Aeroflot news

Belavia

First-Class-Member
Εγγραφή
17/06/2009
Μηνύματα
870
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LATI
Η ρωσική Aeroflot, θα είναι ο επίσημος αερομεταφορέας των χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του 2014.

Ποια άλλη Ρωσική εταιρεία θα μπορούσε να επιλεγεί;
Δεν νομίζω ότι οι Δυτικοί θα πετούσαν με την Rossiya (την θυμάστε που πετούσε από Αγ. Πετρούπολη – Αθήνα) ή την Airlines of Kuban που με codeshare με την ΟS πετά για VIE ή την S7 ;
Η Belavia που πετά από MSQ δεν μπορούν να συναγωνιστούν.
Καλά νέα και καλοί αγώνες. Χωρίς προβλήματα από κάτι δημοκρατικούς γείτονές τους.

http://www.liako.gr/news/greece-economy ... -2014.html
 
Η εταιρεια εχει πληρωσει ηδη και 100 εκ. ευρω-πουλακια στο Σοτσι για το σπονσορινγκ!!! (η τουλαχιστον προτιθεται...)
 
Η Aeroflot προτίθεται να απολύσει 2000 εργαζομένους μέχρι το τέλος του 2009 ή το αργότερο μέχρι το τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2010. Το αριθμός αυτός ανέρχεται στο 13% του συνόλου.


Πηγή: Airport Haber
http://www.airporthaber.com/v3/readnews.php?newid=17415
 
Σιγά σιγά προχωράνε σε ανανέωση του στόλου τους οι Ρώσοι. Εκτός τα 737NG, θα συνεχίσουν να παραλαμβάνουν (νοικάρικα) α/φη κι απ' την Airbus (320s) ενώ θα υποστηρίξουν και την τοπική αεροπορική βιομηχανία αφού προτίθενται να προσθέσουν στον στόλο τους MS-21, AN-148 και Sukhoi 100.
:arrow: http://www.reuters.com/article/idUSLDE65005F20100601
 
Να δώ την Aeroflot να έρχετε με 737-900ΕR και τι στον κόσμο ;)
 
πφφφφφ.....
σκετο ξενερωμα!!!!!
Μια aeroflot ειχαμε και εμεις μπας και δουμε κανενα διαφορετικο αεροπλανο εκτος απο τα χιλιοφορεμενα 320 και 737 που τα εχω σκυλοβαρεθει πια, και μας ξενερωνει και αυτη....
Χμμμ...
Καλα ρε παιδια μετα η tupolev και η illusin σε ποιον θα πουλανε? Στην air koryo? χα χα χα
Παντως ειδικα για την aeroflot δεν το καταλαβαινω γιατι να το γυρισει σε δυτικα αεροσκαφη...
Η ρωσικη αεροπορικη βιομηχανια βγαζει αεροπλανα που ειναι καλυτερα (υποκειμενικη μου προσωπικη αποψη) και φτηνοτερα (αντικειμενικη αποψη) και καποια απο αυτα ισως εχουν και καλυτερη οικονομικη αποδοση ανα επιβατη. Γιατι ντε και καλα να προτιμισεις δυτικο? Ειδικα οταν σε λενε aeroflot!
 
Kοίταξε, μια απλουστευμένη εξήγηση είναι ότι κρατάνε ισορροπίες οι Ρώσοι αφού χρειάζονται τις δυτικές αερο-βιομηχανίες για την ανάπτυξη του Magiztralnyy Samolyet XXI veka - Main Aircraft of the 21st Century (aka MS-21). Ήδη έγιναν κρούσεις σε γαλλικές εταιρείες που λογικά θα σχετίζονται και με την EADS.

Eπίσης, τo project MS-21 (που περιλαμβάνει 3 διαφορετικού μεγέθους α/φη) και το Sukhoi-100 αργούν ακόμη, με αποτέλεσμα την εξεύρεση λύσεων εκτός Ρωσίας. Mόνο το Αn-148 είναι σε παραγωγή...

Πλάκα πλάκα, οι Ρώσοι σε λίγα χρόνια θα καλύπτουν όλο το εύρος στα short-medium range. An-148 και Sukhoi-100 είναι τα RJ τους, ενώ το MS-21 καλύπτει Α319/20/21 καθώς και Β737-7/8/9. Και φυσικά, σίγουρα θα έχουν και σύγχρονα πρα-πρα...
 
Στην επίσκεψη της Μέρκελ στη Ρωσία κλείστηκε το deal για 11 Α-333, αξίας 2 δις ευρώ, με παραδόσεις μεταξύ 2011-2013.
:arrow: Financial Times

Οι Ρώσοι, επίσης, πιέζουν την Boeing για γρηγορότερες παραδόσεις των 22 παραγγελθέντων Dreamliner. Λόγω των χειμερινών ολυμπιακών του '14 ζητούν παραδόσεις πρίν το '14 αντί του '16 που θα ξεκινούσαν...
:arrow: Daily Herald
 
Aνέκρουσαν πρύμναν οι μανατζαρέοι της SU καθώς έσπευσαν να κατευνάσουν και να ευχαριστήσουν τον πρόεδρο Πούτιν. Τον περασμένο μήνα, ο ισόβιος :?: πρόεδρος τους έβαλε χέρι για την υποστήριξη σε ξένους κατασκευαστές α/φών και τους ζήτησε (ή μάλλον απαίτησε) να παραγγείλουν και τίποτας ντόπιο.

Έτσι, χθές-προχθές, οι της SU έστειλαν ένα γράμμα στην κυβέρνηση με το αναλυτικό πλάνο του στόλου τους για την επόμενη δεκαετία όπου και περιλαμβάνονται 126 αποκλειστικά made in russia α/φη.
- 50 short-medium-range MS-21
- 40 regional Sukhoi Superjet 100 (SSJ100) regional airliners
- 25 Antonov An-140 turboprops
- 11 Antonov An-148 regional airliners

Αναγκαστικά, μένουν με τα ξένα μόνο για την εξυπηρέτηση long-haul, I suppose...

:arrow: http://en.rian.ru/business/20100819/160261861.html
 
Υπεγράφη απο τους Ρώσους η συμφωνία του περασμένου Ιούνη με την Boeing που αφορούσε 50+15 Β737. Η μόνη διαφορά είναι ότι πρόκειται πλέον για 50+35 α/φη, τα οποία θα αγοράσει η Russian Technologies και θα τα μεταβιβάσει στην Aeroflot με αντάλλαγμα μετοχές...
:arrow: http://www.usatoday.com/travel/flights/2010-09-17-aeroflot-boeing-737-order_N.htm
 
Top