Οι ευρωπαϊκοί αερομεταφορείς έχουν πλήν της ΙΒ απο μικρή έως μέτρια παρουσία στην περιοχή.
H oneworld:
- Η ΙΒ πετάει για Mexico City, San Jose, San Salvador, Guatemala City, Panama City, Caracas, Bogota, Guayaquil, Quito, Santiago, Lima, Sao Paolo, Rio, Montevideo, Buenos Aires, Cordoba (extra codeshares με Avianca, Gol, TACA, PLUNA)
- Η ΒΑ πετάει για Mexico City, Cancun, Buenos Aires, Rio και Sao Paulo
- LAN και Mexicana τα μέλη της συμμαχίας στην περιοχή
H Star:
- H LH πετάει για Mexico City, Bogota, Caracas, Sao Paulo και Buenos Aires (codeshare με
TACA)
- Η TAP πετάει για πολλούς προορισμούς της Βραζιλίας και για Caracas
- H συμμαχία έχει μοναδικό μέλος στην περιοχή την ΤΑΜ
H Skyteam:
- H AF πετάει για Mexico City, Guadalajara, Bogota, Caracas, Cayenne, Santiago, Sao Paulo, Rio και Buenos Aires (codeshare με Αvianca και GOL)
- H KLM πετάει για Mexico City, Guayaquil, Quito, Lima, Paramaribo, Montevideo, Sao Paulo
- H Alitalia πετάει για Caracas, Sao Paulo, Buenos Aires
- Ως πιθανά μελλοντικά μέλη της συμμαχίας αναφέρονται Aerolineas Argentinas, Avianca και TACA ενώ αυτή τη στιγμή υπάρχει μόνο η Aeromexico ως μέλος στη περιοχή.
H IB είναι η μόνη που ανεξαρτήτως κατάληξης του LATAM δείχνει να έχει το πάνω χέρι. Βέβαια, σε περίπτωση που οι codeshare συνεργάτες ενταχθούν στη Skyteam τότε θα έχει κάποιο αντίκτυπο (στις φοβερές πληρότητες της ίσως) αν και τα point to point της είναι ήδη αρκετά.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η μικρή παρουσία της βραζιλιάνικης αγοράς στις συμμαχίες. Η Βραζιλία (ειδικά το ΒΑ κομμάτι της) ενδύκνειται για point of entry στη κεντρική και νότια Αμερική και έπειτα για hub and spoke από έναν βραζιλιάνικο carrier. Ίσως και να είναι θέμα τοπικών διακρατικών συμφωνιών...