Στη Γαλλία με 2 Γαλλίδες (AF & TO).

AirNamibia

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
1.282
Likes
240
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Θέλαμε να δούμε την βασιλική αυλή της Γαλλίας, .....οπότε μια επίσκεψη ήταν επιβεβλημένη στην κοιλάδα του Λίγηρα με τα παλάτια της Μπλουά και Αμπουάζ και τους πύργους της Γαλλικής αριστοκρατίας στην ευρύτερη περιοχή.

Θέλαμε να αποφύγουμε το Παρίσι οπότε η Ναντ ήταν η καλύτερη επιλογή καθώς υπάρχουν 5 καλοκαιρινές απευθείας πτήσεις την εβδομάδα (Δευτ.Πεμπ.Σαβ.=Α3 & Τρ.Σαβ.=ΤΟ) από ΑΤΗ.
Από τον Μάρτιο που ανέβηκαν τα δρομολόγια καλοκαιριού της Α3 έψαχνα για φτηνό εισιτήριο, κάποια στιγμή υπήρξε το φτηνότερο €192 μονής κατεύθυνσης ΑΤΗ-ΝΤΕ ενώ κυμαινόντουσαν τα εισιτήρια μονής κατεύθυνσης από €238 έως €385. Η επιστροφή από ΝΤΕ-ΑΤΗ ήταν φτηνή περί τα €70. Ο καιρός περνούσε, κάποια στιγμή βρήκα το ΑΤΗ-CDG-NTE στα €130 με AF και την επιστροφή με Transavia στα €80.

Είχα πολλά χρόνια να ταξιδεύσω με AF καθώς συνήθως τα εισιτήριά τους είναι ακριβότερα του ανταγωνισμού. Είχα πάει Μαρόκο με AF την εποχή που υπήρχαν μαξιλάρια και κουβέρτες και στα Α319. :) :)
Τώρα θα πετούσαμε με Α318 από CDG-NTE ενώ το ATH-CDG θα γινότανε με Α320.

Κατά την αγορά των εισιτηρίων καταλάβαμε ότι από την AF θα μαζεύαμε κάτι ψιλομίλια αλλά από την TO δεν θα μαζεύαμε μίλια γιατί τα εισιτήρια ήταν της φτηνής κατηγορίας. Στην ΤΟ μαζεύεις μίλια μόνο στις κανονικές κατηγορίες και όχι στα εισιτήρια light.

30 ώρες πριν την πτήση μπορείς να κάνεις e-check in και στις δύο εταιρείες καθώς και στις δύο εταιρείες μπορείς να προεπιλέξεις θέσεις επί πληρωμή. Φυσικά εμείς κάναμε e-check in και μας έστειλαν τις κάρτες επιβίβασης στα κινητά τηλέφωνά μας.

Φτάσαμε στον ΑΙΑ νωρίτερα για να έχουμε χρόνο παραμονής στο lounge της Goldair. Ας είναι καλά η Alpha Bank με την Gold Amex που μου έχει δώσει, μπορείς μέχρι 3 άτομα να φιλοξενηθούν στο lounge της Goldair. :great:

Περάσαμε τις ηλεκτρονικές πύλες και γρήγορα περάσαμε και από τον έλεγχο χειραποσκευών. Το lounge της Goldair είναι το τελευταίο (πρώτο της Skyserv ύστερα της LH έπεται της A3) στην εντός Σένγκεν περιοχή του κεντρικού κτηρίου.

Κατά τύχη είναι και το lounge που εξυπηρετεί και την ΑF.

To προσωπικό στην είσοδο φιλικότατο (αναμενόμενο) κατέγραψε την πιστωτική κάρτα και με ενημέρωσε ότι κάνουν αναγγελίες αναχωρήσεων πτήσεων οπότε να είμαστε χαλαροί και θα μας ενημερώσουν πότε θα πρέπει να κατευθυνθούμε στην πύλη επιβίβασης. :!:
Πίσω από την reception είναι ο χώρος με τις πολυθρόνες

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25256

στην συνέχεια είναι ο χώρος με τα ποτά και τους καφέδες

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25257

και στο τέλος ο χώρος με τα φαγητά

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25258

καθώς ήταν μεσημέρι, εκτός των σάντουιτς υπήρχε και επιλογή σούπας και ζεστών γευμάτων :banana:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25259

αυτό ήταν ευχάριστη έκπληξη, καθώς στο lounge της Α3 ποτέ δεν έχω πετύχει ζεστό φαγητό εκτός από την ζεστή σπανακόπιτα. :idea:

Αφού χλαπακιάσαμε, γιατί δεν γνωρίζαμε τι είδους φαγητό προσφέρει η AF ;..;.; φοβούμενοι μην προσφέρει την αντίστοιχη αϊδία μακαρονάδα με κόκκινη σάλτσα της A3; :evil:

Ήλθε η ώρα της επιβίβασης που έγινε από γέφυρα επιβίβασης. Καθώς ήταν Αύγουστος ήταν αναμενόμενο ότι η πτήση θα ήταν τίγκα. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι η πλειοψηφία των επιβατών ήταν Γάλλοι.

Επιβιβαστήκαμε στο α/φ και παρατήρησα ότι οι θέσεις Business ήταν μόνο η 1η σειρά :?: φτωχοπροορισμός ο ΑΙΑ, ενώ οι θέσεις οικονομικής ήταν συμπαθητικές

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25264

Με το που κάθισα στην θέση μου παρατήρησα ότι το διάκενο μεταξύ των καθισμάτων ήταν ικανοποιητικό και τα γόνατά μου δεν κτυπούσαν στο κάθισμα. Αργότερα στο διαδίκτυο ανακάλυψα ότι το διάκενο και στα Α320 της AF είναι 32in. :banana: και οι σειρές καθισμάτων είναι 29 όπως και στις άλλες εταιρείες.

Εξεπλάγην, πως το κατάφεραν αυτό; Θα το ανακαλύψω αργότερα κατά την διάρκεια της πτήσης.
Ήταν ευχάριστη έκπληξη που η AF έχει 32in διάκενο και στη οικονομική των Α320.
Άλλες εταιρείες που έχω πετάξει και είχαν 32in διάκενο στην οικονομική σε α/φ Α320 ή Β737-800 είναι: FI,LY,ME,RJ. Ενώ με 34in διάκενο ήταν της 4O.
:great:
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25265

Μετά την καταμέτρηση και το boarding completed. Άρχισε η παρουσίαση σωστικών σε φυσική μορφή, καθώς το α/φ δεν διέθετε οθόνες οροφής. Η παρουσίαση έγινε στα Γαλλικά και Αγγλικά, δεν υπήρχε κασέτα στα Ελληνικά. Απογειωθήκαμε στη ώρα μας, πάνω από την Πάτρα άρχισε η εξυπηρέτηση των επιβατών.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25267

Οι κοπέλες, σου μιλούσαν στα Γαλλικά μέχρι να καταλάβουν και να αρχίσουν στα Αγγλικά. Το φαγητό ήταν κοτόπουλο με άσπρη σάλτσα με άνηθο. Νοστιμότατο, ενώ τα μαχαιροπίρουνα ήταν κοκάλινα. Από οινοπνευματώδη ποτά υπήρχαν 2 ειδών κρασιά και μπύρες καθώς και χυμοί.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25268

Με το που μάζεψαν τους δίσκους, ήταν ώρα να ελέγξουμε την τουαλέτα. Με το που μπήκα στην WC κατάλαβα πως μπόρεσαν και είχαν στο α/φ 29 σειρές καθισμάτων με 32in διάκενο.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25266

Δεν έχω δει ποιο στενάχωρη τουαλέτα, ο νιπτήρας ήταν τόσο στενός που έπρεπε να σημαδεύεις που θα πάει το νερό.
Μπράβο τους που κατάφεραν να σχεδιάσουν τέτοια οριακή τουαλέτα.
:idea:

Η πτήση ήταν ολίγο βαρετή καθώς δεν υπήρχε IFE :rant: και με το Inflight περιοδικό πόσο να ασχοληθείς;

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25263

Αφού πέρασαν για τις πωλήσεις, αρχίσαμε την κάθοδο προς το CDG. Τροχοδρομήσαμε προς το κτήριο 2 E(L) και πλησιάσαμε την άκρα αριστερή γέφυρα επιβίβασης. Κατεβήκαμε από τις σκάλες και επιβιβαστήκαμε σε λεωφορεία τα οποία μας πήγαν στο κτήριο 2 F. Δεν γνωρίζω τον λόγο της ύπαρξης των λεωφορείων αλλά εμάς μας βόλευε καθώς η πτήση μας για NTE γινόταν από αυτό το κτήριο.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25262

Μπορεί να μην υπάρχει διασύνδεση μεταξύ κτηρίων 2 Ε & 2 F :?: γι αυτό χρησιμοποίησαν λεωφορεία. Είχαμε 1 ώρα και 15 λεπτά για μετεπιβίβαση αλλά εμείς εντός των 30 λεπτών είχαμε φτάσει στο κτήριο. φτάσαμε γρήγορα σε οθόνη για να δούμε σε ποια πύλη θα επιβιβαστούμε. Στο 5λεπτο εμφανίσθηκε η πύλη επιβίβασης. Θα είχαμε 10 λεπτά καθυστέρηση.

Στο κτήριο υπήρχαν εφημερίδες και περιοδικά στην διάθεση των επιβατών αλλά ήταν στα Γαλλικά. Η ίδια υπηρεσία υπάρχει και στα Γερμανικά αεροδρόμια με Γερμανικό τύπο. Στην Ελλάδα τι τύπο έχουμε…; Μάλλον Αραβικό όταν θα επιδοτείτε από τις Βρυξέλλες για τους μετανάστες.

Η πύλη είχε 2 αυτόματα μηχανήματα όπου θα περνάγαμε και θα σκανάραμε την κάρτα επιβίβασης. Κανά τέταρτο πριν την επιβίβαση είχε δημιουργηθεί σειρά αναμονής από τους επιβάτες. Πριν τα μηχανήματα γινόταν σχολαστικός έλεγχος των ταυτοτήτων και της κάρτας επιβίβασης. Το Α318 ήταν ασφυκτικά γεμάτο.

Είχα θέση στον διάδρομο αλλά μία κοπέλα που η φίλη της καθόταν δίπλα μου, ζήτησε να αλλάξουμε και να πάω στην δική της θέση που ήταν σε διάδρομο εξόδου κινδύνου. Φυσικά και δέχθηκα. :thx:
Η πτήση μας ήταν 1 ώρα και μας προσέφεραν χυμούς και επιλογή pretzel ή μπισκότο. Καθώς η Ναντ είναι η γενέτειρα των Petit Beurre επέλεξα το μπισκοτάκι. Δεν είχαν 7UP αλλά Perrier.

Για να πας στη πόλη από το αεροδρόμιο NTE υπάρχει λεωφορείο που το εισιτήριο κοστίζει €9 αλλά το τελευταίο είναι στις 23:15, εμείς θα φτάναμε 23:00 αλλά με τα 10 λεπτά καθυστέρηση και το αρκετό περπάτημα μέχρι να φτάσουμε στην έξοδο του κτηρίου, είχαμε χάσει το τελευταίο λεωφορείο. Οπότε η μόνη επιλογή ήταν ταξί που μας κόστισε €40 μέχρι το ξενοδοχείο δίπλα από το κάστρο της Αμπουάζ και δίπλα από το κτήριο του παλαιού εργοστασίου των μπισκότων Petit Beurre που τώρα έχει γίνει πολιτιστικό κέντρο.

Σε λίγο η συνέχεια…………..
 
Η Γαλλική επαρχία είναι ακριβώς σαν την Ελληνική (μα καμία σχέση….) οι επαρχιακοί δρόμοι έχουν καλή ασφαλτόστρωση και καλή σήμανση (αν και εγώ είμαι άχρηστος χωρίς GPS) ενώ οι πόλεις συνδέονται με αυτοκινητόδρομους όπου κατά την είσοδο παίρνεις εισιτήριο και κατά την έξοδο πληρώνεις διόδια σε μηχανήματα. Τα μηχανήματα συνήθως είναι 2 με μετρητά και κάρτες και 3 με πιστωτικές κάρτες. Υπάρχουν 4 επιλογές γλωσσών (Γαλλικά, Αγγλικά, Γερμανικά Ισπανικά). Είναι αρκετά εύχρηστα και δεν χάνεις χρόνο όπως στους Ελληνικούς αυτοκινητόδρομους. Το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίζεις με αυτοκίνητο στις Γαλλικές πόλεις είναι να βρεις να παρκάρεις χωρίς πληρωμή. Παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο είναι €1 την ώρα. Επίσης πρόβλημα στις πόλεις να βρεις βενζινάδικο. Ελάχιστα είναι μέσα σε πόλεις.

Μετά από ευχάριστη παραμονή, ήλθε η ώρα της επιστροφής στην πραγματικότητα. Κάναμε check in και κατευθυνθήκαμε στο αεροδρόμιο, αυτή την φορά με το λεωφορείο (εισιτήριο αγοράζεις από τον οδηγό).

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25260

στο εσωτερικό κτήριο υπήρχε αρκετός κόσμος στην περιοχή της EasyJet

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25273

& Air Transat.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25261

εμείς κατευθυνθήκαμε στον έλεγχο χειραποσκευών, μετά τα μαγαζιά συνεχίσαμε στην περιοχή Εκτός Σένγκεν. Αφού μας έλεγξαν τις ταυτότητες φτάσαμε στην πύλη εξόδου στον κάτω όροφο γιατί θα περπατάγαμε στο α/φ. Στον πάνω όροφο επιβιβαζότανε η Air Transat για YUL και Tunisair για TUN RΑΜ για CMN.

Μία ώρα πριν την αναχώρηση μας, άρχισαν το check in και συγκεντρωθήκαμε σε ένα ενδιάμεσο χώρο. Αφού βρήκαν και τον τελευταίο επιβάτη της πτήσης, τότε άνοιξαν την πόρτα και αρχίσαμε να περπατάμε προς το Β737.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25255

Το α/φ φαινόταν νέο και φαινόταν καθαρό, αν το παρατηρούσες καλά θα έβλεπες ότι οι αεραγωγοί είχαν καιρό να καθαριστούν.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25252

το σοκαριστικό ήταν το διάκενο που ήταν 29 in. :evil:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25251

Είχαμε θέσεις παραθύρου και διαδρόμου. Με το που έκλεισε η πόρτα του α/φ και συνειδητοποιήσαμε ότι δεν θα κάτσει κάποιος στην ενδιάμεση θέση, Ευχαριστούσαμε τον Θεό. :thx: 3 ώρες σε αυτές τις θέσεις θα ήταν ένα μαρτύριο. Το ίδιο παθαίνω και με τις ΤΚ και για αυτό τις αποφεύγω. CPT-IST σε 29-30in ήταν μαρτύριο. :cry:

Και η TO δεν έχει οθόνες οπότε η παρουσίαση σωστικών έγινε φυσική

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25253

τώρα εάν περιμένετε να σας πω για εξυπηρέτηση…. Χάσατε. :D
Για να φας, πιείς, όλα τα πληρώνεις. Και να λιποθυμήσεις, νερό δεν πρόκειται να σου δώσουν. :)
Εάν περιμένεις IFE τότε έχασες ούτε inflight περιοδικό δεν είχαν. :D
Για €80 πτήση, δεν μπορώ να παραπονεθώ, για οτιδήποτε παραπάνω είναι αισχροκέρδεια.

Κατά την τροχοδρόμηση είδα και το Constellation C/N 4519 της AF που το είχε παραλάβει 2 Νοεμβρίου 1953 και το πετούσε μέχρι 8 Αυγούστου 1967 επίσης και η Compagnie d'Affretements et de Transports Aeriens πετούσε τέτοια α/φ.
Το α/φ όνειρο για μένα που θα ήθελα να πετάξω. Υπάρχει στην Γερμανία, ένα Breitling Constellation α/φ που μπορείς να πετάξεις αλλά πρέπει να είσαι μέλος κάποιας αερολέσχης. Δεν γνωρίζω την διαδικασία. :?:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25271

Φτάνοντας στην ΑΤΗ είχαμε και μια ωραία υπερπτήση της πόλης, που ο πιλότος την εντόπισε στους επιβάτες.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25272

Bye Bye Transavia και ελπίζω να μην ξαναταξιδεύσω μαζί σου, μεγάλη κουβέντα μην λέω γιατί για €140 Ευρώπη με επιστροφή, δεν θα έλεγα όχι.


Περίμενα πως και πώς να φτάσουμε στον ΑΙΑ γιατί ήθελα να περπατήσω από το δορυφορικό κτήριο προς το κεντρικό. Με το που πλησιάσαμε το δορυφορικό κτήριο σταματήσαμε και αποβιβασθήκαμε κατεβένοντας από τις σκάλες όπου περπατήσαμε στην αίθουσα του κτηρίου.
Στην αίθουσα υπήρχαν κυλιόμενες σκάλες προς το τούνελ.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25248

αρχίσαμε να σουρνόμαστε και να περπατάμε

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25249

μέχρι να φτάσουμε στο κεντρικό κτήριο νομίζω αλλάξαμε 4 διαδρόμους

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25250

στο τέλος του τούνελ υπήρχε έλεγχος για αυτούς που πήγαιναν προς το δορυφορικό κτήριο.
Εμείς ανεβήκαμε στον χώρο αφίξεων του κεντρικού κτηρίου και τελειώσαμε το ταξίδι μας. :!:

Ξέχασα να σας αναφέρω και το B787 της Air Austral που είδαμε κατά την τροχοδρόμηση στο CDG, η εταιρεία έχει 2 α/φ και τα 2 ήταν παρκαρισμένα στο αεροδρόμιο. Καλά πότε πετάνε; Πάνε δυο – δυο ; :oops:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25270

Και εις άλλα με υγεία….
 
AirNamibia":2bvk03el said:
Η Γαλλική επαρχία είναι ακριβώς σαν την Ελληνική (μα καμία σχέση….) οι επαρχιακοί δρόμοι έχουν καλή ασφαλτόστρωση και καλή σήμανση (αν και εγώ είμαι άχρηστος χωρίς GPS) ενώ οι πόλεις συνδέονται με αυτοκινητόδρομους όπου κατά την είσοδο παίρνεις εισιτήριο και κατά την έξοδο πληρώνεις διόδια σε μηχανήματα.

Κατά τη γνώμη μου για να απολαύσεις τη γαλλική επαρχία δεν πρέπει να πας από τους αυτοκινητόδρομους. Τουλάχιστο αυτό έκανα εγώ στο τελευταίο μου ταξίδι, και έχω να συμφωνήσω για την άριστη ασφαλτόστρωση όλων των δρόμων καθώς και για τη σήμανση και τις διαγραμμίσεις. Άσε αυτούς τους κυκλικούς κόμβους! καθένας και ένα έργο τέχνης. ήθελα να σταματάω και να βγάζω φωτογραφία σε όλους αλλά έτσι δεν θα έφτανα ποτέ
 
Πάντως αν δεν κάνω λάθος το αεροσκάφος της AIR AUSTRAL που φαίνεται στην φωτό είναι 777-300ER και όχι 787.
 
Σωστά, τώρα που παρατηρώ την φωτό οι κινητήρες δεν έχουν το χαρακτηριστικό ζιγκ-ζαγκ των Β787 :oops: όπως του διπλανού α/φ της Air India. όσο για την πλάκα που έκανα για τα 2 α/φ, όντως μερικές ημέρες της εβδομάδος υπάρχουν οι:
CDG-RUN UU974 19:30-08:25+1
CDG-RUN UU972 22:45-11:40+1
 
Top