Η Continental σε συμμαχία με την United + στην Star Alliance

η CO φαινεται οτι δειλα δειλα ανεβαινει πανω στο αρμα της United και αυτο μαλλον καλο μονο για τη δευτερη ειναι. ειναι κριμα μια τοσο καλη και τυπικη εταιρια να "μπλεκει" με το δεινοσαυρο United αν και ισως δειχνει την προθεση να τη σπρωξουν οσο ειναι κερδοφορα και εχει καλο ονομα. παντως αποτελει μια επαναπροσεγγιση των 2 εταιριων που προσφατα ειχαν αποτυχει να συγχωνετουν.
αυτη η κινηση θα συμπαρασσυρει εξελιξεις αφου μαλλον 8α σημανει και την εξοδο της US Airways απο τη Star Alliance...
 
H CO πεταει ακομα για jfk απο αθηνα?Αν ναι μηπως εχει δει κανεις αν πεταει με το livery της η το αλλαξε σε αυτο της UA?
 
evarestos13":jqr3icx8 said:
H CO πεταει ακομα για jfk απο αθηνα?Αν ναι μηπως εχει δει κανεις αν πεταει με το livery της η το αλλαξε σε αυτο της UA?

Μια μικρή σημείωση μόνο. Η Continental δεν πετάει για JFK αλλά για Newark (EWR).
 
Τώρα με τη συνένωση UA/CO, μήπως ανοίγει κανένα παραθυράκι για πτήσεις προς Chicago ORD όπου θα έχει και μια από τις μεγαλύτερες βάσεις της η νέα εταιρεία?
 
Ίσως... το Chicago έχει και σημαντική Ελληνική παροικία.
 
Ανακοίνωσε αποτελέσματα και η United/Continental.

Highlights:
  • For the first quarter of 2011, total revenue was $8.2 billion, an increase of 10.8 percent compared to the pro forma results for the same period in 2010.
  • UAL reported a first-quarter 2011 net loss of $136 million. On a GAAP basis, UAL reported a first-quarter 2011 net loss of $213 million.
  • While United and Continental continued to operate as two separate airlines, the company made progress toward integrating products, services and policies during the quarter. The company announced that it will retain United's Economy Plus seating and expand it to Continental aircraft beginning in 2012. It also unveiled a new interim advertising campaign that began to roll out at airports, through customer communications and other media. The carriers' check-in, ticket counter and gate facilities are now co-located at 36 airports, and more than 30 percent of the total fleet, or 460 aircraft, including the first Boeing 747-400, are now repainted in the new United livery.
  • Continental placed into service two new fuel-efficient Boeing 737-800s and removed from service two older, less efficient Boeing 737-500s.

Σχόλια δικά μου:
-Με έσοδα 8,2 δισ. και λειτουργικά κέρδη μόλις 34 εκατομμύρια δεν κάνουμε χωριό.
-Και με τις καθαρές ζημίες αυξανόμενες (αν και λιγότερο από όσο εκτιμούσαν οι αναλυτές) πάλι δεν κάνουμε χωριό.
-Και δε βλέπω να σκέφτονται να κάνουν κάτι για το στόλο τους, δεδομένου αυτού του pdf που είναι dated Γενάρη 2011.
 
Mιάς και δεν υπάρχει thread για την συγχωνευμένη ενωμένη-ηπειρωτική, το βάζω έδω...

Κατα τη διαδικασία της ενοποίησης των διαφόρων συστημάτων των 2 αεροπορικών (που παρεπιπτόντως διάβασα κάπου πόσο δύσκολο είναι) προέκυψε μια πατατιά που πέρασε απαρατήρητη αρχικώς απ΄την αεροπορική. Ενοποιώντας τις 2 βάσεις δεδομένων των αριθμών πτήσεων ώστε να προκύψει η νέα, ξαναδόθηκαν στην "κυκλοφορία" οι πτήσεις 93 και 175 (σε άλλα δρομολόγια και με carrier την CO) που η United είχε αποσύρει μετά τα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου με αποτέλεσμα την δυσαρέσκεια του ιπτάμενου προσωπικού και τον αποπροσανατολισμό των media που έσπευσαν να συμπεράνουν ότι η αεροπορική με το θάνατο του Οσάμα γυρνάει σελίδα :rolleyes: .

Τελικώς, η αεροπορική επανόρθωσε αποσύροντας ξανά τους συγκεκριμένους αριθμούς πτήσεων...

:arrow: USA Today
 
Σε πτήση της UA/CO Spokane-Denver (A319), κάποιος εκεί ψηλά είχε..ψηλά το ηθικό (και το ανήθικο) και δεν συγκράτησε τον...ενθουσιασμό του που ξεχυνόταν παντού.. :D Τον έπιασε το FBI..Φαντάζομαι κράτησαν..σκληρή στάση απέναντι του..Λέτε να είχαμε και λήψη DNA α λά CSI? :D

http://clopyandpaste.blogspot.com/2011/05/25.html

http://gawker.com/5804921/
 
Top