Aegean Airlines, Thessaloniki-Athens, Business Class

CaptainChris

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
29/07/2003
Μηνύματα
1.027
Likes
115
Περιοχή
Thessaloniki, Greece, EU
Website
www.captain-chris.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
AEGEAN AIRLINES, Thessaloniki-Athens, Business Class
JUL 21, A3111, SKG 1100-1150 ATH, ARJ, SX-DVF

To eisitirio to ekleisa on-line sto site tis Aegean (http://www.aegeanair.com). 237 euro mazi me forous.
Eftasa sto Aerodromio Makedonia stis 0930, piga gia check-in sto eidiko desk gia tin Business Class opou den eixe katholou oura se sxesei me tin Economy. Meta afou me 'kalesan' stin aithousa Aegean Club Lounge, opou eixe poli kosmo kai ena mikro Bar me galiko kafe kai anapsiktika + pagiatika krouasan kai sandwitsakia.
H Aithousa afti ftiaxtike prosfata stin nea epektasei tou Makedonia, alla einai poli mikti gia tous arketous Business pelates tis Aegean.
H epibibasei arxise stis 1040 gia tous koinous thnitous kai 1100 gia emas me eidiko Leoforeio apo tin 'diki' mas eksodo!
Sto BAE Avro RJ100 oi Business theseis einai akribos idies me tis Economy 2-3 me 81cm pitch. Karameles kai zestes petsetes prin tin anaxorisi pou egine stis 1110.
Oi 8 protes seires kathismaton eitan afieromenes stin Business kai oles sxedon gemates!!!
Amesos meta tin apogeiosi arxise h nostimi alla psixri aerosinodos to service, anpsiktika h kafes kai English Breakfast me fetes kapnistou salomou, mpeikon kai chedar turiou. Psomakia apo paneri osa thelei o kathenas, Froutosalata kai sokolataki Leonidas! Prosgiothikame kai ftasame sto gate stis 1200.
Bathmos 9: Gia 50 lepta ptisi teoio service den to blepeis poia stis meres mas. H aerosinodos na eitan ligo poio xaroumeni kai oi theseis na eixan ligo parapano seat pitch apo tin Economy tha eitan super!

JUL 25, AE126, ATH 1910-2000 SKG, 733, SX-BGK
Check-in ekana 1745 se adeio desk. Meta apo ligo shopping piga sto yperoxo Aegean Club Lounge pou exoun sto Benizelos me plires Bar/Buffet, Computers gia Internet, 2 mega othones plasma kai ekpliktikous dermatinous kanapedes.
Kapoio eponimoi Ellines epixirimaties kai media people opos panta eitan paron!
Mas fonaksan na pame na epibibastoume 1900 se koino gate me tous ypoloipous epibates me tous opious moirastikame kai to leoforio pros to aeroskafos. 3-3 oi theseis me 81cm seat pitch. Aparadekto gia Business Class. Ton Martio eixa taksidepsi me to SX-BLM 737-400 pou eixe 2-3 stis 4 protes seires, edo omos tipote.
Figame stis 1920 afou mas edosan karameles kai zestes petsetes pou einai olla ta lefta!
Tora eixe kai alcoholic drinks me krasia kai pota se prosfora. Apo fagito tria megala kanapedakia me Brie, garida kai tiri-ntomata-elia pou eitan katapliktiko! Froutosalata kai sokolataki.
H Aerosinodos, pali koukla, eitan kai poli euxaristi kai xaroumeni.
Prosgiothikame kai ftasame sto gate stis 2015.
Bathmos 7: Giati einai aparadekto oi theseis na einai idies me autes tis Economy.

Chris Seriotis
 
Η Aegean εξαρχής προσπάθησε να τραβήξει τους Business Class επιβάτες εσωτερικού και όπως φαίνεται το έχει καταφέρει σε μεγάλο βαθμό. Παρά τις αρκετές πτήσεις μεταξύ ATH και SKG που έχω κάνει τα τελευταία χρόνια, ποτέ δεν έχω δει περισσότερες από 4 σειρές στην Olympic Club (εκτός από την περίοδο της ΔΕΘ) και σπάνια είναι γεμάτες όλες οι θέσεις.

Το κόστος της Business Class δεν είναι μικρό, αλλά δεν απευθύνεται σε όλους έτσι κι αλλιώς. Νομίζω, όμως, ότι το service της Aegean είναι πολύ καλό στην Business Class, αν εξαιρέσουμε τα πληρώματα καμπίνας, που δεν έχουν καμία διαφορά από της ΟΑ: άλλοτε εξαιρετικά και άλλοτε έως αδιάφορα. Το θεωρώ όμως κι εγώ απαράδεκτο να είναι ίδια τα καθίσματα της Business και της Οικονομικής Θέσης ιδίως στα Avro RJ100 και πάνω από όλα το ότι έχουν το ίδιο seat pitch :!: Στις μπροστινές 3-4 σειρές των 737 μόνο είναι πολύ μεγάλη η απόσταση μεταξύ των καθισμάτων (δεν ξέρω όμως αν ισχύει αυτό σε όλα τα 737). Και επίσης είναι απαράδεκτη η διαρρύθμιση 3-3 στην Business Class, εφόσον το μεσαίο κάθισμα δεν παραμένει κενό :!:

Και μερικές ερωτήσεις:
1. οι ανακοινώσεις επιβίβασης στις αίθουσες αναμονής της Business Class της Aegean γίνονται από μεγάφωνα ή ξεχωριστά στον κάθε επιβάτη :?:
2. τι λέει το Aegean Club Lounge στο Βενιζέλο σε σχέση με την αντίστοιχη αίθουσα της ΟΑ :?:
και
3. τοποθετήθηκαν priority tags στις αποσκευές των επιβατών της Business Class και, αν ναι, βγήκαν όντως από τις πρώτες στους ιμάντες Αθηνών και Θεσσαλονίκης :?:

Υ.Γ. πλήρες και αναλυτικό το trip report :!:
 
1. οι ανακοινώσεις επιβίβασης στις αίθουσες αναμονής της Business Class της Aegean γίνονται από μεγάφωνα ή ξεχωριστά στον κάθε επιβάτη?
Οι κοπελες της ρεσεψιον φωναζουν καθε επιβατη ξεχωριστα.

2. τι λέει το Aegean Club Lounge στο Βενιζέλο σε σχέση με την αντίστοιχη αίθουσα της ΟΑ?
Ειναι απο τα καλυτερα που εχω επισκευθει μοντερνο και ανετο, οι δερματινες πολυθρονες ειναι ολα τα λεφτα! Στη Θεσσαλονικη ειναι πολυ μικρη η αιθουσα για τους πολλους επιβατες της Business!

3. τοποθετήθηκαν priority tags στις αποσκευές των επιβατών της Business Class και, αν ναι, βγήκαν όντως από τις πρώτες στους ιμάντες Αθηνών και Θεσσαλονίκης?
Εγω ταξιδευα με χειραποσκευη αλλα οι αλλοι επιβατες πηραν πρωτοι της αποσκευες τους.
Εγω παντως προτημω την Αιγαιου απο την Ολυμπιακη, γιατι ειναι παντα στην ωρα της, εχει καθαρα αεροπλανα και οι συνοδοι ειναι εξυπηρετικοι και φιλοικοι!
Εχω ταξιδεψει και Οικονομικη πολλες φορες, παντα ευχαριστημενος.
 
Συμφωνώ ότι η Aegean έχει καλύτερο on-time performance από την Ολυμπιακή, ιδίως στις πτήσεις εσωτερικού, και αυτό είναι επίσης κάτι που εκτιμούν οι Business Class επιβάτες. Στην ΟΑ είναι πολύ συχνές καθυστερήσεις άνω των 15 λεπτών στην αναχώρηση, αν και συχνά καλύπτεται περίπου ένα 10λεπτο το πολύ από την καθυστέρηση εν πτήσει.

Επίσης συμφωνώ ότι τα αεροπλάνα της Aegean είναι πάντα σε καλή κατάσταση. Τα 717 της ΟΑ ήταν πάντα ΟΚ, αλλά για τα 737 έχω ξαναπεί τα παράπονά μου (ξεβαμμένα κάποια τμήματα των μεταλλικών μερών των καθισμάτων και σπάνια καθαρές τουαλέτες στα 737 και Α300).

Τα πρώτο πλεονέκτημα, όμως, της ΟΑ είναι ότι οι μπροστινές θέσεις της Οικονομικής Θέσης των 737 έχουν πολύ καλύτερο seat pitch από την Οικονομική στα 737 (και τα Avro) της Aegean και μάλιστα τα μέλη του Ίκαρος (ακόμη και του Join&Fly) μπορούν να κάνουν κράτηση συγκεκριμένης θέσης στο αεροσκάφος ακόμη και στο εσωτερικό (και στην Οικονομική). Το δεύτερο θετικό είναι ότι η ΟΑ επιτρέπει ως χειραποσκευή τη συνηθισμένη (23x36x56cm, 8kg), ενώ η Aegean επιτρέπει μεν δύο χειραποσκευές των 5kg, αλλά πολύ μικρότερες (μέγεθος σακιδίου), γιατί στα Avro ο χώρος στα ντουλαπάκια είναι πολύ μικρότερος από τα 737, ιδίως στο μέσο της καμπίνας, όπου υπάρχουν και οι πτέρυγες του αεροσκάφους. Αυτά για την Οικονομική Θέση.

Για να επανέλθουμε όμως στη διακεκριμένη θέση, πιστεύω ότι δεν είναι τυχαίο ότι η Aegean έχει περισσότερους Business Class επιβάτες από την ΟΑ. Η Aegean έχει μεγαλύτερη "σταθερότητα" στο να παρέχει ένα καλό προϊόν, ενώ στην Ολυμπιακή ορισμένες παράμετροι του service στη Διακεκριμένη Θέση κυμαίνονται...
 
Top