Japan Airlines (JAL)

Πολλά τα νέα για την JAL.

"Πάρε ότι θέλεις παλιατζή..."λέει το τραγόυδι.Ο τίτλος αυτός ταιριάζει γάντι στην JAL,καθώς αποσύρει 103 αεροσκάφη και κόβει 49 δρομολόγια (10 διεθνή-39 εσωτερικού) αποσύρει όλα τα 747-400,τα Α300-600R και τα MD81-MD90 της στην προσπάθεια της να γίνει κερδοφόρα.Καθώς σκέφτεται και την δημιουργία μιας loco. :rolleyes:

Επίσης:
Περίπου 16.000 θέσεις εργασιάς ή περίπου το 30% του προσωπικού της εταιρίας(συνολικό 48.700) θα μειωθούν,αν και η μείωση των θέσεων εργασίας θα είναι εν μέρει αποτέλεσμα της πώλησης των θυγατρικών εταιρειών, σύμφωνα με την JAL.Η JAL επιζητεί συνεργασία (code-share) με την American Airlines με έδρα το Fort Worth του Τέξας, για να σχηματίσουν μια κοινή επιχείρηση πέρα από τον Ειρηνικό - ένα βήμα που θα συμβάλει στην ενίσχυση της λειτουργίας της ιαπωνικής εταιρείας, μέσω της συμμαχίας Oneworld .

Δικό σας
 
Και μετά την αναδιάρθρωση, λειτουργικά κέρδη $2,3 δισ. ή ¥188,4 δισ. παρουσίασε η JAL για το οικονομικό έτος 2010-2011, σε λειτουργικά έσοδα ¥1,36 τρισ.

http://atwonline.com/airline-finance-da ... -year-0518
 
Αν θέλετε να πετάξετε με Β787, άλλη μια επιλογή Narita – Boston μπορείτε να αγοράσετε από τώρα το εισιτήριο σε προνομιακή τιμή αλλά θα περιμένετε μέχρι 22 Απρ. 2012.

http://www.jal.co.jp/en/network/boston/
 
Πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2023 για μπορέσουν μερικοί να πετάξουν με τον απόγονο το Concorde. H Jal επενδύει $10 εκατ. στην νέα τεχνολογία και την πιθανότητα αγοράς 20 α/φ που θα κάνουν το NRT-SFO ή NRT-LHR σε λιγότερο από 5 ώρες.
Είναι η δεύτερη εταιρεία μετά την Virgin Atlantic που έχει options για 76 α/φ με παραδόσεις το 2023 και θα κάνουν το LHR-JFK σε 3 ώρες 20 λεπτά με κόστος εισιτηρίου $5.000 με επιστροφή.

https://boomsupersonic.com/jal-press-release/
 
Η εταιρεία καθώς είναι χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων, διαφημίζει τα νέα της α/φ και στο δίκτυο εσωτερικού καθώς έχει δρομολογήσει το Β787-8

ITM - NRT JL3009 18:25-19:40
Κόστος εισιτηρίου με επιστροφή με αυτόν τον τύπο α/φ από JPY51.500 για J class JPY23.400 για Οικονομική.

Το α/φ έχει διαμόρφωση 30 J class (2X2X2) & 176 Οικονομική (2X4X2)

https://www.jal.co.jp/en/aircraft/conf/787.html

Με την παραλαβή του Α350 θα δρομολογηθεί από 1 Σεπτεμβρίου στο

HND-FUK JL317 12:10-14:00
HND-FUK JL329 18:10-20:00

Κόστος εισιτηρίου με επιστροφή με αυτόν τον τύπο α/φ από JPY28.680 για J class JPY22.280 για Οικονομική, Για Πρώτη Θέση δεν πουλά εισιτήρια.

Το α/φ έχει διαμόρφωση 12 First (2X2X2) 94 J class (2X4X2) & 263 Οικονομική (3X3X3)

https://www.jal.co.jp/en/dom/service/f/seat/

https://www.jal.co.jp/en/dom/A350/?m=d08
 
Με το check in η Japan Airlines δίνει τη δυνατότητα να βλέπει κανείς σε ποιες θέσεις κάθονται ήδη βρέφη και νήπια (από 8 ημερών μέχρι 2 ετών).
Προφανώς ξεκίνησε μεγάλη συζήτηση ανάμεσα σε αυτούς που θεωρούν ανυπόφορο να ταξιδεύουν κοντά σε παιδιά που κλαίνε και σε αυτούς που θεωρούν ότι το πρόβλημα λύνεται απλά με ωτοασπίδες.

https://www-cnn-com.cdn.ampproject.org/ ... index.html
 
Το πρώτο Α350-1000 της Japan Airlines παραδόθηκε. Η διαρρύθμισή του είναι για 239 επιβάτες σε 4 κατηγορίες θέσεων.

Δείτε το εσωτερικό εδώ ( χάλια φωτό :( ) : First Look: Inside Japan Airlines’ Airbus A350-1000 That’s Packed With New & Unique Features

Η κάτοψη της διαρρύθμισης: JL Airbus A350-1000 - aeroLOPA | Detailed aircraft seat plans

Εξωτερικές φωτό: Airbus A350-1041, Japan Airlines, F-WZFM, JA01WJ (MSN 610) | AIB - Aviation Flights Group
 
Top