Vietnam Airlines

MerNion

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2006
Μηνύματα
2.839
Likes
147
Περιοχή
Αθήνα
Website
athensairport.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Την Δευτέρα θα υπογραφεί διμερής συμφωνία με το Βιετνάμ για την έναρξη απευθείας πτήσεων..
http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 679610.htm

Τώρα δεν ξέρω αν θα ξεκινήσουν σύντομα ή όχι, απλά δείχνει την βούληση των δυο χωρών να κάνουν κάτι τέτοιο. Σίγουρα θα υπάρχουν και άλλα θέματα πριν αρχίσουν οι πτήσεις.. Πάντως καλό βήμα ειναι αυτο..
 
Δεν νομίζω να παραγγέλνουν και τα Α-359 γι αυτό το route :mrgreen: .
Προσωπικά χλωμό το βλέπω, όταν δεν έχουν σταθεί εμπορικά Κίνα και Ιαπωνία απο Αθήνα :( .
Οι συμφωνίες αυτές είναι μια αρχή αλλά δεν σημαίνουν αυτόματα και την έναρξη πτήσεων πολλές φορές. Όποιον τον ενδιαφέρει το θέμα http://www.ypa.gr/content/index.asp?tid=558 όπου και αναφέρονται αναλυτικά οι υπάρχουσες διμερείς συμφωνίες καθώς και λίστα προσφερόμενων δρομολογίων.
 
Αυτή η συμφωνία θα μπορούσε να αποδώσει αφάνταστα, θα εξαρτηθεί όμως από τι συνεργασία θα επιτευχθεί με καμία Ελληνική εταιρεία, η Vietnam πετάει για SYD και MEL οπότε θα ήταν δυνατόν να συνδεθεί η Αυστραλία και οι ομογενείς. Εύχομαι να μην γίνει καμιά συνεργασία τύπου Gulf που δεν απέδωσε. Επίσης η Vietnam πετάει μόνον για CDG και FRA οπότε μέσω ΑΤΗ θα μπορούσε να μεταφερθεί κόσμος από Ασία για Ευρώπη (MNL και NRT είναι πόλεις που εξυπηρετεί η Vietnam). Όλα θα εξαρτηθούν από την Ελληνική στήριξη, και πόσο διατεθειμένοι εμείς ήμαστε να μπούμε στο παιχνίδι. Αν περιμένουμε από την Vietnam να στηρίξει την σύνδεση θα γίνει ότι έγινε και με την Air China. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι μεγάλο μειονέκτημα για τον ΑΤΗ που δεν έχει καμία διασύνδεση με Ασία εκτός SIN και BKK και αυτές χωρίς ελληνικό ενδιαφέρον. Μία τεράστια αναδυομένη αγορά (μέχρι και η κρίση δεν την επηρέασε δραματικά), και εμείς μέχρι και το PEK καταφέραμε και το κόψαμε (το οποίον ήταν πολύ λογικό και αναμενόμενο). Χωρίς συνεργασίες και προώθηση επιβατών, τέτοιες πτήσεις είναι καταδικασμένες. Δυστυχώς εγώ φοβάμαι εμείς θα αναλωνόμαστε ποιος θα πετάει LHR, JFK και τα συνηθισμένα…..
 
Belavia":nw3zuh49 said:
Προσωπικά πιστεύω ότι είναι μεγάλο μειονέκτημα για τον ΑΤΗ που δεν έχει καμία διασύνδεση με Ασία εκτός SIN και BKK και αυτές χωρίς ελληνικό ενδιαφέρον.

Αν μπεις σε μια από αυτές τις πτήσεις (ή αν παρατηρήσεις το queue στο checkin) θα συμπεράνεις ότι το 99% είναι "ελληνικό ενδιαφέρον"
 
Μιλάμε για Ελληνικές Αεροπορικές εταιρείες ή συνεργασίες. Υπάρχει καμιά συνεργασία που δεν την ξέρω; Εάν οι ξένοι θησαυρίζουν εις βάρος μας, καλά κάνουν. Μα αυτό το θέμα επεσήμανα και εγώ, και αυτό το θέμα βλέπω και λυπάμαι που εμείς δεν εκμεταλλευόμαστε αυτή την αγορά. Όχι σαν χρήστες αλλά σαν προμηθευτές.
 
Μπορείς τότε να εξηγήσεις λίγο πιο συγκεκριμένα το ρόλο του προμηθευτή στην περίπτωση έναρξης πτήσεων της Vietnam Airlines; διότι δε το καταλαβαίνω (δεν ειρωνεύομαι,ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το συλλογισμό σου)

Κάποτε πάντως το εγχείρημα της ΟΑ για πτήση προς Τόκυο, βυθίστηκε αύτανδρο σε 2 χρόνια μέσα. Και σε μια εποχή που δεν είχε χρεωκοπήσει (ακόμα) η εταιρεία. Αλλά και οι περικοπές δρομολογίων ξεκίνησαν από την Αυστραλία.

Προσωπικά δεν είμαι αισιόδοξος για ελληνικό όφελος από τέτοιες πτήσεις στο άμεσο μέλλον. Μάλλον κοιτάνε όλοι να σταθεροποιήσουν την θέση τους στην ευρωπαϊκή γειτονιά και μετά (ίσως και εφόσον) θα κοιτάξουνε για παραπέρα.
 
Αγαπητέ Hunting a Shadow μιλάω για συνεργασία (code share) στην πτήση SGN-ATH και προώθηση επιβατών με ελληνική εταιρεία για Ευρώπη (με ενιαίο εισιτήριο – άρα φτηνό), ακόμη προώθηση επιβατών από Αυστραλία ή MNL για Ελλάδα μέσω SGN. Δεν γράφω κάτι διαφορετικό από εσένα. Αυτές οι πτήσεις χωρίς συνεργασίες είναι καταδικασμένες.
 
To μεγάλο "μπαμ" έκανε η Vietnam Airlines και παρήγγειλε 4 Α380-800. Το θέμα είναι σε τι δρομολόγια θα τα βάζει... :rolleyes:

Computerise ετοιμάσου... ;)
 
Το Ανόι και η Σαϊγκόν το ξέρουνε αυτό; ή θα τρέχουν να κόψουν μερικά στρέμματα ζούγκλας παραπάνω για να τα χωρέσουν;

Από Σαϊγκόν δε ξέρω, αλλά το να δω Α380 στο Ανόι θα είναι από τις πιο σουρρεαλιστικές καταστάσεις, με 5-6 αεροπλάνα όλα κι όλα στο έδαφος ανά πάσα στιγμή. Κι ένα αεροδρόμιο νεκρικής σιγής.
 
GP707":2s0fj259 said:
Το θέμα είναι σε τι δρομολόγια θα τα βάζει... :rolleyes:

Να πιθανολογήσω Σαϊγκόν/Ανόι - Παρίσι? Μην ξεχνάμε ότι είναι υποψήφιο μέλος της Skyteam.
Ίσως και Αυστραλία, όπου υπολογίζεται ότι υπάρχουν γύρω στους 180.000 Βιετναμέζους (στοιχεία 2006). Το Βιετνάμ είναι η πέμπτη μεγαλύτερη πληθυσμιακά κοινότητα μεταναστών στην Αυστραλία. Πηγή, σε pdf, σελ. 51 Το αν θα τα γεμίζει βέβαια, είναι άλλο θέμα :rolleyes:
Όπως και να έχει, θα είναι από τα ωραιότερα Α380.
 
Top