Στη Μαδέρα και Αζόρες με AirEuropa/TAP/SATA/Αιγαίου.

Όποιος κάνει ένα ταξίδι έχει πολλές ιστορίες για τους φίλους του... Θέλουμε να τις ακούσουμε
Άβαταρ μέλους
AirNamibia
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1082
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 185

Στη Μαδέρα και Αζόρες με AirEuropa/TAP/SATA/Αιγαίου.

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 30 Αύγ 2019, 08:43

Για να μην χάσουμε μέρες διακοπών και αδείας από την εργασία μας, έπρεπε να ταξιδεύσουμε από ΑΤΗ προς FNC στις 15 Αυγούστου το απόγευμα.
Οι επιλογές που είχαμε ήταν μέσω MAD καθώς η πτήση της Α3 προς LIS είναι στις 8:30 πρωινή.
Οι απογευματινές πτήσεις από ΑΤΗ για MAD είναι των ΙΒ (στις 14:00 & 15:50) και της UX (στις 17:00) που φέτος ξεκίνησε το δρομολόγιο 2 φορές την εβδομάδα με Α330 τις Κυριακές & Β787 τις Πέμπτες.

Δεν θέλαμε να ταξιδεύσουμε με ΙΒ καθώς το διάκενο των καθισμάτων των Α320 είναι ασφυκτικό και η επιλογή του Β787-8 έκανε την διαδικασία μονόδρομο.

Φτάνοντας στην MAD στις 19:50 θα υπήρχε ανταπόκριση για LIS στις 21:55 και για FNC στις 23:10 της ΤΡ. Έτσι θα πληρώναμε μία διανυκτέρευση ξενοδοχείου αλλά θα κερδίζαμε μία ημέρα ξεκούρασης.
Ψάχνοντας για την αγορά εισιτηρίου, ATH-FNC βρήκα ένα πρακτορείο όπου νόμιζα το εισιτήριο που πουλούσε ήταν ενιαίο. :lol: Λάθος, :evil: με την αγορά του εισιτηρίου μου έστειλαν 2 διαφορετικά νούμερα κρατήσεων για τις δύο εταιρείες αντιστοίχως.

Άρχισα να πανικοβάλλομαι καθώς υπήρχε 2ώρο μετεπιβίβασης στην MAD και από ότι διάβαζα στις κριτικές επιβατών, η UX είναι επιρρεπής στις καθυστερήσεις.

Η ιστοσελίδα της UX είναι πολύ δύσχρηστη, :rant: με πολύ ταλαιπωρία κατάφερα να προσθέσω τον αριθμό της AF στην κράτησή μου. Επίσης προσπάθησα να επιλέξω θέσεις (16 Α&Β) μπροστά ώστε να κερδίσω χρόνο στην αποβίβαση (σε περίπτωση καθυστέρησης). Η επιλογή θέσης είναι Γολγοθάς.

Εάν αγοράσεις το εισιτήριο από την ιστοσελίδα της εταιρείας είναι πανεύκολο.
Εάν όμως προσπαθήσεις να προθέσεις στην κράτησή σου επιλογή θέσης, το σύστημα κρεμάει. :mrgreen:
Δεν το είχα καταλάβει, και ενώ νόμιζα ότι είχα επιλέξει θέσεις και είχαν χρεωθεί €24 στην ΑΜΕΧ, ο καιρός περνούσε και δεν έβλεπα την χρέωση στην κάρτα και τις θέσεις σε διαθεσιμότητα.
Καθώς πέρναγε ο καιρός, άρχισα να στέλνω ηλεκτρονικά μηνύματα στην εξυπηρέτηση επιβατών, κάποια στιγμή μου απαντούν ότι η διαδικασία δεν είχε ολοκληρωθεί. Προσπάθησα πάλι, το σύστημα με πέταγε έξω, κάποια βραδινή στιγμή καταφέρνω να κάνω την επιλογή θέσεων αλλά τότε κόστιζε €30 και έπαιρναν μόνον Mastercard και Visa, :evil: επέλεξα τις 16 Η & Κ.

Μόλις άρχισε η UX να πετά προς ΑΤΗ άρχισα να παρακολουθώ τις πτήσεις για καθυστερήσεις, έβλεπα ότι είχαν 30λεπτα καθυστερήσεων στην αναχώρηση από ΑΤΗ αλλά έφτανε στην ώρα της στην MAD (2 Κυριακές ΜΟΝΟΝ είχε πολύωρη καθυστέρηση).

48 ώρες πριν την πτήση της UX μπορείς να κάνεις e-check in, ενώ στην ΤΡ στις 36 ώρες.
Μεγάλο μειονέκτημα στην ΤΡ, σου επιλέγει αυτόματα θέση, και εάν θέλεις να την αλλάξεις πρέπει να πληρώσεις, φτηνότερη επιλογή €12. Φυσικά σου επιλέγει το σύστημα θέσεις ΜΕΤΑ την σειρά 10 που δεν έχουν μεγάλο διάκενο. Δεν ξέρω σε ποιο χρονικό σημείο πρέπει να κάνεις e-check in :?: για να σου δώσει θέσεις από την 4-10 σειρά.

Ήλθε η ώρα του ταξιδιού, η UX χρησιμοποιεί το δορυφορικό κτήριο του ΑΤΗ. Το δορυφορικό κτήριο επίσης χρησιμοποιούν οι D8/DY, EZY, FR, TB, TO/HV, TS, VY, W6/W9. Εντύπωση μου προξένησε ότι το δορυφορικό κτήριο έχει τον δικό του έλεγχο διαβατηρίων, ήταν στελεχωμένο με 3 αστυνομικούς, μάλλον περίμεναν την άφιξη της DY7030 (γιατί οι πτήσεις της TS φτάνουν το πρωί / μεσημέρι).
Η εντύπωσή μου ήταν ποιο έντονη καθώς έχουν 3 αστυνομικούς για 1 πτήση και άλλους 3 ΜΟΝΟΝ αστυνομικούς για όλες τις άλλες πτήσεις στο κεντρικό κτήριο.
Όταν ερχόμουν βράδυ από SJJ υπήρχε μεγάλη αναμονή στον έλεγχο διαβατηρίων γιατί είχαν μόνον 3 αστυνομικούς και μετά από μεγάλη φασαρία, έφεραν άλλα 2 άτομα να εξυπηρετήσουν τον αφικνούμενο κόσμο.

Το α/φ μας περίμενε.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25504

Μία ώρα πριν την αναχώρηση άρχισε η επιβίβαση μέσω γέφυρας, καθώς το α/φ ήταν πλήρες. Δύο άτομα έκαναν τον έλεγχο διαβατηρίων/καρτών επιβίβασης. Υπήρχαν πάνω από 10 άτομα που ήταν στην λίστα αναμονής (φαντάσθηκα ότι ήταν τυχερά και θα τους έβαζαν στην Business – αλλά όχι).
Η business του Β787-8 αποτελείτε από 22 θέσεις σε 2χ2χ2 διάταξη.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25505

Δεν υπήρχαν σκεπάσματα και μαξιλάρια στα καθίσματα, παρατήρησα ότι ο κατάλογος του Menu υπήρχε και την Business.
Δηλαδή πληρώνεις ATH-MAD €420 και σου δίνουν πλαστικοποιημένο φαγητό; :?:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25506

Οι θέσεις 16 Η & Κ είναι η 2 σειρά της οικονομικής καμπίνας. Φυσικά όπως καταλαβαίνετε υπήρχε κάποιος που καθόταν στην 16 J. To α/φ ήταν ασφυκτικά γεμάτο και στην Business υπήρχαν 4 άτομα και όχι από αυτά της λίστας αναμονής.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25509

Πριν απογειωθεί το α/φ και κλείσει η κουρτίνα της business, να πάμε WC της Business, να δούμε τι amenities έχουν, :?: μόνον αποσμητικό χώρου και υγρομάντίλα και ένα πλαστικό λουλούδι στον καθρέπτη.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25507

Το διάκενο των 274 θέσεων οικονομικής ήταν ικανοποιητικό και για διηπειρωτικά ταξίδια με διάκενο 31in, ενώ μπορούσες να χρησιμοποιήσεις το IFE και κατά την διάρκεια αναμονής. Οι επιλογές ταινιών πεπαλαιωμένες και εκτός από Χολιγουντιανό κινηματογράφο είχαν Ισπανικό/Γερμανικό/Σκανδιναβικό (δεν πετούν και αλλού), φέρτε τα δικά σας ακουστικά γιατί αυτά που πουλούν προς €3 είναι χάλια. Υπήρχε δυνατότητα WiFi.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25508

5 λεπτά μετά την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης έκλεισαν οι πόρτες αλλά μας ενημέρωσαν ότι θα έχουμε 15 λεπτά καθυστέρηση λόγω traffic, :rant: επίσης έκαναν την παρουσίαση σωστικών αλλά όχι στα Ελληνικά.
Η αλήθεια είναι ότι οι Έλληνες επιβάτες ήταν η μειοψηφία της μειοψηφίας.

Στα 30 λεπτά μετά την απογείωση άρχισαν την εξυπηρέτηση επιβατών. Το πλήρωμα καμπίνας πέρασε να πουλήσει ακουστικά για το IFE, ζήτησα να αγοράσω το amenities kit αλλά ήταν διαθέσιμο μόνον για τις διηπειρωτικές πτήσεις.
Ούτε νερό δεν προσέφεραν τσάμπα. :rant: Τα πάντα έπρεπε να τα πληρώσεις. Επίσης το Gusto+ menu της εταιρείας ΔΕΝ σου δίνει δυνατότητα να παραγγείλεις μαγειρευτό/ζεστό φαγητό. Μονόδρομος το πλαστικοποιημένο φαγητό.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25511

Η καμπίνα του Β787-8 είναι ευχάριστη και με επίπεδο ατμοσφαιρικής πίεσης καλύτερο (όπως και του Α350) των παλαιότερων α/φ.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25510

Φτάσαμε στην MAD στην ώρα μας και παρατήρησα περί των 7 Β747-400 της Garuda Indonesia παρκαρισμένα στο αεροδρόμιο. H GA τα έχει αποσύρει, μάλλον θα τα αγόρασε η Wamos Air (Pullmantur) που χρησιμοποιεί 6 αυτού του τύπου α/φ. Εκτός και αν ήλθαν για service μετά τις πτήσεις του Hajj.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25513

Τροχοδρομώντας είδαμε και ένα α/φ με τον παλιό χρωματισμό της εταιρείας.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25514

Το α/φ έδεσε στην γέφυρα δίπλα του Α330, Terminal 2 Boarding Area B πολύ κοντά στην πύλη επιβίβασης της ΤΡ.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25512

Μπορεί η ΤΡ να σου ζητά λεφτά για να αλλάξεις επιλογή θέσης αλλά έχει και καλά :!: , με το που άνοιξα το κινητό τηλέφωνο, έλαβα μήνυμα από την ΤΡ με τον αριθμό την πύλης επιβίβασης και την ώρα έναρξης επιβίβασης. :great:

Υπήρχε αρκετή ώρα να πάμε να φάμε γιατί πλαστικό φαγητό του α/φ δεν τρώμε.

Με το που φτάσαμε στην πύλη επιβίβασης, είδαμε 3 σειρές επιβίβασης (Group A & B & Group χωρίς χειραποσκευές). Για γρηγορότερη επιβίβαση πρώτα επιβιβάζονται οι Α & Β και τέλος οι επιβάτες χωρίς χειραποσκευές.
Μπορεί να επιβιβαστήκαμε γρήγορα αλλά θα είχαμε 30 λεπτά καθυστέρηση. :rant:
Φοβηθήκαμε μήπως έχουμε πρόβλημα στην LIS καθώς είχαμε 1 ώρα μετεπιβίβασης και ρώτησα την αεροσυνοδό, μας είπε ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα καθώς θα αποβιβαστούμε από γέφυρα και η πύλη επιβίβασης είναι η διπλανή. Μόνο οι πτήσεις για LAD TP289 Αγκόλας και GRU TP87, GIG TP75 Βραζιλίας θα είχαν πρόβλημα αλλά θα υπάρχει ambassador να επιταχύνει την διαδικασία ελέγχου διαβατηρίων επιβατών και μετάβαση προς την πτήση τους.

Η πτήση διήρκεσε 1 ώρα και όπως καταλαβαίνετε μας προσέφεραν κράκερς και χυμούς, πάλι καλά γιατί το Α319 ήταν ασφυκτικά γεμάτο. Καλά που πρόλαβαν να μαζέψουν τα σκουπίδια. :lol:

Με το που φτάσαμε στην LIS υπήρχε υπάλληλος που μάζευε τον κόσμο για Αγκόλα/Βραζιλία και άλλος που μας φώναζε για την πτήση της Μαδέρα. Πάλι υπήρχαν 3 σειρές επιβίβασης αλλά δεν είχε νόημα γιατί είμασταν από τους τελευταίους που επιβιβαστήκαμε στην πτήση και ευτυχώς που βρήκαμε να βάλουμε τις χειραποσκευές μας.

Το Α320 ήταν γεμάτο. Και οι 3 πτήσεις μας σήμερα, ήταν γεμάτες.

Αυτή η πτήση είχε διάρκεια 1 ώρας και 45 λεπτών οπότε το φαγητό που προσέφεραν ήταν καλύτερο. Σάντουιτς, κράκερς , τυρί και σοκολατάκι. Φυσικά και καλό κόκκινο κρασί.
Αν δεν έχουν οι Πορτογάλοι καλό κόκκινο κρασί ποιος θα έχει; :great:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25501

Θα φτάναμε στο αεροδρόμιο Funchal Cristiano Ronaldo στις 1 τα χαράματα, με πολλές αναταράξεις λόγω των πλαγίων ανέμων. Εγώ το διασκέδαζα, αλλά πολλοί επιβάτες στρίγκλιζαν. :shock:
Το ξενοδοχείο μας ήταν 5 λεπτά με ταξί.

Σε λίγο η συνέχεια…………………
2 x


Άβαταρ μέλους
AirNamibia
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1082
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 185

Re: Στη Μαδέρα και Αζόρες με AirEuropa/TAP/SATA/Αιγαίου.

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 02 Σεπ 2019, 11:33

Ευτυχώς υπάρχει καθημερινή (το καλοκαίρι) πτήση μεταξύ FNC-PDL οπότε αφού ευχαριστηθήκαμε την διαμονή μας στην Μαδέρα και αφού ήπιαμε το φημισμένο κρασί Μαδέρας :great: (το οποίο διατίθεται από 5/10/15 ετών ωρίμανσης) έφτασε η ώρα να πάμε στο FNC για την πτήση της SATA Air Açores.
Κατά την διάρκεια αγοράς εισιτηρίου από την ιστοσελίδα της εταιρείας σου δίνεται η δυνατότητα να επιλέξεις την θέση σου, οπότε 48 ώρες πριν την πτήση κάναμε e-check in για να έχουμε την κάρτα επιβίβασης στα κινητά τηλέφωνά μας.
Υπάρχει αστικό λεωφορείο που ενώνει το αεροδρόμιο με την πόλη €2.5, ή shuttle bus με εισιτήριο €5. Το αεροδρόμιο ονομάζεται Cristiano Ronaldo αλλά μην προσπαθήσετε να βρείτε το άγαλμα του αθλητή, αυτό υπάρχει στο λιμάνι της πόλης έξω από το Μουσείο CR7.
Είναι το 4ο σε κίνηση αεροδρόμιο της Πορτογαλίας, και φημισμένο για τον διάδρομο προσγείωσης όπου στην αρχή ήταν 1.600 μ αλλά μετά το δυστύχημα της ΤΡ425 το 1977 επεκτάθηκε 1.181 μέτρα με την χρήση 180 τσιμεντένιων υποστυλωμάτων. :idea:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25517

Όπως είναι αναμενόμενο υπάρχουν απευθείας πτήσεις από την Βόρεια Ευρώπη αλλά κυρίως από το Ηνωμένο Βασίλειο (10 UK πόλεις συνδέονται απευθείας).

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25516

Υπήρχαν πολλοί επιβάτες όταν φτάσαμε στο αεροδρόμιο αλλά η πτήση μας είχε 40 λεπτά καθυστέρηση και όταν ήλθε η ώρα της επιβίβασης είχε κοπάσει η κίνηση.
Το καπνιστήριο του αεροδρομίου είναι σε ταράτσα / παρατηρητήριο οπότε έχεις ωραία θέα των α/φ.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25515

Άρχισε η επιβίβαση επιβατών και όταν οι περί των ½ επιβατών είχε επιβιβαστεί στο λεωφορείο, μας αποβίβασαν και ξανά πίσω στο κτήριο.
10 λεπτά μετά ξανά άρχισαν την επιβίβαση από την ίδια πύλη.

Όσο ζεις γνωρίζεις νέες εμπειρίες, ΔΕΝ μου είχε ξανασυμβεί. :oops:

Φτάσαμε στο αεροπλανάκι μας.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25519

Με το που καθίσαμε, ο πιλότος μας ενημέρωσε για το δρομολόγιο και άρχισε η παρουσίαση σωστικών.
Απογειωθήκαμε, είναι τόσο γραφικά να απογειώνεσαι από αυτό το αεροδρόμιο . !.!

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25518

Η πτήση μας ήταν περίπου 2 ώρες, και μας προσέφεραν μεσημεριανό αποτελούμενο από σάντουιτς, μπισκότα, χυμούς, κρασιά/μπύρες.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25528

Αφήναμε τον ωραίο ζεστό καιρό για να πάμε στον μουντό, δροσερό καιρό των νήσων Αζόρες. Οι Αζόρες είναι σύμπλεγμα 9 ηφαιστιογενών νήσων με θαυμάσια φυσική ομορφιά, καταπράσινα (πλημμυρισμένα στις ορτανσίες) αλλά καθώς βρίσκονται εντός των ρευμάτων του Ατλαντικού, ο καιρός τους είναι πολύ ευμετάβλητος. Το πρωί είχαμε συννεφιά, αργότερα ήλιο, απογευματάκι πούσι, βράδι αέρα.
Φτάσαμε στο João Paulo II Airport, συμπαθητικό μικρό αεροδρόμιο.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25527

Με το που φτάσαμε, είδαμε το Β757 της DL414 που στις 18/8/19 είχε βαριά προσγείωση προερχόμενο από JFK και έχει υποστεί σοβαρές ζημιές.
Με το που αποβιβαστήκαμε και περπατούσαμε προς το κτήριο είδαμε το νέο απόκτημα της Azores Airlines το Α321LR ονομαζόμενο Magical το οποίο συνήθως κάνει το δρομολόγιο OPO-PDL-YYZ.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25521

Υπάρχει λεωφορείο που ενώνει το αεροδρόμιο με την πόλη με €4,50/άτομο.
Το ταξί μας κόστισε €9 προς/από την πόλη.
Μετά από μία θαυμάσια διαμονή και αφού κάναμε το ιαματικά μας μπάνια στα São Miguel’s Furnas, ήλθε η ημέρα επιστροφής στο αεροδρόμιο, όπου είδαμε το Α321neo ονομαζόμενο Breathe το οποίο συνήθως κάνει το δρομολόγιο LIS-PDL-BOS.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25520

Δεν καταφέραμε να δούμε το 3ο τους Α321neo ονομαζόμενο Wonder.
Το αεροδρόμιο μικρό αλλά συμπαθητικό

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25525

Μου έκανε εντύπωση που διαθέτει εκτός του Business Lounge και Relaxing Area :great: για μας τους κοινούς θνητούς.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25526

Όταν αγόραζα τα εισιτήρια PDL-OPO είχα δει την S4376 με το Magical A321LR και την ΤΡ αλλά αποφάσισα να πάμε με την ΤΡ καθώς η S4 ΔΕΝ έχει καλές κριτικές και οι καθυστερήσεις πάνε σύννεφο. Το IFE της έχει μόνον 4 έργα και όταν είσαι διακοπές ΔΕΝ θέλεις να χάσεις την ημέρα σου περιμένοντας την πτήση. Θα ήταν μία επιπλέον εμπειρία αεροπορικής εταιρείας. Αλλά .;.;.;.
Εταιρείες με μεγάλες καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων τις αποφεύγω.

Η πτήση της ΤΡ ήταν πανομοιότυπη με την προηγούμενη αλλά καθώς ήταν ημέρα πρόσεξα ότι οι θέσεις των σειρών 4-10 έχουν διαμορφώμενο μαξιλάρι οπότε στηρίζεις το κεφάλι σου καλύτερα, τα περιοδικά είναι στο επάνω μέρος της πλάτης του μπροστινού καθίσματος και η πλάτη είναι διαμορφωμένη ώστε να μπορείς να τοποθετήσεις το tablet ή το κινητό σου τηλέφωνο για καλύτερη παρακολούθηση της οθόνης.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25502

Φυσικά όλα αυτά αλλάζουν από την σειρά 12 και μετά που είναι οι θέσεις είναι χάλια όπως της Α3, στενό διάκενο, χωρίς διαμορφωμένο μαξιλάρι, χωρίς προσαρμογή tablet, τα περιοδικά στο κάτω μέρος της πλάτης του μπροστινού καθίσματος.
Η εξυπηρέτηση το ίδιο καλή όπως και στις προηγούμενες πτήσεις.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25503

Το παράπονο που είχα ήταν ότι τα περιοδικά ήταν δυσεύρετα, χάλια στην εμφάνιση, σκισμένα. Το ίδιο ήταν και στην Α3725 που συνήθως στις πτήσης της Α3 έχει πληθώρα περιοδικών και σε καλή κατάσταση.

Μετά από μία σύντομη παραμονή στο γραφικό Πόρτο με την θαυμάσια αρχιτεκτονική των κτηρίων του, και αφού φάγαμε το γλυκό μας και ήπιαμε τον καφέ στο Majestic και στο Guarany, έπρεπε να πάρουμε τον δρόμο επιστροφής.

Με €2,20 (+επαναφορτιζόμενο χάρτινο εισιτήριο κοστίζει €0,50) στο Μετρό φτάνεις μετά 45 λεπτά στο αεροδρόμιο. Η πτήση Α3725 φεύγει χαράματα, οπότε φτάνεις σε άδειο αεροδρόμιο.
Φτάστε στο αεροδρόμιο λίγο πριν τις 10 μ.μ. για να προλάβετε να αγοράσετε στο Free Shop τα φημισμένα κόκκινα κρασιά του Πόρτο. Οι τιμές είναι μερικά € φτηνότερα από την πόλη, αλλά εμείς με χειραποσκευές ΜΟΝΟ στο μαγαζί του αεροδρομίου μπορούμε να ψωνίσουμε. Τα περισσότερα μαγαζιά του αεροδρομίου κλείνουν πριν τις 10 μ.μ. αλλά το Free Shop ακριβώς στην ώρα, οπότε μας φώναζαν στο ταμείο να πληρώσουμε. Με το που φύγαμε, κατέβηκαν τα ρολά.
Το αεροδρόμιο είναι τόσο άδειο, περιμένεις την πτήση της Α3 και ύστερα η επόμενη πτήση είναι στις 6 το πρωί.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25523

Το lounge είναι στον επάνω όροφο, επεκτεινόμενο στο μπαλκόνι.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25524

Δεν μπορώ να πω ότι είναι έξυπνη ιδέα, γιατί όταν λειτουργεί το αεροδρόμιο, ο θόρυβος από τον κόσμο θα είναι ενοχλητικός.

Ευτυχώς η πτήση της Α3 ήλθε στην ώρα της. Η επιβίβαση έγινε από 2 άτομα. Το ένα εξ αυτών πέρασε και έβαλε από ένα αυτοκόλλητο στις χειραποσκευές μας και στα σακίδια. Δεν κατάλαβα τον λόγο; Είμασταν η μόνη πτήση που επιβιβαζόμασταν, μετά την τοποθέτηση του αυτοκόλλητου, έμπαινες στην γέφυρα επιβίβασης, όποιος και να άφηνε το σακίδιό του από την πτήση της Α3 θα ήταν. Ποιος ο λόγος; :?:
Επιβιβαστήκαμε χωρίς προτεραιότητα για οικογένειες.

Η διαμόρφωση του α/φ, αν και είχε κουρτίνα ΔΕΝ είχε business class. Επιβάτες κάθονταν και στις 3χ3 θέσεις της business.

Με το που ζήτησα κουβέρτα, μου την έφεραν.

Είχα ξεχάσει πόσο χάλια είναι το μουσουλμανικό φαγητό της Α3, και στην κράτησή μου υπήρχε η επιλογή φαγητού. Όταν προσέφεραν τα σουτζουκάκια ήταν θαυμάσια επιλογή, τώρα με το ψάρι είναι να το αποφεύγεις.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25522

Πολύ δυσκολοχώνευτο φαγητό, μέχρι το μεσημέρι και μετά από κατανάλωση αναψυκτικών, κατάφερα να το χωνέψω.
Αυτά παθαίνει όποιος ΔΕΝ έχει μνήμη.

Άντε…στο επόμενο με υγεία….!
1 x

ckabi
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 05 Οκτ 2006, 10:00
x 10
Επικοινωνία:

Re: Στη Μαδέρα και Αζόρες με AirEuropa/TAP/SATA/Αιγαίου.

Δημοσίευσηαπό ckabi » 04 Σεπ 2019, 21:14

Πολύ καλή περιγραφή και με ενδιαφέρει προσωπικά καθώς η Μαδέρα και οι Αζόρες είναι στους ταξιδιωτικούς μου στόχους!

Δεν μας γράφεις και για τα μέρη : :D

θα μου πεις το φόρουμ είναι αεροπορικό. Ναι αλλά έλα που θέλω να μάθω από πρώτο χέρι τι αξίζει να δει κανεις!
1 x
Ταξιδεύω άρα υπάρχω!

Blog με τα ταξίδια μου και όχι μόνο: http://www.taxidiaris.gr/



Επιστροφή σε “Trip-Reports”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης