Προσκύνημα στο Μάτσου-Πίτσου και λίγη Νέα Υόρκη

lewton

First-Class-Member
Εγγραφή
03/08/2007
Μηνύματα
908
Likes
93
Περιοχή
Hamburg, Deutschland
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDHI
YAHOO
dimitris_xp
Ορίστε λοιπόν που ήρθε η ώρα να πραγματοποιήσω ένα όνειρο ζωής, ήτοι να κάνω hiking στις Άνδεις και να φτάσω με τα πόδια στο Μάτσου Πίτσου.

Έψαχνα τις πτήσεις για Λίμα ή για Λα Πας (Βολιβία) και κάτω από χιλιάρικο (ευρώ) δεν έβρισκα.
Επίσης οι φθηνότερες ήταν με αμερικάνικες εταιρίες. Δηλαδή να κάνω στάση NY ή Miami και να μην δω και τίποτα; Α όχι!

Επομένως ο κύβος ερρίφθη: λίγες μέρες Νέα Υόρκη ΣΥΝ ένα δεκαήμερο στις Άνδεις.
Φθάνω αεροπορικώς Λα Πας, και από εκεί με λεωφορείο θα περάσω στο Περού από τις όχθες της Τιτικάκα για να φτάσω στο Κούσκο, την παλιά πρωτεύοσα των Ίνκα, από όπου και θα ξεκινήσει το κυρίως πιάτο.

Βάζω τις πτήσεις και τα υπόλοιπα εν καιρώ....

14/12: AF1543 GVA->CDG
14/12: AF3634 (Delta) CDG->EWR
16/12: AM0409 JFK->MEX
16/12: AM0048 MEX->LIM
17/12: LA2567 LIM->VVI
17/12: LA2567 VVI->LPB (ίδιος κωδικός, με στάση)
28/12: LA2561 LPB->VVI
28/12: LA2561 VVI->LIM (ίδιος κωδικός, με στάση)
28/12: AM8008 LIM->MEX
29/12: AM0400 MEX->JFK
31/12: AF3659 (Delta) EWR->CDG (αλλαγή χρόνου εν πτήσει!!!)
1/1: AF1842 CDG->GVA
 
Πριν από 1,5-2 μήνες είχε παρουσιαστεί μια κουφή ευκαιρία για λίμα και νέα υόρκη ταυτόχρονα με ΑΑ. Ήταν ακριβώς ό,τι χρειάζεσαι, μόνο που θα έβαζες και τη Βαρκελώνη στο πρόγραμμά σου... :(
 
lewton":1ejbl2n9 said:
29/12: AM0400 MEX->JFK
31/12: AF3659 (Delta) EWR->CDG (αλλαγή χρόνου εν πτήσει!!!)
1/1: AF1842 CDG->GVA

29 Δεκεμβριου, 6μμ επιστρεφω και εγω στο JFK απο Antigua (Caribbean). Βεβαια απ'οτι ειδα εσυ φτανεις ακριβως 12 νωριτερα!
 
Θετική η εμπειρία από Air France μιας και μου πρότεινε η κοπέλα στο check-in να πάρει και τη χειραποσκευη μου στο hold. Σύνολο σχεδόν 25 κιλά.
Αυτό επειδή ρώτησα αν είναι οκ να έχω τη χειραποσκευή και μια τσάντα στην οποία έχω το sleeping bag μου.
Οπότε ταξιδεύω light, μόνο με το κινητό μου, τον υπνοσακο (στη σακούλα :p ) και το Nexus 10.

Τώρα αναρωτιέμαι αν ισχύει ότι μπορώ να δώσω και τις 2 αποσκευες και στην Aeromexico.
To airtickets μου έγραψε αυτό μετά την αγορά των εισιτηρίων:
https://www.dropbox.com/s/205x19dt4c9p8 ... ketsAM.jpg
Επιτρεπόμενο βαρος: 2 αποσκευές.
Δηλαδή 2 αποσκευές χωρίς όριο βάρους;
Ξέρει κάποιος;
 
H Aeromexico κατάφερε να ξεχάσει τη (μια τελικά) βαλίτσα μου στη Νέα Υόρκη, ενώ παρά λίγο να μη μπω και εγώ γιατί τελικά ήρθε Β738 και είχα κλείσει τη θέση 30J.
Η βαλίτσα λοιπόν θα έρθει να με βρει στο Cusco και αν αργήσει πάνω απο 48 ώρες έχω και 700 φράγκα από την ασφάλιση της πιστωτικής μου! :D

Αυτή τη στιγμή ετοιμαζομαστε για επιβίβαση στο MEX για LIM.
 
Καλησπέρα από το VIP lounge της Aeromexico στο Mexico City.
Η χαμένη βαλίτσα δεν κατάφερε να με βρει ποτέ, αλλά αυτή τη στιγμή πετάει με πτήση της LAN προς JFK απο LIM και θα ανταμωσουμε αύριο το πρωί στο ίδιο αεροδρόμιο στο οποίο την είδα τελευταία φορά. Τραγική η Aeromexico, μου έδωσαν λάθος νούμερα τηλεφώνου όταν άνοιξαν το ticket, ενώ δεν απάντησαν ποτέ στα e-mail μου. Χρειάστηκε να φτάσω στην πτήση επιστροφής για να παω ο ίδιος εκεί και να βγάλω άκρη (και ποτέ δεν κατάλαβα για ποιο λόγο πήγαν τη βαλίτσα μέχρι τη Λίμα και την παράτησαν εκεί).
Βέβαια δε με χάλασε αφού έτσι έδωσα αναγκαστικά νέο νόημα στη φράση "to travel light", ένιωσα για μια φορά backpacker, και επιπλέον αγόρασα ακριβά ρούχα ορειβασίας στο Περού που θα καλύψει η ΑΜΕΧ μου μιας και έχω ασφάλιση σε περίπτωση καθυστέρησης αποσκευης. :)

Αυτό είναι το τελευταίο post που κάνω κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Θα ακολουθήσουν εντυπώσεις και φωτογραφίες από το ταξίδι και τις πτήσεις.
Επιγραμματικά να πω:
-Τρομερή εμπειρία ζωής το 4ημερο trekking για Μάτσου Πίτσου. Το ίδιο το μέρος σου φαίνεται βαρετό όταν έχεις κάνει όλο το camino και ειδικά αν έχεις την τύχη να έχεις (πληρώσει για) έναν πολύ καλό οδηγό.
-Η LAN πολύ καλή στη μια μακρινή πτήση που έκανα με αυτην, και μια χαρά στις short haul.
-Επίσης η LAN με υποστήριξε λίγο στο να βγάλω άκρη με τους Μεξικανούς, χωρίς να έχει καμία ευθύνη για τη βαλίτσα που ξέμεινε στο JFK.
-H Aeromexico κερασε πλήρες γέυμα (¿pollo o pasta señor?) στην πτήση που αναχώρησε απο MEX για LIM στις 23:55! Αυτό για όσους αναρωτιούνται πως οι Μεξικανοί ξεπέρασαν σε παχυσαρκία τους Αμερικάνους.
 
To προσκύνημα στο Μάτσου-Πίτσου στέφθηκε από επιτυχία.

Ωστόσο πριν αρχίσω να σας περιγράφω τις δικές μου περιπέτειες, ζητάω τη βοήθειά σας σχετικά με τις περιπέτειες της βαλίτσας μου, η οποία το πάει γερά για gold member και στη Star και στη Skyteam.

H βαλίτσα δεν έφυγε μαζί μου από το JFK επειδή ήμουν ο τελευταίος επιβάτης που μπήκε. Μέχρι την τελευταία στιγμή με είχαν απέξω ψάχνοντας κενή θέση, τελικά τη βρήκαν, μπήκα, έκλεισε η πόρτα και φύγαμε. Οπότε που να σκεφτούν να ασχοληθούν με τη βαλίτσα μου.
Anyway, εγώ πετούσα με τελικό προορισμό τη La Paz (Βολιβία), αλλά είχα σκοπό να περάσω τον περισσότερο χρόνο στο Cusco και τα περίχωρά του, δηλαδή στο Περού. Το τηλέφωνο που μου έδωσαν οι άσχετοι της Aeromexico στο Mexico City ήταν λάθος (δεν ήξεραν, οι υπάλληλοι σε εξυπηρέτηση πελατών για χαμένες αποσκευές στο κεντρικό hub της αεροπορικής, πως πρέπει να εφαρμόσουν το +52 για να πιάνω γραμμή από το εξωτερικό), στα e-mail δεν απαντούσαν ποτέ, στο Facebook απάντησαν μόνο για να μου την πουν (που δεν ήξερα εξαρχής να τους πω σε ποιο ξενοδοχείο θα είμαι και άρα είναι δικό μου λάθος), και βρήκα μόνο μια κλήση από αυτούς στο κινητό μου στις 22 Δεκέμβρη, 6 μέρες αφού χάθηκε η βαλίτσα, και ενώ τους είχα πει ότι 20-24 θα είμαι χαμένος στις Άνδεις χωρίς κάλυψη στο κινητό.

Η βαλίτσα λοιπόν σύμφωνα με την παρακολούθηση που έκανα από το worldtracer.aero κατέβηκε Περού (Lima), αλλά δεν κατάφεραν να μου τη στείλουν στο Cusco.
Όταν ξαναπέρασα από LIM δεν ήταν κανένας της Aeromexico εκεί (η πτήση της επιστροφής μου ήταν με LAN τελικά), οπότε ενώ ήμουν ίσως λίγες δεκάδες μέτρα μακρυά της, δεν ανταμώσαμε.

Το αστείο είναι ότι από LIM έβαλα μια κοπέλα της LAN να μιλήσει με τα βόδια τους Μεξικάνους (είμαι απίστευτα ευχαριστημένος από τη LAN σε όλα τα επίπεδα), και της απάντησαν ότι θα την έφερναν κατευθείαν από LIM στο JFK, όπως σας έγραψα στο τελευταίο post.
Αμ δε!

Η βαλίτσα ήταν χαμένη μέχρι τις 8 Ιανουαρίου περίπου και μάλιστα μου είχαν ζητήσει να ετοιμάσω λίστα με το περιεχόμενό της.
Και ενώ είχα χαρεί και είχα ετοιμάσει μια συνολική αξία περίπου 3 φορές από το περιεχόμενο της βαλίτσας :p , μου έγραψε περιχαρής ο Μεξικάνος από το JFK ότι τη βρήκε και μου τη στέλνει στο GVA! :wall:

Προσοχή τώρα.
Από τις 8 Ιανουαρίου που μου έγραψε ότι την έχει, φτάσαμε στις 21 Ιανουαρίου για να μου πει ότι η βαλίτσα έφυγε με LH και θα έφθανε στο GVA την Τετάρτη 22 μέσω FRA. :wall:
Πήρα λοιπόν τηλέφωνο τη Lufthansa στο GVA, αλλά η βαλίτσα άφαντη.
Έγραψα στον Μεξικάνο και μου είπε να περιμένω γιατί ίσως έχασε (η βαλίτσα πάντα) το connection flight στο FRA! :banana:

Kαι ενώ δεν καταδέχθηκα καν να απαντήσω, χθες το βράδυ έλαβα νέο e-mail από τον Μεξικάνο ότι increíblemente (και δεν έβαλε και τον τόνο ο ανορθόγραφος) του επέστρεψαν τη βαλίτσα και ότι θα την ξαναστείλει σήμερα 28 Ιανουαρίου.

Το ερώτημά μου είναι: μπορώ να διεκδικήσω κάποια αποζημίωση για το γεγονός ότι η βαλίτσα μου είναι χαμένη για πάνω από 40 ημέρες;
Μου έδωσαν ήδη 100 USD ως αποζημίωση για την καθυστέρηση. Αλλά αυτά μου τα έδωσαν όταν η καθυστέρηση ήταν ακόμα μικρότερη των 2 εβδομάδων.
 
Πρώτη διαπίστωση σχεδιάζοντας αυτό το ταξίδι προς το όνειρο = Machu Picchu,
ήταν ότι η Star Alliance δεν έχει διείσδυση στην Λατινική Αμερική από την Ευρώπη.
Παρά του ότι η Avianca είναι μέλος της, οι συνεργασίες με τις Ευρωπαϊκές εταιρείες είναι σχεδόν ανύπαρκτες. Η ΤΚ έχει code share συνεργασία με την AV αλλά αν προσπαθήσεις να κλείσεις εισιτήριο από την ιστοσελίδα της ΤΚ δεν σου βγάζει δυνατότητα. Η άλλη συνεργασία που έχει η AV είναι με την Τap αλλά και εκεί η ΤΡ σου βγάζει κάτι απίστευτες τιμές εισιτηρίου της τάξης των €3.400 :wall: και με δύο στάσεις πριν φτάσεις στην Λίμα. Η Air Canada στην ιστοσελίδα της δεν σου δίνει δυνατότητα. Καλά για την Α3 ούτε στα τρελά όνειρα να είχαν συνεργασία με την AV μέσω MAD. Φυσικά υπάρχει ο όμιλος της LH αλλά με τσουχτερές τιμές εισιτηρίων της τάξης των €1.700 και ανεβαίνουν, χρησιμοποιεί την TACA ως συνεργάτιδα και μερικές φορές την AC.
Έτσι έχουν αφήσει το παιχνίδι να το παίζει η AF/KL της Sky Team με κοντρολαρισμένες τιμές εισιτηρίων της τάξης των €1.400 στην καλύτερη των περιπτώσεων αλλά και με αδιάφορα α/φ. Μερικές φορές σου προσφέρει και κάτι τρελές διασυνδέσεις… άπα. πα…. ATH-CDG-AMS-LIM όπου η διάρκεια του ταξιδιού γίνεται ταλαιπωρία.
H μόνη συμμαχία που προσφέρει προσιτό εισιτήριο είναι η One world με την Iberia. Αλλά το προϊόν της Iberia είναι πολύ υποβαθμισμένο με παλιά α/φ Α340, IFE περασμένης δεκαετίας και εξυπηρέτηση καμπίνας επιεικώς υποφερτό και αγενές πλήρωμα. Εάν διαλέξεις εισιτήριο με την LANTAM, τότε θα πρέπει να υπολογίζεις κανένα τρακοσάρι ευρώ παραπάνω της ΙΒ. Ας ελπίσουμε με την έναρξη του δρομολογίου της ΒΑ από LGW-LIM τον Μάιο του 2016 με 3 πτήσεις την εβδομάδα, θα καλυτερέψουν οι τιμές των εισιτηρίων αλλά και την σημερινή επιλογή δρομολογίου ταλαιπωρίας της ΒΑ που για να πας Λατινική Αμερική σε πάει μέσω Λονδίνου ΚΑΙ Μαϊάμι.
Για τους ανωτέρω λοιπόν λόγους και γιατί η AV δρομολογεί το Β787 στη διαδρομή MAD-BOG κοίταγα πότε θα βγάλει κάποιο υποφερτό εισιτήριο. Επίσης δελεαστικό για μένα ήταν ότι η AV τo 2013 & 2014 έχει διακριθεί με την καλύτερη εξυπηρέτηση καμπίνας Best Airline Staff in C America /Caribbean από την Skytrax και το 2014 The Best Airlines in C America / Caribbean.
Τέλος - καθώς η AV πετά στις MAD, BCN, LHR αύξανε η πιθανότητα να βρω ικανοποιητικό εισιτήριο.
Η AV έχει 49% της κίνησης μεταξύ των Λατινικών εταιρειών Αμερικής με Ευρώπη και η LA το 51%, καθώς η LΑΝ πετά MAD, FRA, και η ΤΑΜ με Β787 στο MXP (τι ενθουσιασμός θα υπήρχε εάν το Α350 πέταγε ΜΧΡ;).
Επίσης η AV είναι η 2η αρχαιότερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο Oldest operating airline by date καθώς ιδρύθηκε στις 5/12/1919 με την ονομασία SCADTA και Oldest operating airline in the Americas.
Βρέθηκε λοιπόν φτηνό εισιτήριο, αλλά κακή μου τύχη βρέθηκε μόλις άρχισαν τα capital controls στην Ελλάδα. Η αγορά εισιτηρίου από την ιστοσελίδα της AV ήταν προβληματική, καθώς έκανες την διαδικασία (μπορούσες να διαλέξεις θέση εάν ο ναύλος στο επέτρεπε) όταν πλήρωνες με πιστωτική κάρτα, δεν προχωρούσε η διαδικασία. Νόμιζα ότι λόγω των capital controls δεν μπορούσες να πληρώσεις με Ελληνική πιστωτική κάρτα. Δεν ήταν ο λόγος αυτός γιατί την επόμενη ημέρα με πήραν τηλέφωνο από το γραφείο της AV στο Μαϊάμι και ήθελαν επιβεβαίωση της κράτησης και θα με ξαναέπαιρναν τηλέφωνο για να επιβεβαιώσουν ότι ήμουν ο κάτοχος της πιστωτικής κάρτας. Έτσι και έγινε το βράδυ/χαράματα με πήραν τηλέφωνο από το γραφείο της AV στο Λος Άντζελες και έληξε η διαδικασία, με είχαν διαβεβαιώσει ότι κατά την διάρκεια της διαδικασίας θα ίσχυε ο ναύλος και δεν θα έχανα το φθηνό εισιτήριο. Κατά την διάρκεια της κράτησης είχα δώσει τον αριθμό της Miles + bonus και αμέσως μου εμφάνισε τις επιλογές γεύματος που είχα προσδιορίσει στην Α3 (τέλεια κατασκοπεία). Δεν ήλπιζα ότι θα συνέλεγα μίλια στην κάρτα της Α3 αλλά τώρα που έγινε το ταξίδι και έλεγξα τον λογαριασμό μου είδα με ευχαρίστηση ότι έχουν προστεθεί 7.916 μίλια.!.! Μπράβο AV/TA. :great:
Η επιλογή του δρομολογίου ήταν ΜAD-BOG-LIM με Β787 με 1 και μισή ώρα για ανταπόκριση στην BOG. Στην επιστροφή υπήρχε η επιλογή του Β787 αλλά προτίμησα το LIM-BOG με Α320 της TACA και BOG-MAD το Β787.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση κατά την διάρκεια της αγοράς εισιτηρίου από την ιστοσελίδα της AV, ήταν ότι υπήρχε ναύλος Business Discounted με €1.400 ανά κατεύθυνση. Δύο εβδομάδες πριν την πραγματοποίηση του ταξιδιού μου ήλθε e-mail όπου μπορούσα να αναβαθμίσω το σκέλος BOG-LIM σε business με $ΗΠΑ 200 επιβάρυνση.
24 ώρες πριν μπορείς να κάνεις check-in για μας τους φτηνίαριδες που ο ναύλος δεν επιτρέπει προεπιλογή θέσης. Προσοχή οι θέσεις 31 Α & Κ του Β787 δεν έχουν παράθυρο.
Η πτήση από ATH-MAD έγινε με Α3. Λόγω της περιόδου των Χριστουγέννων, το δρομολόγιο δεν πραγματοποιήθηκε με Α320 αλλά με Α321. Αποτέλεσμα το επίπεδο εξυπηρέτησης να είναι χαμηλότερο, καθώς δεν έχει διαμόρφωση business αλλά ούτε οθόνες. Επίσης το business lounge του ΑΤΗ ήταν γεμάτο κόσμο και το επίπεδο των φαγητών, χαμηλό προς αδιάφορο. Επίσης λόγω των ημερών, είχαν σοκολατένιους Αγ. Βασίλιδες για τα παιδιά αλλά όχι καραμέλες για τους μεγάλους. Μπορεί να μην πρόλαβαν να μας μοιράσουν τις καραμέλες, καθώς το α/φ ήταν πλήρες. Μόνο στην business υπήρχε 1 θέση άδεια. Business θέσεις ήταν στις 3 πρώτες σειρές. Τα σωστικά έγιναν με φυσική παρουσία και δεν υπήρχε τίποτα να μας απασχολήσει κατά την διάρκεια του ταξιδιού. Η Α3 υστερεί δραματικά στο in flight entertainment. Ούτε στην business δεν προσφέρει διασκέδαση σε μορφή tables, ούτε κατά διάνυα να έχει application και να σου παρέχει διασκέδαση μέσω του δικού σου tablet. Αλλά και οθόνες να είχαν μόνο την διαδρομή σου δείχνουν, άντε και κάποιο αδιάφορο διαφημιστικό για την Ελλάδα. Λες και όποιοι μπουν στην Α3 δεν είναι αποφασισμένοι να δουν την Ελλάδα. Λες και η Α3 έχει μεγάλο ποσοστό μετεπιβιβαζόμενους ταξιδιώτες ?..!..( τώρα προσπαθεί να μεγαλώσει τα ποσοστά τους) ακόμη το μεγάλο ποσοστό των επιβατών της Α3 είναι τουρίστες. Οι ανακοινώσεις έγιναν στα Ελληνικά και Αγγλικά.

Στην επιστροφή είχαμε πολύ καλύτερη εξυπηρέτηση, θα αναφερθώ αργότερα. ;)

Φτάνουμε στο αεροδρόμιο της MAD τέρμιναλ 4, όπου η AV έχει κάνει υπερπαραγωγή για να διαφημίζει το νέο της α/φ.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24596

Δεν υπήρχε λόγος όμως γιατί, ο ανταγωνισμός της ΙΒ είναι ανύπαρκτος. Μπορείτε να μου πείτε ότι υπάρχει η LAN; δεν ξέρω, δεν απαντώ. Θα μπούμε στην LAN Peru από Χουλιάκα για Λίμα και θα σας την παρουσιάσω.
Το check-in έγινε γρήγορα χωρίς – πολλά – πολλά.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24591

το Β787 της AV ήταν παρκαρισμένο στο τέλος του κτηρίου Τ4S με αποτέλεσμα να υπάρξει αρκετό περπάτημα σε άδειο κτήριο καθώς ήταν στο μόνο α/φ που γινόταν επιβίβαση, στις 7 το πρωί – σκοτάδια έξω μέχρι που απογειωθήκαμε στις 8:05 δεν είχε ξημερώσει. Στο κτήριο περίμενε και το πλήρωμα όπου οι συνοδοί με τις κόκκινες στολές του ήταν ενδιαφέρουσες.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24595

Η επιβίβαση έγινε από φυσούνα, πρώτοι επιβιβάστηκαν οι ηλικιωμένοι και τα παιδιά και ύστερα 3 γκρούπ επιβατών. Οι επιβάτες business επιβιβάζονταν όποτε ήθελαν από την διπλανή πόρτα. Στο α/φ μπήκαμε από την μπροστινή είσοδο στην μέση της business class. Υπάρχουν 28 καθίσματα business σε 2-2-2 διάταξη. 5 σειρές στην πρώτη αίθουσα και 2 σειρές στην αίθουσα πριν την οικονομική.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24592

Ευτυχώς βρήκα λίγο χρόνο να τραβήξω φωτό από μερικές λεπτομέρειες των καθισμάτων business

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24593

και του διάκενου των ποδιών, όπου επεκτείνεται το κάθισμα και γίνεται κρεβάτι.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24594

Το α/φ ήταν πλήρες μέχρι και στην business δεν υπήρχε ούτε μία άδεια θέση. Λέτε η AV να είναι σαν την πΟΑ που πετούσαν έξω επιβάτες business για να βάλουν τους δικούς τους. Αν το κάνουν κακό του κεφαλιού τους.
Φτάνουμε στην θέση μας, συμπαθητική με αρκετό διάκενο για τα πόδια. Υπάρχουν 222 θέσεις οικονομικής σε 3-3-3 διάταξη. Πάνε πέρασαν….. οι Καλές εποχές της 2-4-2 διάταξης καθισμάτων στο Β787.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24599

Κάθισα στην θέση και άρχισα να παίζω με το IFE, δεν μπορούσες να κάνεις και πολλά, άρχισε να λειτουργεί μετά την απογείωση. Η απογείωση έγινε στην ώρα της. Μετά την απογείωση και την επίδειξη σωστικών στις προσωπικές μας οθόνες, πέρασε η αεροσυνοδός με τις ζεστές πετσέτες. Η λαβίδα ήταν πλαστική, πέρασε η εποχή της επάργυρης λαβίδας της πΟΑ. Μετά την συλλογή των χρησιμοποιημένων πετσετών, άρχισε η διανομή του welcome drink. Υπήρχε η επιλογή εκτός των χυμών και vodka, whisky, chin, κρασί και μπύρα

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24600

Με έκπληξη διαπίστωσα ότι στο IFE υπήρχε επιλογή Menu όπου έβρισκες πληροφορίες των διαθέσιμων επιλογών ποτών, φαγητών. Επίσης υπήρχαν επιλογές για τον χάρτη της διαδρομής, και επιλογή αξιολόγησης της πτήσης (δεν ήταν διαθέσιμη στην συγκεκριμένη πτήση), άλλη επιλογή ήταν Connecting Gates (που λειτούργησε 1 ώρα πριν την προσγείωση).
Οι επιλογές των κινηματογραφικών έργων ήταν 58, αλλά για τα δικά μου γούστα με δυσκολία βρήκα 3 έργα που με ενδιέφεραν. Για τα παιδία υπήρχαν 3 κινηματογραφικά έργα και 9 τηλεοπτικές σειρές. Οι τηλεοπτικές σειρές για τους μεγάλους ήταν αρκετές, και για μένα σε μία τηλεοπτική σειρά που μου αρέσει (παίζετε και στην Ελλάδα ΣΚ απόγευμα) υπήρχαν 24 επεισόδια. Αν θυμάμαι καλά υπήρχαν 32 τηλεοπτικές σειρές με διάφορο αριθμό επεισοδίων ανά σειρά.
Υπήρχαν και κανάλια μουσικής, αλλά δεν ασχολήθηκα καθώς δεν με ενδιαφέρουν. Απογοητεύθηκα που δεν υπήρχαν κινηματογραφικές ταινίες Bollywood, αλλά η AV δεν πετά Ασία ούτε Αυστραλία.
Θαυμάσια ήταν τα ακουστικά, τα οποία ακουμπούσαν στο αυτί και δεν το ενοχλούσαν και απέδιδαν αρκετά καλά τον στερεοφωνικό ήχο. :cool:
Το επίπεδο θορύβου στο α/φ ήταν αρκετά υψηλό. Το Β787 δεν είναι αθόρυβο α/φ.
Μετά το ποτό, ώρα να επισκεφτούμε τον απόπατο. Αρκετά ευρύχωρος χωρίς καλλυντικά, μόνο σαπούνι.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24598

Στο πίσω μέρος της καμπίνας προσπάθησα να εντοπίσω τον χώρο ύπνου του πληρώματος. Θεωρώ όμως ότι δεν υπήρχε, καθώς στην Αμερική μπορεί κάθε επιβάτης να παραδώσει 2 βαλίτσες χωρίς όριο κιλών, μπορεί να μην έχουν διαθέσιμο χώρο για ύπνο του πληρώματος καθώς δεν θα τους φτάνει ο χώρος αποσκευών. Η υποψία αυτή ενισχύεται από το ότι υπήρχαν 6 θέσεις απομονωμένες με κουρτίνες στο τέλος της καμπίνας.
Τέλος πάντων, επιστροφή στην θέση γιατί αρχίζει η διανομή συσσιτίου. Η επιλογή ήταν πρωινό με δημητριακά ή ομελέτα. Εγώ καθώς είχα special meal μου ήλθε κατευθείαν, και χωρίς πολλά πολλά.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24597

Προσοχή, πρέπει να ζητήσεις αλάτι & πιπέρι. Σε κανένα από τα φαγητά μας δεν υπήρχε αλάτι & πιπέρι. Μάλλον οι Λατινοαμερικάνοι, δεν το χρησιμοποιούν.
Μετά το ντερλίκωμα, νανούρισμα με έργο και ύπνο. Το κάθισμα, αρκετά άνετο και όταν κάνεις επίκληση μετατίθεται και το κάθισμα προσφέροντας επιπλέον αίσθηση ανακούφισης. Κοιμήθηκα ευχάριστα αν και ήταν μεσημέρι για το δικό μας βιολογικό ρολόι.
Κατά την διάρκεια της πτήσης, όποιος πεινούσε μπορούσε να πάει στην κουζίνα όπου υπήρχαν σάντουιτς και κράκερς και χυμοί. Ήταν όμως αυτοεξυπηρετούμενα. Υπήρχαν μόνο 2 μέλη του πληρώματος ξύπνια και αυτά δεν πολυενδιαφερόντουσαν για το τι έπαιρνες από την κουζίνα. Τώρα αν άνοιγες κάποιο τρόλεϊ μπορεί και να αντιδρούσαν.
2 ώρες πριν την προσγείωση άρχισαν να σερβίρουν το 2ο φαγητό που ήταν κυρίως γεύμα. Εμένα καλά να πάθω με τα special meals, μου έφεραν ψάρι. :rolleyes:
Για τους άλλους επιβάτες υπήρχε η επιλογή του κοτόπουλου ή μοσχάρι.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24601

Φτάνουμε μετά από 10 ώρες στην BOG στις 12:12 δική τους ώρα, η πτήση χωρίς απρόοπτα. Η εξυπηρέτηση ευχάριστη, η επιλογή της AV άξιζε. :)

Σε λίγο η συνέχεια προς LIM και CUZ…….
 
Φτάνοντας στο El Dorado International Airport, αντικρίζεις ένα σύγχρονο αεροδρόμιο όπου διακινεί περί τα 28 εκατ. επιβάτες από 24 αεροπορικές εταιρείες.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24604

Είναι το προπύργιο της Avianca που εδώ την βλέπουμε με τα χρώματα της Star Alliance

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24602

όπως και με τον παλαιό χρωματισμό, ο οποίος σιγά - σιγά αποσύρεται

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24603

καθώς και της θυγατρικής της στον Ισημερινό, η οποία ονομάζεται AeroGal από το Galapagos νήσος

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24608

εδώ δραστηριοποιείται και η lowco εταιρεία που ιδρύθηκε το 2011 η Viva Colombia

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24607

φτάνοντας στην ώρα μας, στο τέλος της φυσούνας μας προϋπάντησε ένας εκπρόσωπος της εταιρείας που μας ενημέρωνε για την μετεπιβίβαση για LIM και κατέγραφε τον αριθμό των επιβατών.
Προχωρήσαμε στον διάδρομο και στην αρχή των κυλιόμενων σκαλών έγινε ξανά έλεγχος επιβατών / χειραποσκευών, και κατευθυνθήκαμε στον άνω όροφο όπου γίνονται οι αναχωρήσεις.
Αρκετά μαγαζιά υπάρχουν στον χώρο και οι πωλήτριες = άξια ανταποκρίνονται στην φήμη των Κολομβιανών καλλονών. :great:
Οι αεροσυνοδοί της AV ωχριούν από την ομορφιά των πωλητριών στα αφορολόγητα μαγαζιά του αεροδρομίου.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24606

Πέρα από τα καταστήματα είναι οι αίθουσες με τις πύλες επιβίβασης

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24605

Επιβιβαστήκαμε στην ώρα μας σε ένα άλλο Β787 και βουρ για την LIM.
Φτάνοντας εκεί σε πιάνει κατάθλιψη από τα σπίτια και φτώχια που βλέπεις τριγύρω. Το αεροδρόμιο Jorge Chávez International Airport είναι μεγάλο και άχαρο, διακινεί περί τα 17 εκατ. επιβάτες από 23 αεροπορικές εταιρείες. :(
Κάποτε από αυτό το αεροδρόμιο πετούσε η Compañía de Aviación Faucett, η πρώτη εταιρεία του Περού ιδρυθείσα το 15/9/1928. Η Λίμα έχει σημαντική ιστορία καθώς ήταν η πρωτεύουσα του Βασιλείου του Περού των Ισπανών. Η Λατινική Αμερική είχε χωριστεί στα δύο στην πλευρά του Ειρηνικού που ήταν των Ισπανών και στη πλευρά του Ατλαντικού που ήταν των Πορτογάλων.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24609

Θα σχολιάσω αργότερα την οργάνωση του αεροδρομίου. :mrgreen:
Είναι ένα από τα προπύργια της LAN (ιδιαίτερα προς ΗΠΑ) μόνο JFK & MIA γίνονται και από SCL & GYE.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24613

Στο αεροδρόμιο δραστηριοποιούνται οι Star Peru

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24612

με 10 ΒΑe146 πετώντας δρομολόγια εσωτερικού, καθώς και η LC Peru

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24611

η οποία με την παραλαβή 2 νέων Β737-900 ευελπιστεί να κάνει δρομολόγια προς ΗΠΑ. Καθώς και η Peruvian που θα την χρησιμοποιήσουμε την επόμενη ημέρα για να πετάξουμε προς Κούσκο. Δεν ήταν δική μου επιλογή η συγκεκριμένη εταιρεία αλλά της Περουβιανής τουριστικής πράκτορος. Κατάλαβα τον λόγω επιλογής, το φτηνό εισιτήριο καθώς η εταιρεία δεν χρεώνει τον <Yankee> φόρο των $ΗΠΑ85 ανά κατεύθυνση που χρεώνουν η Avianca και η LAN στα δρομολόγια εντός Περού. Είναι μια πρόσφατη εταιρεία ιδρυθείσα το 2007 και καθώς είχε ένα ατύχημα στις 23/10/2015 στο αεροδρόμιο του Κούσκο, δεν είμουν και πολύ ενθουσιασμένος που θα πέταγα μαζί τους.

http://aviation-safety.net/database/rec ... 20151023-0

Καθώς είναι πρόσφατο το ατύχημα ήλπιζα ότι οι τεχνικοί έλεγχοι θα είναι επισταμένοι. Ο τουρισμός της χώρας βασίζεται σε αυτές τις 3 Περουβιανές εταιρείες.

Ταξί για την πόλη κοστίζει $ΗΠΑ22 ανά κατεύθυνση, εμείς είχαμε μεταφορά από το τουριστικό γραφείο. Το κυκλοφοριακό είναι μεγάλο πρόβλημα, παρόλο που είναι 17Km μακριά από το Miraflores, χρειάζεσαι 1 ώρα με το αμάξι (στις 5:30 το πρωί δεν είχαμε πρόβλημα και φτάσαμε σε 30 λεπτά = όταν φεύγαμε από Περού).
Μετά από διανυκτέρευση στο Miraflores, επιστρέψαμε στο αεροδρόμιο για την αναχώρηση με την Peruvian. Tο εσωτερικό του αεροδρόμιου είναι ευχάριστο

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24610

Παραδώσαμε βαλίτσες και κάναμε check-in στην Peruvian αρκετά γρήγορα. Φτάσαμε στην πύλη επιβίβασης και διαπιστώσαμε ότι θα είχαμε 30 λεπτά καθυστέρηση. Άρχισαν να με τρώνε το φίδια, και να εναντιώνομαι έναντι της εταιρείας.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24614

Στα 25 λεπτά άρχισαν την επιβίβαση και με λεωφορείο κατευθυνθήκαμε προς το α/φ.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24615

Το α/φ παμπάλαιο αλλά καθαρό και το πλήρωμα ευχάριστο, με το που καθίσαμε και κλείσανε την πόρτα μας ενημερώνουν ότι θα έχουμε 35 λεπτά καθυστέρηση γιατί ο πύργος ελέγχου τους έχει σε αναμονή. :mrgreen: Μα και που ξεκίνησε το α/φ, είχαμε μαγάλη καθυστέρηση στην τροχοδρόμηση, όλες οι εταιρείες έχουν καθυστερήσεις στις απογειώσεις. Η μικρότερη ουρά είναι 5 α/φ να περιμένουν να απογειωθούν από ένα διάδρομο.
Με το που απογειώθηκε το α/φ καταλαβαίνεις τι πάει να πει….Β737-300. :evil: Ο θόρυβος σε τρελαίνει, βλέπεις και αυτούς τους πανάρχαιους αεροκινητήρες.
Το πλήρωμα συμπαθέστατο προσπαθεί να σε κάνει να αισθανθείς ευχάριστα.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24616

Η εξυπηρέτηση φιλική και το γεύμα, πραγματική τροφή (σάντουιτς και κέικ) για 1 ώρα και 10 λεπτά πτήση.

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24617

Κατηγορούσα την εταιρεία αλλά όταν είδα το κουτάκι της LAN, έβγαλα το σκασμό. Άμα διαβάζεις κριτικές επηρεάζεσαι, ενώ μόνο τα δικά σου συμπεράσματα αρκούν. Φτάσαμε στο Κούσκο όπου είναι μία τουριστικότατη πόλη και με ένα ξεχαρβαλωμένο αεροδρόμιο. :evil:
Μην περιμένετε φωτό από το αεροδρόμιο γιατί το αντιπάθησα, παλιό και μπάχαλο. Προσπαθώντας να παραλάβουμε τις βαλίτσες μας δεν υπήρχε καμία ενημέρωση από ποια belt θα παραδοθούν. Τρεις belts υπήρχαν και επιβάτες από τρεις πτήσεις προσπαθούσαν να βρουν τις βαλίτσες τους. Και τους ανθρώπους του αεροδρομίου που ρωτούσα, η απάντηση που λάμβανα ήταν ένας μορφασμός άγνοιας.
Μα στην τουριστικότερη πόλη και σταθμό για Μάτσου Πίτσου, τέτοια ανοργανωσιά. :evil:
Τις βρήκαμε τις βαλίτσες και περάσαμε 5 μέρες ώσπου να πάμε στο Πούνο και Χουλιάκα για την επόμενη πτήση μας. Το Μάτσου Πίτσου, θαυμάσιο. - όπως το είχα φανταστεί.
Το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα. Το επόμενο όνειρο μου είναι να πάω Λάσα, (3,490 μ υψόμετρο) δεν ξέρω πότε θα πραγματοποιηθεί. Το υψόμετρο με πείραξε την πρώτη μέρα, το βράδυ στον ύπνο. Κάθε 5 αναπνοές χρειαζόμουνα και μια μεγάλη εισπνοή με αποτέλεσμα να ξυπνάω κάθε 15-20 λεπτά. Την επόμενη ημέρα ήμουν μια χαρά. Το τσάι από φύλλα κόκας, το έπινα αν και θεωρώ ότι δεν κάνει κάτι, σε εμένα τουλάχιστον δεν έκανε. Θεωρητικά, σε τονώνει για να μην καταλαβαίνεις την κούραση από την έλλειψη οξυγόνου. Έτρωγα και κρέας του Αλπάκα και μου έπεφτε βαρύ στο στομάχι…… Το Κούσκο βρίσκετε 3,340 μ και το Πούνο βρίσκετε στα 3,830 μ πάνω από ην θάλασσα.

Καλά… ακούμπησα και παλτό από Βικούνια (vicuña), τέλεια αίσθηση αλλά και απαγορευτική τιμή. Το κόστος του παλτό $ΗΠΑ 30.000 το πουλόβερ κοστίζει $ΗΠΑ 1,500 και το κασκόλ $ΗΠΑ 500. Αλλά και ζεστά είναι, και η απαλότητα και η υφή εξαιρετική. Δικαίως το ακριβότερο ένδυμα του κόσμου.

Σε λίγο η συνέχεια από JUL προς LIM και ΒΟG – MAD ….
 
Την καλησπέρα μου στην κοινότητα. Χαίρομαι που βλέπω trip report από Λατινική Αμερική, μιας και είναι κάτι σπάνιο.

Ας σχολιάσω κάποια πράγματα:

airzena":18n134sw said:
H μόνη συμμαχία που προσφέρει προσιτό εισιτήριο είναι η One world με την Iberia. Αλλά το προϊόν της Iberia είναι πολύ υποβαθμισμένο με παλιά α/φ Α340, IFE περασμένης δεκαετίας και εξυπηρέτηση καμπίνας επιεικώς υποφερτό και αγενές πλήρωμα.

Πλέον η ΙΒ έχει αναβαθμιστεί, μιας και σχεδόν όλα (αν όχι όλα) τα Α340-600 της έχουν το νέο εσωτερικό, με ένα υπερσύγχρονο IFE. Τα Α340-300 δεν θα έχουν το νέο εσωτερικό, μιας και αντικαθίστανται από τα Α330-300 και Α330-200. Το πλήρωμα τώρα, όσες φορές εχω ταξιδέψει τουλάχιστον, ήταν οκ. Ούτε κρύο ούτε ζεστό...

airzena":18n134sw said:
Ας ελπίσουμε με την έναρξη του δρομολογίου της ΒΑ από LGW-LIM τον Μάιο του 2016 με 3 πτήσεις την εβδομάδα, θα καλυτερέψουν οι τιμές των εισιτηρίων αλλά και την σημερινή επιλογή δρομολογίου ταλαιπωρίας της ΒΑ που για να πας Λατινική Αμερική σε πάει μέσω Λονδίνου ΚΑΙ Μαϊάμι.

3 πτήσεις την εβδομάδα για το βόρειο καλοκαίρι, και μετά μόνο 2 φορές. Δε νομίζω να έχει κάποιο αντίκτυπο, καθώς το δρομολόγιο απευθύνεται καθαρά σε βρετανούς leisure travellers... Εξού και η αναχώρηση από το Gatwick και όχι από το Heathrow.

airzena":18n134sw said:
Το α/φ ήταν πλήρες μέχρι και στην business δεν υπήρχε ούτε μία άδεια θέση. Λέτε η AV να είναι σαν την πΟΑ που πετούσαν έξω επιβάτες business για να βάλουν τους δικούς τους. Αν το κάνουν κακό του κεφαλιού τους.

Όχι βέβαια! Η AV είναι καθαρά ιδιωτική και δε χαρίζει!

airzena":18n134sw said:
Προσοχή, πρέπει να ζητήσεις αλάτι & πιπέρι. Σε κανένα από τα φαγητά μας δεν υπήρχε αλάτι & πιπέρι. Μάλλον οι Λατινοαμερικάνοι, δεν το χρησιμοποιούν.

Το πιπέρι δεν είναι και τόσο δημοφιλές. Το αλάτι πάλι χρησιμοποιείται, αλλά με πολύ ρέγουλο για τα ελληνικά δεδομένα.

airzena":18n134sw said:
καθώς και της θυγατρικής της στον Ισημερινό, η οποία ονομάζεται AeroGal από το Galapagos νήσος

Η πρώην Aerolíneas Galapagos (AeroGal). Το livery αυτό θα εξαφανιστεί, καθώς τα Α319/320 της εταιρείας ήδη βάφονται με το νέο, άχαρο livery της AV... Επίσης, ο κωδικός της (2Κ) ήδη έχει αντικατασταθεί (πλέον AV).

airzena":18n134sw said:
Φτάνοντας εκεί σε πιάνει κατάθλιψη από τα σπίτια και φτώχια που βλέπεις τριγύρω. Το αεροδρόμιο Jorge Chávez International Airport είναι μεγάλο και άχαρο, διακινεί περί τα 17 εκατ. επιβάτες από 23 αεροπορικές εταιρείες. :(

Το αεροδρόμιο βρίσκεται στο Callao, το επίνειο της Λίμα. Η περιοχή του λιμανιού είναι υποβαθμισμένη (και επικίνδυνη για τον τουρίστα). Είναι απογοητευτική η πρώτη εικόνα. Είναι σαν να χτίζαμε το αεροδρόμιό μας στο Μενίδι...

airzena":18n134sw said:
Είναι ένα από τα προπύργια της LAN (ιδιαίτερα προς ΗΠΑ) μόνο JFK & MIA γίνονται και από SCL & GYE.
Το SCL, τεχνικά, έχει πτήσεις και για LAX, όμως μέσω LIM (LA600/601).

Πράγματι, η LATAM χρησιμοποιεί τη LIM ως hub για τις πτήσεις της προς ΗΠΑ (τα άλλα hubs είναι: GRU για Ευρώπη, SCL για Ωκεανία και BOG για Καραϊβική). Οι προορισμοί από Λίμα για ΗΠΑ είναι: LAX, MCO, MIA, JFK και από τις 2 Μαίου IAD. Παλιά η LAN πετούσε και για SFO, αλλά δεν είχε τα κέρδη που ανέμενε (είχε καλές πληρότητες επιβατών, αλλά δε κουβάλαγε σχεδόν καθόλου cargo) και αποφάσισε να ενισχύσει το LAX. Φήμες λένε πως η εταιρεία θα ξαναλανσάρει το SFO μέσα στο 2016. Ίδωμεν.

airzena":18n134sw said:
Στο αεροδρόμιο δραστηριοποιούνται οι Star Peru με 10 ΒΑe146 πετώντας δρομολόγια εσωτερικού

Η εταιρεία αυτή πάει για φούντο, και ως ύστατη προσπάθεια προσπαθεί να ξεφορτωθεί τα BAe της και να τα αντικαταστήσει με... CRJ-200.

airzena":18n134sw said:
Καθώς και η Peruvian που θα την χρησιμοποιήσουμε την επόμενη ημέρα για να πετάξουμε προς Κούσκο. Δεν ήταν δική μου επιλογή η συγκεκριμένη εταιρεία αλλά της Περουβιανής τουριστικής πράκτορος. Κατάλαβα τον λόγω επιλογής, το φτηνό εισιτήριο καθώς η εταιρεία δεν χρεώνει τον <Yankee> φόρο των $ΗΠΑ85 ανά κατεύθυνση που χρεώνουν η Avianca και η LAN στα δρομολόγια εντός Περού. Είναι μια πρόσφατη εταιρεία ιδρυθείσα το 2007 και καθώς είχε ένα ατύχημα στις 23/10/2015 στο αεροδρόμιο του Κούσκο, δεν είμουν και πολύ ενθουσιασμένος που θα πέταγα μαζί τους.

Είναι γεγονός, πως LA & AV χρεώνουν παραπάνω τον αλλοδαπό τουρίστα, κάτι που οι υπόλοιπες εταιρείες που δραστηριοποιούνται εκεί δεν το κάνουν. Είναι ένας τρόπος subsidizing, ώστε να καταφέρνει ο μέσος περουβιανός να κλείνει εισιτήρια σε λογικές τιμές γι' αυτόν (τάξης $100-150).

Η Peruvian τώρα, έχει πικάντικο παρελθόν. Ιδρύθηκε από έναν επιχειρηματία για τον οποίον οι κακές γλώσσες έλεγαν πως έκανε "ξέπλυμα". Συνέπεια ήταν η ανάκληση της άδειας της εταιρείας από την περουβιανή ΥΠΑ. Αργότερα, η εταιρεία εξαγοράστηκε από την Ιρλανδική Aergo και άρχισε εκ νέου τις δραστηριότητές της. Σε θέματα ασφαλείας, η εταιρεία γενικά είναι οκ. Άλλωστε, η περουβιανή ΥΠΑ είναι μια από τις πιο αυστηρές υπηρεσίες στην Λατινική Αμερική, μιας και θέτει αρκετά κριτήρια ασφαλείας. Το ατύχημα που έγινε στο CUZ πρόσφατα ήταν κάτι που μπορούσε να συμβεί στον οποιονδήποτε. Συγκεκριμένα, ένας πίσω τροχός δεν άνοιξε κατά τη προσγείωση, και το αεροσκάφος σύρθηκε στο διάδρομο. Τραυματισμοί δεν υπήρξαν, ενώ η ασφαλιστική έκρινε πως επισκευή στο 737-300 ήταν ασύμφορη και το έκανε write-off.

airzena":18n134sw said:
Μα και που ξεκίνησε το α/φ, είχαμε μαγάλη καθυστέρηση στην τροχοδρόμηση, όλες οι εταιρείες έχουν καθυστερήσεις στις απογειώσεις. Η μικρότερη ουρά είναι 5 α/φ να περιμένουν να απογειωθούν από ένα διάδρομο.

Αυτό είναι και το μεγάλο πρόβλημα της Λίμα. Ένας διάδρομος για όλα, ουρές και καθυστερήσεις. Σύντομα θα ξεκινήσει κατασκευή δεύτερου διαδρόμου και νέου τέρμιναλ.

airzena":18n134sw said:
Με το που απογειώθηκε το α/φ καταλαβαίνεις τι πάει να πει….Β737-300. :evil: Ο θόρυβος σε τρελαίνει, βλέπεις και αυτούς τους πανάρχαιους αεροκινητήρες.

-200 θες να πεις. Μάλλον ήσουν άτυχος, μιας και η P9 έχει μόλις 2, τα οποία τα χρησιμοποιεί ως "μπαλαντέρ". Κανονικά δρομολογεί 733/734/735.

airzena":18n134sw said:
Κατηγορούσα την εταιρεία αλλά όταν είδα το κουτάκι της LAN, έβγαλα το σκασμό.

Το "χαρούμενο κουτάκι" (cajita feliz) της LAN είναι απλά τρισάθλιο!

airzena":18n134sw said:
Φτάσαμε στο Κούσκο όπου είναι μία τουριστικότατη πόλη και με ένα ξεχαρβαλωμένο αεροδρόμιο. :evil:
Μην περιμένετε φωτό από το αεροδρόμιο γιατί το αντιπάθησα, παλιό και μπάχαλο.
Μα στην τουριστικότερη πόλη και σταθμό για Μάτσου Πίτσου, τέτοια ανοργανωσιά. :evil:

Το αεροδρόμιο του Κούσκο είναι ένα απ' τα λίγα τα οποία δεν έχουν ιδιωτικοποιηθεί, και παραμένουν υπό την διαχείριση της CORPAC SA (ΑΕ του δημοσίου που διαχειρίζεται αεροδρόμια). Και αυτό, γιατί το υφιστάμενο αεροδρόμιο θα κλείσει, καθώς ήδη χτίζεται νέο αεροδρόμιο (παραχωρημένο σε ιδιωτική εταιρεία) στην περιοχή Chinchero. Κάποιες φωτό από το μελλοντικό αεροδρόμιο υπάρχουν εδώ.

airzena":18n134sw said:
Το υψόμετρο με πείραξε την πρώτη μέρα, το βράδυ στον ύπνο. Κάθε 5 αναπνοές χρειαζόμουνα και μια μεγάλη εισπνοή με αποτέλεσμα να ξυπνάω κάθε 15-20 λεπτά. Την επόμενη ημέρα ήμουν μια χαρά. Το τσάι από φύλλα κόκας, το έπινα αν και θεωρώ ότι δεν κάνει κάτι, σε εμένα τουλάχιστον δεν έκανε. Θεωρητικά, σε τονώνει για να μην καταλαβαίνεις την κούραση από την έλλειψη οξυγόνου.

Το κυριότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει κανείς όταν φτάνει στο Κούσκο. Γι' αυτό, πάντα στη τσέπη ασπιρίνες!

airzena":18n134sw said:
Καλά… ακούμπησα και παλτό από Βικούνια (vicuña), τέλεια αίσθηση αλλά και απαγορευτική τιμή. Το κόστος του παλτό $ΗΠΑ 30.000 το πουλόβερ κοστίζει $ΗΠΑ 1,500 και το κασκόλ $ΗΠΑ 500. Αλλά και ζεστά είναι, και η απαλότητα και η υφή εξαιρετική. Δικαίως το ακριβότερο ένδυμα του κόσμου.

Έχω πάρει ένα κασκόλ το οποίο δε νιώθει τίποτα από κρύο. Αξίζει. Βέβαια, οι τιμές που είδες θα ήταν σε κάποια μπουτίκ, γιατί στην πλανόδια αγορά έξω είναι αρκετά φτηνότερα! Και φυσικά, πάντα παζάρι στις πλανόδιες αγορές! ;)
 
Top