Qantas

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τις αεροπορικές εταιρίες του υπόλοιπου κόσμου
Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3465
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 513

Re: Qantas

Δημοσίευσηαπό aakunz » 04 Αύγ 2011, 20:21

Το Airport Haber αναφέρει σήμερα, ότι η Qantas προσανατολίζεται στη διακοπή δρομολογίων μεταξύ Αυστραλίας και Los Angeles και Νέας Υόρκης, τα οποία και φαίνεται πως είναι τα πλέον ζημιογόνα του δικτύου της. Ακολουθούν τα δρομολόγια προς Βομβάη, Χονολουλού και Μπουένος Άιρες. Τέλος, σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα της, η εταιρεία φαίνεται πως θα αναθέσει στη Jetstar το δρομολόγιο μεταξύ Auckland και Los Angeles.

http://www.airporthaber.com/abd-ucuslar ... 4070h.html
0 x


Άβαταρ μέλους
Cross
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: 15 Οκτ 2003, 18:44
x 18

New International Strategy

Δημοσίευσηαπό Cross » 16 Αύγ 2011, 09:13

Τα σχέδιά της για το μέλλον ανακοίνωσε η Qantas, με στόχο να γίνει πιο ανταγωνιστική, αλλά και πιο ισχυρή. Στη στρατηγική της συμπεριλαμβάνονται η περικοπή χιλίων θέσεων εργασίας, η σύνδεση με το Σαντιάγο (έδρα της LAN), η αναδιάρθρωση της συνεργασίας με τη British Airways, η ενίσχυση της συνεργασίας με την American Airlines, η δημιουργία της Jetstar Japan σε συνεργασία με την Japan Airlines και τη Mitsubishi Corporation, η δημιουργία μιας νεας θυγατρικής στην Ασία (όχι χαμηλού κόστους), το φρεσκάρισμα κι η αναβάθμιση του στόλου, η παραγγελία έως και εκατό Airbus A320 (συμπεριλαμβανομένων 78 neo), και πολλά άλλα.
0 x
CONCORDE: ENGINEERED TO BE THE BEST, FLEW ABOVE THE REST.

Άβαταρ μέλους
payneful_tales
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 747
Εγγραφή: 16 Μάιος 2008, 10:48
x 21

Re: Qantas

Δημοσίευσηαπό payneful_tales » 16 Αύγ 2011, 14:34

Αγαπητά μέλη, πέρα από το πριεχόμενο των ανακοινώσεων (δεδομένα και νούμερα) οφείλω να ομολογήσω ότι η ανακοίνωση της qantas αποτλεί υπόδειγμα χρήσης στρατηγικής σκέψης παγκοσμίως. Λιτά και περιεκτικά έδωσαν στον κόσμο να κατανοήσει τη στρατηγική που στοχεύουν να εφαρμόσουν τα επόμενα 5 χρόνια. Μοιράστηκαν με τον κόσμο κάθε κίνηση που ετοιμάζουν. Αυτό πραγματικά δείχνει μια πρόθεση να δημιουργήσουν ένα πιο "ευρύ" προφίλ για την εταιρεία τους, και όπως αναφέρουν (πολύ σημαντικό), να δημιουργήσουν αξία για τη μετοχή τους. Το αποτέλεσμα μένει να το δούμε, αλλά η διαδικασία ας αποτελεί παράδειγμα για κάθε επιχείρηση (πάντα λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα των εκάστοτε ανταγωνισμών :mrgreen: )

δικός σας
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Qantas

Δημοσίευσηαπό OA701 » 16 Σεπ 2011, 01:42

Kαι οι Αυστραλοί θα δοκιμάσουν τη χορήγηση φορητών συσκευών (ipad) για IFE ωστόσο απώτερος στόχος τους είναι ο επιβάτης μέσω wi-fi να λαμβάνει το IFE στη προσωπική του συσκευή.
:arrow: http://www.centreforaviation.com/news/qantas-to-trial-ipads-for-ife-120049
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Re: Qantas

Δημοσίευσηαπό Belavia » 07 Οκτ 2011, 14:55

78 A320neo με παραλαβές από 2016 και 32 - Α320 με παραλαβές από 2013 παρήγγειλε η Qantas.
0 x

Άβαταρ μέλους
Cross
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: 15 Οκτ 2003, 18:44
x 18

Re: Qantas

Δημοσίευσηαπό Cross » 12 Οκτ 2011, 21:47

Η παραγγελία των 110 Α320 έγινε τον περασμένο Αύγουστο. Στις 6 Οκτωβρίου απλώς ανακοινώθηκε η οριστικοποίησή της. Πληροφοριακά, πρόκειται για τη μεγαλύτερη παραγγελία αεροσκαφών στην ιστορία της Αυστραλίας με βάση τον αριθμό των αεροσκαφών.
0 x
CONCORDE: ENGINEERED TO BE THE BEST, FLEW ABOVE THE REST.

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1128
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 141

Re: Qantas

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 29 Οκτ 2011, 11:13

Άναψαν τα αίματα στην Qantas καθώς αποφασίστηκε η καθήλωση του στόλου και η αναστολή όλων των πτήσεων (!) της μαμάς-εταιρείας, σε απάντηση των κινητοποιήσεων τριών συνδικάτων.
Οι υπάλληλοι οι οποίοι ανήκουν στα τρία σωματεία που αντιδρούν δεν έχουν το δικαίωμα να δουλέψουν και δεν πρόκειται να πληρωθούν καθ' όλη τη διάρκεια της καθήλωσης. Οι υπάλληλοι που δεν αντιπροσωπεύονται από τα τρία σωματεία υποχρεούνται να δουλέψουν κανονικά και θα πληρωθούν κανονικά.
Δεν επηρεάζονται οι πτήσεις των θυγατρικών Jetconnect, QantasLink και Jetstar.

http://www.qantas.com.au/travel/airline ... /global/en
http://airlineroute.net/2011/10/28/qf-29oct11/
0 x
Aircraft flown : AT4/AT7/DH4/DH8/D28/SH3/S20
AR1/100/142/CRJ/CR9/CRK/ER4/ERD/E75/E90
M11/M83/M90
CS3/318/319/320/321/AB3/AB6/313/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics


Άβαταρ μέλους
convair
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 172
Εγγραφή: 22 Αύγ 2006, 12:49
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
Τοποθεσία: Athens
x 16
Επικοινωνία:

Re: Qantas

Δημοσίευσηαπό convair » 29 Οκτ 2011, 12:37

Πολύ ενδιαφέρουσα κίνηση.

Τα Σωματεία τι απαιτήσεις είχαν; Μισθολογικές;
0 x
_____________________
design with beauty in mind

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1128
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 141

Re: Qantas

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 29 Οκτ 2011, 13:00

Η Qantas, ως "δυτική"-legacy εταιρεία, έχει υψηλότερα μισθολογικά κόστη συγκρινόμενη με τον ανταγωνισμό. Επιπλέον, με την πολιτική που ασκεί η Αυστραλιανή κυβέρνηση, είδε το μερίδιο αγοράς της στα διεθνή δρομολόγια από/προς Αυστραλία να συρρικνώνεται, ειδικά με την αθρόα είσοδο των αραβικών εταιρειών (Emirates/Etihad/Qatar).
Προσπαθώντας να θωρακίσει τον εαυτό της και να βρει καινούριες πηγές εσόδων/κερδών, μέσα στα σχέδιά της είναι η δημιουργία θυγατρικών στην Ασία. Η μία θα είναι loco στην Ιαπωνία σε συνεργασία με την Japan Airlines, η δεύτερη premium με βάση σε Σιγκαπούρη ή Kuala Lumpur (δε θυμάμαι αν έχει γίνει η επιλογή).
Τα σωματεία όλα αυτά τα βλέπουν σαν κίνδυνο. Φοβούνται ότι θα χαθούν θέσεις εργασίας (outsourcing για την ακρίβεια), ότι θα μειωθούν οι μισθοί κτλ κτλ.
Σημειωτέον ότι οι διεθνείς πτήσεις της μαμάς εταιρείας είναι ζημιογόνες, αλλά οι ζημίες καλύπτονται από τις δραστηριότητες των θυγατρικών (Jetstar), τις πτήσεις εσωτερικού και το κερδοφόρο πρόγραμμα τακτικών επιβατών.
Οπότε απαιτούν όλες αυτές οι θυγατρικές να λειτουργούν με όρους/μισθούς Αυστραλίας.
Άλλο παράδειγμα των απαιτήσεων των σωματείων : Το προσωπικό των εταιρειών που πραγματοποιούν codeshare πτήσεις της Qantas, να αμείβεται με τους ίδιους όρους. Αν δηλαδή κάποιος πετάει πχ σε πτήση της Qantas για Dallas και μετά συνεχίζει με πτήση της American για Miami (υπό κωδικό Qantas), τότε το συγκεκριμένο πλήρωμα της συγκεκριμένης πτήσης της American πρέπει να αμειφθεί με όρους Qantas.
Σταχυολογώντας από το διαδίκτυο,
Long-haul pilots do not want QF passengers put on Jetstar codeshare flights.

QF said engineers have a list of demands, including a 15% increase in wages and allowances over three years, putting their salary at around A$170,000 in January 2013.


Τα πράγματα έφτασαν σε επίπεδο θανατικών απειλών κατά των μελών του ΔΣ της εταιρείας, και στην πρόσφατη γενική συνέλευση ζητήθηκε αστυνομική προστασία με σκύλους και ανιχνευτές μετάλλων.

Μέχρι και η Αυστραλιανή πρωθυπουργός παρενέβη και προέτρεψε τις δύο πλευρές "να τα βρουν", την ώρα που τα σωματεία προέτρεπαν τους επιβάτεσ να ταξιδεύουν με άλλες εταιρείες.

http://atwonline.com/international-avia ... tions-1012
http://atwonline.com/operations-mainten ... paign-1010
http://atwonline.com/operations-mainten ... spute-1017
http://atwonline.com/operations-mainten ... spute-1014
0 x
Aircraft flown : AT4/AT7/DH4/DH8/D28/SH3/S20
AR1/100/142/CRJ/CR9/CRK/ER4/ERD/E75/E90
M11/M83/M90
CS3/318/319/320/321/AB3/AB6/313/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics

Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Re: Qantas

Δημοσίευσηαπό Belavia » 16 Φεβ 2012, 14:54

Κατάργηση δρομολογίων και απολύσεις 500 ατόμων ετοιμάζει η εταιρεία.
Τα σύνεφα της κρίσης έφτασαν μέχρι τον Ειρηνικό……

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2137788
0 x


Άβαταρ μέλους
Kiwi Jumbo
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 505
Εγγραφή: 03 Οκτ 2009, 22:20
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): VIR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLL
Τοποθεσία: London
Επικοινωνία:

Re: Qantas

Δημοσίευσηαπό Kiwi Jumbo » 16 Φεβ 2012, 18:09

Πάντως το 2012 (μέχρι τώρα) και το 2011 την πάτησαν κάτω την εταιρία έλεος!!! Πρέπει να είναι ανάδρομος ο Ερμής! :?
0 x
Oλοι έχουν γνώμη. Έχουν όμως όλοι γνώση για να έχουν γνώμη; (Πλάτων)

Άβαταρ μέλους
Kiwi Jumbo
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 505
Εγγραφή: 03 Οκτ 2009, 22:20
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): VIR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLL
Τοποθεσία: London
Επικοινωνία:

Re: Qantas

Δημοσίευσηαπό Kiwi Jumbo » 20 Φεβ 2012, 09:27

Το είπε και το έκανε η Qantas τέλος το Λονδίνο απο το καλοκαίρι η ΒΑ θα αναλαμβάνει το Λονδίνο - BKK, HKG και η QF μετά για Αυστραλία! :shock:
https://www.britishairways.com/travel/f ... faqid=4277
0 x
Oλοι έχουν γνώμη. Έχουν όμως όλοι γνώση για να έχουν γνώμη; (Πλάτων)

Άβαταρ μέλους
6circles
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: 21 Σεπ 2006, 08:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): NZAA
x 94

Re: Qantas

Δημοσίευσηαπό 6circles » 20 Φεβ 2012, 11:57

Όχι ακριβώς! :) Τερματίζει μόνο την πτήση QF 1/2 ( Sydney - Bangkok - London και επιστροφή) . Θα συνεχίσει να πετάει στο Λονδίνο 2 φορές την ημέρα με την QF1/2 ( αντικαθιστά την QF31 /32 στο Sydney - Singapore - London ) και την QF9 ( Melbourne - Singapore - London ) .

Συνολικά, μειώνει τα δρομολόγια από 4 καθημερινά σε 2.
0 x


Άβαταρ μέλους
Kiwi Jumbo
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 505
Εγγραφή: 03 Οκτ 2009, 22:20
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): VIR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLL
Τοποθεσία: London
Επικοινωνία:

Re: Qantas

Δημοσίευσηαπό Kiwi Jumbo » 20 Φεβ 2012, 11:58

Ναι η αλήθεια είναι ότι δεν πρόλαβα να το ψάξω και πολύ! Thanks :great:
0 x
Oλοι έχουν γνώμη. Έχουν όμως όλοι γνώση για να έχουν γνώμη; (Πλάτων)

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Qantas

Δημοσίευσηαπό OA701 » 27 Απρ 2012, 00:14

Θυμάστε το συμβάν με την έκρηξη του κινητήρα ενός Α380? Ενάμιση χρόνο μετά, το αεροσκάφος επέστρεψε σε υπηρεσία. Το κόστος της επισκευής ήταν τελικά αρκετά μεγάλο, Α$139,000,000 (144 σε US ντάλαρς) όταν η list price ενός νέου Α380 είναι $390,000,000, καλύφθηκε όμως απ' την ασφάλεια ενώ η QF είχε τσιμπήσει και αποζημίωση $100,000,000 περίπου απ' την RR.
Άξιο αναφοράς επίσης, ότι, ο λογαριασμός του συμβάντος για την QF έφτασε τα $242,000,000, λίγο περισσότερο απο ένα 789 του κουτιού. :shock:
:arrow: http://www.bloomberg.com/news/2012-04-19/qantas-a380-flies-again-after-repairs-cost-near-new-price.html
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan



Επιστροφή σε “Αεροπορικές εταιρίες υπόλοιπου κόσμου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: MSN [Bot] και 1 επισκέπτης