Uzbekistan airways

Κάτι είναι και αυτό, πέρισι τέτοια εποχή για το ίδιο δρομολόγιο πήγαινες κλασσικά με Τουρκικές.
 
Προχθες αλλαξαν τον Γενικο Διευθυντη της εταιρειας.
Ο Rosukulov αντικατέστησε τον Βαλερι Τιαν (Valery Tyan), ο οποίος ήταν επικεφαλής της αεροπορικής εταιρείας από το 2002 έως το 2017.
Τωρα με τον Ροζουκουλοβ Ούλουγκ Μπεγκ (РОЗУКУЛОВ Улугбек ) (Ulugbek Rozukulov) μπορει και να εχουμε καποιες αλλαγες.
https://www.uzdaily.com/articles-id-40559.htm
http://enews.fergananews.com/news.php?i ... mode=snews
Κατι ακομα συζητουν για την απλοποιηση της βιζας με πολλα κρατη.
 
Σαμαρκάνδη - Κωνσταντινούπολη .
Από τις 30 Οκτωβρίου του 2017 μια φορα την εβδομαδα.

HY275 SKD2000 - 2300IST 752 1
HY276 IST0030 - 0645SKD 752 2

:arrow: routesonline
Και οι τουρκοι θα βαλουν το ιδιο δρομολογιο δυο φορες την εβδομαδα απο το Μαρτιο του 18.
Απο οτι θυμαμαι το αεροδρομιο Σαμαρκανδης ειναι παρα πολυ μικρο .
https://www.uzairways.com/en/flights/in ... -samarkand εδω λιγα για το αεροδρομιο.
 
Ο Πρόεδρος του Ουζμπεκιστάν Σαβκάτ Μιρζιγιάγιεφ ανέθεσε στο Υπουργείο Οικονομικών μέχρι τα τέλη Μαρτίου του τρέχοντος έτους σε συνεργασία με την Uzbekistan Airways να πουλάει αεροπορικά εισιτήρια για διεθνείς πτήσεις σε τιμή χαμηλότερη από την τιμή κόστους.
Όπως αναφέρεται αυτό θα εξασφαλίσει την ανταγωνιστικότητα των πτήσεων.
Νωρίτερα, ο αρχηγός του κράτους εξέφρασε ορισμένες αξιώσεις για το έργο του εθνικού μεταφορέα, μεταξύ άλλων για την ανικανότητά του να εργαστεί στις συνθήκες της αγοράς και το υψηλό κόστος των εισιτηρίων.
Ο μεταφορέας σήμερα είναι ασύμφορος, τα περιφερειακά αεροδρόμια έχουν χρέη στον προϋπολογισμό. Για να διορθωθεί η κατάσταση ο Μιρζιγιόεφ έπρεπε να απαλλάξει την αεροπορική εταιρεία τον Ιανουάριο του περασμένου έτους από την καταβολή όλων των τύπων φόρων μέχρι το 2022.
Όσον αφορά τα σχέδια, η Uzbekistan Airways σχεδιάζει να αυξήσει τη μεταφορά επιβατών κατά 1,3 φορές (σε 3,3 εκατομμύρια άτομα), οργανώνοντας νέους οικονομικά βιώσιμους προορισμούς, αυξάνοντας τις πτήσεις τσάρτερ προς τα κρατη ΚΑΚ και ειδικότερα προς τη Ρωσία , καθώς και σε χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας και της Ευρώπης.
Η Uzbekistan Airways είναι ένας μονοπωλιακός αερομεταφορέας στο Ουζμπεκιστάν που ανήκει πλήρως στο κράτος, η δομή του περιλαμβάνει επίσης όλους τους αερολιμένες της χώρας (σε λίγο εκτός του αεροδρομίου της Τασκένδης) . Η αεροπορική εταιρεία λειτουργεί σε περισσότερες από 40 πόλεις σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε 25 χώρες.

viewtopic.php?f=76&t=9909 να βάλουμε εδώ και το άλλο θέμα για το Ουζμπεκιστάν.

Αν γνώριζα καλά τα ελληνικά και τα ρωσικά θα σας είχα κάνει μια μετάφραση τελεία.Διστίχως δεν τα γνωρίζω. :great:
 
Μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου η διοίκηση της αεροπορικής εταιρείας θα αυξήσει το βάρος των αποσκευών στην οικονομική θέση από 20 στα 30 κιλά.

Προβλέπουμε την εισαγωγή και επέκταση των Duty free και Tax free. Είναι επωφελές για εμάς να εξάγουμε τα προϊόντα μας από το Ουζμπεκιστάν. Για παράδειγμα τα ίδια κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα εμείς δυσκολευόμαστε να αυξήσουμε τις πωλήσεις τους στο εξωτερικό. Και αν αυξήσουμε της αποσκευες με αυτά τα 10 κιλά θα τα αγοράσουν από εμάς και θα τα πάρουν μαζί τους. Αυτό είναι πολύ κερδοφόρο δήλωσε ο επικεφαλής της Κρατικής Επιτροπής Τουρισμού, Αζίζ Αμπντουκχαίμοφ.
 
Ακομα 3 αεροδρομια με καθεστως "ανοικτου ουρανου", του Αντιτζαν (AZN),Νουκους (NCU) και το Ναβοη ( NVI) .
https://www.uzdaily.com/articles-id-42844.htm

Επίσης, κατά τη διάρκεια του συμβουλίου ο Πρόεδρος του Ουζμπεκιστάν επέκρινε έντονα την παθητικότητα της αεροπορικής εταιρείας Uzbekistan airways στην προσέλκυση τουριστών.
Σύμφωνα με τον ίδιο, ο αερομεταφορέας δεν εκτελεί αποτελεσματικές εργασίες για τη βελτιστοποίηση των τιμών των αεροπορικών εισιτηρίων και για το άνοιγμα νέων πτήσεων .
Ο Μιρζιγιάγιεφ ανέθεσε στο εγγύς μέλλον να εισαγάγει σύγχρονες τεχνολογίες μάρκετινγκ στη δραστηριότητα της αεροπορικής εταιρείας για ευκολία αγοραράς αεροπορικών εισιτηρίων .
Ο Πρόεδρος δεν αγνόησε ούτε τις ελάχιστες λεπτομέρειες που επηρέασαν την παραμονή τουριστών στη χώρα μας, συμπεριλαμβανομένου του χαμηλού φωτισμού στις αίθουσες αεροδρομίων, της αδυναμίας χρήσης όλων των διαθέσιμων θαλάμων ελέγχου διαβατηρίων, των τεχνητών ουρών, της διαταραχής απο τα Ιδιωτικά ταξί που κυριολεκτικά πολιορκούν εισερχόμενους τουρίστες (εκεί οποίο έχει δικό του ΙΧ μπορεί κάνει τον ταξιτζή ).

Όλα τα αεροπορικά εισιτήρια από το Ισραήλ στο Ουζμπεκιστάν μέχρι τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους πωλήθηκαν σε λίγες μέρες του Φεβρουαρίου λόγο απαλλαγής από την υποχρέωση θεώρησης για τους Ισραηλινούς πολίτες διάρκειας 30 ημερών.
Ο Πρόεδρος ανέθεσε να αυξήσουν τον αριθμό των πτήσεων προς τις χώρες με τις οποίες εισήχθη καθεστώς τις βιζας , καθώς και να βάλουν απευθείας πτήσεις από τις περιφερειακές πόλεις Μπουχάρα , Σαμαρκάνδη, Ούρτζεντς, Ναβόη και Καρσί.
uzdaily.com μεχρι που να το μεταφρασω το γραψανε στα αγγλικα :)

Θα δούμε αν θα βάλουν πτήσεις και προς την Ελλάδα μας.
 
Η Uzbekistan Airways σχεδιάζει να δημιουργήσει τη δική της αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους. Αυτό ανακοινώθηκε από τον αντιπρόεδρο της αεροπορικής εταιρείας Umid Khusanov.
Η νέα αεροπορική εταιρεία θα ανοίξει το 2018.
Συγκεκριμένα η αεροπορική εταιρεία μελετά την εμπειρία της ρωσικής Aeroflot και της χαμηλού κόστους αεροπορικής εταιρείας Pobeda.
Οι προορισμοί θα είναι θα είναι στην αρχή προς Ρωσία, η Τουρκία και η Αίγυπτος.
https://www.uzdaily.com/articles-id-42918.htm
 
λέτε η Α3 να ξεκινήσει συνεργασία με την HY, όπως παλιά που η HY πετούσε ΑΤΗ και παρακαλούσε την πΟΑ να συνεργαστούν και να ενισχύσουν τα δρομολόγια για να μετεπιβιβάζουν επιβάτες προς BKK, DEL, ICN, KUL, NRT, PEK, SIN τους ενδιέφερε ιδιαίτερα πληρώματα εμπορικών πλοίων.....αλλά η πΟΑ σφύριζε αδιάφορα. :evil:
 
Η κυβέρνηση του Ουζμπεκιστάν είναι έτοιμη να ιδιωτικοποιήσει την κρατική αεροπορική εταιρεία Uzbekistan Airways.
Ταυτόχρονα άλλοι σημαντικοί τομείς της οικονομίας η εξόρυξη χρυσού και πετρελαϊκή βιομηχανία παραμένουν εντελώς υπό κρατικό έλεγχο.

https://www.reuters.com/article/us-uzbe ... SKBN1IA2QS
 
Top