RNAS Yeovilton 2007 Air Day

thanOS

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
09/11/2005
Μηνύματα
61
Likes
0
Γειά και χαρά σε όλους.

Το Σαββάτο 07-07-07, ανέβηκα στο Yeovilton για το Air Day το οποίο είχε μια εντυπωσιακή λίστα απο εκθέματα (ανάμεσα τους Antonov An-124 και Hellenic Airforce A-7E Corsair) όπως τουλάχιστον τα έβλεπα εδώ μέχρι να κλείσω τα εισητήρια μας (εγώ και το έτερο ήμισι).

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή. Το πρόγραμμα έδινε ώρα έναρξης τις 09:00 το πρωί και φτάσαμε στο Yeovilton κατά τις 08:30. Παρ' όλο που παρκάραμε πολύ γρήγορα βρήκαμε μια πολύ μακριά ουρά αναμονής. Στις παρακάτω φωτογραφίες φαίνεται μόνο ένα μέρος της αφού απο εκείνο το σημείο περπατήσαμε για περίπου 500-800 μέτρα για να βρούμε τη κανονική είσοδο του αεροδρομίου.
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 0176177634
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 6010752498
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 6140294658
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 6269836818

Μέχρι να ανοίξουν οι πόρτες του αεροδρομίου (κατά τις 09:45-10:00) η ουρά είχε διπλώσει και είχε επεκταθεί πλέον και στο parking(!!!!). Οι ειδήσεις είπαν οτι αναμένονταν 40000 επισκέπτες αλλά πιστεύω οτι ξεπεράσαμε αυτό τον αριθμό.

Ενώ περιμέναμε, πέρασαν πρόσκοποι και μας μοίρασαν προγράμματα και χαρτονένιες ταυτότητες. Όποιος είχε μικρά παιδιά, έπερνε μια τέτοια ταυτότητα, έγραφε επάνω τα στοιχεία του και τη φόραγε στο μικρό. (Βέβαια παρ'όλες τις προβλέψεις ανακοινώθηκαν 2 "χαμένα" παιδάκια που τα μάζεψαν γρήγορα γρήγορα οι γονείς τους απο το σχετικό lost children kiosk)

Συνεχίζουμε να περιμένουμε και να κινούμαστε 2-3 μέτρα καθε 5 λέπτα ώσπου ξαφνικά ακούγεται απο μακριά ένας χαμηλός ήχος και μέχρι να γυρίσω το κεφάλι μου περνάνε απο πάνω μας τα Red Arrows σε σχηματισμό. Έκαναν ένα χαμηλό πέρασμα και ένα ένα τα αεροπλάνα άφηναν το σχηματισμό και έμπαιναν στο pattern για τη προσγείωση. Το θέαμα ήταν καταπληκτικό, με 11 αεροπλάνα στη σειρά να κατεβάζουν τους τροχούς περίπου στο ίδιο σημείο, να στρίβουν στο Base Leg και τελικά να προσγειώνονται το ένα πίσω απο το άλλο.

(Τα Red Arrows είναι 12. Στο Yeovilton ήρθαν 11 και πέταξαν 9 ή 10. Ο πιλότος του αεροσκάφους που δεν ήρθε είχε χτυπήσει άσχημα το χέρι του και οι δύο πιλότοι που έμειναν στο έδαφος δεν είχαν ολοκληρώσει την εκπαίδευση τους στις αντίστοιχες θέσεις τους μέσα στο σχηματισμό)

Τελικά μετά απο 5-10 λεπτά απο την άφιξη των Red Arrows αρχήσαμε να προχωράμε κανονικά προς την είσοδο του αεροδρομίου. Εδώ να πω οτι οι τακτικοί επισκέπτες ήταν πολύ πιο οργανωμένοι απο εμάς με σκηνές, barbecue, καθίσματα, κουβέρτες, μπύρες, καρέκλες, ψυγειάκια, σκάλες, φωτογραφικές μηχανές και κάμερες. Προς γνώση και συμμόρφωση για του χρόνου ;)

Στην είσοδο της εκδήλωσης δυο υπόστεγα φιλοξενούσαν στα δεξιά μας ένα apache μαζί με το σχετικό οπλισμό του και στα αριστερά μας ένα ομοίωμα του F35 μαζί με κάποιο τυπικό οπλισμό του:
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 3523561282
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 9746762578
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 5969963874

http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 3668001650
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 6941529986
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 8804992914
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 3294273442
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 5092965298

Πίσω απο αυτά τα υπόστεγα υπήρχαν άλλα δύο (ένα σε κάθε πλευρά) με διάφορα άλλα εκθέματα όπως κινητήρες σε ανάπτυξη, στολές, διάφορα συστήματα αεροσκαφών, επίδειξη Night Vision (Θύμιζε λίγο Τανάγρα :) ), ένα ομοίωμα cockpit απο Harrier και διάφορές δραστηριότητες για παιδιά.

Στην είσοδο του ενός απο αυτά υπήρχε και ένα περίπτερο των Black Cats της ομάδας επιδείξεων με ελικόπτερα του Βρετανικού Ναυτικού, όπου υπήρχε και ένα ελικόπτερο Lynx ανοιχτό στο κοινό.

Προχωρόντας πιο κάτω και πιο κοντά στον διάδρομο είχαμε στα δεξιά μας ένα μικρό εκθεσιακό χώρο με αεροπλάνα που θα λάμβαναν μέρος στο show αργότερα και στα αριστερά μας ένα πολύ μεγάλο χώρο με στατικά εκθέματα. Μιας και το Air Day οργανώθηκε απο το βασιλικό ναυτικό, τα ελικόπτερα είχαν τη τιμητική τους:

Μερικά απο τα εκθέματα που είδαμε σε αυτούς τους εκθεσιακούς χώρους αλλά και στον αέρα:
Pitts Special:
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 9393110738
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 5486769890
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 4465330930

Supermarine Spitfire (Seafire, Sea Hawk, Sea Fury):
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 9019382530
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 8665730658
Και εδώ με Cliped Wings:
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 6833421570

Hawker Hurricane Bluenote (!!!!!!!!!)
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 2228139794
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 1141929762
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 5825523506

Διάφορα άλλα στατικά εκθέματα:
A10 Thunderbolt. Επιβλητικότατο:
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 9215053234
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 6459693506

Sea Harrier (Με το φανταστικό logo της 899 πτέρυγας που φιλεξενούσε και τα πολύ εντυπωσιακά Sea Vixen):
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 6265380258

C130 - C1:
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 3235316306
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 3688713826
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 4142111346
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 6070345346


Hawcker Hurricane:
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 2458784770
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 6948065314


Ελικόπτερα:
Sea King, Το συγκεκριμένο το είχα δεί πριν απο μερικές μέρες σε ένα documentary :)
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 9703425042

Westland Wessex HU5 (Τι μου θυμίζει....τι μου θυμίζει :) )
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 1859589682

Westland Wasp:
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 3658281538

Bell Iroquois (I see a red door and i want to paint it black ;) )
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 9816711762

Bell Grifin HT1:
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 4516560994
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 1761201266

Όσο αφορά τις πτήσεις τώρα:
Μέχρι τις 10:30 με 11:00 είχαμε το Vintage Fly In όπου διάφοροι ιδιώτες προσγείωναν και εξέθεταν τα αεροπλάνα τους. Σε αυτό το κομάτι είδαμε απο αυτόγυρα μέχρι διπλάνα, Tiger moths, tiger cubs, κλπ. Το πρωινό αεράκι έκανε τη προσγείωση των αυτόγυρων πολύ ενδιαφέρουσα. Εδώ μια ενδεικτική photo απο τον vintage parking / εκθεσιακό χώρο:
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 7271920722
(Το κόκκινο "αεροπλανάκι" έδωσε Recital αργότερα...)

Καθώς οι προσγειώσεις έγιναν λιγότερο συχνές, μας τράβηξαν τη προσοχή κάποια σύγχρονα ελικόπτερα (Μεταξύ αυτών και ένα Bell Jetranger) σε μια σχετικά απόμακρη μεριά του αεροδρομίου τα οποία έπαιρναν επισκέπτες για βόλτες πάνω απο το αεροδρόμιο και το μουσείο (To Yeovilton έχει επίσης ένα πολύ καλό μουσείο που φιλοξενεί και ένα Concord). Οι πτήσεις κόστιζαν περίπου 25 λίρες κατ' άτομο.

Και ενώ περιφερόμαστε ανάμεσα στα πιο παλιά αεροπλάνα περιχαρείς και με ελαφριά διάθεση (Ένα πράγμα σα να ακούγοντε Τυρολέζοι με Echo να τραγουδάνε με τη χαρακτηριστική τεχνική Yodeeel) ....ακούμε για άλλη μια φορά ένα χαμηλό θόρυβο ο οποίος εξελίσεται σε Heavy Metal κραυγή απο τη μεριά του διαδρόμου. Στη προέκταση του, απογειώνεται το πρώτο Jet της ημέρας, ένα F16 (Και μάλιστα Belgian AF F16).
Το F16 εκτέλεσε ένα πραγματικά καταπληκτικό πρόγραμμα που μεταξύ άλλων μαγικών περιελάμβανε:
Ένα high speed pass σε χαμηλό ύψος στα 0.9 Mach (σύμφωνα με τον εκφωνητή) - Αυτό πόνεσε (τα αυτιά μας) :-/
Ένα εκπληκτικό Spiral Dive:
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 1890743442
Και ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον low speed pass:
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 7531005058
Σε αυτό το Low Speed pass το αεροπλάνο πέρασε πάνω απο το διάδρομο με πολύ χαμηλή ταχύτητα και γωνία προσβολής περίπου 20 μοιρές κατα των εκφωνητή (που νομίζω οτι υπερέβαλε λίγο όταν είπε Let's see if he can do 23 degrees this year). Σε αυτή τη χαμηλή ταχύτητα λοιπόν καθώς το αεροπλάνο πέρασε απο μπροστά μας μπορούσαμε να δούμε τα πηδάλια ύψους βάθους να κινούντε σχετικά γρήγορα και να κρατάνε το αεροσκάφος συνεχώς στην "ιδανική" γωνία προσβολής (Οδηγούμενα απο το σχετικό αυτόματο σύστημα και όχι απο το πιλότο).

Στη συνέχεια, περάσαμε και πάλι στο παρελθόν με τα spitfire να έχουν τη τιμητική τους. Πραγματικά πολύ όμορφα αεροπλάνα και με πολύ ωραίο ήχο. Το πρόγραμα τους περιελάμβανε διάφορα γρήγορα και αργά περάσματα μπροστά απο το κοινό και κάποιες μανούβρες όπως rolls και 4 point turns.
Το αξιοσειμίωτο στα spitfire αλλά και άλλα taildragger (με τρίτο ελεύθερο τροχό στην ουρά) αεροπλάνα είναι ο τρόπος που προσγειώνονται!
Λόγο της περιορισμένης ορατότητας προς τα εμπρός έρχονται downwind και εκτελούν ένα ανοιχτό κύκλο που τα φέρνει στο final (Αντί για Downwind -Base Leg-Final). Έτσι ο πιλότος βλέπει τον διάδρομο και κάνει τις απαραίτητες διορθώσεις μέχρι και το final όπου ουσιαστικά δε βλέπει πλέον το διάδρομο (!!!!!!!).
Μια εναλλακτική μέθοδο προσγείωσης για τον ίδιο λόγο της περιορισμένης ορατότητας ακολούθησε και το Pitts Special το οποίο έκανε το λεγόμενο Crab Approach όπου το αεροπλάνο έρχεται στο final με left ή right rudder για να βλέπει ο πιλότος το διάδρομο και διορθώνει το rudder λίγο πριν πατήσει στο διάδρομο... Περισσότερα για το Pitts όμως σε λίγο....Γιατί τώρα:

Ήταν η σειρά των ελικοπτέρων. Εδώ να πώ οτι δεν μου αρέσουν ιδιαίτερα τα ελικόπτερα αλλά το show ήταν πραγματικά ενδιαφέρον κυρίως λόγο του μεγέθους των ελικοπτέρων που πήραν μέρος.
Σε αυτό το σημείο του προγράματος πήραν μέρος τα Wasp που φαίνεται πάρα πάνω και Merlin:
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 1625759666
Το να βλέπεις ένα ελικόπτερο σα το Merlin να κάνει quick stop είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Σε αυτή τη μανούβρα το ελικόπτερο έρχεται με πολύ μεγάλη ταχύτητα και εκτελεί μια πολύ κλειστή στροφή με το ρότορα σε πολύ μεγάλη γωνία προς το εξωτερικό της στροφής. Στο τέλος αυτής της μανούβρας η ταχύτητα του έχει πέσει πολύ χαμηλά και μπορεί να κάνει hover ή να προσγειωθεί. Αυτό το έκανε και το Chinook.....Οπότε φανταστείτε θέαμα ΜΑΖΙ με το χαρακτηριστικό ήχο του Chinook (!!!!!!!)

Όσο το Merlin έκανε τα μαγικά του στον αέρα και προς το τέλος του προγράμματος του, ακούστηκαν κάποια spool ups προς τη μερικά των Red Arrows που μας απόσπασαν λίγο τη προσοχή.

Μετά το Taxying και αφού άλλαξε ο εκφωνητής (Τα Red Arrows έχουν το δικό τους εκφωνητή ο οποίος έφερε και το δικό του μικρόφωνο σε χρώμα κόκκινο....όπως είπε και ο εκφωνητής How much more......tarty can you get for the Red Arrows? :)
Τώρα για το show των Red Arrows δεν έχουν εφευρεθεί ακόμα λέξεις σε καμία γλώσσα εκτός φυσικά απο τις παγκοσμίως γνωστές βρεφικές εκφράσεις όπως:
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑαααααααααααα
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟοοοοοοοοοοοοοο
και
WOΟW
Εδώ μερικές photo:
Taxying:
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 8257663650
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 6639108322
Flying:
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 1711328626
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 6071067010
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 9020739986
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 0027280450

Κατά τη διάρκεια του Show είχαμε και live αναμετάδοση απο τον ασύρματο μέσα στα αεροσκάφη και αν κρίνω απο τα επιφωνήματα των πιλότων (Μετά απο κάθε εντολή του Leader επαναλαμβάνουν ο καθ' ένας τη θέση του για να είναι συγχρονισμένοι και για να καταλάβουν έγκαιρα τυχόν βλάβες στον ασύρματο. Οπότε και ακυρώνουν το perfomance)....το διασκέδαζαν με τη ψυχή τους :D

Επίσης ωραία στιγμή ήταν όταν 2 Arrows χάραξαν μια καρδιά στον ουρανό του Yeovilton και οι υπόλοιποι πέρασαν ανάμεσα σαν το βέλος στο κλασικό λογότυπο των απανταχού ερωτευμένων :)

Σε αυτό το σημείο είχαμε διάλειμα.....Αλλά μια στιγμή, βρισκόμαστε στο Yeovilton, έχουμε ένα αεροδρόμιο γεμάτο πτητικές μηχανές, έχουμε φέρει και μια έκθεση με αυτοκίνητα....Τι να κάνουμε ρε παιδία έτσι για διάλειμα; Δε στήνουμε μια κόντρα ανάμεσα σε ελικόπτερα Lynx και αυτοκίνητα;

Και εγέννετο κόντρα....και ήταν καλή :)

Ένα Lynx πάνω απο μία BMW (προδιαγραφών DTM) στην αρχή του διαδρόμου. Με το που δίνεται το σήμα, η BMW πέρνει το προβάδισμα και εξελίσεται πολύ γρήγορα στο μήκος του διαδρόμου. Όχι όμως για πολύ για το Lynx μετά απο μια "κλωτσιά" 90 μοιρών έχει αναπτύξει τη ταχύτητα του και φτάνει και ξεπερνάει τη BMW (!!!!!)....

Και έτσι ερχόμαστε αισίως στο Afternoon Display....Εδώ έχουμε πρώτο και καλύτερο το Typhoon το οποίο όπως και το F16 μας πόνεσε....Κάθε φορά που μας γυρνούσε.....τα οπίσθια του και βλέπαμε του κινητήρες του παθαίναμε προσωρινή κόφωση...Π Ο Λ Υ Δ Υ Ν Α Μ Η (!!!!!!)....Το show του typhoon ξεκινάει απο την απογείωση σε loop κατ' ευθείαν (!!!!!) και συνεχίζει με μια σειρά απο μανούβρες που επιδεικνύουν τα πολύ καλά πτητικά χαρακτηριστικά του.
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 3006028482
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 4610407122
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 6214785762
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 9229229810
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 6538641154
(Πως είπατε; Φακό; Ναι χρειάζομαστε έναν με μια καλή μηχανή απο πίσω του :) )
Και απο τη προσγείωση:
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 1027921682

Στη συνέχεια είχαμε το πλήρες show του Chinook. Εδώ να πώ οτι θα κυκλοφορήσει το DVD του Show (απο το οποίο δεν πάιρνω ποσοστά :) )με σκηνές απο μικροκάμερες μέσα στα αεροσκάφη... Και μόνο να βλέπεις το Chinook να το πετάει ο πιλότος του με αυτό το τρόπο στον αέρα είναι αρκετό....φαντάστείτε να το δούμε και απο το pilots view πως θα είναι :)
Εκπληκτική μανούβρα αυτή η Horseshoe turn όπου το Chinook ανέρχεται με μεγάλη γωνία και λίγο πριν "σταματήσει" στον αέρα, παρεκλίνει δεξιά (ή αριστερά) και διαγράφει τόξο μέχρι που αρχίζει να πέφτει. Εν το μεταξύ έχει διαγράψει ένα πέταλο. Επίσης εντυπωσιακή μανούβρα η προσγείωση στους δύο τροχούς και μετά η μετακίνηση με την όπισθεν:
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 5771108594

Με το που κατέβηκε το chinook, αναχώρησαν τα F16 που είχαν έρθει απο το βέλγιο και ετοιμάστηκε για το πρόγραμμα του η ερασιτεχνική ομάδα Tiger Club Turbulent Team....Τα αεροσκάφη τους είναι πολύ παλιά και σχεδιασμένα απο ένα γάλλο σχεδιαστή αεροσκαφών. Ήταν πολύ της μόδας το 60 όπου και τα πουλούσαν σε K.I.T. Σήμερα τα αεροσκάφη πετάνε με ένα modified κινητήρα απο Volkswagen beetle στα 1600 κυβικά. Οι πιλότοι τους είναι ερασιτέχνες πιλότοι με απλή PPL. Αλλά μπορούν να κάνουν αυτό:
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 0739762370
και αυτό:
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 3495122098

Στη πρώτη photo ένα ένα τα αεροπλάνα του club (3 συνολικά) πέρασαν κάτω απο δύο στήλους που τους κρατούσαν διοργανωτές. Το δεύτερο μέρος του Show τους περιελάμβανε βομβαρδισμό ενός μικρού στόχου. Σημάδευαν και άφηναν ενα μικρό αντικείμενο απο το αεροπλάνο με το χέρι :) που έπρεπε να πέσει μέσα σε ένα κουτί οπότε και ακουγόταν μια μικρή έκρηξη. Στο τρίτο μέρος του προγράμματος που φαίνεται στη δεύτερη photo παραπάνω, οι διοργανωτές άφηναν μπαλόνια και οι πιλότοι έπρεπε να οδηγήσουν το αεροπλάνο επάνω στο μπαλόνι και να το σκάσουν. Τα περισσότερα μπαλόνια βρήκανε προπέλες :). Πραγματικά πολύ εντυπωσιακό Show.

Αμέσως μετά είχαμε το Antonov το οποίο όμως και ακυρώθηκε :( :( :( δε κατάφερα να μάθω περισσότερα γι'αυτό. Επίσης είχε ακυρωθεί, προς απογοήτευση μου και η εμφάνιση του Ελληνικού Corsair. Αυτό είναι το γνωστό Corsair με τη Τίγρη......Κρίμα ρε παιδιά....Να έρθετε του χρόνου όμως :)

Και φτάνουμε τώρα πλέον προς το τέλος της εκδήλωσης.

Επίδειξη απο τα Black Cats του Βρετανικού Ναυτικού. Η ομάδα αυτή αποτελείται απο 2 falcon Learjet με τη τελευταία λέξη ηλεκτρονικού πολέμου και 4 αεροσκάφη ίδιου τύπου με αυτά των Red Arrows.
Μια πολύ κομψή επίδειξη, τα Falcon είναι πανέμορφα. Το show τους περιελάμβανε την εξομοίωση του ίχνους ενός Mirage 2000 καθώς εκτοξεύει πυράυλους.....Τα δυο Falcon μαζι με άλλα δυο αεροσκάφη εξομοίωναν το ίχνος του Mirage και τα εναπομίναντα δύο τους πυραύλους. Κατα τη στιγμή της εκτόξευσης τα δύο αυτά αεροσκάφη επιτάχυναν πολύ γρήγορα προς το "στόχο" τους. Αυτή η άσκηση υποστηρίζει την εκπαίδευση χειριστών ραντάρ αλλά και τη γενικότερη εκπαίδευση ανταπόκρισης στα πλοία του πολεμικού ναυτικού.

Με τα Black Cats να ολοκληρώνουν το πρόγραμα τους, είχαμε την εμφάνιση του κλασικού Lancaster μάζι με Hurricane και Spitfire στο Battle Of Britan Memorial Flight:
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 1869945698
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 0589422450
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 9373670274

Οι ήχοι αυτών των αεροπλάνων είναι πολύ "γεμάτοι" και αρμονικοί. Αυτό το Lancaster εν τω μεταξύ πρέπει να είναι και το μοναδικό που πετάει στο κόσμο (νομίζω)

Στη συνέχεια είχαμε την επίσκεψη του jet Hawker Hurricane Bluenote...Να που μιλάγαμε για ήχο πριν λίγο....Τα hurricane Αυτού του τύπου κάνουν ένα χαρακτηριστικό αρμονικό ήχο σαν να ακούς πολύ μεγάλα φλάουτα ο οποίος μαζί με το φαινόμενο doppler δημιουργούν ένα πολύ εύηχο άκουσμα καθώς περνάει το αεροπλάνο. Ο ήχος προέρχεται απο τον άερα που αναρρωφάται στις εισαγωγές και δεν υφίσταται σε όλα τα Hurricane. Προς καλή μας τύχη αυτό που είχε έρθει στο show ήταν Bluenote (!!!!!!)....
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 2228139794
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 1141929762
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 5825523506
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 5342329490
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 4337146178

Προ τελευταίο group ήταν τα αντίστοιχα ελβετικά Red Arrows :) τα οποία λέγονται Patrouille Swiss.
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 9588781298
Το show τους ήταν παρόμοιο με των Red Arrows με εξαίρεση 3 νούμερα.
Το ένα ήταν η διαδοχική εκτέλεση κάποιων σχηματισμών, το άλλο ήταν ένα πολύπλοκο corkscrew με 4 αεροπλάνα και το τρίτο ήταν το λεγόμενο πέρασμα του τούνελ (!!!!!). Σε αυτή τη μανούβρα 5 αεροπλάνα σχημάτισαν ένα τούνελ (ένα ανοικτό τρίγωνο) και ένα 6 αεροπλάνο πέρασε μέσα απο αυτό το τούνελ με πολύ μεγάλη ταχύτητα ερχόμενο απο την αντίθετη κατεύθηνση.....Πολύ καλή παρουσία.

Το τελευταίο μέρος του show ήταν μια στρατιωτική άσκηση με αφορμή την επέτειο της μάχης των Falklands. Συμετείχαν πάνω απο 20 ελικόπτερα κάθε τύπου, 2 harrier, καταδρομείς και μια βάρκα πάνω σε μια νταλίκα η οποία ήταν το εχθρικό πλοίο :)
Το πιο εντυπωσιακό πράγμα ήταν το φινάλε όπου είχαμε όλα αυτα τα ελικόπτερα μπροστά μας σε διπλή σειρά. Μια μεγάλη έκρηξη που έβαψε το υπόβαθρο κόκκινο σηματοδότησε το "τέλος της παράστασης". Τα ελικόπτερα έστριψαν...."Υποκλίθηκαν" και αποχώρησαν ένα ένα για να προσγειωθούν...
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 4181628226
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 0145745234
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 0469600610
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 7908554098
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 3937442178
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 4326068626
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 3239858594
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 3563713970
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 3822798274
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 1261751762
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 1585607138
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 3319527922
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 1211878930
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 9977407794



Το 2007 Air Day ήταν πια παρελθόν κι εμείς έπρεπε να πάρουμε το δρόμο της επιστροφής:
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 1316166594

Η τελευταία έκπληξη της ημέρας ήταν......ένα σύννεφο on approach to Yeovilton :)
http://picasaweb.google.com/athanastasi ... 9467601890

Πολλούς Χαιρετισμούς
thanOS
 
Top