airzena
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/03/2012
- Μηνύματα
- 954
- Likes
- 28
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- TGZ
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- UGTB
Παρ ολίγο να δημιουργηθεί πρόβλημα με το ταξίδι μου, εξ αιτίας της Α3.
Είχα κλείσει να ταξιδεύσω την Παρασκευή 23/10/15 το βράδυ με την Α3682 στις 20:30 για να μην πάρω άδεια από την εργασία μου. Με πληροφόρησαν ότι ακυρώνουν την πτήση και οι επιλογές μου ήταν ή να ταξιδεύσω με την Α3680 το πρωί ή να μου επιστραφούν τα χρήματα. Επειδή το εισιτήριο ήταν με εξαργύρωση μιλίων και οι επιλογές μου ήταν άθλιες, επέλεξα να ταξιδεύσω με την πρωινή και να πάρω κανονική άδεια από την εργασία μου.
Είναι η δεύτερη φορά που την πατάω από την Α3 (μου ακυρώνει τις πτήσεις) εύχομαι την 3η φορά να μην μου καταστρέψει και το ταξίδι.
Ο ενθουσιασμός μου άρχισε με την ανακοίνωση των πτήσεων γνωριμίας του Α350 στην Ευρώπη από την Finnair. Προσπαθώντας να βρω φθηνή πτήση, μου προέκυψε η BCN, οι πτήσεις από LHR, CDG ήταν ιδιαίτερα ακριβές, έκπληξη μου έκανε ότι και η VIE ήταν ακριβή αν και τόσο κοντά.
Μέχρι 20 Νοεμβρίου θα γίνονται πτήσεις γνωριμίας από LHR και από 21 Νοεμβρίου 2015 ξεκινά η PVG. Τον Νοέμβριο θα γίνουν και πολλές πτήσεις στο εσωτερικό της Φιλανδίας για εξοικείωση των πληρωμάτων.
Έτσι λοιπόν με ένα εισιτήριο €208 για BCN-HEL-BCN ξεκίνησε και η εξαργύρωση από την Α3 του ATH-BCN-ATH.
Η διαδικασία αγοράς εισιτηρίου από την ιστοσελίδα της Finnair ευκολότατη και για να κρατήσεις την θέση σου χρειάζεται να πληρώσεις παραπάνω από €12 - €60. Γράφουν ότι στο Economy Comfort θα μπορείς να κλείνεις την θέση, αγοράζοντας εισιτήριο οικονομικής και πληρώνοντας επιπλέον €60, δεν διευκρινίζουν τι κατηγορίας εισιτήριο οικονομικής (φαντάζομαι το flex, το ακριβό).
Στο Α350 υπάρχουν 42 θέσεις business με 78¨ διάκενο και γίνονται κρεβάτι. 43 θέσεις Economy comfort στις 5 πρώτες σειρές της οικονομικής καμπίνας. Αυτές οι θέσεις έχουν μεγαλύτερο διάκενο για τα πόδια 35¨ και σου προσφέρουν και amenities kit. Επίσης υπάρχουν και 208 θέσεις οικονομικής με διάκενο 32¨.
Στην δεύτερη αίθουσα της οικονομικής, στην πρώτη σειρά υπάρχουν θέσεις που τις πωλούν ακριβά λόγω extra legroom αλλά είναι χωρίς παράθυρα.
Δική μου επιλογή ήταν να παραγγήλω φαγητό γιατί στις Ευρωπαϊκές πτήσεις η Finnair προσφέρει χυμό από μούρα και νερό καθώς και καφέ / τσάι.
Το φαγητό που μπορείς να αγοράσεις από το bistro είναι πανάκριβο και συσκευασμένο. Ενώ μπορείς να παραγγήλεις μαγειρευτό φαγητό με €12, επιλογές είναι κρέας ή Ινδικό ή χορτοφαγία. Βαλίτσα δεν χρέωσα, έτσι το αρχικό εισιτήριο των €208 +€12 θέση +€12 φαγητό, έφτασε τα €232.
Στην επιστροφή δεν χρέωσα τίποτα = οικονομία.
Μετά από την συνηθισμένη πτήση της Α3 φτάνω στην BCN αφού είχα κάνει web check-in.
Στην πύλη επιβίβασης ανακαλύπτω ότι είχαν δημιουργήσει μικρή εκδήλωση λόγω που α/φ.
Ο sales Manager Spain/France (κοινωνικότατος και δραστήριος) μας οδηγούσε στο χώρο του κτηρίου που μπορούσαμε να πάρουμε φωτογραφία του α/φ.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24551
Επίσης άτομα της εταιρείας μοίραζαν επετειακή τούρτα.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24550
μας ενημέρωσε ότι θα γίνει η επιβίβαση με λεωφορεία λόγω φόβου ατυχήματος στο νέο α/φ.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24544
Δικαιολογήθηκε ότι υπάρχει <no hands policy> στο α/φ, προσωπική άποψη είναι ή ότι δεν υπάρχει διαγράμμιση για το Α350 στο δάπεδο των γεφυρών ή ότι η ασφαλιστική κάλυψη του α/φ είναι ακόμη της Airbus και γι’ αυτό είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί.
Δεν με απασχόλησε που η επιβίβαση έγινε με λεωφορεία (αν και ήταν παμπάλαια) γιατί είχα ευκαιρία να φωτογραφήσω το αεροκινητήρα.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24545
Με το που μπήκαμε στο α/φ τράβηξα φωτογραφία της καμπίνας των business θέσεων η οποία ήταν διαιρεμένη στα δύο από τον χώρο εστίασης και τις τουαλέτες.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24547
Οι θέσεις business είναι 1-2-1 σε ψαροκόκαλο διάταξη.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24546
Αυτή η διάταξη δεν σου παρέχει καλή θέα στα παράθυρα.
Ενώ στην οικονομική καμπίνα έχεις καλύτερη πρόσβαση στα παράθυρα, τα οποία δεν έχουν το Αμερικάνικο σκίαστρο αλλά το κλασσικό με την μεμβράνη.
Υπάρχει επιλογή στην business σε μερικά α/φ το σκίαστρο να είναι με περσίδες – αλλά αυτό είναι επιλογή των αεροπορικών εταιρειών (όχι της συγκεκριμένης).
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24548
Στην Finnair υπάρχει WC ειδικά για τις γυναίκες το οποίο θα είναι εφοδιασμένο με καλλυντικά και αρώματα. Επίσης θα έχει και φρέσκα λουλούδια.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24549
Τις ημέρες πριν την πτήση μου έστελναν e-mail όπου θα μπορούσα να μετατρέψω την οικονομική κράτησή μου σε business με επιβάρυνση €89. Από ότι κατάλαβα 5 ημέρες πριν την κάθε πτήση, η Finnair δίνει την δυνατότητα να <bead> για upgrade και οι τιμές ξεκινούν από €90.
Φυσικά, όπως καταλάβατε δεν έκανα την διαδικασία και αφού φωτογράφησα την business class κατευθύνθηκα στην θέση μου 24L. Η οποία είναι Economy Comfort.
Λόγω της περίστασης υπήρχαν 70 δημοσιογράφοι στην πτήση και όπως καταλαβαίνετε οι περισσότεροι ήταν στην business, οι υπόλοιποι = άτυχοι στην Economy Comfort.
Η Finnair έδωσε μεγάλη σημασία στην εμπορική καμπάνια γιατί MAD, BCN, MRS είναι πόλεις που δεν έχουν καλή πρόσβαση για Ασία, επίσης BRU, GVA είναι εν δυνάμει πόλεις μετεπιβιβαζόμενων ταξιδιωτών προς Ασία και να την προτιμήσουν λόγω του νέου α/φ.
Γενικά η εταιρεία βασίζεται στο hub HEL προς Ασία και πετά προς PEK,PVG,CKG,XIY,HKG,ICN,KIX,NRT,NGO,BKK,SIN,DEL και από 7 Μαΐου 2016 θα πετά στις CAN,FUK.
Γενικά η πτήση ήταν γεμάτη (πλειοψηφία Ασιάτες τουρίστες), υπήρχε μόνον μία θέση άδεια.
Η BCN πάρα πολύ επιτυχημένος τουριστικός προορισμός. Τα λεωφορεία από την πόλη στο αεροδρόμιο μετά τις 7:30 π.μ. είναι κάθε 5 λεπτά, αλλά οι ουρές επιβίβασης είναι τεράστιες (μέχρι το τέλος του τετραγώνου).
Είχα ξαναπάει BCN, Αύγουστο μήνα και θεώρησα αναμενόμενο να έχει πολλούς τουρίστες, αλλά και τώρα στα hop on-off λεωφορεία γινόταν το αδιαχώρητο.
Μπράβο τους – αν και δεν το καταλαβαίνω.
Στην συνέχεια θα σας παρουσιάσω την οικονομική καμπίνα και την ταξιδιωτική μου εμπειρία.
Υπομονή….
Είχα κλείσει να ταξιδεύσω την Παρασκευή 23/10/15 το βράδυ με την Α3682 στις 20:30 για να μην πάρω άδεια από την εργασία μου. Με πληροφόρησαν ότι ακυρώνουν την πτήση και οι επιλογές μου ήταν ή να ταξιδεύσω με την Α3680 το πρωί ή να μου επιστραφούν τα χρήματα. Επειδή το εισιτήριο ήταν με εξαργύρωση μιλίων και οι επιλογές μου ήταν άθλιες, επέλεξα να ταξιδεύσω με την πρωινή και να πάρω κανονική άδεια από την εργασία μου.
Είναι η δεύτερη φορά που την πατάω από την Α3 (μου ακυρώνει τις πτήσεις) εύχομαι την 3η φορά να μην μου καταστρέψει και το ταξίδι.
Ο ενθουσιασμός μου άρχισε με την ανακοίνωση των πτήσεων γνωριμίας του Α350 στην Ευρώπη από την Finnair. Προσπαθώντας να βρω φθηνή πτήση, μου προέκυψε η BCN, οι πτήσεις από LHR, CDG ήταν ιδιαίτερα ακριβές, έκπληξη μου έκανε ότι και η VIE ήταν ακριβή αν και τόσο κοντά.
Μέχρι 20 Νοεμβρίου θα γίνονται πτήσεις γνωριμίας από LHR και από 21 Νοεμβρίου 2015 ξεκινά η PVG. Τον Νοέμβριο θα γίνουν και πολλές πτήσεις στο εσωτερικό της Φιλανδίας για εξοικείωση των πληρωμάτων.
Έτσι λοιπόν με ένα εισιτήριο €208 για BCN-HEL-BCN ξεκίνησε και η εξαργύρωση από την Α3 του ATH-BCN-ATH.
Η διαδικασία αγοράς εισιτηρίου από την ιστοσελίδα της Finnair ευκολότατη και για να κρατήσεις την θέση σου χρειάζεται να πληρώσεις παραπάνω από €12 - €60. Γράφουν ότι στο Economy Comfort θα μπορείς να κλείνεις την θέση, αγοράζοντας εισιτήριο οικονομικής και πληρώνοντας επιπλέον €60, δεν διευκρινίζουν τι κατηγορίας εισιτήριο οικονομικής (φαντάζομαι το flex, το ακριβό).
Στο Α350 υπάρχουν 42 θέσεις business με 78¨ διάκενο και γίνονται κρεβάτι. 43 θέσεις Economy comfort στις 5 πρώτες σειρές της οικονομικής καμπίνας. Αυτές οι θέσεις έχουν μεγαλύτερο διάκενο για τα πόδια 35¨ και σου προσφέρουν και amenities kit. Επίσης υπάρχουν και 208 θέσεις οικονομικής με διάκενο 32¨.
Στην δεύτερη αίθουσα της οικονομικής, στην πρώτη σειρά υπάρχουν θέσεις που τις πωλούν ακριβά λόγω extra legroom αλλά είναι χωρίς παράθυρα.
Δική μου επιλογή ήταν να παραγγήλω φαγητό γιατί στις Ευρωπαϊκές πτήσεις η Finnair προσφέρει χυμό από μούρα και νερό καθώς και καφέ / τσάι.
Το φαγητό που μπορείς να αγοράσεις από το bistro είναι πανάκριβο και συσκευασμένο. Ενώ μπορείς να παραγγήλεις μαγειρευτό φαγητό με €12, επιλογές είναι κρέας ή Ινδικό ή χορτοφαγία. Βαλίτσα δεν χρέωσα, έτσι το αρχικό εισιτήριο των €208 +€12 θέση +€12 φαγητό, έφτασε τα €232.
Στην επιστροφή δεν χρέωσα τίποτα = οικονομία.
Μετά από την συνηθισμένη πτήση της Α3 φτάνω στην BCN αφού είχα κάνει web check-in.
Στην πύλη επιβίβασης ανακαλύπτω ότι είχαν δημιουργήσει μικρή εκδήλωση λόγω που α/φ.
Ο sales Manager Spain/France (κοινωνικότατος και δραστήριος) μας οδηγούσε στο χώρο του κτηρίου που μπορούσαμε να πάρουμε φωτογραφία του α/φ.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24551
Επίσης άτομα της εταιρείας μοίραζαν επετειακή τούρτα.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24550
μας ενημέρωσε ότι θα γίνει η επιβίβαση με λεωφορεία λόγω φόβου ατυχήματος στο νέο α/φ.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24544
Δικαιολογήθηκε ότι υπάρχει <no hands policy> στο α/φ, προσωπική άποψη είναι ή ότι δεν υπάρχει διαγράμμιση για το Α350 στο δάπεδο των γεφυρών ή ότι η ασφαλιστική κάλυψη του α/φ είναι ακόμη της Airbus και γι’ αυτό είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί.
Δεν με απασχόλησε που η επιβίβαση έγινε με λεωφορεία (αν και ήταν παμπάλαια) γιατί είχα ευκαιρία να φωτογραφήσω το αεροκινητήρα.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24545
Με το που μπήκαμε στο α/φ τράβηξα φωτογραφία της καμπίνας των business θέσεων η οποία ήταν διαιρεμένη στα δύο από τον χώρο εστίασης και τις τουαλέτες.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24547
Οι θέσεις business είναι 1-2-1 σε ψαροκόκαλο διάταξη.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24546
Αυτή η διάταξη δεν σου παρέχει καλή θέα στα παράθυρα.
Ενώ στην οικονομική καμπίνα έχεις καλύτερη πρόσβαση στα παράθυρα, τα οποία δεν έχουν το Αμερικάνικο σκίαστρο αλλά το κλασσικό με την μεμβράνη.
Υπάρχει επιλογή στην business σε μερικά α/φ το σκίαστρο να είναι με περσίδες – αλλά αυτό είναι επιλογή των αεροπορικών εταιρειών (όχι της συγκεκριμένης).
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24548
Στην Finnair υπάρχει WC ειδικά για τις γυναίκες το οποίο θα είναι εφοδιασμένο με καλλυντικά και αρώματα. Επίσης θα έχει και φρέσκα λουλούδια.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24549
Τις ημέρες πριν την πτήση μου έστελναν e-mail όπου θα μπορούσα να μετατρέψω την οικονομική κράτησή μου σε business με επιβάρυνση €89. Από ότι κατάλαβα 5 ημέρες πριν την κάθε πτήση, η Finnair δίνει την δυνατότητα να <bead> για upgrade και οι τιμές ξεκινούν από €90.
Φυσικά, όπως καταλάβατε δεν έκανα την διαδικασία και αφού φωτογράφησα την business class κατευθύνθηκα στην θέση μου 24L. Η οποία είναι Economy Comfort.
Λόγω της περίστασης υπήρχαν 70 δημοσιογράφοι στην πτήση και όπως καταλαβαίνετε οι περισσότεροι ήταν στην business, οι υπόλοιποι = άτυχοι στην Economy Comfort.
Η Finnair έδωσε μεγάλη σημασία στην εμπορική καμπάνια γιατί MAD, BCN, MRS είναι πόλεις που δεν έχουν καλή πρόσβαση για Ασία, επίσης BRU, GVA είναι εν δυνάμει πόλεις μετεπιβιβαζόμενων ταξιδιωτών προς Ασία και να την προτιμήσουν λόγω του νέου α/φ.
Γενικά η εταιρεία βασίζεται στο hub HEL προς Ασία και πετά προς PEK,PVG,CKG,XIY,HKG,ICN,KIX,NRT,NGO,BKK,SIN,DEL και από 7 Μαΐου 2016 θα πετά στις CAN,FUK.
Γενικά η πτήση ήταν γεμάτη (πλειοψηφία Ασιάτες τουρίστες), υπήρχε μόνον μία θέση άδεια.
Η BCN πάρα πολύ επιτυχημένος τουριστικός προορισμός. Τα λεωφορεία από την πόλη στο αεροδρόμιο μετά τις 7:30 π.μ. είναι κάθε 5 λεπτά, αλλά οι ουρές επιβίβασης είναι τεράστιες (μέχρι το τέλος του τετραγώνου).
Είχα ξαναπάει BCN, Αύγουστο μήνα και θεώρησα αναμενόμενο να έχει πολλούς τουρίστες, αλλά και τώρα στα hop on-off λεωφορεία γινόταν το αδιαχώρητο.
Μπράβο τους – αν και δεν το καταλαβαίνω.
Στην συνέχεια θα σας παρουσιάσω την οικονομική καμπίνα και την ταξιδιωτική μου εμπειρία.
Υπομονή….