members of airline alliances (oneworld, Star Alliance and SkyTeam) will be able to co-locate thereby significantly improving the passenger experience.

Consultations with Heathrow’s airlines started a number of years ago and the strategy that has been since developed seeks to locate the oneworld alliance in Terminal 5 and Terminal 3; Star Alliance in Terminal 1; the SkyTeam alliance in Terminal 4; and Virgin Atlantic Airways in Terminal 3.

As a result, the forecast passenger flows in Terminal 2 are significantly reduced, thus giving rise to questions around the economic and operational viability of the terminal.
Once the alliance airlines currently in Terminal 2 move to Terminals 1, 3 and 4 to co-locate with their alliance partners in 2009, Terminal 2 will have less than 1.5 million passengers per annum (previously, 9 million passengers per annum).

This low level of passenger traffic makes the continued operation of Terminal 2 unsustainable and, therefore, a decision has been made today to close the facility after all of the airline relocations have taken place.

It is envisaged that the non-aligned airlines in Terminal 2 will probably be relocated to Terminal 4.

While this decision to close Terminal 2 is made with a mixture of sadness and nostalgia, it must be remembered that Terminal 2 is Heathrow’s first and oldest terminal (opened in 1955).

The closure of Terminal 2 is a significant step forward in making the recently announced Heathrow East proposal a reality. Heathrow East will be a state-of-the-art, modern facility that will deliver a world class passenger experience.
0 x



Επιστροφή σε “Αεροδρόμια στην Ευρώπη”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης