"The ultimate V-V Test" : Κατακτώντας τις Κάτω Χώρες

  • Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
4.235
Likes
1.048
Website
www.air-born.gr
:arrow: Abbreviation : V - V : Virgin-Varig

Κυρίες και κύριοι,
έπειτα από το ανέλπιστο τεστ της LAN στο δρομολόγιο FRA-MAD, ήρθε η ώρα για την παρουσίαση ενός ακόμη κομματιού από την πίτα που λέγεται "5th-freedom-in-Europe". Αναφέρομαι στη VARIG και το δρομολόγιο CDG-AMS. Για όσους δεν ξέρετε με τι το πετάει, ψάχτε το, βρείτε το, και πετάχτε το!

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...Με υπερηφάνεια αλλά καθόλου προκατάληψη, με δέος και ευχαρίστηση είμαι στη θέση να σας παρουσιάσω το ακόλουθο report που θα αναπτυχθεί σε σκέλη για ευνόητους λόγους.

"airliners.gr forum, clear to take off, wind calm!"

29APR05
TV 403 ATH-BRU STD 1135, STA 1400
AIRCRAFT B737-400 OO-VBR
TAKE OFF 1137, LANDING 1356


Οι κρατήσεις έγιναν ηλεκτρονικά και έπειτα από "ηλεκτρονική" προτροπή της Virgin Express με σωρία e-mails. Extra 2,50 euro καθείς, για να έχουμε σίγουρο παράθυρο στη διαδρομή για τον πρώτο μας σταθμό τις Βρυξέλλες (ΦΩΤΟ).

Πρωινή αφύπνιση λίγο μετά τις 8, τελευταίο check των ελαφρών αποσκευών, βουρρρ για το αεροδρόμιο (4 ήμασταν, χρησιμοποιήσαμε όλα τα μέσα για να φτάσουμε : 2 με προαστιακό, 1 με λεωφορείο και 1 με αυτοκίνητο). Άφιξη στο mega hub περί τις 10. Συνάντηση στο check-in της Virgin Express στα πρώτα από δεξιά counters και το πρώτο surprise γίνεται με τον υπάλληλο του check-in, ο οποίος μας λέει ότι θα κοιτάξει να μας βάλει και τους τέσσερις μαζί μιας και δεν καθόμαστε και οι 4 μαζί, οπότε μας ακούει μανιασμένους να φωνάζουν ΟΧΙ,ΟΧΙ και καταλαβαίνοντας ότι έχει να κάνει με ημιπαράφρονες που θέλουν να κάθονται σε σχηματισμό...σταυρού, μας δίνει τις κάρτες επιβίβασης (θέσεις 20F,21E,21F,22F - Να σημειωθεί ότι ο κ.κ. Primalis δεν ήτο aviation-enthusiast, ως εκ τούτου και το 21Ε - παρόλα αυτά στην πορεία του ταξιδιού έμαθε και κατάλαβε πολλά...). Το a/c προσγειώθηκε γύρω στις 10.30 και μας περίμενε από νωρίς στο gate B07 (ΦΩΤΟ). Πρόκειται γοα το λευκό 734 της TV, το οποίο λέγαμε εδώ και μέέέέέρες ότι θα έρθει να μας πάρει και ότι θα είμαστε άτυχοι και ΝΑ λοιπόν που βγήκαμε αληθινοί... Εναρξη επιβίβασης γύρω στις 11.15 (ΦΩΤΟ). Το αεροσκάφος είχε 26 σειρές και γιαυτό το λόγο το seatpitch ήταν πολύ καλό ακόμα για στη σειρά 22, ακόμα και για έναν αρκετά ψηλό όπως εμένα (πρβλ ότι τα 734 των ΟΑ έχουν 25 σειρές). Η πληρότητα θα έλεγα ότι άγγιζε τα 110 περίπου άτομα. Μοίρασμα από το πλήρωμα του inflight menu και shopping, pushback στις 11.30 περίπου και taxi ως το σημείο κράτησης του 03R. Στην πορεία μας συναντήσαμε το SXDFA των ΟΑ (ετοιμαζόμενο για τη μεσημεριανή πτήση του LHR), το SXDFD (ετοιμαζόμενο για JFK) όπως και δύο άλλα καλούδια (atlasjet A320/url], [url=https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=3214]armavia A320), τα οποία αποδείχτηκαν γουρλίδικα αεροπλάνα μιας και βρέθηκαν μπροστά μας και στο AMS. Η προτροπή των φροντιστών να μην φωτογραφίζουμε κατά τη διάρκεια της απογείωσης δε μας επέτρεψε να σας δείξουμε τον αποχωρισμό από το ελληνικό έδαφος... Αριστερή στροφή και αποχαιρετισμός από το hub το οποίο δε θα μας λείψει! Τα λιγοστά συννεφάκια (ΦΩΤΟ) μας άφησαν, οπότε είχαμε την ευκαιρία για διάφορες φωτογραφίες... Το πλήρωμα λίγο μετά βγήκε με τα καροτσάκια προσφέροντας τα καλούδια σε σχετικά προσιτές τιμές. Καφές γαλλικός 3 ευρώ (σου δινόταν η καφετιερούλα η μικρή που έβγαζε δύο κούπες, και μπορούσαν και 2 άτομα να πιουν), αναψυκτικά 1 ευρώ, σάντουιτς 4 ευρώ). Προσωπικά επειδή είχα αρχίσει να πεινάω έφαγα ένα tuna sandwich (ΦΩΤΟ). Αφήνοντας τα ελληνικά σύνορα, περάσαμε πάνω από το Dubrovnik (ΦΩΤΟ ΠΟΛΗ,ΦΩΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ). Μπαίνοντας στο κυρίως κομμάτι της γηραιάς ηπείρου, τα σύννεφα δε μας άφησαν να φωτογραφίζουμε πλέον, οπότε έπρεπε να αναλωθούμε σε φωτογραφίσεις άλλου είδους (ΦΩΤΟ). Θα ακολουθήσει και πρόσθετο υλικό από τους κ.κ. captainjumbo, Phantom_Phixer. Μετά το trolley με τα φαγοπότια, βγήκε το trailer με τα inflight sales, όπου μάταια η προισταμένη προσπαθούσε να πλασάρει την πραμάτεια της. Ακολούθησε μία παύση υπηρεσιών ώσπου ξαναβγήκε το trolley για έναν τελευταίο καφέ! Με τούτα και με κείνα γύρω στις 1335 ξεκίνησε η διαδικασία προσέγγισης στο Zavendem της ευρωπρωτεύουσσας. Οι μηχανές πάλι μέσα για να είμαστε υπάκουοι στις εντολές της ηγουμένης και το touch γλυκό στις 1356. Κατά την αποβίβαση από το αεροσκάφος η ηγουμένη βλέποντάς μας αναφωνεί : Ahh, c'est vous! (Αααα, είστε εσείς!)

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .

(Και εδώ ρίχνω το μπαλάκι στους άλλους δύο για τη συνέχεια...)
 
..etsi etsi itan i arxi tou V-V testing...me oles aytes tis wraies en ptisai stigmes pou mas kanoun na ais8anomaste pio..poiitika...e kai ligo autoviografika... :oops:
...to touch mas sto BRU apalotato opws anafer8ike me mia Kalita sto va8os na mas ypodexetai me fondo to Atomium (kserete to emvlima twn Brukselwn se sxima atomou). eEpisis mas ypodextike enas didymo skafwn A30F tis DHL kai enas anari8mitos stolos apo Avro tis SN Brussels alla kai ena tis Malmo Aviation se yperoxo roz/portokali livery...
...Fysika kai emeis perimename olous tous varvarous na katevoun kai meta na arxisoume to interaction me to plirwma...gnwsti taktiki pou eite se odigei stin apolyti sysfiksi sxesewn eite sto topiko astynomiko tmima. :D ...
...Plisiazoume loipon me xarwpes fatses kai synandame tin igoumeni Carolina..twn Brukselwn...i opoia pragmati anefwnise se aptaista arxaia ellinika..."Ah c'est vous...".."Ah c'est nous" anafwnisame kai meis me ena stoma mia fwni xorwdiaka, kai amesws egine katanoito oti sti sygekrimeni periptwsi 8a itan i arxi mias yperoxis susfiksis... ;) ...
...Vgainei kai o captain Van Hoolen...(les kai katevike apo ton Psiloriti ena prama xwris to kopadi omws :D )...kai rwtame evgenika me dropi ean boroume na paiksoume me to cockpit... :oops: ..."Bien sure...vas y" "Ma fysika...peraste."...E ayto itan..viwsan tin Troia se epanalipsi epi 3... :D ...ma ftaigane kai keinoi fysika...etsi afineis ekte8imeno to cockpit se aplistous spotters. :?: Ekei vevaia anakalypsame kai to poso kako kanei se mia etairia na sou ferondai san...paidi, kai malista na sou kanoun tin timi na se vlepei o epomenos captain kai na arxizei to taksidi tou me kefi pou pigazei apo tin agapi gia tin aeroporia...Ase ase ...
...kai arxizei i eksodos apo to cockpit kai ti na dw? O Jerry edine stin Hgoumeni Carolina to ergo toupou mystika eftiaxne en wra ptisis. :shock: ..E eipa auto prepei na to moirastoume me tin politismeni Evrwpi... :D kai me sas fysika...
...tin idia wra i etairi tou female plirwmatos, i Federica (isws kai tou Monaco) evlepe na diadramatizondan ola auta ta istorika kai ti na kanei, ais8anotan gemati yperifania pou tous timisame me tin parousia mas... :D ...
...malista, se kapoia stigmi mou arpazei apo ta xeria to freskoypogegrammeno mou flight lig book kai arxizei na to ...trwei ...me ta matia tis pou itan gemata apories kai skepseis kryfes... :oops: ..
...kai pernage i wra yperoxa, kai ta gelia diadexondan tis agalies pou diadexondan ta asteia kai tis plakes kai pernage o kairos ekei mesa san neraki... :D ...kai i federika arxise na mas leei to ti wraia itan pou prin merikes meres petagan sta 35.000ft kai ksafnika apo katw tous diastavrw8ikan me ena yperoxo kainourgio aeroplano pou to elegan A380 :shock: :shock: :shock: kai tote arxisame na pnigomaste kai na kserovixoume apo tin agapi me tin opoia milousan gia auti tin enaeria synandisi ston pigaimo tous gia tin Barkelwni...ti na leme twra...ande geia...
...kai arxise na fortwnei o captain oti den tou dinoume polu simasia kai oti exoume pesei me ta moutra sta koritsia kai auto den einai swsto...E kai meis eipame na tou protinoume na vgoume mia oikogeneiaki photo mazi me ton K2...Eklaige apo tin xara tou san mikro paidi...mexri i Federica na patisei to koubi. Malista se mia fasi leei: Federica: "A polu fws erxetai ap eksw...den kleineis (pros ton K2) tin porta na vgei kalyetra?"... :shock: :D :shock: :D :cool: E, kai oi fysounan8rwpoi arxisan na ta pairnoun oligon,...alla emeis ekei mesa tipota...synexizame to oikogeneiako shooting... :D
...malista se mia fasi ta pairnei i Carolina kai tin leei ston frondisti Federic..."Ma kala esy den 8a beis na se vgaloume?..Ande oloi oi andres tis ptisis na paroun 8esi..."...mesa stin xara i Carolina eixe prwtotypes idees kai epemene na mas vgalei olous mazi...epeidi den xwragame omws, egine klirwsi kai etsi o Phantom phixer travikse to kondo spirto kai ton petaksame eksw apo to "spiti" gia itan o pio adynamos krikos... :D ..etsi loipon aperispastoi kai enwtikoi, vgalame akomi mia istoriki photo... :D
...kai pernagan ta lepta san neraki kai eipame epeidi eixame kai ena traino na prolavoume...(gia pou arage e :?: ;) )..na kratisoume tin armeniki episkepsi gia ena allo skelos...Agaliastikame, aspastikame, allaksame dieu8unseis, klapsame kai telika oi dromoi mas xwrisan kapou 15 lepta meta to official evacuation...
...O allos syntaksidiwtis de, perimene eksw kai den pisteve oti tosi wra eimastan ekei mesa me kapoio skopo... :twisted: ...ela de omws pou aytes oi synandiseis einai kai oi wraioteres...
...etsi pirame twn omatiwn mas kai vour gia to "Gare du Midi" twn Brykselwn opou mas perimene to "Thalys" gia na mas metaferei s'alla meri... :D
...Mexri tote omws...isws exoume kai mia alli paremvasi... ;)
 
..etsi etsi itan i arxi tou V-V testing...me oles aytes tis wraies en ptisai stigmes pou mas kanoun na ais8anomaste pio..poiitika...

Αυτό το ποιητικό σκηνικό θα μείνει στην ιστορία! Πολύ ωραία η φωτο!
 
χαχχαχα οι ζωγραφιές είναι τέλειες!!Ούτε το 3χρονο ανιψάκι μου δεν ζωγραφίζει έτσι :twisted: :p Άντε με την συνέχεια! Εντάξει εξεταστική αλλά έχουμε σκάσει επιτέλους!
 
Ο Τρίτος Άνθρωπος (ένα trip report)

Το ταξίδι αυτό γι ‘μενα ξεκίνησε πολύ νωρίτερα αφού κάθε αεροπορικό μου ταξίδι περιλαμβάνει και μια τουλάχιστον 2ωρη περιήγηση με λεωφορείο στην γη της Αττικοβοιωτιας.
Έφτασα αρκετά νωρίς στο Διεθνές Αεροδρόμιο, αρκετά πριν ανοίξει το check-in. Έτσι είχα χρόνο να επισκεφτώ το παγκοσμίως γνωστό viewing deck. Εκει με ενδιαφέρον παρακολούθησα τις προσπάθειες των ανθρώπων της Ολυμπιακής να βάλουν μπροστά το ΒΕΜ. Μετά από λίγη ώρα και αφού είχαν μαζευτεί αρκετά οχήματα και κόσμος, ήρθε το τρακτέρ και το πήρε κάπου να μην το βλέπουμε… :(

Συναντηθήκαμε στο check-in desk της Virgin. Εκεί δώσαμε τα πρώτα δείγματα του τι μυαλό κουβαλάμε με την διάταξη των προ-κρατημένων θέσεων μας. :rolleyes: Μια άλλη λεπτομέρεια ήταν ότι και οι 4 είχαμε hand luggage only… Είναι ωραίο να ταξιδεύεις με παρέα. Και εάν χάσεις την πτήση σου ξέρεις ότι δεν θα είσαι μόνος… ;)

Αφού μοιράσαμε τα boarding passes, ήπιαμε τον καφέ μας, κάναμε το απαραίτητο shopping therapy και με την φωτογραφική μηχανή κρεμασμένη από το λαιμό σαν γνήσιος τουρίστας πήραμε σιγά - σιγά την άγουσα για το gate μας. Έξω, ήταν μια τυπική μέρα για το LGAV…

Η επιβίβαση άρχισε στην ώρα της. Η πληρότητα έτσι όπως την εκτίμησα εγώ (με τα 2 διπλανά καθίσματα άδεια) πρέπει να ήταν γύρω στα 2/3. Το leg room χωρίς να το μετρήσω, μου φάνηκε το ίδιο με αυτό της Squeezy Jet. Αρνητική εντύπωση μου προκάλεσε το γεγονός ότι οι έξοδοι κινδύνου στο μέσο της ατράκτου δεν είχαν μπροστά τους θέσεις με μεγαλύτερη απόσταση για εύκολη πρόσβαση (κτύπα ξύλο και μακριά από ‘μας:!:) Το προσωπικό ήταν ευχάριστο και χαμογελούσε συχνά. Μπαίνοντας δεν παραλείψαμε να πούμε στην ηγουμένη το ποίημα… (πως δηλαδή τρεις μικροί Έλληνες spotters ξεκίνησαν να κάνουν ένα ταξίδι :rolleyes: κλπ κλπ) Φυσικά έμελλε να μας γνωρίσουν καλύτερα όπως σας είπαν οι προλαλήσαντες. ;)

Push back και engine start(ευτυχώς οι δικοί μας κινητήρες πήραν αμέσως). Επίδειξη σωστικών με χαμογελάκια μεταξύ του πληρώματος. Clear to taxi, rwy 03R. Όταν έχεις δεξιά πλευρά παράθυρο είναι σαν σε πάνε ramp tour (βλ. φωτο 1 & φωτο 2). Και εκεί που πηγαίναμε για τον active, τσουπ! Να και το ΒΕΜ πάλι! Αυτή τη φορά τροχοδρομούσε χωρίς εξωτερική βοήθεια.:D 3 ώρες καθυστέρηση δεν είναι και τίποτα τρομερό. Σε βοηθάει να γνωρίσεις καλύτερα τον εαυτό σου… :p

Και καθώς στρίβαμε αριστερά σήκωσα την μηχανή για μια τελευταία φωτογραφία. Και βλέπω στο βάθος ένα Convair της DHL. Παράπονο το έχω να το βγάλω μια σωστή φωτογραφία αφού πάντα «στο βάθος κήπος» το πετυχαίνω όπως τώρα. Που θα μου πάει, θα το πετύχω κάποια μέρα… :(

Απογείωση με αρκετές διορθώσεις και αφού οι κύριοι τροχοί άφησαν το έδαφος, με αρκετό κούνημα. Όσο όμως ανεβαίναμε τα πράγματα βελτιώνονταν. Η θέα από το παράθυρο αρκετή από μόνη της για να δικαιολογήσει το ταξίδι. Κάθε ταξίδι. Πετώντας βόρεια το few της Αττικής έγινε σιγά – σιγά scattered, μετά broken και τελικά έδωσε τη θέση του σε ένα τέλειο overcast. Αντίστροφα, όσο ποιο βόρεια τόσο ποιο πολυσύχναστοι οι ουρανοί γύρω μας. Την μηχανή δεν την αφήνεις από τα χέρια σου ποτέ. Ούτε όταν πίνεις τον καφέ σου… :shock:

Κάποια στιγμή άρχισε και η κάθοδος μας. Ούτε που καταλάβαμε πως πέρασαν οι ώρες. Η οροφή των νεφών χαμηλά και η βάση ακόμη χαμηλότερα. Η διάτρηση κράτησε λίγο και ξαφνικά φάνηκε η υγρή και πράσινη Βελγική γη. Τα flaps άρχισαν να κατεβαίνουν και το pitch άρχισε να αυξάνει. Οι στροβιλισμοί της ροής του αέρα στο outer trailing edge των flaps, συμπύκνωναν την υγρασία σε ορατά επίπεδα (άλλο ένα συν για την Boeing τουλάχιστον όσο αφορά αυτόν εδώ τον επιβάτη).

Περνώντας πάνω από τον φράκτη του αεροδρομίου, να και η επιτροπή υποδοχής. Οι οιωνοί ήταν καλοί και γίνονταν καλύτεροι. :cool: Touch down, roll out, vacate & taxi τυπικά και χωρίς τίποτα το ιδιαίτερο (για την Kalitta σας είπαν άλλοι).
Φυσουνα και το φορτίο του αεροσκάφους άρχισε να αδειάζει. Εμείς φυσικά περιμέναμε να φύγουν όλοι πριν «επιτεθούμε» στο πλήρωμα.

Το πλήρωμα λοιπόν, μάλλον χάρηκε που κάποιοι δείχνουν να τους προσέχουν. Και πράγματι, η αγαπημένη μας ασχολία δεν θα ήταν δυνατή (ή ίδια) χωρίς αυτούς. Ο χείριστης μάλλον εξεπλάγην που μας είδε εμάς και το υπόλοιπο πλήρωμα σε τέτοια κατάσταση εγκαρδιότητας. Και εάν μαλιστα δεν έκλεινα και τον συγκυβερνήτη στην τουαλέτα για καμπόσα λεπτά, θα ήταν και αυτός ποιο χαρούμενος. :oops: Σας διαβεβαιώνω ότι έγινε κατά λάθος. Για την ακρίβεια ανακάλυψα ένα σχεδιαστικό λάθος των 737… Όταν ο spotter βγάζει φωτογραφίες του cockpit, η ανοικτή του πόρτα καλύπτει την πόρτα της τουαλέτας εμποδίζοντας οποίον είναι μέσα να βγει. Ειδικά όταν ο εν λόγω spotter είναι μάλλον απορροφημένος από το έργο του. :4: Είμαι σίγουρος ότι η Boeing πρέπει να μεριμνήσει γι ‘αυτό το θέμα. :idea:

Αφού το πλήρωμα μας έβγαλε φωτογραφίες και μας είπε πως διασταυρώθηκαν με το Α380 πριν μερικές μέρες και αφού και εμείς βγάλαμε το πλήρωμα φωτογραφίες, αποχαιρετιστήκαμε και οδεύσαμε προς την έξοδο. Φυσικά βγάλαμε και μερικές αλλά λίγες φωτογραφίες του γύρω περιβάλλοντα χώρου… Άλλωστε είχαμε ένα τραίνο να προλάβουμε… :cool:

Επιγραμματικά, μια απλή πτήση ρουτίνας για πολλούς με low cost εταιρία που όμως ένα ευχάριστο και φιλικό πλήρωμα που εκτός από τον επαγγελματισμό του έδειξε ότι απολαμβάνει τη δουλεία που κάνει, το μετατρέπει σε μια ευχάριστη εμπειρία που δεν θα ξεχαστεί εύκολα. :great:
 
Goustarw trip report... :laola:

Kairo eixa va gelasw etsi... :thx:

Aln8eia.. dia poiov emfavn logov n ev logw kuria mou 8umizei tnv xamevn didumn aderfn tou Joker? :mrgreen:
 
...e eipame oti eixame ena traino na prolavoume...e, as to martyrisoume gia na eisagagoume ton anagnwswti sto epomeno stadio tis peripeteias. To Thalys4390 anaxwrouse loipon apo to Gare du Midi stis 16:45 topiki wra me proorismo tin Poli tou Fwtos. Ena taksidi 1h20m me tin taxutita na ftanei ta 320km/h pou itan sketi k***a ;) Ena taksidi opou eixe prokratimenes internetika 8eseis kai etsi imastan cool gia ena sundomo geuma sto Midi. Epivivasi anetotati kai 8eseis sto vagoni mas. Epeidi o jerry omws i8ele kai foititika eisitiria to sustima to eixe valei se allo vagoni, alla i synergasia enos belgou mas ton afise konda mas, alla se 8esi pou itan andi8eti me tin fora tou trainou kai etsi itan mesa stin grinia. Ean nomizete oti auto to skelos den eixe aeroporiko endiaferon, apla planaste... :D Duo aerodromia mas perimenan sti diadromi gia katagrafi... E jerry... :?: Dwse to prwto stigma gia na synexisw me to epomeno... ;) :D
 
Top