AirNamibia
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/02/2016
- Μηνύματα
- 1.282
- Likes
- 240
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- HVN
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTT
Έπρεπε να αρχίσω να σχεδιάζω τα μπάνια του λαού για τα Χριστούγεννα 2017.
Η μόδα του Μπορακάι με είχε συνεπάρει και συνδυασμό με το μπάνιο στην πισίνα του 57 ορόφου του Marina Bay Sands έκανε ένα ταξίδι συναρπαστικό.
Έπρεπε να βρούμε με τι εταιρείες θα φτάναμε μέχρι εκεί.
Φυσικά ούτε πέρασε από τα μυαλό μας η Scoot, :shock: τόσες ώρες στρυμωγμένοι σε εκείνα τα καθίσματα και χωρίς οθόνες να χαζεύει κάποιο έργο, δεν λέει.
Αλλά για να μην λέτε ότι είμαι φαντασμένος έκανα έρευνα αγοράς του κόστους εισιτηρίου. Η Scoot σου λέει ότι έχει φτηνό εισιτήριο €120 μονής κατεύθυνσης, αλλά θα πρέπει να ταξιδεύσεις χωρίς βαλίτσα, με κεφτεδάκια από το σπίτι και χωρίς νερό για τόσες ώρες. Εάν στο κόστος εισιτηρίου προσθέσεις βαλίτσα και φαγητό φτάνεις το ATH-SIN-ATH να ξεπετιέται στα €720 οπότε έχεις πολλές επιλογές με legacy εταιρείες.
Προσωπικά είχα επιθυμία να πετάξω με την EVA καθώς είναι εταιρεία 5 αστέρων και 8/10 στην κριτική των επιβατών, αλλά όταν η China Airlines άρχισε να πετά με τα Α350 από την Ρώμη ή την Βιέννη με είχαν βάλει σε μεγάλο πειρασμό. Το Α350 το προτιμώ σαν α/φ, αλλά η CI είναι μέλος της SkyTeam οπότε δεν θα μάζευα μίλια στην Α3, επίσης έχει 4 αστέρια και 7/10 στην κριτική των επιβατών. Επιπλέον όταν έψαχνα για την αγορά εισιτηρίου, για πολύ λίγο είχε βγάλει προσφορά το FCO-TPE-SIN/MNL-TPE-FCO στα €650, δεν το πρόλαβα.
Αλλά μετά από καιρό βρήκα εισιτήριο CDG-TPE-SON/MNL-TPE-CDG με το ίδιο κόστος και με την Eva Air. Το Παρίσι είναι η μόνη πόλη στην Ευρώπη που πετά η BR χωρίς σταθμό για TPE, από τοις υπόλοιπες (AMS-LHR-VIE) πετά μέσω BKK.
Οι πτήσεις
FCO-TPE CI076 19:15-14:35 είναι με Α350 για 12 ώρες & 20 λεπτά
(κάποτε η πτήση γινόταν μέσω DEL αλλά με το Α350 σταμάτησαν και γι’ αυτό η ΑΖ άρχισε το FCO-DEL ή το αντίστροφο) και
CDG-TPE BR088 11:20-07:00+1 είναι με Β777-300ΕR για 12 ώρες & 40 λεπτά, εάν διαλέξεις την ημέρα έχεις και την δυνατότητα να πετάξεις με το Hello Kitty α/φ.
Από Παρίσι πετά Δευτέρες, Πέμπτες & Σάββατα.
Για περισσότερες πληροφορίες για τις πτήσεις των Hello Kitty
http://www.evakitty.com/en/
Εάν διερωτάστε γιατί τόσες ώρες για την πτήση προς TPE πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι αυτές οι εταιρείες είναι Ταϊβανέζικες (πρώην Φορμόζα) ο καπιταλιστικός εχθρός της Κίνας, οπότε δεν μπορούν να πετάξουν πάνω από την Κίνα. Προς τα Ανατολικά το δρομολόγιο γίνετε CDG-PEW-JHG-TPE = 6.902 nmil. η νοητή πτήση είναι 6,093 nmil. Το είχαμε ξανασυζητήσει και εδώ αυτό το θέμα.
viewtopic.php?f=73&t=1793&start=135
Στην επιστροφή ακολουθούν την βόρεια διαδρομή. Δεν καταλαβαίνω τον λόγο γιατί είναι μακρύτερα και καθώς πετάς από Ανατολικά προς Δυτικά η πτήση είναι μεγαλύτερης διάρκειας. Η πτήση γίνεται από TPE-CTS-HEL-CDG = 7.353 nmil.
TPE-FCO CI075 09:25-17:15 είναι με Α350 για 14 ώρες & 50 λεπτά και
TPE-CDG BR087 23:50-06:50+1 είναι με Β777-300ΕR για 14 ώρες & 00 λεπτά
Με το που ξεκινάς την διαδικασία αγοράς εισιτηρίου από την ιστοσελίδα της EVA, καταλαβαίνεις ότι έχεις να κάνεις με σοβαρή εταιρεία.
Όπως και σε μερικές άλλες εταιρείες στης Star Alliance μόλις βάλεις τον αριθμό της miles & bonus σου εμφανίζει τις προτιμήσεις σου αλλά η BR σου δίνει την δυνατότητα να αλλάξεις το menu σε κάθε σκέλος της πτήσης, καθώς και να επιλέξεις την θέση σου σε κάθε σκέλος. Στο τέλος της διαδικασίας σου αναφέρει και πόσα μίλια θα πιστωθούν στον λογαριασμό της miles & bonus με την πραγματοποίηση του ταξιδιού.
Για να φτάσουμε στο Παρίσι επιλέξαμε την Α3 για να δούμε και το νέο lounge στο ΑΙΑ. Κάναμε έτσι τον σχεδιασμό ώστε να έχουμε 2 μερούλες να φάμε και κανένα μακαρόν = τις αρχαίες Ελληνικές μακαρίες που ήταν ίδιες με τα τωρινά μελομακάρονα (φοινίκια των Μικρασιατών) εις Παρισίους.
Η πτήση της Α3610 πετά 08:35 οπότε 2 ώρες πριν παραδίδαμε βαλίτσες, καθώς είμαστε στο Ελλαδιστάν αρκετοί δεν περίμεναν στην σειρά αλλά από τον διάδρομο της εξόδου, προσπέρναγαν και παρέδιδαν βαλίτσες. Δεν φταίνε μόνο αυτοί αλλά και το προσωπικό επίγειας εξυπηρέτησης που αντί να τους κατευθύνουν στην σωστή σειρά, τους εξυπηρετούσαν. Αλλά που σεβασμός εδώ.
Στην Μανίλα έκανα το ίδιο λάθος και μου υπέδειξαν που πρέπει να περιμένω.
Καθώς ήταν ημέρες Χριστουγέννων, η κίνηση στο αεροδρόμιο ήταν πάρα πολύ αυξημένη αλλά με τα νέα μηχανήματα αναγνώρισης των καρτών επιβίβασης, η διαδικασία γίνεται συνεχής και κερδίζεις χρόνο. Μετά τον έλεγχο των χειραποσκευών κατευθύνθηκα στα ταμεία των Duty Free (δεξιά). Τα Duty Free έχει μια νέα υπηρεσία προ-παραγγελιών και σου δίνει 20% έκπτωση εάν την επιλέξεις.
https://www.dutyfreeshops.gr/gr/how-does-it-work
Αφού αγόρασα την κολόνια για να έχω να βάζω στο ταξίδι κατευθυνθήκαμε στο lounge. 3 κοπέλες ήταν στην reception οπότε η διαδικασία ήταν πολύ σύντομη. Η αίθουσα ήταν ευχάριστη αλλά όχι ενδιαφέρουσα.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25060
Η περιοχή των φαγητών ήταν συνηθισμένη, καθώς και το menu δεν έχει αλλάξει καθόλου (το λιγότερο 2 χρόνια) δεν ξέρω αλλά εγώ τα ίδια σαντουιτσάκια και τα ίδια σπανακοπιτάκια βλέπω. Η μόνη αλλαγή ήταν στα 2 μηχανήματα του καφέ που τώρα είναι πολύπλοκα αλλά ευτυχώς ήταν μια υπάλληλος και υποδείκνυε τον τρόπο χρήσης των μηχανημάτων.
Έκπληξη μου δημιούργησε η επιλογή χρώματος των καναπέδων ..?../ άσπρο;
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25059
πως θα παραμείνει άσπρο μετά από καιρό με την χρήση από τόσους επιβάτες ;
Υπάρχει μια νέα διαμόρφωση εκεί που ήταν οι WC παλιά με την δημιουργία ήσυχου περιβάλλοντος για ύπνο ή εργασία.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25061
Πολύ καλή δουλειά. Οι WC έχουν αλλάξει και υπάρχει νέα διαρρύθμιση αλλά μην περιμένετε υπηρεσίες ντους κλπ. ο ΑΙΑ δεν είναι και αεροσταθμός μετεπιβίβασης μακρινών αποστάσεων.
Χώρος καπνιστών δεν υπάρχει, θα μου πείτε ότι ακριβώς έξω από το lounge υπάρχει χώρος καπνιστών. Τώρα που έκοψα το τσιγάρο δεν με απασχολεί αλλά είναι ευχάριστο ότι ο ΑΙΑ έχει αυξήσει τους χώρους καπνιστών στα κτήρια. Αν και οι στατιστικές δείχνουν ότι την τελευταία 10ετία έχει μειωθεί ο αριθμός των Ελλήνων που καπνίζει. Από 36% έχει πέσει στο 27% του πληθυσμού. Καλό αυτό, αν εφάρμοζαν τον νόμο και σταμάταγαν να καπνίζουν και εντός μπαρ / εστιατορίων θα ήταν καλύτερα. Σε μια 10ετία μπορεί να γίνει και αυτό.
Η επιβίβαση έγινε στην ώρα της με ξεχωριστή σειρά για τους επιβάτες business και επιβάτες με παιδιά. Η Α3 δεν έχει ανακαλύψει στον ΑΙΑ ακόμη την επιβίβαση επιβατών οικονομικής με αριθμό σειρών καθισμάτων (στο Παρίσι το κάνει - πρώτα επιβιβάζονται οι σειρές 18 μέχρι τέλος).
Η διαφορά στην επιβίβαση ήταν ότι αφού οι 2 κοπέλες σου έκαναν τον έλεγχο διαβατηρίου / ταυτότητας και στο barcode την κάρτα επιβίβασης, ήταν μια άλλη κοπέλα δίπλα στον αστυνόμο και έβαζε αυτοκόλλητα στις κάρτες επιβίβασης. Τα αυτοκόλλητα είχαν τον αριθμό της πτήσης.
Αφού μπήκαμε στο α/φ και τακτοποιηθήκαμε στις θέσεις μας και περιμέναμε 20 λεπτά (και από ότι μας πληροφόρησε ο πιλότος περιμέναμε 1 επιβάτιδα από μετεπιβίβαση).
Αφού ήλθε και η τελευταία επιβάτης όπως ήταν αναμενόμενο δεν υπήρχε άδεια θέση στην οικονομική, μόνο 1 θέση στην business. H business ήταν μόνον 2 σειρές.
Η πτήση μας = αναμενόμενη αλλά ευτυχώς είχα προνοήσει και είχα φορτώσει 2 ταινίες στο tablet (1 για το πήγαινε και 1 για επιστροφή). Δυστυχώς η Α3 ακόμη προσπαθεί να απασχολήσει τους επιβάτες με τα ξεπερασμένα βίντεο με τοπία από προορισμούς που πετάει. Η μετάδοσή προγράμματος μέσω wifi είναι πολυτέλεια για την εταιρεία. Μα 3 ώρες και 10 λεπτά, τι θα κάνεις; Μόνο φαγητό και διάβασμα του περιοδικού της; Boooooooring.
Φτάσαμε στον προορισμό μας στην ώρα μας, η Α3 χρησιμοποιεί το Terminal 1 σχεδιασμένο από τον Paul Andreu και σε σχήμα χταποδιού. Στον ίδιο δορυφορικό σταθμό με την Α3 είδαμε παρκαρισμένο και το α/φ της WOW.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25062
στον διπλανό δορυφορικό σταθμό ήταν παρκαρισμένο το Α380 της Thai και το Β777 της EVA (κανονικό όχι Hello Kitty) και το A340 της Mahan Air.
Αφού παραλάβαμε τις βαλίτσες μας κατευθυνθήκαμε στην έξοδο όπου υπάρχει ο σταθμός του λεωφορείου Le Bus direct, το Νο2 σε πάει στο Place de L’Etoile, το Νο3 στο Paris Orly και το Ν4 Gares Lyon & Montparnasse.
Από τον ίδιο σταθμό μπορείς να επιβιβαστείς στο Magical Shuttle για να πας στην Disneyland.
Σε άλλη έξοδο του Terminal υπάρχει σταθμός για το λεωφορείο Roissybus για την περιοχή Opera.
Υπάρχει και σιδηροδρομική σύνδεση του αεροδρομίου με την πόλη αλλά εγώ δεν είμαι εξοικειωμένος και την βρίσκω πολύπλοκη, οπότε τα λεωφορεία είναι θαυμάσια. Στους σταθμούς υπάρχουν μηχανήματα για αγορά εισιτηρίων αλλά υπάρχει και υπάλληλος που σε βοηθάει για την αγορά του εισιτηρίου. Εάν χρησιμοποιείς πιστωτική κάρτα, τότε μπορείς να αγοράσεις από εκείνη, άλλως από τα μηχανήματα. Η αγορά εισιτηρίου με επιστροφή είναι φτηνότερη από την αγορά εισιτηρίου μονής κατεύθυνσης. Οι υπάλληλοι ομιλούν Αγγλικά είναι εξυπηρετικότατοι και υπάρχουν χάρτες της πόλης για τους τουρίστες.
Η διάρκεια μετάβασης στον Gare Montparnasse είναι από 45 λεπτά έως 1 ώρα αναλόγως της κίνησης.
Σε λίγο η συνέχεια. … …..
Η μόδα του Μπορακάι με είχε συνεπάρει και συνδυασμό με το μπάνιο στην πισίνα του 57 ορόφου του Marina Bay Sands έκανε ένα ταξίδι συναρπαστικό.
Έπρεπε να βρούμε με τι εταιρείες θα φτάναμε μέχρι εκεί.
Φυσικά ούτε πέρασε από τα μυαλό μας η Scoot, :shock: τόσες ώρες στρυμωγμένοι σε εκείνα τα καθίσματα και χωρίς οθόνες να χαζεύει κάποιο έργο, δεν λέει.
Αλλά για να μην λέτε ότι είμαι φαντασμένος έκανα έρευνα αγοράς του κόστους εισιτηρίου. Η Scoot σου λέει ότι έχει φτηνό εισιτήριο €120 μονής κατεύθυνσης, αλλά θα πρέπει να ταξιδεύσεις χωρίς βαλίτσα, με κεφτεδάκια από το σπίτι και χωρίς νερό για τόσες ώρες. Εάν στο κόστος εισιτηρίου προσθέσεις βαλίτσα και φαγητό φτάνεις το ATH-SIN-ATH να ξεπετιέται στα €720 οπότε έχεις πολλές επιλογές με legacy εταιρείες.
Προσωπικά είχα επιθυμία να πετάξω με την EVA καθώς είναι εταιρεία 5 αστέρων και 8/10 στην κριτική των επιβατών, αλλά όταν η China Airlines άρχισε να πετά με τα Α350 από την Ρώμη ή την Βιέννη με είχαν βάλει σε μεγάλο πειρασμό. Το Α350 το προτιμώ σαν α/φ, αλλά η CI είναι μέλος της SkyTeam οπότε δεν θα μάζευα μίλια στην Α3, επίσης έχει 4 αστέρια και 7/10 στην κριτική των επιβατών. Επιπλέον όταν έψαχνα για την αγορά εισιτηρίου, για πολύ λίγο είχε βγάλει προσφορά το FCO-TPE-SIN/MNL-TPE-FCO στα €650, δεν το πρόλαβα.
Αλλά μετά από καιρό βρήκα εισιτήριο CDG-TPE-SON/MNL-TPE-CDG με το ίδιο κόστος και με την Eva Air. Το Παρίσι είναι η μόνη πόλη στην Ευρώπη που πετά η BR χωρίς σταθμό για TPE, από τοις υπόλοιπες (AMS-LHR-VIE) πετά μέσω BKK.
Οι πτήσεις
FCO-TPE CI076 19:15-14:35 είναι με Α350 για 12 ώρες & 20 λεπτά
(κάποτε η πτήση γινόταν μέσω DEL αλλά με το Α350 σταμάτησαν και γι’ αυτό η ΑΖ άρχισε το FCO-DEL ή το αντίστροφο) και
CDG-TPE BR088 11:20-07:00+1 είναι με Β777-300ΕR για 12 ώρες & 40 λεπτά, εάν διαλέξεις την ημέρα έχεις και την δυνατότητα να πετάξεις με το Hello Kitty α/φ.
Από Παρίσι πετά Δευτέρες, Πέμπτες & Σάββατα.
Για περισσότερες πληροφορίες για τις πτήσεις των Hello Kitty
http://www.evakitty.com/en/
Εάν διερωτάστε γιατί τόσες ώρες για την πτήση προς TPE πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι αυτές οι εταιρείες είναι Ταϊβανέζικες (πρώην Φορμόζα) ο καπιταλιστικός εχθρός της Κίνας, οπότε δεν μπορούν να πετάξουν πάνω από την Κίνα. Προς τα Ανατολικά το δρομολόγιο γίνετε CDG-PEW-JHG-TPE = 6.902 nmil. η νοητή πτήση είναι 6,093 nmil. Το είχαμε ξανασυζητήσει και εδώ αυτό το θέμα.
viewtopic.php?f=73&t=1793&start=135
Στην επιστροφή ακολουθούν την βόρεια διαδρομή. Δεν καταλαβαίνω τον λόγο γιατί είναι μακρύτερα και καθώς πετάς από Ανατολικά προς Δυτικά η πτήση είναι μεγαλύτερης διάρκειας. Η πτήση γίνεται από TPE-CTS-HEL-CDG = 7.353 nmil.
TPE-FCO CI075 09:25-17:15 είναι με Α350 για 14 ώρες & 50 λεπτά και
TPE-CDG BR087 23:50-06:50+1 είναι με Β777-300ΕR για 14 ώρες & 00 λεπτά
Με το που ξεκινάς την διαδικασία αγοράς εισιτηρίου από την ιστοσελίδα της EVA, καταλαβαίνεις ότι έχεις να κάνεις με σοβαρή εταιρεία.
Όπως και σε μερικές άλλες εταιρείες στης Star Alliance μόλις βάλεις τον αριθμό της miles & bonus σου εμφανίζει τις προτιμήσεις σου αλλά η BR σου δίνει την δυνατότητα να αλλάξεις το menu σε κάθε σκέλος της πτήσης, καθώς και να επιλέξεις την θέση σου σε κάθε σκέλος. Στο τέλος της διαδικασίας σου αναφέρει και πόσα μίλια θα πιστωθούν στον λογαριασμό της miles & bonus με την πραγματοποίηση του ταξιδιού.
Για να φτάσουμε στο Παρίσι επιλέξαμε την Α3 για να δούμε και το νέο lounge στο ΑΙΑ. Κάναμε έτσι τον σχεδιασμό ώστε να έχουμε 2 μερούλες να φάμε και κανένα μακαρόν = τις αρχαίες Ελληνικές μακαρίες που ήταν ίδιες με τα τωρινά μελομακάρονα (φοινίκια των Μικρασιατών) εις Παρισίους.
Η πτήση της Α3610 πετά 08:35 οπότε 2 ώρες πριν παραδίδαμε βαλίτσες, καθώς είμαστε στο Ελλαδιστάν αρκετοί δεν περίμεναν στην σειρά αλλά από τον διάδρομο της εξόδου, προσπέρναγαν και παρέδιδαν βαλίτσες. Δεν φταίνε μόνο αυτοί αλλά και το προσωπικό επίγειας εξυπηρέτησης που αντί να τους κατευθύνουν στην σωστή σειρά, τους εξυπηρετούσαν. Αλλά που σεβασμός εδώ.
Στην Μανίλα έκανα το ίδιο λάθος και μου υπέδειξαν που πρέπει να περιμένω.
Καθώς ήταν ημέρες Χριστουγέννων, η κίνηση στο αεροδρόμιο ήταν πάρα πολύ αυξημένη αλλά με τα νέα μηχανήματα αναγνώρισης των καρτών επιβίβασης, η διαδικασία γίνεται συνεχής και κερδίζεις χρόνο. Μετά τον έλεγχο των χειραποσκευών κατευθύνθηκα στα ταμεία των Duty Free (δεξιά). Τα Duty Free έχει μια νέα υπηρεσία προ-παραγγελιών και σου δίνει 20% έκπτωση εάν την επιλέξεις.
https://www.dutyfreeshops.gr/gr/how-does-it-work
Αφού αγόρασα την κολόνια για να έχω να βάζω στο ταξίδι κατευθυνθήκαμε στο lounge. 3 κοπέλες ήταν στην reception οπότε η διαδικασία ήταν πολύ σύντομη. Η αίθουσα ήταν ευχάριστη αλλά όχι ενδιαφέρουσα.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25060
Η περιοχή των φαγητών ήταν συνηθισμένη, καθώς και το menu δεν έχει αλλάξει καθόλου (το λιγότερο 2 χρόνια) δεν ξέρω αλλά εγώ τα ίδια σαντουιτσάκια και τα ίδια σπανακοπιτάκια βλέπω. Η μόνη αλλαγή ήταν στα 2 μηχανήματα του καφέ που τώρα είναι πολύπλοκα αλλά ευτυχώς ήταν μια υπάλληλος και υποδείκνυε τον τρόπο χρήσης των μηχανημάτων.
Έκπληξη μου δημιούργησε η επιλογή χρώματος των καναπέδων ..?../ άσπρο;
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25059
πως θα παραμείνει άσπρο μετά από καιρό με την χρήση από τόσους επιβάτες ;
Υπάρχει μια νέα διαμόρφωση εκεί που ήταν οι WC παλιά με την δημιουργία ήσυχου περιβάλλοντος για ύπνο ή εργασία.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25061
Πολύ καλή δουλειά. Οι WC έχουν αλλάξει και υπάρχει νέα διαρρύθμιση αλλά μην περιμένετε υπηρεσίες ντους κλπ. ο ΑΙΑ δεν είναι και αεροσταθμός μετεπιβίβασης μακρινών αποστάσεων.
Χώρος καπνιστών δεν υπάρχει, θα μου πείτε ότι ακριβώς έξω από το lounge υπάρχει χώρος καπνιστών. Τώρα που έκοψα το τσιγάρο δεν με απασχολεί αλλά είναι ευχάριστο ότι ο ΑΙΑ έχει αυξήσει τους χώρους καπνιστών στα κτήρια. Αν και οι στατιστικές δείχνουν ότι την τελευταία 10ετία έχει μειωθεί ο αριθμός των Ελλήνων που καπνίζει. Από 36% έχει πέσει στο 27% του πληθυσμού. Καλό αυτό, αν εφάρμοζαν τον νόμο και σταμάταγαν να καπνίζουν και εντός μπαρ / εστιατορίων θα ήταν καλύτερα. Σε μια 10ετία μπορεί να γίνει και αυτό.
Η επιβίβαση έγινε στην ώρα της με ξεχωριστή σειρά για τους επιβάτες business και επιβάτες με παιδιά. Η Α3 δεν έχει ανακαλύψει στον ΑΙΑ ακόμη την επιβίβαση επιβατών οικονομικής με αριθμό σειρών καθισμάτων (στο Παρίσι το κάνει - πρώτα επιβιβάζονται οι σειρές 18 μέχρι τέλος).
Η διαφορά στην επιβίβαση ήταν ότι αφού οι 2 κοπέλες σου έκαναν τον έλεγχο διαβατηρίου / ταυτότητας και στο barcode την κάρτα επιβίβασης, ήταν μια άλλη κοπέλα δίπλα στον αστυνόμο και έβαζε αυτοκόλλητα στις κάρτες επιβίβασης. Τα αυτοκόλλητα είχαν τον αριθμό της πτήσης.
Αφού μπήκαμε στο α/φ και τακτοποιηθήκαμε στις θέσεις μας και περιμέναμε 20 λεπτά (και από ότι μας πληροφόρησε ο πιλότος περιμέναμε 1 επιβάτιδα από μετεπιβίβαση).
Αφού ήλθε και η τελευταία επιβάτης όπως ήταν αναμενόμενο δεν υπήρχε άδεια θέση στην οικονομική, μόνο 1 θέση στην business. H business ήταν μόνον 2 σειρές.
Η πτήση μας = αναμενόμενη αλλά ευτυχώς είχα προνοήσει και είχα φορτώσει 2 ταινίες στο tablet (1 για το πήγαινε και 1 για επιστροφή). Δυστυχώς η Α3 ακόμη προσπαθεί να απασχολήσει τους επιβάτες με τα ξεπερασμένα βίντεο με τοπία από προορισμούς που πετάει. Η μετάδοσή προγράμματος μέσω wifi είναι πολυτέλεια για την εταιρεία. Μα 3 ώρες και 10 λεπτά, τι θα κάνεις; Μόνο φαγητό και διάβασμα του περιοδικού της; Boooooooring.
Φτάσαμε στον προορισμό μας στην ώρα μας, η Α3 χρησιμοποιεί το Terminal 1 σχεδιασμένο από τον Paul Andreu και σε σχήμα χταποδιού. Στον ίδιο δορυφορικό σταθμό με την Α3 είδαμε παρκαρισμένο και το α/φ της WOW.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25062
στον διπλανό δορυφορικό σταθμό ήταν παρκαρισμένο το Α380 της Thai και το Β777 της EVA (κανονικό όχι Hello Kitty) και το A340 της Mahan Air.
Αφού παραλάβαμε τις βαλίτσες μας κατευθυνθήκαμε στην έξοδο όπου υπάρχει ο σταθμός του λεωφορείου Le Bus direct, το Νο2 σε πάει στο Place de L’Etoile, το Νο3 στο Paris Orly και το Ν4 Gares Lyon & Montparnasse.
Από τον ίδιο σταθμό μπορείς να επιβιβαστείς στο Magical Shuttle για να πας στην Disneyland.
Σε άλλη έξοδο του Terminal υπάρχει σταθμός για το λεωφορείο Roissybus για την περιοχή Opera.
Υπάρχει και σιδηροδρομική σύνδεση του αεροδρομίου με την πόλη αλλά εγώ δεν είμαι εξοικειωμένος και την βρίσκω πολύπλοκη, οπότε τα λεωφορεία είναι θαυμάσια. Στους σταθμούς υπάρχουν μηχανήματα για αγορά εισιτηρίων αλλά υπάρχει και υπάλληλος που σε βοηθάει για την αγορά του εισιτηρίου. Εάν χρησιμοποιείς πιστωτική κάρτα, τότε μπορείς να αγοράσεις από εκείνη, άλλως από τα μηχανήματα. Η αγορά εισιτηρίου με επιστροφή είναι φτηνότερη από την αγορά εισιτηρίου μονής κατεύθυνσης. Οι υπάλληλοι ομιλούν Αγγλικά είναι εξυπηρετικότατοι και υπάρχουν χάρτες της πόλης για τους τουρίστες.
Η διάρκεια μετάβασης στον Gare Montparnasse είναι από 45 λεπτά έως 1 ώρα αναλόγως της κίνησης.
Σε λίγο η συνέχεια. … …..