MUC / EDDM Franz Josef Strauss

mayday

Economy-Class-Member
Εγγραφή
14/01/2003
Μηνύματα
110
Likes
0
Περιοχή
Athens Greece
MUC Terminal 2 Opening

Αν και πολλοί φίλοι σε αυτό το φορουμ είναι από τη Γερμανία κανένας δεν σχολίασε το ξεκίνημα λειτουργίας του Τ2 στο MUC. Ένα μεγάλο γεγονός για τα ευρωπαίκα αεροδρομιακα δεδομένα αφού πέρα από το διπλασιασμό του capacity του MUC, o τρόπος που χρηματοδοτήθηκε από τη LH και το ίδιο το αεροδρόμιο παραπέμπουν σε πρακτικές που χρησιμοποιούνται στην Αμερική και μας δείχνει πιο είναι το μέλλον.
Για πρώτη φορά ένα τερμιναλ κατασκευάζεται στην Ευρώπη από μια αεροπορική εταιρία για να χρησιμοποιηθεί απο την ίδια και τους "συμμάχους" της. Το minimum connecting time πέφτει στα 30 λεπτά (for Star transfer). Στο μέλλον οι λεγόμενες mega-airlines που θα επικρατήσουν, θα χρειάζονται και mega-hubs.
Αν κανείς σας έχει επισκεφτεί το Τ2, περιμένω να γράψει τις εντυπώσεις του.
 
HI
NOMIZO KAPOIOS TO EIXE SXOLIASEI GIA AUTO DEN EIPA TIPOTA.
GENIKA EPEIDH TO MUC SAN CITY TO EXO MESA STHN KARDIA MOU ( EPEIDH EKEI MEGALOSA ,,,,, OSO KAI NA TO MISOUSA PALIA )
KAI GENIKOS AGAPO POLU TO AERODROMIO TOU MUC .
APO KATI PSILO FOTO POU EXO DEI PREPEI NA EINAI KATAPLHKTIKO.
MOU ARSEI PARA POLY GENIKOS OPOS ITAN TO T1 STHN DIARITHMISH TOU KAI STHN LEITOURGIA TOU .
SKEFTOMOUN ME THN ENARKSH THS OCTOBERFEST NA PHGAINA MIA BOLTITSA STO MUC GIATI ITHELA NA TO DO . ALLA DEN THA PAO . PANTOS OPOIOS PAEI THA ITHELA KAI EGO NA AKOUSO ENTYPOSEIS .
KAPOIA STIGMH THA PAO .
 
na pas taso , na pas !! eho ton adelfo sto monaho kai mou leei oti einai telia poli.

eho petaksi merikes fores sto MUC, alla dsan aerodromio den me genise idietera: poly lefko, poly metalo, poly mpeton. den maresei. kai to T2 apo fotos pou eida idio einai.
(isos epidi doulebo se arhitektoniki eteria ).

Tin proti fora pou prosgiothika ston benizelo oute autos mpou aerese: poly MUC mou thimize.

kata ta alla paradehome oti einai.................. allo pragma
 
EEEEEEEEEEE TO AIA GERMANOI TO EFTIAKSAN .

NAI TO T2 ONTOS EINAI IDIO SXEDON ME TO T1.
NA SOU PO OMOS KATI ? KALHTERA NA TO EKANAN KAI AIA ME THN IDIA KATASKEUH OPOS TO MUC . THA ITAN LIGO KALHTERO ARXITEKTONIKA .
AN KAI STH LEITOURGIA DIAFEROUN TO AIA ME TO MUC .

PANTOS EPREPE NA KANOUN KATI TO PIO OREO SE THEMA ARXITEKTONIKHS . ALLA OLOI KOITAME TO XRHMA .

AN KANOUN TO SKG OPOS LENE PISTEUO NA GINEI KATI KALO .
AUTAAAAAAAAAAAAAAAAA.
 
o kollitos mou irthe tin paraskeyi apo T2 kai mou eipe oti einai to idio me to T1 mono pou fainetai pio prosegmeno kai einai olokliro gemato me portokali-mayres pinakides (LH-star)
 
Δεν έχω επισκεφτεί το Τ2, αλλά διάβασα πρόσφατα ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο σχετικά με το κέντρο επιχειρήσεων του νέου terminal, το οποίο είναι στελεχωμένο σε πολύ μεγάλο βαθμό από υπαλλήλους της Lufthansa.
Το μεγάλο πλεονέκτημα για τους επιβάτες, λοιπόν, από την ανάμιξη της LH στο κέντρο επιχειρήσεων είναι ότι η ίδια η αεροπορική εταιρία μπορεί να επεμβαίνει άμεσα στη λειτουργία του αεροσταθμού προς όφελός της (π.χ. μπορεί να καθορίζει σε ποια θέση θα σταθμεύσει το κάθε αεροπλάνο της). Έτσι, ένα αεροσκάφος που έρχεται από κάποιο ευρωπαϊκό αεροδρόμιο και μεταφέρει αρκετούς transit επιβάτες για κάποιον άλλο προορισμό (π.χ. για κάποια long haul πτήση), θα σταθμεύσει δίπλα -ή έστω κοντά- στο αεροσκάφος που θα εκτελέσει στη συνέχεια το συγκεκριμένο μακρινό δρομολόγιο.
Επίσης, αξιοποιώντας μελέτες για τις καταναλωτικές συνήθειες των επιβατών της κάθε χώρας, αναμένεται στο μέλλον κάποια αεροσκάφη να σταθμεύουν σε σημεία του αεροσταθμού όπου βρίσκονται καταστήματα που πιθανόν ενδιαφέρουν τους εκάστοτε επιβάτες :!: Μέσω του κέντρου επιχειρήσεων, η LH θα επεμβαίνει και σε αυτό, εφόσον και η ίδια οφελείται από τις πωλήσεις των καταστημάτων του αεροδρομίου, καθώς κατασκεύασε το terminal και παίρνει ποσοστά από την εκμετάλλευση των καταστημάτων.
Δεν ξέρω αν αντίστοιχες πρακτικές χρησιμοποιούνται και σε terminals αμερικανικών αεροδρομίων, αλλά νομίζω ότι η LH δίνει μαθήματα λειτουργικότητας και καλής οργάνωσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο... Άλλωστε, το minimum connecting time των 30 λεπτών δεν το φτάνει κανένα άλλο αεροδρόμιο αντίστοιχου μεγέθους στην Ευρώπη και αυτό μιλάει από μόνο του.
 
NAI PISTEUO OTI EINAI ENA APO TA KALYTERA PLEON .
ISOS KSEPERNAEI KAI AUTO THS FRA . ( MHN TO PARETE SAN YPERBOLIKH AGAPH PROS TO MUC POU EXO :cool: )

KAI AN PAROUME TO MINIMUM CONNECTING TIME TOU AMS POU EINAI TOULAXISTON 2 ORES , TOTE EINAI MIA XARA TO MUC XORIS SYZHTHSH .
 
Re: MUC Terminal 2 Opening

mayday":391kh7pj said:
Αν και πολλοί φίλοι σε αυτό το φορουμ είναι από τη Γερμανία κανένας δεν σχολίασε το ξεκίνημα λειτουργίας του Τ2 στο MUC. Ένα μεγάλο γεγονός για τα ευρωπαίκα αεροδρομιακα δεδομένα αφού πέρα από το διπλασιασμό του capacity του MUC, o τρόπος που χρηματοδοτήθηκε από τη LH και το ίδιο το αεροδρόμιο παραπέμπουν σε πρακτικές που χρησιμοποιούνται στην Αμερική και μας δείχνει πιο είναι το μέλλον.
Για πρώτη φορά ένα τερμιναλ κατασκευάζεται στην Ευρώπη από μια αεροπορική εταιρία για να χρησιμοποιηθεί απο την ίδια και τους "συμμάχους" της. Το minimum connecting time πέφτει στα 30 λεπτά (for Star transfer). Στο μέλλον οι λεγόμενες mega-airlines που θα επικρατήσουν, θα χρειάζονται και mega-hubs.
Αν κανείς σας έχει επισκεφτεί το Τ2, περιμένω να γράψει τις εντυπώσεις του.

Ενσταση...

Κοιτα στο http://www.flygr.de/forum/phpBB2/viewtopic.php?t=537 που ναι μεν ειναι γερμανικο, αλλα ανεξαρτητα απο το δικο σου ποστ που βλεπω για πρωτη φορα τωρα ενα θεμα για το νεο Τερμιναλ... Και οι αποψεις μοθ ειναι εκει.. ;)
 
IATA/TASOS":3gy5rh7o said:
NAI PISTEUO OTI EINAI ENA APO TA KALYTERA PLEON .
ISOS KSEPERNAEI KAI AUTO THS FRA . ( MHN TO PARETE SAN YPERBOLIKH AGAPH PROS TO MUC POU EXO :cool: )

KAI AN PAROUME TO MINIMUM CONNECTING TIME TOU AMS POU EINAI TOULAXISTON 2 ORES , TOTE EINAI MIA XARA TO MUC XORIS SYZHTHSH .

Τασο, επειδη πεταξα για FRA τον Αυγουστο... Το Τ2 σε ανοιχτη συγκριση ειναι αχτυπητο.. Αλλα σαν εγκαταστασεις ειναι πιο κρυοκωλο και απο το δικο μας στην SKG :!: Ισως επειδη αρχες Αυγουστου ειχε μονο ενα μηνα λειτουργειας και δεν ηταν 100% ετοιμο..

Μη βαρεσεις ομως... χεχε


:cool:
 
na po kai kati kako pros tou T2

to T1 ti tha gini to opio ehase peripou 50 % ton epibaton tou ??? nomizo oti sto monaho ehoun tora ena megalo problima.
 
Top