Στην Στουτγάρδη με Air Serbia

AirNamibia

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
1.282
Likes
240
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Τριήμερο του Αγίου Πνεύματος έπρεπε να το εκμεταλλευτούμε για επίσκεψη στην Στουτγάρδη.
Καθώς η Α3 δεν πετά για STR το Σάββατο και η JU προσέφερε εισιτήριο στα €171 με επιστροφή, θεώρησα ευκαιρία να δοκιμάσουμε τα αδέλφια μας τους Σέρβους. :)

Φέτος η εταιρεία γιορτάζει τα 92 χρόνια της λειτουργίας της.

http://elevate.airserbia.com/Elevate_jun2019/24/

Επίσης η εταιρεία για το 2019 αναδείχτηκε 5η Best Regional Europe και 18η Best Regional Airline.

Η πρώτη εντύπωση της ιστοσελίδας τους, δεν είναι και φιλική προς τον χρήστη. :eek:
Ψάχνεις για upgrade της θέσης σου και μετά από γενικόλογα δεν σε οδηγεί στην διαδικασία του πλειστηριασμού.
Στο My Booking έχει επιλογή ancillaries αλλά έχει κάτι άσχετες επιλογές π.χ. για ένα χρόνο επίσκεψη στο lounge ή τούρτα γενεθλίων με σαμπάνια, αλλά να παραγγείλεις ζεστό φαγητό δεν σου δίνει την επιλογή. Είμαι πεπισμένος οι επιλογές ζεστού φαγητού είναι ΜΟΝΟ για την πτήση προς JFK.

Κατά την αγορά εισιτηρίων στην οικονομική θέση, έχει 3 επιλογές εισιτηρίων = light, standard, comfort. Εάν αλλάξεις γνώμη και θέλεις να παραδόσεις βαλίτσα το κόστος (κατά το e-check in) ξεκινά για μικρές πτήσεις στη Ευρώπη από €10. Εάν η βαλίτσα σου είναι πάνω από 158 cm ή 23 κιλά τότε €95 και για ΗΠΑ €130. Για JFK το εισιτήριο σου περιλαμβάνει μεταφορά 2 βαλιτσών 23 κιλών εκάστη.
Υπάρχει η επιλογή baggage + seat = €42.99 καθώς και Priority + seat €6.99.
Η επιλογή θέσης ξεκινά από €3 για Ευρωπαϊκές πτήσεις 1 ώρας 20 λεπτών, και πάνω από αυτό €4 ενώ για JFK €15.

Μας ενημέρωσαν ότι η πτήση μας από BEG-STR που ήταν προγραμματισμένη με A319 θα γινόταν με CRJ900

Περί την εβδομάδα πριν την πτήση έρχονται ενημερώσεις στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, μεταξύ των οποίων και για Upgrade request. Ήθελα να δοκιμάσω την business class της JU γιατί στα σχόλια των επιβατών διαβάζεις αντικρουόμενες πληροφορίες.
Φυσικά στον πλειστηριασμό έβαλα το μικρότερο ποσόν των €60 για την πτήση BEG-ATH.

Επίσης μας ήλθε e-mail για: επειδή θα είχαμε 2 ώρες μετεπιβίβαση, ATH-BEG-STR σου προτείνουν 1 ώρα είσοδο στο lounge για €18 (για μέχρι 3 ώρες €32). Το προσθέσαμε στην κράτηση γιατί ήμουν περίεργος να επισκεφτώ το lounge.
Είχα επισκεφθεί το Βελιγράδι για την Eurovision, ήθελα να δω πως έχει αλλάξει το αεροδρόμιο.

Στο e-check in 36 ώρες πριν την πτήση, έγινε η επιλογή των θέσεων από το κομπιούτερ χωρίς να μπορείς να τις αλλάξεις, ευτυχώς μας είχε επιλέξει παράθυρο και για τους δυο μας. Επίσης μπορείς να μαζέψεις μίλια πτήσης στην κάρτα της Alitalia.

Στο ΑΤΗ μόλις είδε τα Ελληνικά μας διαβατήρια μας κατεύθυναν προς τα μηχανήματα όπου η διαδικασία εξόδου από την χώρα γίνεται ηλεκτρονικά και γρήγορά. Ήταν προγραμματισμένα να φύγουμε από την Α11 αλλά καθώς το α/φ είχε καθυστερημένη άφιξη μας έστειλαν στην Α6. 20 λεπτά μετά την προκαθορισμένη ώρα επιβίβασης, άρχισε η διαδικασία επιβίβασης. Πρώτα οι οικογένειες και ύστερα οι σειρές από 18 και μετά. Η πτήση ήταν καρά-τίγκα.

Προσπαθούσαν να βρουν επιβάτες που θα ήθελαν να παραδώσουν τις χειραποσκευές τους χωρίς επιβάρυνση. Εμείς αρνηθήκαμε.

Μέχρι και η business είχε 3 άτομα. Η business αποτελείτε από την σειρά 1 για 2Χ2 άτομα με διαχωριστική κουρτίνα η οποία μπορεί να μετακινηθεί αναλόγως των απαιτήσεων. Παλιά τα Α319/20 είχαν πραγματικές θέσεις business σε 2 σειρές, αλλά τώρα άλλαξαν και αυτοί στο απαίσιο Eurobusiness.
Οι θέσεις έχουν δερμάτινη επικάλυψη αλλά δεν υπάρχουν μαξιλαράκια όπως είχα δει σε φωτογραφία (μάλλον θα ήταν φωτο marketing της εταιρεία) αυτό το marketing κάνει ότι θέλει χωρίς να λογοδοτεί. :evil:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25453

η αεροσυνοδός ήλθε και με ρώτησε εάν όλα είναι εν τάξει, καθώς με είδε που έβγαζα φωτογραφία της θέσης. Με το που κάθεσαι αντιλαμβάνεσαι ότι το διάκενο είναι ικανοποιητικό 31 in. Δεν γνωρίζω αν το διάκενο αλλάζει στις επόμενες σειρές γιατί στο προσκέφαλο της θέσης έγραφε Priority Seat.
Λες το κομπιούτερ να ήταν καλό και να μας επέλεξε καλή θέση; Μπράβο του. :great:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25454

Boarding completed, έκλεισαν την πόρτα αλλά ο κυβερνήτης μας ενημέρωσε ότι θα είχαμε 10 λεπτά αναμονή. Συνολικά φάγαμε 30 λεπτά καθυστέρηση. :evil:
Μετά την απογείωση, στα 30 λεπτά άρχισαν την εξυπηρέτηση των επιβατών.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25455

Η οποία ήταν ένα μικρό μπουκαλάκι νερού και κρακεράκια. Εάν ήθελες κάτι επιπλέον έπρεπε να το πληρώσεις. Αφού τελείωσαν την διανομή νερού (γιατί τα κρακεράκια ήταν κοροϊδία). Επέστρεψαν για να πωλήσουν τα σάντουιτς και τα ποτά.

Φτάσαμε στο BEG και αποβιβαστήκαμε από γέφυρα στην C6 όπου το κτήριο τώρα είναι ανακαινισμένο. :great: Είδαμε και το Α319 -που μπορεί να ήταν αυτό που θα μας πήγαινε στην STR- τώρα θα μας πήγαινε το CRJ900 της Nordica.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25452

δίπλα από το Α319 ήταν και ένας Α320 κουραμπιές που τον έχουν ενοικιάσει από την Etihad και κάνει την καθημερινή πτήση για Λονδίνο.
Μετά το Duty Free κατευθυνθήκαμε στο Lounge που σαν χωριάτες μπερδευτήκαμε. Μπήκαμε στο Lounge της Sky Team (απέναντι της πύλης A4), όπου μας κατεύθυναν στο επόμενο Lounge της Air Serbia (απέναντι της πύλης A6).
Το προσωπικό στο Lounge είναι φανταστικό :!: , περιποιητικό. Στην είσοδο δώσαμε την απόδειξη των €18 και μας είπε να περάσουμε και θα έκανε τα διαδικαστικά και θα μας έφερνε τις κάρτες επιβίβασης.
Ο χώρος είναι μοντέρνος και πολύ ήσυχος.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25464

Εκτός των καναπέδων, υπάρχει και χώρος εστιατορίου

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25462

Υπάρχουν 2 επιλογές ζεστού φαγητού και σούπα και χώρος Bar όπου παραγγέλνεις τα ποτά σου, πολλές επιλογές από σαμπάνια μέχρι την τοπική Rakija που έχει 5 γεύσεις. Είναι Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης (ΠΟΠ) προϊόν της Σερβίας (και όχι της Βουλγαρίας) ενώ η Ελλάδα έχει ΠΟΠ μόνον την Τσικουδιά και το Τσίπουρο.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25463

Δοκίμασα τον μουσακά, που ήταν διαφορετικός από το δικό μας καθώς είχαν μέσα και κολοκύθια.
Μια Θεία μου το έκανε παραπλήσιο, αλλά εμένα μου αρέσει σκέτος, πατάτες μελιτζάνες, κιμά, μπεσαμέλ.
Πολύ ωραίο κόκκινο Σέρβικο κρασί :great: που μας σερβίρισαν, μετά το γεύμα μας ρώτησαν εάν θέλουμε να δοκιμάσουμε Rakija (δοκίμασα με μέλι). Δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα, προτιμώ το Yeni Raki.
http://raki.com/history-of-raki/

Σας συνιστώ να επισκεφθείτε το lounge, με €18 περνάς υπέροχα την ώρα σου, :great: ήλθε η ώρα να επιβιβαστούμε στην πτήση για STR. Μετά την πύλη Α6 αρχίζει το παλιό κτήριο (που κάποτε ήταν και χωρίς φώτα) που συνήθως το χρησιμοποιεί η Wizzair, τώρα τα πράγματα είναι καλύτερα αλλά δεν υπάρχει κλιματισμός.
Στο παλιό κτήριο περίμενε και η Θυγατρική τουριστική να πάει για μπάνια στην Αττάλεια, με τα παλιά α/φ της JAT

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25465

Γιατί μας άλλαξαν α/φ δεν το κατάλαβα :?: , υπήρχε πολύς κόσμος προς επιβίβαση, μέτρησα 78 άτομα.
Αφού περάσαμε έλεγχο χειραποσκευών, περιμέναμε σε ένα μη κλιματιζόμενο χώρο, πολύ ζέστη :rant: . Μπορεί η πύλη να είχε γέφυρα επιβίβασης, η δική μας έγινε αφού κατεβήκαμε τα σκαλοπάτια, ανεβήκαμε σε ένα κουραμπιέ που μόνο δεξιά της πόρτας είχε με μικρά γράμματα Nordica και στα δεξιά την σημαία της Εσθονίας.
Τελείωσε η επιβίβαση, έκλεισε η πόρτα αλλά περιμέναμε άλλα 10 λεπτά να μας δώσουν την άδεια απογείωσης.

Σε λίγο η συνέχεια…………….
 
Με αφορμή αυτή την ανάρτηση, να συμπληρώσω πως έτυχε να πετάξω μαζί τους κι εγω πρώτη φορά προχθές, TGD-->BEG-->ATH. Γενικά τσιμπημένη τιμή αν και κλεισμένο 5 εβδομάδες νωρίτερα, αρκετά δύσχρηστη ιστοσελίδα, απο την διαχείρηση κράτησης μέχρι και πριν την πτήση και βομβαρδισμός απο e-mail για αναβαθμίσεις και επιπλέον αγορές στα όρια του ενοχλητικού. Τουλάχιστον τα αεροσκάφη ήταν σε καλή κατάσταση και το προσωπικό, εδάφους και ιπτάμενο, άφησε καλές εντυπώσεις. Οι καθυστερήσεις των 20-25 λεπτών που είχα και στα δυο σκέλη δεν είναι για μένα καν άξιες αναφοράς ή πηγή προβληματισμού μου για την εταιρεία, μιας και έπεσα και σε πολύ δυνατή καταιγίδα στη Σερβία, (χώρια που και ο καιρός να ήταν καλός, τα 25 λεπτά δεν είναι χρόνος που προσωπικά με απασχολεί γενικά σε πτήσεις).
Και τα δύο αεροσκάφη που πέταξα ήταν δικά τους (ATR & 319), οπότε είχα μια πιο πλήρη εικόνα. Αν και 1.86, δεν μπορώ να πω πως στριμώχτηκα στην οικονομική και στα 2 αεροσκάφη. Ήμουν άνετα. Καλαίσθητο περιοδικό, χωρίς πολλές διαφημίσεις, άρα περίπου 1/3 σε πάχος απο την εγκυκλοπαίδεια της Α3, αλλά με αρκετό περιεχόμενο, και σε πλαστική θήκη/φάκελο μαζί με όλα τα υπόλοιπα "συνοδευτικά". Απο το αεροδρόμιο του Βελιγραδίου είχα ξαναπεράσει οπότε ήξερα τι να περιμένω, ειδικά όσον αφορά την αναχώρηση. Δεν θα πω όχι αν χρειαστεί ποτέ να ξαναπάω κάπου μαζί τους, αλλά δεν θα είναι και οι πρώτοι που θα αναζητήσω.
 
AirNamibia":7pbrjcsw said:
Τριήμερο του Αγίου Πνεύματος έπρεπε να το εκμεταλλευτούμε για επίσκεψη στην Στουτγάρδη.
Καθώς η Α3 δεν πετά για STR το Σάββατο και η JU προσέφερε εισιτήριο στα €171 με επιστροφή, θεώρησα ευκαιρία να δοκιμάσουμε τα αδέλφια μας τους Σέρβους. :)


Σε λίγο η συνέχεια…………….

Noμιζω Σαββατο πετάει απευθείας ATH-STR η EW..Δεν κοιταξες μαυτή;

Περιμενω εντυπώσεις κ απ'το CRJ-900
 
Δίπλα μας έφευγε το Embraer της Lot

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25466

ενώ περίμενε το ATR72

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25471

Μετά την απογείωση :arrow:

https://youtu.be/B8FQABwdK9k

άρχισε η εξυπηρέτηση, από Εσθονικό πλήρωμα καμπίνας (2 αεροσυνοδούς) και ένα Σέρβο φροντιστή.
Το ίδιο μπουκαλάκι νερό και σακουλάκι κράκερς.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25467

Όταν άρχισαν τις πωλήσεις φαγητού, ο Σέρβος έπαιρνε τις παραγγελίες (λόγω γλώσσας) και η αεροσυνοδός (ενδοεπικοινωνία στα Αγγλικά/σιγά μην μίλαγαν Ρωσικά οι Εσθονοί που μισούν τους Ρώσους) ετοίμαζε τα παραδιδόμενα είδη.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25470
Φτάσαμε στον προορισμό μας, αποβίβαση μέσω γέφυρας και έλεγχο διαβατηρίων, και βουρ για τον προαστιακό S και το ξενοδοχείο μας.
Εντύπωση μας έκανε η Στουτγάρδη, πόσο ήσυχη, καθαρή πόλη. Χωρίς χαλασμένα πεζοδρόμια και δρόμοι χωρίς λακκούβες. Πολύ εκτεταμένο δίκτυο τρένων S(προαστιακός) και U(μετρό)
Ύστερα διάβασα ότι η πόλη για 11 χρόνια θεωρείτε από τις καλύτερες πόλεις στον κόσμο για να ζεις. :great: Καλά δεν λέω ότι είναι το Νο.3 του Μονάχου, ούτε το Νο.6 του Ντίσελντορφ ή το Νο. 7 της Φρανκφούρτης.

https://www.businessinsider.com/best-ci ... of-life-13

Υπάρχουν πολλοί Έλληνες που ζουν και εργάζονται στην πόλη. Στα μαγαζιά και στα εστιατόρια και στο αεροδρόμιο εξυπηρετηθήκαμε από Έλληνες της Θράκης. Μέχρι και στο τοπικό λεωφορείο για το παλάτι του Ludwigsburg ο οδηγός δεν μίλαγε Αγγλικά και όταν μιλήσαμε μεταξύ μας στα Ελληνικά μας απάντησε ότι το εισιτήριο κοστίζει €1,40 έκανε και ανακοίνωση της στάσης <Παλάτι>.
Όλων μεγάλο παράπονο, η ανυπαρξία εργασίας στην Ελλάδα. :(

Προσωπικά, το ποιο εντυπωσιακό στην περιοχή ήταν το Mercedes Museum. :banana:

https://www.mercedes-benz.com/en/merced ... ic/museum/

Τρίτη - Ήλθε η μέρα της επιστροφής. 2 μέρες πριν την επιστροφή μας ήλθε μήνυμα ότι καταφέραμε την αναβάθμιση θέσεων.
Το αεροδρόμιο της Στουτγάρδης αποτελείτε από 3 κτήρια στη σειρά, Terminal 1 για τις ξένες εταιρείες και την EW, Terminal 2 για Lufthansa και Condor, και Terminal 3 για τις Pegasus, Sun Express και τσαρτεράδικες. Είναι το 6ο μέγεθος αεροδρόμιο της Γερμανίας και διακινεί / έτος περί τα 10,5 εκατ. επιβάτες. Δίπλα στο αεροδρόμιο είναι το Trade Fair (9ο της Γερμανίας)

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25468

Σχολαστικότατος έλεγχος χειραποσκευών (κάναμε περί τα 20 λεπτά) παρά την πολυκοσμία.
Εμείς φεύγαμε στις 11:30 (φτάσαμε στις 09:00) υπήρχαν πτήσεις για Κέρκυρα της TUI στις 09:10 και της EW στις 12:55. Για ΑΤΗ της EW στις 10:30 και της Α3 στις 14:35. Για SKG η Α3 πετά στις 13:30 και KVA η EW στις 14:15.
Το απόγευμα θα υπήρχαν πτήσεις για SKG της EL και της EW καθώς και πτήσεις της DE για RHO και KGS.
Οι πύλες εξόδου 43,44,45 είναι οι μόνες που έχουν έλεγχο διαβατηρίων και είμασταν η μόνη πτήση προς επιβίβαση. Η οποία έγινε στην ώρα της (μόλις 38 επιβάτες στο Α319 ενώ ήμασταν 78 στο CRJ), πάλι έκλεισε η πόρτα του α/φ αλλά πάλι φάγαμε 10 λεπτά στο περίμενε.
Τυχαίο .? :?:
Προλάβαμε και είδαμε το α/φ της ΤΚ που έφτασε στην διπλανή πύλη και φύγαμε.
Φτάσαμε στο BEG με καθυστέρηση και μόλις προλάβαμε να αγοράσουμε 2 μπουκάλια Rakija (που παρεμπιπτόντως ήταν και πανάκριβα- το φτηνότερο €24/μπουκάλι).

Άλλαξε και η πύλη επιβίβασης, στο αεροδρόμιο επικρατούσε πανικός από κόσμο (Κινέζους ή Κορεάτες –δεν γνωρίζω) έφευγαν η EY70 στις 11:20, η TU227 στις 11:30 και η QR232 στις 12:05. Εμάς μας μετέφεραν στην C6 όπου τυπικά μας έλεγξαν και τα διαβατήρια και φεύγαμε στις 12:20.

Πανζουρλισμός στην πτήση μας, τι σχολεία, τι ΚΑΠΗ ; όχι full ήταν η πτήση και στα αμπάρια αν μπορούσαν να μας βάλουν θα το είχαν κάνει.
Καλά που κάναμε την αναβάθμιση. Πάλι προσπαθούσαν να μεταφέρουν χειραποσκευές εκτός καμπίνας. Το α/φ αργούσε να είναι έτοιμο για επιβίβαση και άρχισαν να κάνουν έλεγχο καρτών επιβίβασης και να στοιβάζουν επιβάτες στον χώρο μπροστά στην γέφυρα επιβίβασης.
Μπήκαμε στο α/φ και είμασταν μόνο οι δυο μας στην business.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25457

Ζήτησα πάλι κουβέρτα και μου είπαν ότι μόνον οι νυχτερινές πτήσεις έχουν κουβέρτες. :(
Μου έφεραν το Menu για να διαλέξω, επιλογές:
o Φιλέτο φαγκρί και πατάτες με σαφράν
o Μπιφτεκάκια βοδινού και ριζότο σπανάκι.
Μέχρι την μέση του menu ήταν για πτήσεις που αναχωρούν από BEG και από την μέση και πέρα για πτήσεις με προορισμό το BEG.
Δεν υπήρχε ποτό καλωσορίσματος, και μόνον Σέρβικες εφημερίδες.
Με το που έκλεισαν την πόρτα του α/φ ήλθε η αεροσυνοδός και με ρώτησε τι θα ήθελα να ετοιμάσει για μεσημεριανό.
Άρχισαν να με τρώνε τα φίδια, αφού κατέγραψε την επιλογή μου με ρώτησε τι θα πιώ, και στο τέλος με ρωτάει: Θέλετε κάτι άλλο στο μεσημεριανό σας;
Απάντησα ότι αν χρειαστώ κάτι θα ζητήσω……χα….χα… :D

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25459

Με το που φέρνει τον δίσκο, αποκρίνομαι ότι περίμενα την σαμπάνια μαζί με το ορεκτικό και θα ήθελα κόκκινο κρασί με το κυρίως γεύμα.
Σίγουρα από μέσα της θα είπε < πάρε αυτά και παράτα μας>.
Μου απάντησε ότι σε 10 λεπτά μόλις τελειώσει το σερβίρισμα της μισής οικονομικής, θα επιστρέψει και θα μου φέρει το κόκκινο κρασί.
Καλά ούτε Τιραμόλας να ήταν – Μισή οικονομική σε 10 λεπτά; :rant:
:rolleyes: Αποτέλεσμα έφαγα το φαγητό και περίμενα. :rolleyes:
Είχα όμως ευκαιρία να ελέγξω την τουαλέτα. Όπου ευχάριστη έκπληξη, εκτός του κρεμοσάπουνου, είχαν μπουκαλάκια κολόνιας, κρέμας χεριών, αντισηπτικό

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25458

Όταν επέστρεψε, της είπα ότι αντί κόκκινου κρασιού θα ήθελα καφέ και άλλη μία σαμπάνια.
Χαμογελαστά μου πρότεινε εάν ήθελα Σέρβικο καφέ (ο οποίος είναι σαν το Ελληνικό).

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25460

Μπράβο τους ! γιατί σε μας σερβίρουν cappuccino (είχαμε και στο χωριό μας cappuccino)
Δεν φταίει το πλήρωμα που τους έχουν να σερβίρουν την business και την οικονομική χωρίς να υπάρχει ο υπεύθυνος για επιπλέον εξυπηρέτηση της business.
Οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά. :rant:
Μαχαιροπίρουνα τυλιγμένα με φτηνής ποιότητα χαρτοπετσέτα, ανυπαρξία κουβέρτας ή Αγγλόφωνων εφημερίδων. Δεν λέει. ?.?.? :idea:
Να μου πεις ότι αυτά έχουν οι άνθρωποι, αυτά προσφέρουν. Ναι για μας τους τσαμπατσίδες που με €60 επιπλέον θέλουμε business, το καταλαβαίνω, αλλά ο άλλος αν η εταιρεία του έχει πληρώσει περί τα €400 μονή κατεύθυνση, να μην τον καλωσορίζεις, :?: να του λες περίμενε …έρχομαι :?: .

Να μου πεις άλλες Ευρωπαϊκές αεροπορικές στην business σου πετάν το πλαστικό σάντουιτς, και πολύ σου είναι. Εμείς οι καταναλωτές φταίμε.

Σαν business προϊόν, ήταν καλό αλλά έχανε στις λεπτομέρειες.

Φτάσαμε στον ΑΤΗ την ώρα που έφευγε η TS από το Satellite Terminal

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25469

Αποβιβαστήκαμε από γέφυρα και κατευθυνθήκαμε στον έλεγχο διαβατηρίων, για Ελληνικά διαβατήρια υπήρχαν μηχανήματα για αυτόματο έλεγχο αλλά κολλούσαν :mrgreen: οπότε αφού περίμενες στο μηχάνημα, ύστερα άνοιγαν οι πύλες και πήγαινες στον αστυνομικό για τον φυσικό έλεγχο. :mrgreen:

Γενικό συμπέρασμα, η Air Serbia είναι καλύτερη από την JAT, νεότερο και ευγενέστερο πλήρωμα, νεότερα α/φη. Ανυπαρξία δωρεάν φαγητού μεγάλο μειονέκτημα, σε γενικές γραμμές θα ξαναπέταγα μαζί τους. Τώρα αν θα πήγαινα JFK ή στο σύντομο μέλλον YYZ, εκεί δεν μπορώ να σας απαντήσω. :?: Έχω διαβάσει κριτικές για την business ότι είναι καλή για JFK, αλλά οικονομική είναι φτωχή. Μπορεί να πέταγα, αν το εισιτήριο θα ήταν ελκυστικό. Αλλά έχει ATH-BEG-JFK με επιστροφή από €456 που δεν είναι ελκυστική τιμή, όταν οι άλλες εταιρείες το έχουν π.χ. τον Σεπτέμβριο €300 με επιστροφή (απευθείας ή μετεπιβίβαση στις AMS ή CDG ή FCO)

Και εις άλλα με υγεία…..
 
Top