Mexicana

AirNewZealand

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
09/04/2007
Μηνύματα
1.226
Likes
257
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Δύσκολα τα πράγματα για την Mexicana, η οποία κατέφυγε σε προστασία έναντι των πιστωτών της σε Μεξικό και Ηνωμένες Πολιτείες, προκειμένου να αναδιοργανωθεί και να αντιμετωπίσει την άσχημη οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται.
Ενδεικτικά, με το εργατικό κόστος (για τους πιλότους) να είναι κατα 50% μεγαλύτερο από το αντίστοιχο μιας αμερικάνικης εταιρείας, η διοίκηση έβαλε δύο προτάσεις στο τραπέζι των διαπραγματεύεσεων με πιλότους και ιπτάμενες/ους συνοδούς :
:arrow: μείωση κατά 41% και 39%, αντίστοιχα, σε αποδοχές και λοιπά προνόμια, ή
:arrow: την πώληση των μετοχών της εταιρείας στα συνδικάτα για το συμβολικό ποσό του ενός πέσο (= €0,06 !!), με παράλληλη ανάληψη χρεών ύψους $120 εκατομμυρίων.
Φυσικά, και οι δύο προτάσεις απορρίφθηκαν.

http://atwonline.com/airline-finance-da ... essio-0803

Η εταιρεία έχει να αντιμετωπίσει και την υποβάθμιση του Μεξικό στην κατηγορία 2 από την FAA, η οποία έιχε σαν αποτέλεσμα American και Delta να διακόψουν το codeshare με Mexicana και Aeromexico αντίστοιχα, αλλά και την κατάσχεση κάποιων από τα αεροπλάνα της στον Καναδά. Ήδη η εταιρεία αποφάσισε να διακόψει/μειώσει/αναστείλει πλήθος δρομολογίων μεταξύ Μεξικού και ΗΠΑ, αλλά και να διακόψει τις πτήσεις μεταξύ Μεξικού και Ευρώπης (Μαδρίτη/Λονδίνο).

Θα είναι κρίμα να χαθεί μια τέτοια εταιρεία με ιστορία 90 ετών...
 
Κάπου είδα ότι το συνολικό χρέος είναι 1δις $ ... :oops:
 
flesland μήπως μπορείς να παραθέσεις κάποια πήγή από την οποία άντλησες αυτή την πληροφορία?
 
Απ' το reuters
...Mexicana, with a debt of close to 10 billion pesos ($796 million)...

Oπότε, παρα 2 κατοστάρικα (εκατομμύρια) γιου ες ντάλαρς, ένα δις :shock:

Άλλη μια ενδιαφέρουσα παράμετρος είναι ο στόλος της Mexicana, στον οποίο απ' τα 69 α/φη τα 59 είναι απο λιζεράδες. Η δύσκολη κατάσταση των μεξικανών ενδέχεται να επηρρεάσει και τις εταιρείες leasing, με πιό εκτεθιμένες τις 3 μεγάλες. Απο 12 έχουν ILFC και GECAS και 11 η Aviation Capital. Μάλιστα, πιστεύεται ότι τα πρώτα που κινδυνεύουν με επιστροφή είναι τα 318 και τα 767. Περισσότερα:
:arrow: WSJ
 
Yak 42 D":3x3gyfj0 said:
flesland μήπως μπορείς να παραθέσεις κάποια πήγή από την οποία άντλησες αυτή την πληροφορία?

Το είδα στο CNN, ξημερώματα της χτεσινής μέρας.
 
Εγώ στο airliners.net είδα από έναν που μένει κοντά στο αεροδρόμιο του Τορόντο ότι υπάρχει ένα 319 (XA-MXG) της εταιρίας στο αεροδρόμιο.Επίσης είδα τώρα πως η MEXICANA έχει σταματήσει να εκδίδει εισητήρια...μήπως ήρθε το τέλος? :(

Πηγή:http://www.reuters.com/article/idCNN0410892920100805?rpc=44
 
Στη σελιδα της Mexicana παντως γραφει:
Domestic Flights continue to operate
and can be purchased normally
as they are operated by MexicanaClick and MexicanaLink,
unaffected by Compañía Mexicana de Aviación (CMA)

CMA has suspended its flight sales but continues to operate its flights
as scheduled to protect its passengers.

For more information please visit CMA's business reorganization homepage READ MORE
 
Ναι,από την MexicanaClick και MexicanaLink,η μαμά τους όμως?
 
Ισως εχεις δικιο αλλα διαβασα και μεσα στο read more.
Γενικα εκει γραφει:
1. I’m booked on a Mexicana flight. Are there any changes?
On Wednesday, August 4, at 18:00 hours, Mexicana Airlines (Compañía Mexicana de Aviación) suspended its ticket sales. However, Mexicana Airlines announced it will continue operations as scheduled in the interest of protecting passengers whom already have tickets and flight itineraries.

There are no changes in MexicanaClick nor MexicanaLink. Both are independent airlines, unaffected by CMA's business reorganization.
...
3. Can I still book flights?
MexicanaClick and MexicanaLink continue to operate, market and sell tickets for all of their flights.
Reservation and issuing of tickets for flights operated by Mexicana Airlines (CMA) have been suspended indefinitely. However, Mexicana Airlines (CMA) will continue flying in the interest of protecting passengers who already have tickets and flight itineraries.
...
7. Does "Concurso Mercantil" mean that CMA is broken or will stop operating?
No. The "Concurso Mercantil" is a legal procedure that allows a company to reorganize its liabilities and costs while protecting its operations. CMA filed a "Concurso Mercantil" or insolvency petition with a Mexico City district court to begin a reorganization and negotiation process to ensure the continued operation of the Company. A "Concurso Mercantil" does not imply ceasing company activities.
..
8. Why did CMA file for protection with a US court?
American law allows companies operating in the US to file a protection petition through Chapter 15 of the United States bankruptcy code. CMA filed for “Concurso Mercantil” in Mexico and simultaneously a Chapter 15 petition was filed with a New York bankruptcy court. This will protect and guarantee the continuity CMA operations in the US market.

Μπορει να μη το πιανω και εντελως...Αλλα οπως τα γραφουν τα πραγματα, τουλαχιστον δεν τα κανουν να φαινονται τοσο ασχημα οσο ειναι...! :rolleyes:
 
Οι πτήσεις των MexicanaClick και MexicanaLink και εκτελούνται κανονικά και μπορείς να κλείσεις εισιτήριο. Δεν επηρεάζονται.
Οι πτήσεις της Mexicana (σκέτο) εκτελούνται αλλά δεν μπορούν να γίνουν πλέον κρατήσεις (προς το παρόν τουλάχιστον).
Η Air Canada πάντως επιβεβαίωσε ότι προχώρησε στην κατάσχεση 2 εκ των 4 αεροπλάνων που νοικιάζει στην Mexicana.

http://atwonline.com/airline-finance-da ... d-aircraft
 
Top