Ζούγκλα και Ηφαίστεια στην Κόστα Ρίκα με AC.

AirNamibia

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
1.282
Likes
240
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Αρκετά χρόνια είχα περιέργεια να επισκεφτώ τον οικολογικό τουριστικό προορισμό της Κεντρικής Αμερικής. Η Κόστα Ρίκα είναι ένας ανερχόμενος τουριστικός προορισμός (3 εκατ. τουρίστες επισκεφθήκαν την χώρα το 2017) έχει έκταση (51,100 km2) σχεδόν το 1/3 της Ελλάδος (131.957 km2).
Αρκετά χρόνια, παροδικά έψαχνα για εισιτήρια προς Σαν Χοσέ αλλά ήταν πανάκριβα, τυχαία μια μέρα βρήκα εισιτήριο ATH-SJO με επιστροφή, κόστους €650 με την Air Canada.

Τόσα χρόνια ταξιδεύω και ακόμη δεν έχω καταλάβει τον τρόπο που τιμολογούν τα εισιτήρια οι αεροπορικές εταιρείες. Μπορεί να παρακολουθείς τις τιμές των εισιτηρίων για καιρό και να είναι ακριβά και έτσι ξαφνικά να δεις εισιτήρια στο 1/2 του κόστους εισιτηρίων που ζητούσαν.

Μα λοταρία είναι το όλο άθλημα του travelling; …. :)

Οι επιλογές για SJO είναι με LH/Copa που ξεκινούν από €860 ή AF/Copa από €900 και συνήθως το κόστος εισιτηρίου των LH, Edelweiss, Condor, AF/KL είναι στα €1,100 και η εξωπραγματική ΒΑ στα €1,500.

Τέλος πάντων, με αυτό το κόστος εισιτηρίου δεν υπήρχαν και πολλές επιφυλάξεις αν και θα πετούσαμε με την rouge από ATH που ήταν λίγο τρομακτικό να πετάς με loco τόσες ώρες.
Από την άλλη ήταν πρόκληση να ταξιδεύσω και να έχω εμπειρία με την Air Canada.
Είχα ταξιδεύσει με την WestJet του Καναδά και είχα καλές εντυπώσεις οπότε περίμενα να είχα καλύτερες εντυπώσεις από τον εθνικό αερομεταφορέα του Καναδά και 8η Παγκοσμίως αεροπορική εταιρεία στον κόσμο σε αριθμό α/φ. (183 α/φ AC, 172 α/φ της AC Express και 50 α/φ ACrouge). Πάνω από 45 εκατ. επιβατών διακινήθηκε με την εταιρεία το 2016 και είχε load factor 82.5%.

Στην Skytrax έχει 4 αστέρια αλλά στις κριτικές επιβατών η βαθμολογία είναι 5 στα 10 και για την Rouge ακόμη χαμηλότερα στα 3 στα 10.
Η αγορά του εισιτηρίου έγινε από ιστοσελίδα εταιρείας τουριστικών υπηρεσιών και όταν έκανα την καταγραφή της κράτησης στη ιστοσελίδα στην Air Canada, όπου ενημέρωσα την κράτηση με τους αριθμούς μας των Miles & Bonus καθώς και με τον αριθμό διαβατηρίων και ηλεκτρονικής βίζα eTA (απαραίτητη προϋπόθεση πριν την ημέρα του ταξιδιού), ανακάλυψα ότι μπορείς να συμμετέχεις σε δημοπρασία για αναβάθμιση θέσης στην AC.
Με το που διάβασα ότι μπορώ να συμμετέχω στην δημοπρασία ανακουφίστηκα γιατί οι 10 ώρες 10 λεπτά στην πτήση ATH-YUL με την rouge μου φάνταζαν τρομακτικές. Μπορείς να ποντάρεις στη διαδικασία από €250/άτομο για αναβάθμιση στην πτήση από ATH-YUL από οικονομική θέση στην Business rouge (όπως την αποκαλούν). Επίσης στην επιστροφή από YYZ-MUC που θα πετούσαμε με Β787-9 θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε το ποντάρισμα από €225 για premium economy και από €440 για Business. Για τις πτήσεις YYZ-SJO και επιστροφή δεν μας ενδιέφερε η αναβάθμιση καθώς είναι 5 ωρών και 20 λεπτών πτήσεις, και δεν θυμάμαι από ποιο ποσόν μπορούσες να ποντάρεις.
Μεγάλη ΠΡΟΣΟΧΗ (δεν το γνωρίζαμε τότε) εάν εγκριθεί το ποντάρισμά σας και γίνει η αναθύμηση τότε χάνεις τα μίλια που μπορεί να συγκέντρωνες στο miles & bonus γιατί η κράτηση της συγκεκριμένης πτήσης μεταπίπτει στη κατηγορία Ν όπου στην Α3 δεν δικαιούσαι μίλια. Αυτό δεν το γνωρίζαμε και κάναμε όνειρα ότι θα λαμβάναμε και περισσότερα μίλια καθώς η κατηγορία εισιτηρίου της οικονομικής ήταν Κ, όπου θα λαμβάναμε 25% των μιλίων.
Επίσης ΠΡΟΣΟΧΗ εάν εγκριθεί η αναβάθμιση, ΔΕΝ σημαίνει ότι έχεις πρόσβαση στο lounge της εταιρείας. Προσωπικά δεν μας ενδιέφερε καθώς αφού άνοιξε η Α3 lounge στην Non-Schengen περιοχή του ΑΤΗ θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε το κουπόνι μου από το Silver status, ενώ στο YYZ θα είχαμε πρόσβαση στο Plaza Premium Lounge μέσω της Gold Amex.
Επίσης Προσοχή ΔΕΝ έχεις πρόσβαση ποια στα lounge της AC με την Gold Amex αλλά μόνο με την Platinum Amex (που δυστυχώς ΔΕΝ υπάρχει στην Ελλάδα). Τέλος μπορείς να πληρώσεις για την αναβάθμιση και με Amex.
Ας γυρίσουμε στη AC, η ιστοσελίδα τους δεν είναι user friendly, βρίσκεις την πληροφόρηση αλλά θέλει ψάξιμο. Επειδή είχαμε stop-over στο YYZ σου προσφέρει επιλογές ξενοδοχείων γύρο από το αεροδρόμιο σε καλές τιμές. Εμείς επιλέξαμε να μην χρησιμοποιήσουμε αυτή την υπηρεσία γιατί σε άλλη ιστοσελίδα ξενοδοχείων μαζεύουμε διανυκτερεύσεις όπου σε κάθε 10 διανυκτερεύσεις έχεις 1 free διανυκτέρευση.
Κατά την αγορά του εισιτηρίου η επιστροφή ήταν να γυρίσουμε μέσω ZRH, μερικές εβδομάδες μετά με ενημέρωσαν ότι θα γυρίζαμε 2 μέρες αργότερα καθώς η πτήση YYZ-ZRH εκείνη την ημέρα ακυρώθηκε και η επόμενη πτήση από SJO-YYZ ήταν μετά από 2 μέρες.
Δεν ήμουν ενθουσιασμένος με την επιλογή γιατί που θα έβρισκα 2 επιπλέον ημέρες αδείας από την εργασία μου, αλλά άρχισα να κάνω σχέδια που θα περνάγαμε τις 2 επιπλέον ημέρες, η επιλογή ήταν θαυμάσια Γουατεμάλα….. :great:
Κατά την διάρκεια των διαπραγματεύσεων με την AC, είχα προτείνει στην εταιρεία ότι θέλαμε να γυρίσουμε την συγκεκριμένη μέρα από SJO στην ΑΤΗ αδιαφορώντας από τον Ευρωπαϊκό σταθμό. Έτσι και έγινε αποδέχθηκαν να γυρίσουμε μέσω MUC αντί ZRH. Φοβόμουνα μην μας βάλουν στην πτήση YYZ-ATH της rouge γιατί θα έχανα την εμπειρία του Β787-9 της AC, επίσης έκανα τον σταυρό μου μην μας βάλουν μέσω FRA η LHR γιατί εκεί χρησιμοποιούν Β777. Ευτυχώς στις 16/4/18 θα γυρίζαμε SJO-YYZ-MUC-ATH (με MUC-ATH με LH) οπότε Γουατεμάλα θα περιμένεις…τώρα ΠΡΕΠΕΙ να κάνουμε κάποτε Παναμά & Γουατεμάλα. :banana:
Έφτασαν οι 72 ώρες πριν την πτήση, οπότε περίμενα τα μαντάτα αν εγκρίθηκε η αναβάθμισή μας. όπερ και εγένετο, τα καταφέραμε με €250/’άτομο να μην πάμε steerage. Με το που ήλθε η ηλεκτρονική ενημέρωση είδαμε και τις θέσεις που είχαν επιλεχθεί. Μας είχαν στις 4 Η & Κ. Εγώ ο έξυπνος είχα την φαεινή ιδέα να αλλάξω τις θέσεις σε 1 Η & Κ αλλά μόλις είδα την διαρρύθμιση και πόσο κοντά στον τοίχο ήταν,

http://www.seatplans.com/airlines/air-c ... b767-300-6

αμέσως γύρισα στις 4 Η & Κ. Η άλλη απογοήτευση ήταν όταν έφτασαν οι 24 ώρες πριν την πτήση που ήθελα να κάνω επιλογή των θέσεων για YYZ και SJO. Καθώς η ΑΤΗ είναι δευτεράντζα δεν μπορείς να κάνεις e-check in. :rant: Περίμενα 24 ώρες πριν την πτήση για YYZ αλλά δεν κατάφερνα να κάνω, :rant: φτάνοντας στο YUL κατάφερα να κάνω e-check in για τις επόμενες πτήσεις, αν και στη κράτηση έπρεπε πάλι να βάλουμε τους αριθμούς των miles & bonus. Αν και φαινόντουσαν στην κράτηση - στο e-check in δεν φαινόντουσαν.
Επειδή άργησα δεν κατάφερα να βρω καλή θέση στην πτήση για YYZ με το Α330. Στην πτήση όμως για SJO τα κατάφερα να αλλάξω τις θέσεις μας για θέσεις περιοχής economy plus που είναι στις σειρές 12 έως 15 όπου τις χρεώνουν από C$50 αλλά στο e-check in όσες υπολείπονται τις διαθέτουν στους τζαμπατζήδες.

Φτάνουμε στο ΑΤΗ, παραδίδουμε τις βαλίτσες μας στο γκισέ business, υπήρχαν άλλα 2 γκισέ για τους επιβάτες οικονομικής. Τις βαλίτσες μας θα τις παραλαμβάναμε στο YYZ καθώς η πτήση μας για SJO ήταν την επόμενη ημέρα. Στο YYZ μπορείς να παραδόσεις βαλίτσες 4 ώρες πριν την πτήση, νωρίτερα δεν τις δέχονται. :( Πριν φτάσουμε στο γκισέ μας ερώτησε μια υπάλληλος εάν είχαμε αντίγραφα των eTA και όταν απαντήσαμε θετικά μας έβαλε πράσινο αυτοκόλλητο στα διαβατήριά μας. Μετά τον έλεγχο των Ελληνικών διαβατηρίων από μηχανήματα (έβαλαν και στον ΑΤΗ ηλεκτρονικά μηχανήματα για έλεγχο Ε.Ε. διαβατηρίων) :great: πήγαμε για ψώνια καθώς είχαμε εκπτωτικό κουπόνι 10% από την ιστοσελίδα αγοράς του εισιτηρίου μας.

Κατευθυνθήκαμε στο lounge της Α3, το οποίον είναι σφηνωμένο δίπλα από της Swissport, ο χώρος πολύ μικρός αλλά ευχάριστος με τους έντονους χρωματισμούς.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25179

Η επίπλωση ήταν παρόμοια με αυτήν του lounge της περιοχής Schengen.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25180

Η επιλογή των φαγητών είναι η ίδια όπως του μεγάλου lounge

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25181

Οι τουαλέτες ήταν παρόμοιες με του μεγάλου lounge αλλά καθαρότερες καθώς ο κόσμος είναι πολύ λιγότερος.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25178

11:40 αρχίσαμε να κατευθυνόμαστε προς την έξοδο αποβίβασης, 11:45 ακούσαμε στα μεγάφωνα του αεροδρομίου τα ονόματά μας που μας καλούσαν στην επιβίβαση. Είμασταν πολύ κοντά στην έξοδο όπου 2 υπάλληλοι μας έλεγξαν τα διαβατήρια πριν φτάσουμε στην έξοδο για τα μηχανήματα των καρτών επιβίβασης. Είμασταν οι τελευταίοι επιβάτες και 11:50 boarding was completed. Γιατί τόση βιασύνη δεν το κατάλαβα; :?: καθώς περιμέναμε μέχρι τις 12:00 που ήταν η καθορισμένη ώρα για να αναχωρήσουμε.
Το πλήρωμα νεανικό και ευγενέστατο, οι θέσεις ευχάριστες μόλις τακτοποιηθήκαμε, το πλήρωμα μας έφερε τα tablets για το IFE.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25159

Στις θέσεις μας περίμεναν 2 μπουκάλια νερό, μαξιλάρι με μη υφασμάτινο κάλυμμα και μπορντό κουβέρτα (ποιότητα οικονομικής σε άλλες εταιρείες) και πολύ απλά ακουστικά. Καθώς είμαι άγαρμπος είχα πετάξει κάτω το amenities kit και ζήτησα από την αεροσυνοδό άλλο, λέγοντας ότι δεν είχα. Ευγενέστατη μας έφερε άλλα 2. Μετά από λίγο συνειδητοποιώ τι είχα κάνει, αλλά καταλήξαμε να έχουμε 4 amenities kits.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25162

Το διάκενο των θέσεων ήταν ικανοποιητικό 37in

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25161

Με το που έκλεισαν την πόρτα του α/φ μέχρι να αρχίσουμε την τροχοδρόμηση, μας προσέφεραν ζεστές πετσέτες. Η καμπίνα business ήταν γεμάτη, άλλο ένα ζευγάρι ήταν Έλληνες οι υπόλοιποι 20 ήταν Καναδοί. Πόσοι ήταν σαν και εμάς; :?:
Μετά την απογείωση μόλις οριζοντοποιήθηκε το α/φ άρχισαν να μας σερβίρουν το ποτό καλωσορίσματος, αφού μας είχαν στρώσει υφασμάτινο τραπεζομάντηλο.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25167

Υπήρχε μεγάλη επιλογή ποτών και αφρώδης οίνος αλλά προτίμησα ρούμι & κόλα. :cool:
Με το που τελείωσα το ποτό μου, έπρεπε να ελέγξω την τουαλέτα για να δω τι κρέμες υπήρχαν.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25166

Υπήρχαν 2 μπουκάλια (με σαπούνι και ενυδατική κρέμα), κολόνια δεν υπήρχε, μόνο υγρομάντίλα.
Συντόμως άρχισαν να μας σερβίρουν το κυρίως πιάτο. Στο menu διαβάσαμε τις επιλογές.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25163

Είχαμε επιλογή κοτόπουλου ή μακαρόνια. Από κρασιά (λευκό ή κόκκινο) Peyrals Γαλλίας.
Μετά το φαγητό ώρα για διασκέδαση στο IFE. Το tablet αρκετά δύσχρηστο, οι επιλογές των έργων αρκετές νομίζω 35 (δεν είμαι σίγουρος γιατί οι επιλογές αδιάφορες) εντυπωσιακή όμως οι επιλογές μεταφράσεων. Οι επιλογές των έργων ήταν σε: Γερμανικά, Ιαπωνικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Κορεάτικά, Μανδαρινικά, Πορτογαλικά, Ρωσσικά. Φυσικά Αγγλικά και Γαλλικά ήταν οι επίσημες γλώσσες της αεροπορικής. Φεύγοντας από ΑΤΗ οι ανακοινώσεις ήταν στα Αγγλικά και Γαλλικά,

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25168

όσο πλησιάζοντας το Μοντρεάλ έγιναν στα Γαλλικά και Αγγλικά. Η επίδειξη σωστικών έγινε και στα Ελληνικά.

Μετά την παρακολούθηση 2 έργων, ώρα για ύπνο. Κοιμήθηκα αρκετά και έχασα την ευκαιρία να ζητήσω during flight snack. To B767 κούνησε λύγο πάνω από το Newfoundland. Με το που ξυπνήσαμε βλέπαμε χιονισμένα τοπία. Περίπου 1 ώρα πριν την προσγείωση μας προσέφεραν πρωινό (ποιο πολύ για pre-arrival snack το έλεγες) το οποίο αποτελούνταν από ένα κουτάκι Monty’s με κρεατόπιτα ή πίτα σπανάκι/φέτα Βρετανικής κατασκευής. Την ίδια εταιρεία χρησιμοποιεί και η LX για πρωινό στην οικονομική. Χυμό και καφέ σε πραγματική κούπα χωρίς το σήμα της εταιρείας.

Συμπέρασμα εμπειρίας Business rouge, ικανοποιητικό εάν προσέφεραν και κανονικό πρωινό θα ήταν ότι ήταν κάποτε η business class σε άλλες εταιρείες. Χωρίς όμως fancy cousin και εκλεκτά ποτά ούτε φρούτα για επιδόρπιο. Αν άξιζε τα λεφτά που ζητούν σε κανονικό εισιτήριο; Δεν νομίζω. Άξιζε τα επιπλέον €250; νομίζω με το που αποφεύγεις την οικονομική … ναι.

Με το που προσγειωθήκαμε μας είχαν προλάβει η RJ267 που θα συνέχιζε για Detroit, η LX086, QR763 και η CΑ879 και διάφορα α/φ της Air Transat από Καραϊβική.
Φοβόμουνα μήπως αργήσουμε στον έλεγχο διαβατηρίων καθώς είχαμε 1 ώρα και 20 λεπτά για μετεπιβίβαση. Στην αίθουσα ελέγχου υπάρχουν 3 κατευθύνσεις:
:arrow: Για έξοδο προς Καναδά
:arrow: Για μετεπιβιβάσεις για Καναδά
:arrow: Για μετεπιβιβάσεις για ΗΠΑ.

Με το που κατευθύνεσαι στην περιοχή για μετεπιβιβάσεις Καναδά υπάρχουν μηχανήματα όπου σκανάρεις το διαβατήριό σου, σε φωτογραφίζει και σου εκδίδει μία απόδειξη. Ύστερα κατευθύνεσαι για φυσικό έλεγχο όπου μετά από μερικές ερωτήσεις σου σφραγίζουν το διαβατήριο και εξέρχεσαι στην περιοχή των αναχωρήσεων και τα μαγαζιά.

Φυσικά τα αεροδρόμιο είναι Smoke Free area.

Κατευθυνθήκαμε προς την έξοδο επιβίβασης η όλη διαδικασία μετεπιβίβασης ήταν λιγότερο από 30 λεπτά παρά της πολυκοσμίας αλλά υπήρχε σταθερή ροή επιβατών προς τον έλεγχο. Καναδοί και ξένοι πέρναγαν από τον ίδιο έλεγχο. Μόνο 18,2 εκατ. επιβάτες μετακινήθηκαν στο YUL εντός του 2017.

Σε λίγο η συνέχεια……….
 
Η πτήση από YUL-YYZ έγινε με Α330-300 της AC αλλά με τον παλαιό χρωματισμό.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25174

Η πτήση ήταν για 16:30 και η επιβίβαση έγινε ανά ζώνη. Ζώνη 1 = business, ζώνη 2 = premium economy γίνονταν από άλλη υπάλληλο, ενώ ζώνες 3 έως 5 από άλλη υπάλληλο. Προτεραιότητα είχαν οι οικογένειες με παιδιά. Το α/φ ήταν γεμάτο, τουλάχιστον στην οικονομική. Καθώς η πτήση ήταν εσωτερικού, διάρκειας 1 ώρας και 24 λεπτών, δεν περιμέναμε και ξεχωριστή εξυπηρέτηση επιβατών.
Το boarded completed έγινε στην ώρα του και αρχίσαμε την διαδικασία απογείωσης. Η παρουσίαση σωστικών έγινε σε φυσική μορφή, στα Γαλλικά με το πλήρωμα στην μία πλευρά του α/φ και ύστερα στα Αγγλικά στην άλλη πλευρά του α/φ. Το πλήρωμα αυτής της AC ήταν νεανικό (θα σας εξηγήσω αργότερα). :rolleyes:

Με το που απογειωθήκαμε άρχισαν και την εξυπηρέτηση επιβατών. Πρώτα πέρασε η αεροσυνοδός που πωλούσε φαγητό – κρύο πιάτο, Ελληνικό γιαούρτι, σάντουιτς. Ακολουθούσε ο φροντιστής που μας προσέφερε χυμούς και καφέ.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25169

Μετά το σερβίρισμα άρχισαν να μαζεύουν τα απορρίμματα σε σακούλες.
Φτάσαμε στην ώρα μας αλλά περιμέναμε αρκετή ώρα στο apron ώσπου να βρεθεί διαθέσιμη γέφυρα αποβίβασης. :shock:
Έξω χιόνιζε ελαφρώς. Κατευθυνθήκαμε στον ιμάντα για την παραλαβή των αποσκευών που ήλθαν αρκετά γρήγορα.
Ύστερα κατεβήκαμε ένα όροφο για να βρούμε την στάση όπου θα επιβιβαζόμασταν στο λεωφορείο του ξενοδοχείου που θα μας μετέφερε (χωρίς χρέωση) στο ξενοδοχείο μας. Υπήρχε μια συνεχείς ροή από λεωφορεία ξενοδοχείων που μετακινούσε κόσμο. Μέτρησα πάνω από 8 διαφορετικές εταιρείες.
Ακριβώς όπως στην ΑΤΗ που τα αεροδρόμιο κατακλύζεται από ξενοδοχεία που εξυπηρετούν μετεπιβιβαζόμενους επιβάτες. Το YYZ μετακίνησε 47,2 εκατ. επιβάτες το 2017, πόσοι από αυτούς ήταν μετεπιβιβαζόμενοι ;..;..;. :?:
Η επιλογή μας ήταν να μείνουμε κοντά στο αεροδρόμιο καθώς είχαμε επισκεφθεί την πόλη και για να φτάσεις στην πόλη χρειάζεσαι περί την 1 ώρα με τον ηλεκτρικό, υπάρχει και τρένο Up Express που κάνει 25 λεπτά να σε μεταφέρει στο κέντρο της πόλης αλλά είναι ακριβό στο κόστος εισιτηρίου. Επίσης το κόστος ξενοδοχείου στο Τορόντο είναι ακριβότερο από αυτών του αεροδρομίου. Το Τορόντο είναι η 2η ακριβότερη πόλη του Καναδά μετά το Βανκούβερ στο κόστος διαβίωσης (χωρίς να συγκρίνουμε το κόστος ακινήτων – κόστος αδιανόητο για τον Έλληνα).

Η μεταφορά μας στο ξενοδοχείο ήταν λιγότερο από 5 λεπτά. Το κρύο ήταν αρκετό και βραδιάζει αρκετά νωρίς. Ο φετινός Απρίλιος ήταν δριμύτερος.

Την επόμενη ημέρα μεσημεράκι επιστρέψαμε στο Terminal 1 που εξυπηρετεί τις: Air Canada, τις αεροπορικές εταιρείες Star Alliance και Emirates.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25173

το αεροδρόμιο έχει και το Terminal 3 που εξυπηρετεί τις :WestJet, τις αεροπορικές εταιρείες Sky Team και Oneworld και άλλο VIP Terminal. Όλα τα Terminals καθώς και το Parking ενώνονται με τρένα.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25172

έπρεπε να παραδώσουμε βαλίτσες αλλά πρώτα έπρεπε να πάρουμε από τα μηχανήματα τις κάρτες επιβίβασης και τις ετικέτες για τις βαλίτσες. Μετά κατευθυνόσουν σε δύο σειρές επιβατών όπου υπήρχαν υπάλληλοι, έλεγχαν τις κάρτες επιβίβασης και σε προωθούσαν σε μηχανήματα όπου γινόταν η παραλαβή της βαλίτσας. Τα μηχανήματα έλεγχαν αν η πτήση σου ήταν 4 ώρες μετά (άλλως σταμάταγε η διαδικασία) ζύγιζαν και ογκομετρούσαν την βαλίτσα εάν ήταν εντός ορίων την παρελάμβανε και τελείωνε την διαδικασία, :great: άλλως έπρεπε να πας σε γκισέ με υπάλληλο για να πληρώσεις το επιπλέον ποσό. Υπήρχαν πολύ λίγα γκισέ με υπαλλήλους.
Μετά τον έλεγχο των διαβατηρίων είμασταν πάλι στον χώρο των αναχωρήσεων, την ώρα που πετούσαμε για Σαν Χοσέ, επιβιβάζονταν 2 πτήσεις της AC για FRA και MUC.
Επικρατούσε το αδιαχώρητο. :rolleyes: Καλά τσάμπα τους δίνουν τα εισιτήρια για Γερμανία;

Άρχισαν να με τρώνε τα φίδια, δεν πρόκειται να μας έδιναν την αναβάθμιση σε premium economy στην επιστροφή. :rant: Με τόσο κόσμο που να τα βάλεις με τους Γερμανούς και να τους νικήσεις ανεβάζοντας το beat στην δημοπρασία. :rant: Ούτε όμως και είμασταν διατεθειμένοι να μπούμε σε αυτή την διαδικασία. Θα το παίζαμε στην τύχη. Λίγο …έως αρκετά χλομό. Δεν είχαμε να ανταγωνιστούμε την Ψωροκώσταινα. :mrgreen:
Μετά από 2 ώρες υπήρχαν άλλες 2 πτήσεις για Γερμανία της LH, 1 πτήση για BRU της SN και 1 πτήση για VIE της OS. Ενώ οι πτήσεις για WAW της LO και προς LIS της TP γίνονται αργότερα στις 23:00. Καλά που πάει όλος αυτός ο κόσμος; :?:

Ήλθε η ώρα να επιβιβαστούμε για SJO. :arrow: To B767 της rouge μας περίμενε. Αυτή την φορά ήμουν κ@λ@φαρδος και είχα καταφέρει να καθίσω στην 13K <και παράθυρο και economy plus> που το διάκενο των θέσεων είναι 35in. :great:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25160

Η θέση είναι θαυμάσια. Το πλήρωμα νεανικό και ευχάριστο. :!: Η πτήση ήταν πάλι στην ώρα της.
Στην οικονομική θέση της rouge το φαγητό πληρώνεται. Μόνο χυμοί και νερό προσφέρονται, αναψυκτικά πληρώνονται. Οπότε πρώτα πέρασε η αεροσυνοδός αναγγέλλοντας < snacks for sale > και ύστερα η αεροσυνοδός ρωτώντας <what would you like to drink>. Υπάρχει επιλογή και ζεστού φαγητού, δεν υπάρχει επιλογή προ-παραγγελίας, οπότε φαντάζομαι αν το ζητήσεις θα είναι ότι προσφέρουν και στην Business rouge.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25164

Συμπέρασμα για τις πτήσεις της rouge economy, και ειδικά για Αθήνα – Καναδά, για να την κάνεις την πτήση ανθρώπινα θα πρέπει να προσθέσεις ανά κατεύθυνση άλλα C$80 = C$50 για την επιλογή θέσης economy plus, C$18 για κυρίως γεύμα, C$12 για πρωινό.

Επιλογή δική σας αν αξίζει και αν διαλέξετε τελικά μια άλλη εταιρεία. :?:

Φτάσαμε βράδυ στο SJO το Terminal των διεθνών πτήσεων σύγχρονο

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25176

ξεπατωθήκαμε στο περπάτημα μέχρι να φτάσουμε τον έλεγχο διαβατηρίων.
Παρατήρησα ότι υπήρχε μεγάλη φροντίδα για τους ταξιδιώτες με ειδικές ανάγκες, μέχρι και στον έλεγχο διαβατηρίων υπήρχε ξεχωριστό γκισέ που τους εξυπηρετούσε. :!:
Με το που πλησιάζεις τον έλεγχο διαβατηρίων υπάρχουν πινακίδες που σε ενημερώνουν να διαλέξεις τα πορτοκαλί ταξί που είναι επίσημα, μπορεί να διαλέξεις ταξί από τους διάφορους που περιμένουν στην άφιξη αλλά δεν υπάρχει εγγύηση ότι θα φτάσεις στον προορισμό σου. H Uber είναι πολύ διαδεδομένη στην ΚΡ γιατί είναι μισή τιμή, αλλά θα πρέπει να δώσεις ραντεβού στην στάση των λεωφορείων γιατί εάν σε παραλάβουν από τις αφίξεις, μπορεί να έχεις προβλήματα με τους εγκεκριμένους ταξιτζήδες. Η μετάβαση στην πόλη διαρκεί μισή ώρα, και το κόστος είναι $35 (και όχι $25 όπως γράφουν οι τουριστικοί οδηγοί). Δεν μας έκλεψε ο ταξιτζής, γιατί το διασταυρώσαμε με την reception του ξενοδοχείου.

Η πόλη του SJO συμπαθητική και ασφαλής, σε αντίθεση με άλλες πόλεις της Κεντρικής/Νότιας Αμερικής. Θαυμάσιο Μουσείο Χρυσού Προκολομβιανής εποχής. Μετά από μία ημέρα, την επόμενη ξεκινήσαμε την εκδρομή προς το Εθνικό Πάρκο Tortuguero στην πλευρά του Ατλαντικού ωκεανού, όπου είμασταν πάλι κ@λ@φαρδοι, καθώς είδαμε και ακούσαμε jaguar, μοναδική εμπειρία. Μετά από 2 ημέρες κατευθυνθήκαμε πάλι προς την ενδοχώρα για το συμμετρικό ηφαίστειο Arenal, όπου στο ξενοδοχείο μας υπήρχαν πισίνες με θερμά νερά από το ηφαίστειο. Στην Κόστα Ρίκα υπάρχουν 3 ενεργά ηφαίστεια αλλά το Arenal είναι ξακουστό για την συμμετρία του. Τέλος καταλήξαμε στην πλευρά του Ειρηνικού ωκεανού στην φημισμένη παραλία Santa Teresa για τους surfers, και την isla Tortuga.

Στην Κώστα Ρίκα υπάρχει φοβερή οργάνωση στην μεταφορά των τουριστών με van, :great: παραλαμβάνουν τους τουρίστες από τα ξενοδοχεία, τους μεταφέρουν σε σταθμούς όπου διαχωρίζονται ανά κατεύθυνση και τελική διανομή στα ξενοδοχεία προορισμού. Οι οδηγοί των van έχουν tablets με τις πληροφορίες κατεύθυνσης των τουριστών, οπότε ο επόμενος οδηγός στον σταθμό διαχωρισμού ξέρει από ποιο van θα παραλάβει κόσμο. :great:

Νομίζω έτσι ακριβώς γίνεται και στην Ελλάδα; Α…συγνώμη ξέχασα … στην Ελλάδα βασιζόμαστε στην μεταφορά από τα KTΕΛ. Τα ΚΤΕΛ παραλαμβάνουν τους τουρίστες από τα ξενοδοχεία τους; :rant:

Μετά από 4 μέρες ξεκούρασης θα παίρναμε το αεροπλανάκι της Sansa από την διπλανή κωμόπολη του Tambor.

Σε λίγο η συνέχεια……….
 
Η ιστορία της SANSA Airlines (RZ), θυμίζει αρκετά την ιστορία της Ελληνικής αεροπορίας. Η Sansa ήταν η θυγατρική της LACSA για τα δρομολόγια εσωτερικού. Η LACSA ιδρύθηκε το 1945 με την συνεργασία της Pan Am. Το 1959 η LACSA ίδρυσε την θυγατρική της SANSA και το 1960 την θυγατρική της Cayman Brac Airways (τώρα Cayman Airways) που έκανε το δρομολόγιο SJO-GCM-MIA. To 1998 έγινε η συγχώνευση των TACA/LACSA και όλα αυτά τελείωσαν το 2010 που ο οδοστρωτήρας Avianca τους ρούφηξε όλους. Τώρα η Sansa είναι η θυγατρική της Avianca Costa Rica.
Όταν έψαχνα να αγοράσω τα εισιτήρια του εσωτερικού είχα ανακαλύψει ότι υπάρχει και η Nature Air (5C) αλλά προτίμησα την Sansa λόγω Avianca που την θεωρώ από τις καλύτερες αεροπορικές εταιρείες που έχω πετάξει :banana: (εκτός των Ασιατικών). Ήμουν τυχερός γιατί η 5C μετά από ένα δυστύχημα στις 5/9/17 με C206 που πέθαναν 2 άτομα και στις 31/12/17 με C208 που πέθαναν 12 άτομα, έχει καθηλωθεί. :(

Το αεροδρόμιο του Tambor (που κατ’ εμέ = 1 διάδρομος από/προσγείωσης) απέχει από την Santa Teresa 1 ώρα με ταξί (το κόστος μετάβασης ΗΠΑ$50) είναι το 4ο σε διακίνηση αεροδρόμιο εσωτερικού της ΚΡ και διακινεί περί τους 31.000 επιβάτες ετησίως. Λάβετε υπ’ όψη ότι η τουριστική περίοδο στην ΚΡ είναι από Δεκέμβριο μέχρι Απρίλιο. Φτάσαμε στο αεροδρόμιο ½ ώρα πριν την πτήση.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25184

Το terminal ήταν μια τσίγκινη σκεπή όπου κάθονταν η υπάλληλος που πληρώσαμε τα τέλη αεροδρομίου ΗΠΑ$2,50. Καλά που δεν είχε πολύ κόσμο γιατί η διαδικασία ήταν χρονοβόρος. Μετά την πληρωμή του τέλους, υπάλληλος της Sansa ζύγισε τις βαλίτσες (ευτυχώς και τις 2 μαζί) μέγιστο βάρος ανά βαλίτσα 10 κιλά με διαστάσεις 114 cm. Ευτυχώς δεν έκανε θέμα με την βαλίτσα μου που ήταν 124 cm.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25186

Ύστερα ζύγισε και εμάς, τον καθένα ξεχωριστά μαζί με την χειραποσκευή μας και μας κατέγραψε σε βιβλίο. Το Cessna 208B έφτασε στην ώρα του και είχε αρκετούς επιβάτες (οι οποίοι έπρεπε να πληρώσουν το τέλος κατά την είσοδο πριν περάσουν τον φράχτη).

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25185

Μόλις βγήκε και ο τελευταίος επιβάτης, κατευθυνθήκαμε στο α/φ που είναι 12 θέσεων, είμασταν μόλις 6 επιβάτες. Ευτυχώς γιατί η καμπίνα αρκετά χαμηλή. Το μικρότερο α/φ που είχα πετάξει ήταν το Dornier 208 της πΟΑ 19 θέσεων, αλλά δεν ήταν τόσο χαμηλοτάβανο. Ούτε το DHC-6 των Air Seychelles και αυτό των 19 θέσεων ήταν τόσο άβολο. Καλά …το Skyvan SC-7 της πΟΑ και αυτό 19 θέσεων…..ήταν βολικότατο. :great:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25188

μικρότερο α/φ που έχω πετάξει είναι το Cessna 170 (5 θέσεων) της Rutaca που έκανε περιήγηση στον Angel’s Fall. :idea:
Κάθισα πίσω από τους πιλότους, καθώς ήθελα να τραβήξω βίντεο της πτήσης.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25187

υπήρχε μια κινητικότητα και απογειωθήκαμε αρκετά λεπτά πριν την καθορισμένη ώρα.
Η πτήση ήταν θαυμάσια. ;)

https://www.youtube.com/watch?v=rEPEf5rPHc0

πλησιάσαμε το SJO και βλέπαμε αριστερά μας την καταιγίδα να πλησιάζει.

Λέτε αυτός ήταν ο λόγος της κινητικότητας στο TMU; :?:

Με το που κάναμε touch down άρχισε να βρέχει < σκύλους και γάτες> ευτυχώς φτάσαμε στην αίθουσα αναμονής εσωτερικών πτήσεων, χωρίς να βραχούμε. Μας έφεραν τις βαλίτσες χειροκίνητα.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25189

Επειδή θα πετάγαμε 8 η ώρα το επόμενο πρωινό είχαμε επιλέξει ξενοδοχείο 5 λεπτά από το αεροδρόμιο.

Όπως ήταν αναμενόμενο 72 ώρες πριν τις πτήσεις των AC, δεν μας ήλθε μήνυμα, καταλάβαμε αναβάθμιση ….πάπαλα. :(
Αργότερα μας ήλθε αρνητικό μήνυμα. 24 ώρες πριν την πτήση, κάναμε e-check in στην AC και συγχρόνως και στην LH. :rolleyes:
Ευτυχώς βρήκαμε καλές θέσεις, πάλι economy plus στην rouge και στο Β787-9 καταφέραμε να κάτσουμε economy preferred. Εγώ φυσικά διάλεξα .31C…διάδρομο. Κάποτε διάλεγα παράθυρο και στις μακρινές πτήσεις. Τώρα ποια θέλω να σηκώνομαι να περπατώ στα galley ή WC. Στην πτήση από MUC-ATH διαλέξαμε τον πρώτο διάδρομο οικονομικής, 5D (διάδρομο και παράθυρο).
Στις 6:30 μας πήγαινε το ταξί στο αεροδρόμιο, λάθος γιατί σε 5 λεπτά φτάσαμε και είμασταν νωρίτερα των 2 ωρών. Στο αεροδρόμιο, επικρατούσε πολυκοσμία καθώς ήταν ώρα που έφευγαν οι πτήσεις για ΗΠΑ.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25175

κατευθυνθήκαμε στο γκισέ για να πληρώσουμε το τέλος αεροδρομίου ΗΠΑ$29, μας ρώτησαν με ποια αεροπορική ταξιδεύουμε και όταν απαντήσαμε AC μας είπαν ότι το τέλος εμπεριέχεται στο κόστος εισιτηρίου. Κατευθυνθήκαμε στα απέναντι γκισέ της AC. Μόλις είδε ένας υπάλληλος τα Ελληνικά διαβατήρια μας φώναξε στο γκισέ της business, μας είπε ότι οι γονείς του είναι Έλληνες. Μας εξυπηρέτησε στο πιτς-φιτίλι. :thx: :great:

Ύστερα έπρεπε να περάσουμε από τον έλεγχο διαβατηρίων (που αν και σύντομος) η πολυκοσμία δημιουργούσε μακροσκελείς ουρές. Με το που περάσαμε τον έλεγχο χειραποσκευών είμαστε στα καταστήματα. Βουρ… για αγορά καφέ. Σε ένα από τα καταστήματα προσέφεραν καφέ και σοκολατάκια. Τι ωραίο δώρο. Είχαμε ένα πολύ ωραίο πρωινό.

Ο καφές της Κώστα Ρίκα φανταστικός (arabica), ήταν απόλαυση να πίνουμε καφέ. :cool: Νοστιμότατος, τι αραβικός καφές και κουραφέξαλα… τι καφέ Αιθιοπίας και μπούρδες… αν δεν πιείς καφέ Κόστα Ρίκας δεν έχεις πιεί καφέ. :cool: Μεγάλη σημασία έχει και η ποιότητα του νερού… εδώ που πίνω τον ίδιο καφέ…δεν έχει την ίδια γεύση. Άρωμα έχει, αλλά την απαλότητα και την ηδονική γεύση…δεν την έχει.

Όπως και στις άλλες πτήσεις, επιβιβαστήκαμε στην ώρα μας.
Κατά την διαδικασία απογείωσης χαζέψαμε το α/ψ της Copa…B737 next generation. θέλω να ταξιδεύσω με αυτή την εταιρεία. :thx:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25194

Περάσαμε και από το Α320 της Edelweiss, το οποίο διανέμει τουρίστες από τους μεγάλους προορισμούς που πετούν τα Α330/40 της εταιρείας.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25192

Να… και το B737-3 μεταγωγικό της Βραζιλιάνικης που πρωτοπέταξε το 1988 με την ΒΑ

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25193

IFE μπορούσες να χρησιμοποιήσεις το δικός σου tablet. Για κάποιο λόγο στο δικό μου tablet δεν έπαιζε. Είχα φορτώσει κανονικά το App γιατί από εκεί έκανα το e-check in. Στου διπλανού μου το tablet έπαιζαν τα έργα. Ευτυχώς δεν με ενδιέφεραν οι επιλογές των έργων, γιατί αυτά που με ενδιέφεραν τα είχα δει είδη, ….αλλά 5 ώρες πως περνάνε; :?:

Με το που φτάσαμε στο YYZ χιόνιζε, βουνό τα χιόνια στην άκρη των διαδρόμων και στην πίστα. Με το που αποβιβαστήκαμε, πεινάγαμε οπότε βουρ….για τσίςμπουρκερ. Υπάρχει μαγαζί μέσα στην αίθουσα αναμονής με πολύ καλή ποιότητα angus κρέατα - ακριβούτσικα με C$18 έχει double cheeseburger, fries, drink. Πληρώσαμε τα ίδια χρήματα με το να αγοράζαμε το γεύμα της rouge αλλά νομίζουμε ότι αυτό ήταν καλύτερη επιλογή. :idea:
Ήλθε η ώρα που θα μπαίναμε στο Β787-9 της AC. :arrow:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24932

Δυστυχώς και αυτό ήταν με τον παλαιό χρωματισμό. Το ίδιο γαλάζιο χρώμα υπάρχει και στην καμπίνα του α/φ (τα διαχωριστικά και οι τοίχοι των WC έχουν αυτή την απόχρωση).
Η επιβίβαση στην ώρα της, ζώνες 1 & 2 από μία υπάλληλο / ζώνες 3-5 από άλλη.
Με το που μπαίνεις στο α/φ αρχίζουν τα κακά μαντάτα. :( Οι θέσεις οικονομικής δεν έχουν amenities kit, και το διάκενο μεταξύ των θέσεων συμπιεσμένο 31in. (ίδιο με της OS καλύτερο από της ΤΚ με 30in όλες οι άλλες εταιρείες έχουν 32in).

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25177

Υπήρχαν μαξιλάρια με ΜΗ υφασμάτινο κάλυμμα, και μαύρες κουβέρτες του ίδιου ποιοτικού επιπέδου με της rouge. Τα ακουστικά ήταν της ίδιας χάλια ποιότητας που είχαμε στις πτήσεις της rouge. Στην premium economy παρείχαν της ίδιας ποιότητας πράγματα.
Κατά την επιβίβαση παρατήρησα ότι οι οθόνες της premium economy είναι μεγαλύτερες 11in έναντι 9in στην οικονομική. Οι θέσεις στην premium economy ήταν οι ίδιες που είχαμε στην business rouge με ποιο ευρύχωρο διάκενο 38in.
Το 1 τρίμηνο του 2018 ήταν ζημιογόνο –C$170 εκατ. για την AC, οπότε σκέφθηκαν να προσπαθήσουν να προσελκύσουν περισσότερους επιβάτες business οπότε αναβάθμισαν και δημιούργησαν την signature class η οποία έχει lie-flat Seats στις πτήσεις μακρινών αποστάσεων. :idea:

https://www.aircanada.com/ca/en/aco/hom ... rvice.html

Το προσωπικό καμπίνας αρκετά γερασμένο. :evil: Δεν είναι ρατσιστικό σχόλιο, :evil: αλλά ειδικά η κυρία που μας εξυπηρετούσε είχε κινητικά πρόβλημα. Με μεγάλη δυσκολία έσκυβε για να τοποθετήσει τις οθόνες των καθισμάτων economy preferred που δεν ήξεραν οι επιβάτες να τις χρησιμοποιήσουν. Πλήρωμα μεγάλης ηλικίας πως θα έχει την ευλυγισία σε περίπτωση εκκένωσης να βοηθήσει τους επιβάτες να επισπεύσουν την διαδικασία εκκένωσης. :?: Αφού έχουν νεαρά πληρώματα στα δρομολόγια εσωτερικού γιατί δεν στελεχώνουν με αυτά τις πτήσεις μακρινών αποστάσεων; :?: Είναι γιατί τα νεανικά πληρώματα τα λιώνουν στις πτήσεις μικρών αποστάσεων και μπορούν και βγάζουν περισσότερες πτήσεις; Ή είναι όπως στη πΟΑ όπου τα μεγαλύτερης ηλικίας άτομα είχαν τα περισσότερα connections και έπαιρναν τα δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων για να έχουν τις καλύτερες αποδοχές και τις υπερωρίες;

Άρχισε η διαδικασία αναχώρησης, ίδια φυσική παρουσίαση σωστικών – μισό πλήρωμα να τα δείχνει στα Αγγλικά το άλλο μισό στα Γαλλικά. Με το που απογειωθήκαμε, περιμέναμε ζεστές πετσέτες. .. Δεν εμφανίσθηκαν. Περιμέναμε το ποτό καλωσορίσματος… ούτε και αυτό εμφανίσθηκε. Σχετικά σύντομα άρχισαν να σερβίρουν το φαγητό. Δεν υπήρχε menu σε ρώταγαν ..κοτόπουλο ή ζυμαρικά;
Με το που σου έδιναν τον δίσκο, υπήρχε ένα μπουκαλάκι νερού.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25170

την ίδια στιγμή σε ρωτούν και τι θέλεις να πιείς. Υπάρχουν οινοπνευματώδη ποτά, κρασιά, μπύρες, αναψυκτικά. Πλαστικά μαχαιροπήρουνα. :rant: Η γεύση του φαγητού αδιάφορη. :rant: Με το που μαζεύουν τους δίσκους, το πλήρωμα εξαφανίζετε.

Έλεγξα τις τουαλέτες, κοντά μας υπήρχε WC για άτομα με ειδικές ανάγκες. Είναι ευρύχωρες αλλά χωρίς πολλές εξυπηρετήσεις για τους επιβάτες. Χαρτί και σαπούνι και πολλά σας είναι.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25171

Μεγάλο μειονέκτημα της επιλογής της θέσης 31C είναι ότι βρίσκετε κοντά στην τουαλέτα οπότε όλο το βράδυ δεν μπόρεσα να κοιμηθώ από το θόρυβο από το <καζανάκι>. :mrgreen:

Το IFE καλύτερο από της rouge, υπήρχαν επιλογές Ασιατικών ταινιών και Bollywood. Μετά την παρακολούθηση μιας ταινίας προσπάθησα να κοιμηθώ. Ανώφελο.

Ας πάμε στο galley να δούμε τι during flight snack προσφέρουν;… Χα..χα.. τίποτα.
Υπήρχαν 2 αεροσυνοδοί πίσω από την κουρτίνα, ρώτησα τι έχουν από snack. Προθυμοποιήθηκαν να μου δώσουν 2 φακελάκια με crackers. :rant: Αφού δεν θα φάμε ας πάρουμε ποτό. Μου έφτιαξαν ένα whisky & ginger ale. Μετά την τόση διαδικασία έχασα το ενδιαφέρον να ξαναπάω στα galley.

Λαγοκοιμήθηκα μέχρι μία ώρα πριν την προσγείωση. Άρχισαν να προσφέρουν πρωινό…χα…χα.. μία φέτα κέικ :mrgreen: σφραγισμένη σε ζελατίνα και καφέ και χυμό. Ο Θεός να το κάνει πρωινό. Το service της AC πολύ σπαρτιάτικο, η χειρότερη εταιρεία της αστροσυμμαχίας για Αμερική. Για τα δικά μου γούστα, ηγούνται LH, AV, TP ακολουθούν LX, OS, LO και έπονται ΤΚ, AC, UA. Δεν έχω ταξιδεύσει με SN, SK σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

Με χαρά περίμενα να αποβιβαστούμε στο MUC :banana: και μετά από 2,5 ώρες να μπούμε στην LH. Κακά τα ψέματα η LH δεν είναι τυχαία 5 star airline. :great: Είμασταν τυχεροί κανένας δεν κάθισε στο ενδιάμεσο κάθισμα, είχαμε ευρυχωρία να ακουμπήσουμε τα ποτά μας στο μεσαίο τραπεζάκι. :thx:

Με το που απογειωθήκαμε άρχισαν να μας σερβίρουν. Από ποτά καλωσορίσματος, υπήρχαν όλα μέχρι και αφρώδης οίνος Welschriesling. :!: :rolleyes:

Μετά μας προσέφεραν το μεσημεριανό.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25195

Νοστιμότατο κοτόπουλο με μπάρμπεκιου σάλτσα. Εύγεστο. :great:
Πως θεωρείτε ότι το κοφτό μακαρονάκι με σάλτσα ντομάτας της Α3 είναι νοστιμότερο… :?: does not compute. :?:

H LH όμως με απογοήτευσε με το IFE, ενώ έχει App, θεώρησα ότι μπορείς να δεις έργα ή τηλεοπτικές σειρές. Δεν είναι για αυτό τον σκοπό. Είναι για να αγοράσεις WiFi και αν θέλεις τζάμπα … μπορείς να περιηγηθείς στην ιστοσελίδα της LH και στις on board αγορές, οι οποίες γίνονται μόνο σε πτήσεις άνω των 2,5 ωρών.

Ευτυχώς στην ΑΤΗ αποβιβαστήκαμε από γέφυρα αποβίβασης. Όχι όπως μερικές φτηνιάρες. Μεγάλη εξυπηρέτηση για τον επιβάτη να περπατά και να φτάνει στο κτήριο του αεροδρομίου από το κατεβαίνει την σκάλα να περιμένει μέσα στο λεωφορείο και τελικά να φτάνει στο κτήριο.

Τέλος ταξιδιού …..και εις άλλα με υγεία.
 
Ευχαριστούμε πολύ για την αφήγηση και περιγραφή Air Namibia, κάποια από τα σκέλη του ταξιδιού φαίνονται όντως όνειρο!

Το σχόλιο που θέλω να κάνω αφορά στη πτήση με το 787 της AC. Ειλικρινά, ίδιο αεροσκάφος, ίδια καθίσματα, ίδιο seat pitch με τα της UX με τα οποία έκανα MAD-MIA-MAD πέρυσι, αλλά καλύτερο φαγητό, μακράν νεότερο πλήρωμα και πολύ ευχάριστο και πρόθυμο να βοηθήσει σε οποιαδήποτε κατάσταση (μέχρι που στην πτήση προς MIA που δεν ήταν γεμάτη ανατοποθέτησαν όλους τους επιβάτες πριν την αναχώρηση ούτως ώστε όλοι να έχουν κάθισμα δίπλα κενό), και μαξιλάρι με υφασμάτινο κάλυμμα και κουβέρτα σε κάθε θέση στην αναχώρηση στην UX. Οπότε απαράδεκτη για legacy η AC στο υπερατλαντικό δρομολόγιο.
 
AirNamibia":22hioita said:
Περάσαμε και από το Α320 της Edelweiss, το οποίο διανέμει τουρίστες από τους μεγάλους προορισμούς που πετούν τα Α330/40 της εταιρείας.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25192

Με νηολόγιο PR-MHB [Βραζιλία], ημερομηνία λήψης φωτογραφίας 16.04.2018 και 2 πτήσεις/εβδομάδα από Ζυρίχη για San Jose θεωρώ ότι ο λόγος ύπαρξης του Α320 στην Κόστα Ρίκα δεν είναι για να διανείμει τους επιβάτες σε άλλους προορισμούς. Άλλωστε το συγκεκριμένο ανήκει στην Edelweiss από 28.04.2018...
 
Top