Japan Airlines (JAL)

Απ' όσο ξέρω απέλεισε τους αλοδαπούς πιλότους και κράτησε μόνο τούς Ιάπωνες...αλλά και έτσι το μέλλον φαίνεται αβέβαιο...(Βγενόπουλε όρμα!!!!):p
 
Τελος η JAL, τουλαχιστον οπως την ξεραμε. Κατεθεσε σημερα το πρωι αιτηση προστασιας απο πτωχευση, με την μετοχη να πεφτει στα 4 γιεν!!!

Δραματικες οι εξελιξεις τελικα για την μεγαλυτερη απο αποψη τζιρου αεροπορικη εταιρεια της Ασιας.. Και ας με διεψευσε για 3 μερες σε οτι αφορα την προγνωση μου για την πτωχευση.. ;) Βγενο ορεξη για επεκταση? :mrgreen:
 
Αγαπητά μέλη, επειδή εκεί οι άνθρωποι είναι πιο μπροστά στο να ενημερώνουν σωστά σε σχέση με άλλες εταιρικές συνήθειες, ακολουθεί η επίσημη ανακοίνωση της JAL με ενδιαφέροντα στοιχεία όσον αφορά στον επανακαθορισμό της λειτουργικής τους ύπαρξης, τόσο σε διεθνές (μέσω συμμαχιών) όσο και σε τοπικό (low cost model) επίπεδο.

http://press.jal.co.jp/en/release/201001/001432.html

Επίσης μερικά δεδομένα για τους προορισμούς της εταιρείας:
http://www.jal.com/en/corporate/gaiyo/flight.html

[album]1637[/album]

δικό σας
 
Παιδιά απ' όσο ξέρω η JAL ακόμα παραλαμβάνει 737NG από την BOEING.Δεν είναι κάπως κουφό αυτό?Να κοντεύει να κλείσει και να παραλαμβάνει καινούργια αεροπλάνα.. :rant: .Όποιος ξέρει κάτι περισσότερο ας με διαφωτήσει. :hello?:
 
H JAL δεν κινδυνεύει να κλείσει... Όλα τα παραπάνω είναι ακριβώς για να μην κλείσει... Η χρεωκοπία θα της επιτρέψει να απομακρύνει "αναίμακτα" αεροσκάφη (37 Β744, 16 MD90) και προσωπικό (~15.000) κόβοντας 31 δρομολόγια και έχοντας ταυτόχρονα εξασφαλίσει την αναγκαία χρηματοδότηση, θα συνεχίσει να πετάει κανονικά...
:arrow: http://www.reuters.com/article/innovationNews/idUSTRE60H4NA20100119

Πάντως, σύμφωνα με Ιαπωνική εφημερίδα, έχει ήδη κλείσει συμφωνία με την Delta, η οποία θα ολοκληρωθεί εώς τον Απρίλιο του 2011... Η ίδια η Delta (και η Skyteam) ανακοίνωσε δημοσίως σήμερα ότι είναι έτοιμη να την υποστηρίξει...
 
billos_340":10h8jx26 said:
Παιδιά απ' όσο ξέρω η JAL ακόμα παραλαμβάνει 737NG από την BOEING. [...]


Βασικα εχει παραγγελιες για 71 αεροσκαφη ακομη: 20 737, 9 767, 7 777 και 35 787. Η Boeing ειναι στα προθυρα νευρικης κρισης κυριως για τα Β787 λογω του οτι ειναι νεος τυπος, και "κρεμονται" απο τα χειλη του κ. Μαεχαρα, υπουργου μεταφορων της Ιαπωνιας για το τι μελλει γεννεσθαι.
 
Μα η Boeing έχει παραγγελίες για περίπου 800 787, τα 35 της JAL θα τους πειράξουν αν την ακυρώσουν;Με τόσο μακριά λίστα αναμονής δεν νομίζω να τους μείνουν αδιάθετα ούτε μια μέρα..
 
Η JAL παραμένει στην Oneworld?

OA701":2zxl2an3 said:
Πάντως, σύμφωνα με Ιαπωνική εφημερίδα, έχει ήδη κλείσει συμφωνία με την Delta, η οποία θα ολοκληρωθεί εώς τον Απρίλιο του 2011... Η ίδια η Delta (και η Skyteam) ανακοίνωσε δημοσίως σήμερα ότι είναι έτοιμη να την υποστηρίξει...

Νέες διαρροές θέλουν την JAL τελικώς να παραμένει στην Oneworld καθώς οι ιθύνοντες της εταιρείας θεωρούν ότι θα έχουν άμεσα αποτελέσματα εν αντιθέσει με την σύμπραξη με την Delta, η οποία κρίνεται επικίνδυνη και θα απέδιδε καρπούς μετά το 2011...

Η JAL, πάντως, δηλώνει no comment προς το παρόν, και δεν αποκλείεται να παίζουν "παιχνιδάκια" μιάς κι απ' ότι φαίνεται περνάει η μπογιά τους...
:arrow: http://www.reuters.com/article/businessNews/idUSTRE6161PA20100207
 
Πλέον η πληροφορία περί παραμονής της JAL στην Oneworld εμφανίζεται ως επιβεβαιωμένη.
 
Top