Cobalt Air

rotomano

Economy-Class-Member
Εγγραφή
27/07/2009
Μηνύματα
101
Likes
32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSO
Μεταφέρω την εμπειρία μου στη νέα απευθείας γραμμή Λονδίνου Γκατουικ προς Αθήνα της Cobalt.
Στην απευθειας γραμμή αυτή δεν δραστηριοποιείται πια άλλη εταιρεία εκτός της Easyjet με καθημερινες Πτήσεις, και με πολυ χαμηλές συχνότητες η Αιγαιου.
Η πτήση : CO241 LGW-ATH 14/4/2018, non-stop.

Η διαδικασία κράτησης:
Μέχρι πριν 1 μήνα την Κομπαλτ την είχα ακουστά μονο για πτησεις Απο/προς Κύπρο. Ψαχνοντας σε ιστοσελίδες συγκριτικών εισιτηριων , ειδα ότι την ιδια ημέρα υπήρχε αυτή η νέα πτήση μισοτιμής σχετικά με την Easyjet ( easyjet 150€ , cobalt 70€με βαλίτσα 15kg.).
Με λιγο φόβο ομολογώ για την αξιοπιστία της εταιρείας , ως καινούργια, και ενθυμουμενος την πτώχευση της αλλης κυπριακης Εταιρείας που πριν χρονια έκανε το ίδιο δρομολόγιο, την HellasJet, έκλεισα με 69€ το εισιτήριο , περίπου ένα μήνα πριν την πτήση. Η διαδικασία εύκολη απο την ιστοσελίδα της εταιρείας cobalt.aero
ομως δεν δεχόταν την πιστωτική μου ελληνικής τράπεζας και αναγκαστικά να βάλω αγγλική.
Η ιστοσελίδα κατα τα λοιπά λιτή, εύκολη , χωρισ Πολλα φρου φρου και αρώματα και βρίσκεις αμεσα αυτό που θελεις .
Αμέσως κοίταξα να δω αν η εταιρεία εχει εφαρμογή για κινητά κλπ. Δεν εχει δίκη της, αλλα χρησιμοποιεί την εφαρμογή TripCase που βγάζει η διεθνής πλατφόρμα κρατήσεων Sabre. Καθησυχαστικό λόγω της Sabre. Εύκολη εφαρμογή , μπορείς να βλέπεις και πτήσεις άλλων εταιρειών, το μονο κακό ειναι ότι δεν εχει ελληνική γλώσσα, άρα μονο στα αγγλικά.
Επίσης η εταιρεία δεν εχει online check in στην εφαρμογή.

Διαδικασία στο αεροδρόμιο:
Στο Γκατουικ north terminal βρίσκεις εύκολα το τσεκ ΙΝ καθοσον εχουν τοποθετηθεί απο εξω πινακιδακια με το λογότυπο της εταιρείας που σε κατευθύνουν. Εταιρεια επίγειας εξυπηρέτησης ηταν η Menzies με παρουσία (μαλλον) ελληνόφωνου αντιπροσώπου της Κομπαλτ. Ανοιχτά 3 Κούντερ μονο για την πτήση μας εκ των οποιων ένα διακεκριμένης θέσης που εξυπηρετούσε επιβάτες οικονομικής. Αναμονή στο τσεκ ΙΝ περίπου 10-12 λεπτά . Έκπληξη αποτελούσε οτι η εν Λόγω πτήση στις οθόνες εμφανιζόταν ως Λονδίνο-Λάρνακα με ενδιάμεση στάση στη Αθήνα. Αυτό δεν το είχα καταλάβει όταν έκανα την κράτηση.
Αυτό που φοβάται κανεις όταν ταξιδεύει με νέες και άγνωστες εταιρείες ειναι οι καθυστερήσεις, ιδιως σε βραδυνες πτήσεις οπως εν προκειμένω που το αεροσκάφος ενδεχομένως να εχει υποστεί διαδοχικές και σωρευτικές καθυστερήσεις απο το πρωί. Το αεροσκάφος ηταν στο Γκειτ μια ώρα πριν την αναχώρηση και ολα ηταν στην ώρα τους.
Η διαδικασία επιβίβασης ηταν εύκολη και οργανωμένη.

Στο αεροσκάφος:
Ευχάριστη Έκπληξη να σε καλοσοριζουν ελληνόφωνα πληρώματα με κυπριακή προφορά!
Αεροσκάφος Airbus A320 με κυπριακό νηολόγιο (5Β). Περίμενα να πω την αλήθεια ελληνικό (SX) .
Τα καθίσματα της οικονομικής ηταν πιο άνετα απο την Αιγαιου, με μεγαλύτερο seat pitch απο την easyjet.
Τα δε καθίσματα την μπίζνες ηταν πολυ ανώτερα απο αυτά της αιγαιου : διαταξη 2Χ2 , ενώ η Αιγαιου εχει διαταξη 3Χ3 με κενή μεσαία θέση.
Αφου είχαμε επιβιβαστεί το πλήρωμα έκανε ανακοίνωση ότι με 49€ μετρητοίς υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις στην διακεκριμένη για επιτόπου αναβάθμιση. Ομολογώ το σκέφτηκα, αλλα όταν έχεις κάτσει, έχεις ηδη τακτοποιήσει τα πράγματα σου στα ντουλάπια, έχεις και 3 θέσεις μόνος σου για να απλωθεις , βαριέσαι να σηκωθείς.
Όποτε εμεινα στην οικονομική σε 3 θέσεις. Έπρεπε, όπως κάνουν οι αμερικανικές εταιρείες να πουλούν τα upgrade στο τσεκ ΙΝ , η εστω μεσω ιμειλ πριν την πτήση, ειναι λιγο αργά μεσα στο αεροσκάφος. Ομως καλή ιδέα και μεσα στο Α/φ δεν το είχα ξανασυναντήσει. Βεβαια ουδείς επιβάτης απο το μισογεμάτο αεροπλάνο (δυστυχώς) δεν αναβάθμισε αν και ηταν ευκαιριαρα.
Στην οικονομική στην Κομπαλτ όπως διαπίστωσα , το μενού ειναι επι πληρωμη. Πήρα έναν καφέ για 2€ συν ένα κυπριακό σάντουιτς με Λουζα και χαλούμι στα 5€. Καλές επιλογές αν και θα έπρεπε να είχαν την επιλογή να σου ζεστάνει το πλήρωμα το σάντουιτς στο φούρνο όπως κάνει η easyjet. Διοτι δεν εχει καθολου ζεστό φαγητό, ούτε τοστ.

Η άφιξη:
Η άφιξη τα μεσάνυχτα στο Βενιζέλος ηταν κλασική, και στην ώρα της.
Οι επιβάτες που συνέχιζαν για Λάρνακα έμειναν μεσα στο αεροσκάφος ( ηταν βεβαια μονο 2!).
Εταιρεια επίγειας εξυπηρέτησης δεν πρόσεξα αλλα μαλλον ηταν η Goldair handling. Χρόνος αναμονής για αποσκευές ηταν 15’ μετα την προσγείωση, χρόνος Μεγάλος για μισογεμάτη πτήση χωρίς άλλες αφίξεις ταυτόχρονα.

Το σχόλιο μου:
Μακάρι να πιάσει το δρομολόγιο διοτι η easyjet Το LGW το εχει μονοπώλιο και οι τιμές δεν ειναι ακριβώς low cost. Άριστη ελληνόφωνη εξυπηρέτηση. Πτήση on time. Την προτείνω ανεπιφύλακτα, ακόμη και business class ( λόγω καλύτερων καθισμάτων και χαμηλότερης τιμής απο Αιγαιου).
Εύχομαι να παει καλά το δρομολόγιο , αν και ειδα χαμηλή πληρότητα (50% περίπου). Βεβαια η πρώτη πτήση ηταν 31-3-18 και δεν το γνωρίζει ο κόσμος ακόμη.

Βαθμολογία:
Booking experience: 5/5
App/Online check: 2/5 ( δεν εχει online check in)
Handling στο LGW: 5/5
Onboard menu: 3/5 ( δεν εχει ζεστά σάντουιτς όπως η easy-jet).
Πλήρωμα: 5+/5 ( βοηθάει το ότι ειναι ελληνόφωνο!)
On-time: 5/5
Aircraft: 5/5 (αίσθηση καινούργιας καμπίνας, καλό seat pitch στην οικονομική, άριστη business)
ΣΥΜΟΛΟ : 4/5
 
Για χειραποσκευη επιτρέπει μόνο ένα αντικείμενο ή μπορείς να έχεις και μία δεύτερη τσάντα στυλ ταχυδρομικής ή τύπου λάπτοπ;
 
Top