Στη σκιά των γιγάντων

Όποιος κάνει ένα ταξίδι έχει πολλές ιστορίες για τους φίλους του... Θέλουμε να τις ακούσουμε
Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2148
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 312

Στη σκιά των γιγάντων

Δημοσίευσηαπό flesland » 21 Ιουν 2009, 02:23

Ακολουθεί περιγραφή ενός ταξιδιού που είναι στην κατηγορία «δεν ξεχνώ»:το καταλαβαίνεις όταν μετά από 6 μήνες παραμένει αναλοίωτο...
Τον Νοέμβρη 08 αποφάσισα να επισκεφτώ φίλους στην χρωματιστή Ινδία. Το σχέδιο ήταν Αθήνα-Ντουμπάι-Καλκούτα κ επιστροφή από Ν.Δελχι κ’ πίσω με stopover 1 βδομάδας στα Εμιράτα. Τίποτα καλύτερο από τα 530E της Emirates με βολικές συνδέσεις κ βασικά χωρίς ανταγωνισμό (γύρω στα 750 Ε ήταν η Qatar) .


Τα πάντα ήταν έτοιμα , ώσπου έρχονται τα μαύρα νέα από την Βομβάη, 3 μέρες πριν το ταξίδι. Τρομοκρατία στην πόλη, το ίδιο κ στα ΜΜΕ κ είναι όταν αρχίζεις να σκέφτεσε αν πραγματικά αξίζει...στο ζουμί, η απόφαση ήταν αλλάγη σχεδίου: ΑTH-DXB-CCU κ μετά απο σύντομη παραμονή σε μια από τις πιο μολυνσμένες πόλεις του κόσμου, απόδραση από το ινδικό τρομοπεριβάλλον στο Νεπάλ, όπου θα περνούσα τον χρόνο μου αντί του τρομοστόχου Ν.Δελχί.

Σκέλος Α:
ΑΤΗ-DXB. Πτήση χωρίς τπτ ιδιαίτερο με Α330-200, οι Ασιάτισες α/σ με τα ωραία καπέλα κ’ οι θορυβώδεις Ελληνοαυστραλοί να λένε πόσο τους βολεύει η Emirates. Επιλογή από 2-3 δυτικές ταινίες (οι άλλες ήταν αραβικές, ινδικές κτλ) στην οθόνη. Αυτό που θυμάμαι πιο πολύ είναι η 3ωρη αναμονή στο URL σούπερ τερμιναλ της Emirates, με free wifi κ rolex στους τοίχους. Ωρα 01:00 κ φτάνει η στιγμή της επιβίβασης για Καλκούτα. Το Α330 τιγκαρισμένο με ινδούς, 5-6 Εγγλέζους σε αποικιοκρατικό στυλ κ μένα. Δυστυχώς για μένα ήθελα παράθυρο: το μόνο διαθέσιμο στο online check-in ήταν στην τελευταία σειρά στην Α.Δίπλα μου μια γυναίκα (μαντεύω) φουλ μπούρκα, τρύπα στο ύψος των ματιών κ λουσμένη με αραβικό άρωμα (από αυτο που φτιαχνεται αναμυγνίοντας άλλα αραβικά αρώματα). Οι αισθήσεις ερεθίστηκαν περισσότερο : σύντομα η πόρτα της τουαλέτας άρχιζε να ανοιγοκλίνει ακριβώς πίσω μου, προσφέροντας απύθμενα αρώματα.Φαγητό ομελέτα κ κάτι λαχανικά κ φυσικά κάρυ στο πρώτο σερβίρισμα, σαλατο-πιάτο στο δεύτερο. Αξέχαστη διαδρομή, βλέποντας τα φώτα του Ισλαμαμπάντ περνώντας από το Πακιστάν κ αργότερα ξημερώνοντας τις URL απέραντες εκτάσεις της Ινδίας. Προσγείωση στην URL "θολή" Καλκούτα on time κ ταυτόχρονα στο τι μπορεί να ονομαστεί «International Airport» ή url Netaji Subhas Chandra Bose International Airport. Τούρκικες τουαλέτες του 1950, ταβάνια με τρύπες κ ουρά διαβατηρίων που συναντάς μόνο στο Stansted. Ταρίφες που προσπαθούν να σε πείσουν ότι το ταχύμετρο του url σαράβαλου τους είναι ταξίμετρο κ ότι η διαδρομή 3 Ε προς την πόλη κοστίζει 30 Ε (λίγο παρακάτω από τον μέσο μηνιαίο).


Σκέλος Β
Έπειτα από ολιγοήμερη παραμονή στην Καλκούτα, έφτασε η ώρα του Κατμαντού! Στο Κόλκατα Ιντερνασιοναλ σου σκανάρουν την αποσκευή στον χώρο κ που είναι ταυτόχρονα κ για την αναμονή των επιβατών. Μολίς περάσει από το σκάνερ στην δένουν με ταινία κ μέτα μπορείς να την κάνεις τσεκ-ιν (τι σας θυμίζει..?- εν το μεταξύ μπορείς να βάλεις όσα εκρηκτικά σου περισσεύουν).

Σκηνή «Α» :
Πηγαίνοντας να περάσω για έλεγχο διαβατηρίων, ο βλοσυρός Ινδός με σταμάτησε κ με ύφος απασχολημένου μού είπε να γυρίσω πίσω στον χώρο αναμονής κ θα ανακοινώσουν πότε είναι η "σωστή" ώρα. Φεύγοντας προς τα πίσω, γύρισα το κεφάλι μου στο PC του, και είδα ότι ήταν σε προχωρημένη πασχέντζα...

Το url A320 της AirIndia περίμενε για την 1,5 ώρα πτήσης (εναλακτικά γύρω στις 50 ώρες με τρένο κ λεωφορείο, ναι 50). Οι αεροσυνοδοί αγέλαστες, με χαρακτηριστική παραδοσιακή στολή που αφήνει κοιλιά κ πλάτη έξω, σέρβιραν ρύζι με κάρρυ, σαλάτα, κ επιδόρπιο, πολύ νόστιμα κ χορταστικά , συν ατομικό μπουκαλάκι νερό -η LH τα σερβίρει τα ανάλογα σε πτήσεις για Αμερική. url Απίστευτη θέα στα Ιμαλάια κ άφιξη στο url ΚΤΜ, ένα αεροδρόμιο μοναδικής αρχιτεκτονικής από κόκκινο τούβλο . Ένα αεροδρόμιο που οι πιλότοι περνούν από ειδική εκπαίδευση για να προσεγγίσουν. Αρκετές url αραβικές url συνδέσεις, καθώς οι Νεπαλοί εργάτες έχουν μεγάλη πέραση στον Κόλπο ως αναρηχητές σε τεράστιες σκαλωσιές, κάπου όπου οι Ινδοί συνάδελφοι τους υστερούν. Αφού χάζεψα λίγο ένα από τα συνολικά 2 Β757 της url Nepal Airlines, xωρίς ιδιαίτερη καθυστέρήση έφυγα, καθώς είχα βγάλει την βίζα στην Καλκούτα κ κατευθύνθηκα για το «ξενοδοχείο».

Όχι, μην ξεγελαστείτε κ πληρώσετε 12 δολάρια την βραδιά: ένας αρουραίος μπορεί να εμφανιστεί από τις σωλινώσεις όσο κάνετε μπάνιο ( πληρωστε 100 ανεπιφύλακτα κ μείνετε σε 5στερο εκτός αν θέλετε xtreme περιπέτειες με τροκτικά, εγώ πάντως το μετάνιωσα). Η Κατμαντού σαν πόλη ασφυκτιά από την παρουσία του στρατού παντού κ βομβιστικές επιθέσεις (όχι μολώτοφ) μια κάθε 2 βδομάδες. Επίσης πίθηκοι, κανένας κανόνας υγιεινής κ url άνθρωποιπου πλένουν τα δόντια τους στο ποτάμι δίπλα από την λάσπη των γουρουνιών. Ηλεκτρικό υπάρχει για όποιον έχει γεννήτρια, κοινώς τα κρεοπωλεία δεν έχουν ψυγεία κ το κινητό δουλεύει μόνο με ντόπια ΣΙΜ. Ενδιαφέροντα θέματα από url κάψιμο νεκρών με 2 Ε (!) έως απίστευτου κάλους παγόδες κ ναούς από τις 3 κύριες θρησκείες Η 3μερη εκδρομή στην δεύτερη μεγαλύτερη πόλη Πόκχαρα αξίζει εφόσον έχετε όρεξη για πεζοπορία (συνηστώ μόνο με οδηγό, γύρω στα 15δολ την μέρα) στην φύση. Απέχει περίπου 150χλμ από την πρωτεύουσα κ 8 ώρες με «λεωφορείο» (φοράτε κράνος). Η αεροπορική σύνδεση γίνετε συνήθως με Dornier 228 , αλλά μετά τους άμοιρους Γερμανούς , θύματα της Yeti δεν το πολυεμπιστεύομαι. Αν πάντως έχετε χρόνο, θέληση κ θάρρος μπορείτε να πετάξετε για την Lukla ,διάσημο αεροδρόμιο για τρελούς.

Συνεχίζεται..
0 x


Άβαταρ μέλους
JFK
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 01 Σεπ 2007, 01:35
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Τοποθεσία: LON

Re: Στη σκιά των γιγάντων

Δημοσίευσηαπό JFK » 21 Ιουν 2009, 05:44

Εξαιρετικό trip report μέχρι στιγμής... σε ζηλεύω απίστευτα & περιμένω με αγωνία τη συνέχεια.
Να σε ρωτησω μόνο την τιμή αυτή με την emirates πόσο καιρό πριν την πτήση σου , την βρήκες?
0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3601
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 704

Re: Στη σκιά των γιγάντων

Δημοσίευσηαπό aakunz » 21 Ιουν 2009, 20:58

Ένα ταξίδι σε Κατμαντού, Μπουτάν και Δελχί ήταν σχεδιασμένο για αυτό το φθινόπωρο. Δυστυχώς (ή ευτυχώς) η υλοποίηση πήρε παράταση για το μακρινό μέλλον... ίσως να μη γίνει και ποτέ... Χαίρομαι που κατάφερες και πήγες πάντως και σε θαυμάζω για το θάρρος που είχες.
0 x

Άβαταρ μέλους
fotis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1715
Εγγραφή: 04 Φεβ 2007, 18:55
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): IMP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Τοποθεσία: Athens/Munich
x 1
Επικοινωνία:

Στη σκιά των γιγάντων

Δημοσίευσηαπό fotis » 21 Ιουν 2009, 21:25

Μήπως να φτιάξουμε έναν αδριάντα με τη μορφή σου στην πρόσοψη τούτου του φόρουμ?

Ήρωας!!!
0 x
Πετάει ο γάιδαρος!

http://www.videoart.gr
my flight memory statitics


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2148
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 312

Re: Στη σκιά των γιγάντων

Δημοσίευσηαπό flesland » 22 Ιουν 2009, 22:34

Σκέλος Γ
Έπειτα από 10 μέρες εισπονοής σκόνης, ήρθε η ώρα της επιστροφής στη Καλκούτα. Not so fast: Στο τσεκ-ιν του ΚΤΜ σε ενημερώνουν ότι για κάποιο λόγω πρέπει να πληρώσεις 25 δολ χαράτσι, κάτι σαν έξτρα φόρο στον ντόπιο μονάρχη. Στήσιμο εκ νέου στην ούρα της ΜΠΑΝΚ ΟΦ ΝΕΠΑΛ για να αγοράσω το κουπόνι.
Σκηνή «Β»:
Μπροστά μου υποψιασμένος αμερικανός τουρίστας που άλλαζε συνάλλαγμα: έστω κ μετά από μόνο 10 μέρες, δεν σου κάνει πια καμια έκπληξη ότι τα δολάρια που έδωσε ο ταμίας (!) ήταν πλαστά. Φυσικά ζήτησε συγγνώμη κ το χαρτί μπήκε στο συρτάρι για τον επόμενο. Δηλαδή εμένα. Ζήτησα να πληρώσω με κάρτα: μου έβγαλε μια αίτηση να συμπληρώσω κ έτοιμος. Δεν ξέρω αν προσέθεσε μηδενικά στο τέλος πάντως εγώ ακόμα περιμένω να δω την πληρωμή στον λογαριασμό μου...

Το σκηνικό στο ΚΤΜ συνδιάζεται με συχνές διακοπές ρεύματος κ μετά απο 10-15’’ τον ήχο της βενζινογενήτριας στην διαπασόν . Στον έλεγχο ανοίγουν το πορτοφόλι σου μόνοι τους ψάχνοντας ίσως να μην εξάγεις τις πολύτιμες νεπαλέζικες ρούπιες. Στην αναμονή έχεις την ευχαρίστηση-υποχρέωση να δεις κ να ακούσεις Μπόλιγουντ με υπόθεση Ξανθόπουλο πάλι στην διαπασόν. Επίσης, η Αιρ Ινδια κουβαλάει τους δικούς της σεκιουρτάδες για έλεγχο πάνω στην url κλίμακα, κ’ επειδή δεν έχουν μπίπερ χρησιμοποιούν την χούφτα τους...Τουλάχιστον η διαδρομή του άδειου Α320 (γύρω στους 35 επιβάτες) παράλληλα με τα Ημαλάια σε αποζημιώνει, ιδιαίτερα για τα 150Ε return του εισητηρίου (το οποίο έκλεισα τελευταία στιγμή)...


Σκέλος Δ
2 μέρες ακόμα στην Καλκούτα ήταν αρκετές για να υποκύψει το στομάχι μου στα τοπικά μικρόβια, παρά τα 3 διαφορετικά χάπια που έπαιρνα (έπινα?) πιστά καθημερινά..Και μετά η επίσκεψη στα γραφεία της Αιρ Ινδια:
Σκηνή «Γ»:
... Έλληνας φίλος ήθελε να αλλάξει το εισητήριο του για Λονδίνο-αφού είχαν κατάργησει το τοπικό απευθείας δρομολόγιο:υπήρχαν 5 «ορατοί» υπάλληλοι (μετά αρχίζαν να βολτάρουν κ άλλοι χωρίς προφανή απασχόλιση) , με τους 4 σε πηγαδάκι κ μία στο γραφείο χωρίς να εξυπηρετεί. Το κόλπο, αν δεν θες να περιμένεις για 5-6 ώρες, είναι ότι πρέπει να ρωτάς συνέχεια αν μπορεί να σε εξυπηρετήσει και αφου φας 5-6 άκυρα θα σου πει να πάρεις τηλέφωνο (στο τηλ. Κέντρο της Καλκούτας που είναι στο διπλανό γραφείο). Τότε λες το «αυτοί μου είπαν να έρθω σε σας» κτλ (όπως πράγματι είχε γίνει μετά απο 15 μέρες συνεχόμενων τηλεφωνημάτων, που ως «εκ θαύματος» τα email επιβεβαίωσης δεν έφταναν ποτέ)... η πρόταση της κυρίας ήταν να πληρώσει εξτρα για να πάει στο Δελχί κ από εκεί Λονδίνο. Για να μην πολυλογώ όλα στην Ινδία είναι θέμα παζαριού, κ έτσι όταν είδαν ότι ;'επρεπε να κλείσουν κ δεν φεύγαμε συμφώνησαν, κ κάναν την δουλειά σε 5 λεπτά...

Φτάνοντας στο Κόλκατα Ιντερνάσιοναλ , είχα φυλάξει γύρω στα 20 Ε σε ρούπιες για να αγοράσω αλκοόλ, δώρο ως φιλοξενούμενος στο Αμπου Ντάμπι. Και όμως, ο Ινδός πωλητής μου είπε με περίσσια φυσικότητα «only US dollars σιρ». Μην έχοντας τι να κάνω τις ρούπιες έδωσα γύρω στα 3 Ε (σσ μέσος μισθός στα 40Ε?) για μια url πορτοκαλάδα, που ήρθε από μακριά: αισχροκέρδια κ Ελλάδα πάνε μαζί ακόμα κ στην Ινδία..

Σκέλος Ε
Ήρεμη πτήση με Α330-200 όπου για μια ακόμη φορά σέρβιραν κάρυ. Ωραία θέα στο σύντομο διάστημα πάνω από τα Εμιράτα κ άφιξη στο πολύ κυριλέ url τερμιναλτου Ντουμπάι. Στον δρόμο για Αμπου Ντάμπι νόμιζα ότι θα την έβγαζα καθαρή, ήλπιζα ότι θα άντεχα να περιμένω με τους ντόπιους στην ανθρώπινη ουρά χιλιομέτρων για να πάρω το λεοφορείο..μετά από 15 λ κάτω από τον καυτό ήλιο κ ενώ τα πάντα σκοτείνιαζαν γύρω μου, ήρθε ως απο μηχανής θεός ο ταξιτζής-πειρατής. Με 100 δολ προσφέρονται για την 1,5 ώρα διαδρομή, τιμή που πέφτει στα 50 με 60. Ενώ το Άμπου Ντάμπι κινείται σε ρυθμούς διαφορετικούς από το όλο κ πιο «δυτικό» Ντουμπάι , ένιωθα σαν να ήμουν πίσω στην Ευρώπη. Ήταν το σοκ μεγάλο βλέπετε με την Ινδία.. Στο Εμιράτο αυτό που αξίζει σίγουρα είναι το μνημείο χλιδής url Emirates palace (παραγγείλτε χωρίς φόβο, Αθηναικές τιμές ποτού).

Έπειτα από μια βδομάδα παραμονής, μπήκα στο Β777-300ER για την μεγάλη επιστροφή στο ΕΛ Βεν. ICE σύστημα ψυχαγωγίας, από τα καλύτερα, με επιλογές ταινιών, σειρών (top gear, friends, 24 κτλ), βιντεο κλιπ, παιχνίδιων.. Πτήση πάνω από τα χιονισμένα urlΑλτάϊα Όρη, κ δίσκο κρεάς με τι άλλο?Me κάρυ φυσικά...

Βαθμολογία :
Emirates ATH-DXB-ATH: 9
(γιατί ξανά κάρρυ?)
Emirates DXB-CCU-DXB: 7
(βλαβερό για την όσφριση)

Αir India CCU-KTM-CCU: 9
(φτηνά -περίπου 1/10 της τιμής αν έχετε ινδικό διαβατήριο- άνετα κ υποψιάζομαι με url ξυπόλιτες url αεροσυνοδούς)

Η Εmirates μπορεί και προσφέρει υψηλή ποιότητα σε πολύ προσιτές τιμές, ιδιαίτερα αν υπάρχει κ άλλο σκέλος πέρα από το DXB. Η ταπεινή γνώμη μου όμως είναι ότι η Gulf Air είναι καλύτερη στα σημεία σε ανάλογο δρομολογίο με ίδιο αεροσκάφος (αν κ ακριβότερη).
Τελευταία επεξεργασία από flesland σε 22 Ιουν 2009, 23:02, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
0 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2148
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 312

Re: Στη σκιά των γιγάντων

Δημοσίευσηαπό flesland » 22 Ιουν 2009, 22:43

JFK έγραψε:Εξαιρετικό trip report μέχρι στιγμής... σε ζηλεύω απίστευτα & περιμένω με αγωνία τη συνέχεια.
Να σε ρωτησω μόνο την τιμή αυτή με την emirates πόσο καιρό πριν την πτήση σου , την βρήκες?


Ευχαριστώ για τα λόγια σου! Το εισητήριο το είχα κλείσει 1 μήνα πριν την πτήση (530Ε). Λόγω των γεγονότων μου κόστισε άλλα 20Ε η αλλαγή + 30Ε η διαφορά Καλκούτα-Ντουμπάι από Δελχί-Ντουμπάι που ήταν αρχικά.

Σχετικά με την ασφάλεια του θέματος: όσο είσαι στην Ευρώπη κ διαβάζεις τις ταξιδιωτικές οδηγίες, τόσο περιμένεις να δεις κάποιου είδους "πόλεμο". Στην πραγματικότητα, φυσικά κ δεν είναι Ελβετία αλλά πιο πολύ κινδυνεύεις από τα γυμνά καλώδια που είναι μερικά εκατοστά από το κεφάλι σου ή τα τρωκτικά που είναι παντού..τώρα για τοπική πτήση στο Νεπάλ, ο καθένας την ευθύνη του εαυτούλι του,,, :D
0 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2148
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 312

Re: Στη σκιά των γιγάντων

Δημοσίευσηαπό flesland » 24 Αύγ 2010, 11:12

Για όσους έχουν στα πλάνα τους την περιοχή, η Budhha Air ξεκίνησε χτες πτήσεις μεταξύ ΚΤΜ και Paro ως πρώτο διεθνή προορισμό της, κάνοντας την έτσι και την πρώτη διεθνή εταιρεία που πετάει στο Μπουτάν. Οί πτήσεις θα γίνονται με Beech 1900D και τιμές φιξ στα $228 oneway 8) .

Οι άλλη επιλογή είναι η Druk Air με πιθανότερες συνδέσεις σε ΒΚΚ ή DEL.

http://www.buddhaair.com/
http://www.myrepublica.com/portal/index ... s_id=22475
0 x



Επιστροφή σε “Trip-Reports”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες