LATAM Airlines Group

payneful_tales

First-Class-Member
Εγγραφή
16/05/2008
Μηνύματα
757
Likes
27
Αγαπητά μέλη, απ' ότι φαίνεται ο ιός των συγχνεύεσεων έφτασε μέχρι την Λατινική Αμερική. Η Χιλιανή LAN και η Βραζιλιάνικη TAM ενώνουν τις υπάρξεις τους για να φτιάξουν την LATAM. Περισσότερα στην πηγή της ειδήσεως:

http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231055301

δικός σας
 
Τότε εδώ μιλάμε (αν λάβουμε υπ΄όψη μας τις θυγατρικές της LAN σε Αργεντινή,Εκουαδόρ,Περού και την LAN Express και την ΤΑΜ με τον τεράστιο στόλο) για την μεγαλύτερη εταιρία στην Ν.Αμερική. :banana:
 
Θα είναι όντως η μεγαλύτερη αεροπορική στη Λατινική Αμερική, εξ ου και το όνομα LATAM που είναι ακρωνύμιο του Latin America. Απ' τα ενδιαφέροντα στοιχεία που δίνει το reuters είναι ότι θα κατατάσεται 11η παγκοσμίως στη διακίνηση επιβατών (46 εκατ. το χρόνο), θα πετάει σε 115 προορισμούς σε 23 χώρες και θα απασχολεί 40,000 εργαζόμενους...
:arrow: Reuters 1, Reuters 2
 
Αναρωτιέμαι, αυτό θα έχει αντίκτυπο στην παραμονή της TAM στην Star Alliance? Ή μήπως θα αλλάξει συμμαχία προσχωρώντας στην oneworld?
 
Όντως, έχει ενδιαφέρον η επισήμανση σου καθώς η λατινική και ιδιαίτερα η νότια Αμερική παρουσιάζει μεγάλο potential λόγω της αύξησης των εισοδημάτων της μεσαίας τάξης και αναποφεύκτα της ανόδου των αεροπορικών ταξιδιών.

Αν τα βάλουμε κάτω, η Star θα έχει πολύ μεγάλο πρόβλημα αν την κάνει η ΤΑΜ, η οποία είναι και το μοναδικό μέλος της συμμαχίας στη Λατινική Αμερική. Το είχαν πεί άλλωστε οι σύμμαχοι ότι θα επικεντρωθούν πλέον σε αγορές και ηπείρους με ισχνή παρουσία όπως νότια Αμερική και Αφρική.

Η oneworld είχε μέχρι πρότινος δύο μέλη στην περιοχή, LAN και Mexicana. Ωστόσο, υπάρχει και η ΑΑ, η οποία απο MIA εξυπηρετεί πάαααααρα πολλούς προορισμούς (Belize City, Belo Horizonte, Bogotá, Brasilia, Buenos Aires-Ezeiza, Cali, Cancún, Caracas, Guatemala City, Guayaquil, La Paz, Lima, Managua, Maracaibo, Medellín-Córdova, Mexico City, Montevideo, Panama City, Quito, Recife, Rio de Janeiro-Galeão, Salvador da Bahia, San Salvador, Santa Cruz de la Sierra, São Paulo-Guarulhos, San José de Costa Rica, San Pedro Sula, Santiago de Chile, Tegucigalpa) και μπορεί να λειτουργήσει ως γέφυρα σε περίπτωση ανάγκης.

Θα έχει ενδιαφέρον η κατάληξη...
 
Και βέβαια θα πρέπει να δούμε και τις επιπτώσεις σε ευρωπαϊκούς αερομεταφορείς, όπως για παράδειγμα η Iberia, που εκτελούν υπερατλαντικά δρομολόγια από/προς Λατινική Αμερική. Ανάλογα με τη συμμαχία που θα επιλεχθεί, πιθανότατα θα υπάρξει έντονος ανταγωνισμός και ίσως ανακατατάξεις σχετικά με τα μερίδια της αγοράς στη νότια Αμερική.
 
Οι ευρωπαϊκοί αερομεταφορείς έχουν πλήν της ΙΒ απο μικρή έως μέτρια παρουσία στην περιοχή.

H oneworld:
- Η ΙΒ πετάει για Mexico City, San Jose, San Salvador, Guatemala City, Panama City, Caracas, Bogota, Guayaquil, Quito, Santiago, Lima, Sao Paolo, Rio, Montevideo, Buenos Aires, Cordoba (extra codeshares με Avianca, Gol, TACA, PLUNA)
- Η ΒΑ πετάει για Mexico City, Cancun, Buenos Aires, Rio και Sao Paulo
- LAN και Mexicana τα μέλη της συμμαχίας στην περιοχή

H Star:
- H LH πετάει για Mexico City, Bogota, Caracas, Sao Paulo και Buenos Aires (codeshare με TACA)
- Η TAP πετάει για πολλούς προορισμούς της Βραζιλίας και για Caracas
- H συμμαχία έχει μοναδικό μέλος στην περιοχή την ΤΑΜ

H Skyteam:
- H AF πετάει για Mexico City, Guadalajara, Bogota, Caracas, Cayenne, Santiago, Sao Paulo, Rio και Buenos Aires (codeshare με Αvianca και GOL)
- H KLM πετάει για Mexico City, Guayaquil, Quito, Lima, Paramaribo, Montevideo, Sao Paulo
- H Alitalia πετάει για Caracas, Sao Paulo, Buenos Aires
- Ως πιθανά μελλοντικά μέλη της συμμαχίας αναφέρονται Aerolineas Argentinas, Avianca και TACA ενώ αυτή τη στιγμή υπάρχει μόνο η Aeromexico ως μέλος στη περιοχή.

H IB είναι η μόνη που ανεξαρτήτως κατάληξης του LATAM δείχνει να έχει το πάνω χέρι. Βέβαια, σε περίπτωση που οι codeshare συνεργάτες ενταχθούν στη Skyteam τότε θα έχει κάποιο αντίκτυπο (στις φοβερές πληρότητες της ίσως) αν και τα point to point της είναι ήδη αρκετά.

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η μικρή παρουσία της βραζιλιάνικης αγοράς στις συμμαχίες. Η Βραζιλία (ειδικά το ΒΑ κομμάτι της) ενδύκνειται για point of entry στη κεντρική και νότια Αμερική και έπειτα για hub and spoke από έναν βραζιλιάνικο carrier. Ίσως και να είναι θέμα τοπικών διακρατικών συμφωνιών...
 
Πολύ καλή η τελευταία ανάλυση OA701, όμως ξεχνάμε και την πάρα πολύ καλή παρουσία της Αmerican Airlines στην Λατινική Αμερική από το hub της στο Μαϊάμι.
 
OA701":jxsk0fad said:
Θα είναι όντως η μεγαλύτερη αεροπορική στη Λατινική Αμερική, εξ ου και το όνομα LATAM που είναι ακρωνύμιο του Latin America. Απ' τα ενδιαφέροντα στοιχεία που δίνει το reuters είναι ότι θα κατατάσεται 11η παγκοσμίως στη διακίνηση επιβατών (46 εκατ. το χρόνο), θα πετάει σε 115 προορισμούς σε 23 χώρες και θα απασχολεί 40,000 εργαζόμενους...
:arrow: Reuters 1, Reuters 2
Επίσης το LATAM είναι και τα αρχικά από της 2 εταιρίες LAN-TAM :great:
 
LXSKLH":ruya5cfh said:
Πολύ καλή η τελευταία ανάλυση OA701, όμως ξεχνάμε και την πάρα πολύ καλή παρουσία της Αmerican Airlines στην Λατινική Αμερική από το hub της στο Μαϊάμι.

Eυχαριστώ. Η ανάλυση αφορούσε το ερώτημα που έθεσε παραπάνω το σοφό παιδί για τις επιπτώσεις στους ευρωπαϊκούς αερομεταφορείς. Λιγάκι πιο πάνω είχα γράψει και για την ΑΑ, η οποία κάνει πραγματικό πάρτι στη Λατινική Αμερική απο το hub της στο ΜΙΑ και ότι σε περίπτωση ανάγκης μπορεί να λειτουργήσει ως γέφυρα Ευρώπης-Λατ. Αμερικής.


Κάτι που βρήκα τώρα είναι ότι έχει ήδη ανέβει website, latamairlines.com, το οποίο εκτός απο αναλυτικό είναι και αρκετά διαφωτιστικό. Τρία πραγματάκια που ξεχώρισα:
1. Υπάρχει MoU μεταξύ των 2 και είναι non binding έως τώρα. Αναμένονται αδειοδοτήσεις κτλ ώστε να γίνει binding.
2. Για το θέμα των συμμαχιών, το ίδιο το website αναφέρει σε μορφή Q+A
LAN is a member of Oneworld and TAM is a member of Star Alliance. Is anything changing?
We deeply value the alliance relationships we have built. In the short term, there will be no changes
regarding our alliance partners. Continue to book and fly on alliance partners as you would today. After
the transaction is completed, LATAM would evaluate the best alliance options for the combined carrier
group.
Άρα, προς το παρόν μένουν ως έχουν. Αργότερα θα γίνει η σφαγή. Αρκεί να θυμηθούμε τι έγινε μερικούς μήνες πίσω με την JAL. Πάντως, η LAN είναι μέλος της oneworld εδώ και 10 χρόνια ενώ η ΤΑΜ εισήλθε στη Star μόλις πρίν απο 2μιση μήνες. Τι κάνει νιάου νιάου?
:arrow: http://www.latamairlines.com/downloads/en/customerfaq.pdf
3. Σε ένα άλλο pdf προς τους επενδυτές αναφέρονται ενδιαφέροντα πράγματα. Ένα απο αυτά (σελ. 14) είναι πώς θα αναπτυχθεί μελλοντικά το πτητικό τους έργο ως LATAM. Η Βραζιλία θα αποτελέσει πύλη για Ευρώπη-Αφρική και η Λίμα προς κεντρική-βόρεια Αμερική.
:arrow: http://www.latamairlines.com/downloads/en/LAN-TAM presentation.pdf

ΥΓ
Τα γυαλιά βάλανε στους δικούς μας. Θα μπορούσαν ΟΑ3 να έχουν ανεβάσει μια παρόμοια ιστοσελίδα ώστε να γνωρίζουν όλοι οι εμπλεκόμενοι (εργαζόμενοι-επενδυτές-επιβάτες) σε τι θα βοηθούσε η συγχώνευση και πώς θα ξεπεράσουμε τους φόβους μας περί εσωτερικού μονοπωλίου και ακριβών τιμών. Αλλά φευ, this is Greece... :(
 
Top