Belavia
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 17/06/2009
- Μηνύματα
- 870
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LATI
Παρά την έναρξη λειτουργίας του νέου κτηρίου του αεροδρομίου, η κατάρρευση των εθνικών αεροπορικών εταιρειών της γείτονος έχει δημιουργήσει κενά στις αεροπορικές συνδέσεις.
Παρά του ότι η Wizz air έχει 3 δρομολόγια (χειμώνα 2) την εβδομάδα προς το Λονδίνο (Luton) και 4 πτήσεις την εβδομάδα προς τα αεροδρόμια της Βενετίας και τις 2 πτήσεις της blu-express προς FCO, οι διασυνδέσεις που έκανε η ΜΑΤ δεν έχουν αποκατασταθεί.
Μία Γερμανική εταιρεία θυγατρική Τουρκικής εταιρείας Sky Airlines, σχεδιάζει να αρχίσει δρομολόγια προς Ζυρίχη και να ανταγωνιστεί την Edelweiss Air.
Παραμένει το πρόβλημα των συνδέσεων με Γερμανία και κυρίως με Ντίσελντορφ που είχε 3 φορές την εβδομάδα ενώ τώρα η Air Berlin κάνει 1 πτήση την εβδομάδα. Το Αμβούργο και το Βερολίνο είχαν μόνο 1 πτήση την εβδομάδα ενώ τώρα γίνονται μόνον το καλοκαίρι από την Belair.
Τέλος η Βρυξέλες και το Άμστερνταμ περιμένουν να βρουν ενδιαφερόμενο και να συνδεθούν με τα Σκόπια.
Οι υπόλοιπες 8 Ευρωπαϊκές εταιρείες συνεχίζουν τα δρομολόγιά τους (Adria, Austrian, Croatia, Czech, Jat, Malev, Pegasus, THY). Σποραδικά η Bulgarian κάνει δρομολόγια αλλά και αυτοί οι γείτονες δεν έχουν τις καλύτερες σχέσεις με το πολιτικό σύστημα της ΠΓΔΜ.
Παρά του ότι η Wizz air έχει 3 δρομολόγια (χειμώνα 2) την εβδομάδα προς το Λονδίνο (Luton) και 4 πτήσεις την εβδομάδα προς τα αεροδρόμια της Βενετίας και τις 2 πτήσεις της blu-express προς FCO, οι διασυνδέσεις που έκανε η ΜΑΤ δεν έχουν αποκατασταθεί.
Μία Γερμανική εταιρεία θυγατρική Τουρκικής εταιρείας Sky Airlines, σχεδιάζει να αρχίσει δρομολόγια προς Ζυρίχη και να ανταγωνιστεί την Edelweiss Air.
Παραμένει το πρόβλημα των συνδέσεων με Γερμανία και κυρίως με Ντίσελντορφ που είχε 3 φορές την εβδομάδα ενώ τώρα η Air Berlin κάνει 1 πτήση την εβδομάδα. Το Αμβούργο και το Βερολίνο είχαν μόνο 1 πτήση την εβδομάδα ενώ τώρα γίνονται μόνον το καλοκαίρι από την Belair.
Τέλος η Βρυξέλες και το Άμστερνταμ περιμένουν να βρουν ενδιαφερόμενο και να συνδεθούν με τα Σκόπια.
Οι υπόλοιπες 8 Ευρωπαϊκές εταιρείες συνεχίζουν τα δρομολόγιά τους (Adria, Austrian, Croatia, Czech, Jat, Malev, Pegasus, THY). Σποραδικά η Bulgarian κάνει δρομολόγια αλλά και αυτοί οι γείτονες δεν έχουν τις καλύτερες σχέσεις με το πολιτικό σύστημα της ΠΓΔΜ.