Στην Αθήνα με ΑΖΙ

  • Thread starter Jimis
  • Ημερομηνία δημιουργίας

Jimis

Business-Class-Member
Εγγραφή
21/08/2010
Μηνύματα
254
Likes
0
Μόλις γύρισα από το προηγούμενο ταξίδι μου από την Θεσσαλονίκη προς Αθήνα και πίσω σε μία μέρα (βλ. Στην Αθήνα για καφέ και πίσω με Aegean και Cyprus(με φώτο!) είπα στον εαυτό μου οτί αυτό το ταξίδη θα το κάνω! Έτσι ξαναξεκίνησα να μαζεύω τα 2 ευρώ την ημέρα χαρτζηλίκι και περίμενα κάποια προσφορά. Και σκάει η ανακοίνωση της ΑΖΙ. Έτσι και εγώ, πήρα ότι είχα μαζέψει, τα μέτρησα και -ευτυχώς- έβγαιναν τα 48,64€! Στοιχεία πτήσεων:

LGTS-LGAV
Astra Airlines AZI804
British Aerospace BAe 146-300
Departure time Indicated/Actual: 16:45/17:27
Arrival time Indicated/Actual: 17:40/18:10

LGAV-LGTS
Astra Airlines AZI805
British Aerospace BAe 146-300
Departure time Indicated/Actual: 21:30/21:50
Arrival time Indicated/Actual: 22:20/22:12
Πρώτες ώρες της εβδόμης Ιουλίου, ετοιμάζομαι για να πάρω το ΚTΕΛ για Θεσσαλονίκη. Δεν ξέρω γιατί, αλλά η διαδρομή κράτησε ασυνήθιστα πολύ -1 ώρα και 20 λεπτά-. Μόλις φτάνω πέρνω το 78 για το αεροδρόμιο. Μετά από 57 λεπτά φτάνω στο "Μακεδονία" και ανεβαίνω στο "goodbye" για λίγα λεπτά. 2 ώρες πρίν την καθορισμένη ώρα αναχώρισης πάω στο Check-In για να παραλάβω τα εισιτήρια και μετά σωματικό έλεγχο. Πέρασαν οι 2 ώρες, το Boarding είχε εμφανιστεί στο gate 12 αλλά δεν μας είχαν φωνάξει ακόμα. Δίπλα η πτήση για Χανιά είχε καθυστέρηση για τις 17:00 όμως ξεκίνησαν Boarding στις 16:20 και μας καθυστέρησαν 1 ώρα. Μπαίνουμε στο λεωφορείο και μας πάει στο αεροσκάφος μας στο stand 18. Στοιχεία αεροσκάφους:
Astra Airlines British Aerospace BAe 146-300 SX-DIX Erriki

Εγώ είχα την θέση 4Α. Πάρα πολύ άνετη. s/u και ξεκiνάμε taxi. Via F, C, A για το h/p A του 16. LEKPO1B dep. 80. V1. Rotate. V2. Possitive Rate. Gear Up. Λίγο μετά την απογείωσή μας από το αεροδρόμιο "Μακεδονία" 1 και 2. Στο cruise έβγαλα αρκετές φωτογραφίες, ανάμεσα σε αυτές αυτή και αυτή. Μετά από περίπου 10 λεπτά cruise αρχίσαμε κάθοδο, η οποία την περισσότερη ώρα ήταν συνεχόμενη. Σταθεροποιηθίκαμε στα 3000 πόδια, πήραμε την τελευταία στροφή για τις 034 μοίρες και αρχίσαμε ILS στον 03L. touchdown runway 03L. Vacate via A11, taxing via A, A13, K, C για το stand B55.

Astra Airlines Rating:
Crew: 3/5
Service: 5/5
Aircraft: 2/5
Πληρώτητα: 60%

Φιλικά

Δημήτρης
 
good one Jimmys!!!!!Keep flying!!!! :great: :great:
 
Κάποια πράματα που ξέχασα να πω/ρωτήσω:

1) Είχαμε 1 ώρα καθυστέρηση
2) Στα taxiways τα έκανα λίγο σαλάτα. τα σωστά είναι F, E, A για το h/p A του 16.

3) Γιατί το BAe δεν έχει reverse;
4)Γιατί η ΑΖΙ παρκάρει στο cargo;

Αναμένετε την συνέχεια σύντομα!

Φιλικά

Δημήτρης
 
Όσον αφορά την ερώτηση 3, το αεροσκάφος σχεδιάστηκε ως short takeoff-and-landing (STOL) με χαμηλές ταχύτητες απο/προσγείωσης, οπότε δε χρειάζεται reverse για να επιβραδύνει. Το μεγάλο αερόφρενο της ουράς, αρκεί για το σκοπό αυτό.

Για την ερώτηση 4, ο μόνος αρμόδιος είναι τοαεροδρόμιο. Μην ξεχνάμε ότι στις θέσεις αυτές σταθμευουν και η Α3 και άλλες εταιρίες.
 
Jimi γιατι η κακη βαθμολογια (2/5) για το jumbolino?
 
Jimis":231fkesa said:
...Έτσι ξαναξεκίνησα να μαζεύω τα 2 ευρώ την ημέρα χαρτζηλίκι και περίμενα κάποια προσφορά. Και σκάει η ανακοίνωση της ΑΖΙ. Έτσι και εγώ, πήρα ότι είχα μαζέψει, τα μέτρησα και -ευτυχώς- έβγαιναν τα 48,64€!...
Ειλικρινά, γουστάρω που ένας πιτσιρικάς, αντί να φάει το χαρτζιλίκι του σε παγωτά και περιοδικά, μετράει τα χρήματά του παρακαλώντας να είναι 48,64€ για να κάνει ένα ταξίδι με αεροπλάνο!
Εύχομαι και δικά μου παιδιά να κάνουν παρόμοιους υπολογισμούς όταν μεγαλώσουν!
 
@ Τolis. Επειδή κι εγώ πέταξα με το ΒΑe της για Σητεία, στα πλαίσια εκδρομής του Συλλόγου ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ, έχω να σου πω ότι το αεροπλάνο τα δείχνει τα 21 χρόνια του. Σκέψου,δε, ότι τα τελευταία χρόνια πετάει χωρίς σταματημό. Τα καθίσματα είναι χάλια, τα τραπεζάκια το ίδιο, τα παράθυρα πιο βρώμικα κι από λεωφορείο της ΔΕΗ στην Πτολεμαϊδα, οι μοκέτες βρώμικες και φθαρμένες. Οπότε το 2/5 είναι ΠΟΛΥ καλός βαθμός.
 
tolis o flying doc τα λέει όλα. Να φανταστείς, τα κτελ που πήγα στο αεροδρόμιο είχα πιο καθαρά παράθυρα(δεν μ'αρέσει που κακολογώ το ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ και ΟΧΙ την εταιρία αλλα ότι είδα λέω)

flying doc, για τα reverse σκέφτηκα πως αν είχε και rev. θα είχε το περιθώριο να σταματήσει και σε πιο μικρούς διαδρόμους αλλα είχα ξεχάσει τα speedbrakes(;) στην ουρά.

Ένα λάθος που έκανα: στην επιστροφή: Arrival τime A/I 22:20/22:32 και όχι 22:12

Φιλικά

Δημήτρης
 
Επίσης ξέχασα να πω πως εκείνη η ημέρα στο Μακεδονία ήταν η τυχερή μου μιας και ήρθε το ΟΥ-ΚΗΕ (SAS MD-82 Star Alliance livery) καθώς και το SX-DVQ (Aegean Airbus A320 Star Alliance livery). Και μερικά ακόμα(πχ SX-DIO, LX-ALG)

Επίσης σε αυτό το σκέλος της πτήσης δεν έχω φωτογραφίες γιατί η καινούρια μου CANON 400D σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού αργεί να αποτυπώσει την φωτογραφία με αποτέλεσμα να βγαίνει παραπάνω από θολή.(καμιά λύση; ) Οι μόνες φωτογραφίες που έχω είναι από το σπόττινγκ στο Ελ. Βενιζέλος.

Μετά την προσγείωσή μας στο LGAV το πρώτο πράγμα που είδαμε μετά τον Κ ήταν τα Dashάκια της ΟΑ (μποστά είναι το SX-OBE και δίπλα το SX-BIU). Λίγο πιο δίπλα ήταν το SX-GJJ για το οποίο δεν έχω (ακόμα) πληροφορίες και το (πρώτο στην συλλογή μου!) 717 της Blue1 με reg OH-BLI.

H τελευταία φωτογραφία που έχω πριν μπώ στο αεροδρόμιο είναι της Lufthansa A321 D-AIBM αλλά η φωτογραφία είναι κακής ποιότητας μιας και πάρθηκε -κυριολεκτικά- σε ένα δεύτερο!

Μόλις μπήκα στο Ελ. Βενιζέλος είδα κάτι που δεν θα ξαναδώ. (μην ανυσηχείτε, δεν έχει άλλη Malev σε αυτό το τριπ ριπορτ)

Ανεβαίνω στα McDonalτs για το γνωστό χόμπυ. Αφου τίμησα το Double Cheese Burger και την πορτοκαλάδα βγάζω την φωτογραφική μου. Μερικές από τις φώτογραφίες μου. ΠΡΟΣΟΧΗ! Είμαι ΝΕΟΣ με την 400D οπότε θέλω γνώμες:

Aegean Airlines Airbus A320 SX-DVG (Ξέρω, ήθελε λίγο πιο πολύ κόψιμο μπροστά)
Aegean Airlines Airbus A320 SX-DVG(2)
Aegean Airlines Airbus A320 SX-DVU
Olympic Dash 8-Q400 SX-OBH
Aegean Airlines Airbus A320 SX-DVJ
Aegean Airlines Airbus A321 SX-DVO
Olympic Dash 8-Q100
Air France Airbus A321 F-GTAI
Lufthansa Airbus A321 D-AIRM
Blue1 Boeing 717 OH-BLI
Lufthansa Airbus A321 D-AIRD
Alitalia Airbus A321 EI-IXJ
Olympic Air Airbus A319 SX-OAJ
Aegean Airbus A320 SX-DVH
Olympic Dash 8-Q100 SX-BIR
Aegean Airbus A321 SX-DVZ
Olympic Air Dash 8-Q400 SX-OBH
Aegean Airbus A320 SX-DVR
Jetairfly Boeing 737-700 OO-JAR (το πρώτο και μοναδικό Boeing στον Βενιζέλο!)

Μιας και η ώρα για το check-in είχε φτάσει, κατέβηκα κάτω, κλασικά όπως την προηγούμενη φορά πόση ώρα να βρώ τα check-in counτers(την επόμενη φορά που θα πάω θα αφήσω σημάδια για να τα βρίσκω!)και ζητάω θέση 4Α. Κατεβαίνω κάτω στο gate και περιμένω. Όσο περίμενα έβγαλα από κοντά το Jetairfly

Jetairfly Boeing 737-700 OO-JAR

Αρχίζουμε boarding με 20 λεπτά καθυστέρηση. το αεροσκάφος πάλι το ίδιο, τίποτα το ιδιαίτερο. Stand number B50 taxi via Y1 C D8 D to h/p runway 03R D2. NEVRA1J departure. Στο cruise μας σέρβιραν τον χυμό. Προσγείωση στον 34, αν δεν πήγαμε με vectoring θα είχαμε OSMOS1H arrival, vacate via B, via C A F to stand number 15.

Πρίν την προσγείωση άλλαξα θέση.

Και με την είσοδό μου στο αεροδρόμιο βλέπω ότι εξελίχθηκε.

Και μετα από αυτό το ταξίδι στο αεροδρόμιο είπα πως θα επιστρέψω σύντομα(δεν το βλέπω όμως αφου αρχίζουν σε 1,5 μήνα τα σχολεία)και αυτή την φορά θα πάω κάπου πιο μακριά(μπορεί να μην είμαι one-day τrip).

raτing ίδιο με το προηγούμενο.

Θα ξαναπετάξω με την ΑΖΙ;

Φυσικά! Μία μέτρια προς καλή εταιρία που εξελίσετε.

Ευχαριστώ για το διάβασμα!

Φιλικά

Δημήτρης
 
Λοιπον απο οτι βλεπω οι περισσοτερες φωτογραφιες σου ειναι ΚΟΥΝΗΜΕΝΕΣ που σημαινει οτι η ταχυτητα σου ηταν πολυ χαμηλοτερη απο το εστιακο μηκος που χρησιμοποιησες ή δεν εχεις σταθερο χερι.Ενας γενικος κανονας ειναι να εχεις ταχυτητα ιση ή μεγαλυτερη με το εστιακο σου μηκος.Πχ αν τραβας με 300mm φακο η ταχυτητα σου θα πρεπει να ειναι 1/300 και πανω δηλ 1/400, 1/500 κοκ.Επισης μια αλλη καλη τεχνικη ειναι το panning να ακολουθεις με τη μηχανη σου το αεροπλανο και να φωτογραφιζεις.Το αποτελεσμα θα ειναι νεταρισμενο το αεροπλανο και φλου (κουνημενο) το πισω.Παραδειγμα αυτη η φωτο που εχω βγαλει στη Λεσβο https://www.airliners.gr/community/gallery/image_page.php?album_id=3&image_id=22251.
Τωρα οσον αφορα το θεμα που αναφερεις με τις συνθηκες χαμηλου φωτισμου πρεπει να βαλεις την εστιαση στο manual και να φωτογραφιζεις εστιαζοντας χειροκινητα.Ειναι ενα διακοπτακι πανω στον φακο.Επισης ενας φωτεινος φακος (απο 2,8 και κατω) σου ειναι απαραιτητος.
 
Top